"Мерцедес-AМG" пусна първи спортен модел с четири врати

"Мерцедес - AMG" GT53 (вляво) и GT63 S



Първият модел на "Мерцедес - AMG" с четири врати е основният акцент на щанда на марката на автосалона в Женева. Самостоятелно разработен от AMG, автомобилът е насочен към клиентите, които търсят кола за ежедневието, но не искат да се лишат от спортните възможности на придворното тунинг ателие на "Мерцедес".

"Мерцедес-AМG" пусна първи спортен модел с четири врати

© Мерцедес


Ако започнем от практичността, колата предлага щедро място за четирима пасажери, а багажният обем варира между 395 и 1324 литра. Новото AMG GT 4-врато купе се предлага с 6-цилиндрови редови двигатели и V8 мотори, с мощности от 435 до 639 к.с. Скоростните кутии са деветстепенни, автоматични, със спортни настройки.


Спринт до 100 км/ч за 3.2 секунди


Най-мощната версия, която е с означението GT63 S 4Matic+, предлага ускорение от място до 100 км/ч за 3.2 секунди. Максималната скорост е 315 км/ч.

"Мерцедес-AМG" пусна първи спортен модел с четири врати

© Мерцедес


По-скромното изпълнение, но също с V8 двигател (GT63 4Matic+), разполага с 585 коня и спринтира до 100 км/ч за 3.4 секунди. И двата модела са снабдени със система за деактивиране на половината цилиндри при ниско натоварване, като благодарение на това средният разход на гориво е 11 на сто.


Импулс от мощност от електромотор


Интересни технически решения предлага и "Мерцедес - AMG GT 53". Автомобилът използва шестцилиндров редови бензинов двигател с мощност 435 конски сили, той получава помощ от електромотор, работещ като стартер-алтернатор, генериращ 22 к.с. и 250 Нм въртящ момент.

"Мерцедес-AМG" пусна първи спортен модел с четири врати

© Мерцедес


Разположен между двигателя и скоростната кутия, той подпомага автомобила при потегляне и при рязко ускорение. Тази версия на автомобила има ускорение до 100 км/ч за 4.5 секунди и максимална скорост 285 км/ч. Разходът на гориво е 9.1 л/100 км.
"Мерцедес-AМG" пусна първи спортен модел с четири врати

© Мерцедес


Любопитното при "Мерцедес - AMG GT 53" е, че има 48 волтова електрическа система, която дава възможност в бъдеще по колата да има повече консуматори.


С 4 завиващи колела




Управляемостта на автомобилите от новата серия е подобрена благодарение на завиващите задни колела. При движение до 100 км/ч два електромотора ги завъртат в посока, обратна на предните, което подобрява маневреността. Когато скоростта е над 100 км/ч, задните гуми се завъртат в посока на предните и резултатът е повишаване на стабилността. Системата е серийна за V8 моделите и предлагана като опция за другите.

"Мерцедес-AМG" пусна първи спортен модел с четири врати

© Мерцедес


Първият модел с четири врати на AMG се чака в България през есента.


Обновената С-класа също дебютира в Женева


Дебют на салона прави и обновената С-класа, представена във версии лимузина и комби с нови бензинови и дизелови мотори, както и плъгин хибридни модели. В петата си година в производство най-успешната моделна серия на "Мерцедес" получава множество подобрения.

"Мерцедес C43 AMG 4Matic"

© Мерцедес

"Мерцедес C43 AMG 4Matic"


Промяна има в дизайна на интериора и екстериора. Електронната архитектура е изцяло нова. Като опция се предлага напълно дигитален инструментален дисплей и мултимедиа, която предоставя индивидуализирано информацията за клиента. Асистиращите системи са аналогични на тези в S-класата.


Първите автомобили от обновената С-класа ще бъдат налични в България през юни.


Ексклузивният бранд "Мерцедес-Майбах" също избра Женева за световната премиера на обновения "Майбах" S-класа.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (27)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Nikolay Savov
    Nikolay Savov
    Рейтинг: 1370 Весело
  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1356 Неутрално

    Хубаво, обаче като решиш до оформиш прическата на тЪщатА, да знаеш че за повръщано в колата на автомивката ще ти вземат тройно.

  3. 3 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3465 Весело

    Одобрявам идеята за спорт с четири врати.
    А, и за да съм българин, не харесвам таблото!

    Еретик
  4. 4 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 3096 Любопитно

    Има ли журналистическо творение, в което към AMG да не е залепено прилагателното "придворното"?

  5. 5 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 1031 Неутрално

    Панамера? Позакъснял отговор.

  6. 6 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1315 Неутрално

    Трябва да изпразня някой еврофонд, за да си взема такова чудо.

  7. 7 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2581 Неутрално

    Интересна бричка. Интериорът прилича като да е от самолет. :-) Апропо, тази конзола, която е пред кормилото и вдясно от него, доколкото разбрах, е български продукт.

    Вярвам, че скоро по родните пътища ще видим такива екземпляри.

  8. 8 Профил на spalding
    spalding
    Рейтинг: 320 Весело

    Пожелавам на всеки от нас по едно такова, може и "по-ниската" версия.
    Само че знам кои ще са първите собственици в БГ на тези шедьоври :(

  9. 9 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1286 Неутрално

    Ако има някакъв късур за мен това е оформлението на радиаторната решетка. Предполагам, че иначе е як автомобил.

  10. 10 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1407 Любопитно

    AMG-та на база S-класа и Е-класа се правят от почти 50 години и всички без изключение са "спортни".
    Та не виждам каква е "новината" с 4-те врати.......

    Колата си е супер де, карал съм CL 55 и много ми харесваше......

    Знанието е сила, информацията - власт
  11. 11 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 732 Неутрално

    Заглавие: "Мерцедес-AМG" пусна първи спортен модел с четири врати"

    Съдържание: "Мерцедес GT пусна първият си модел с четири врати"

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  12. 12 Профил на ywk50370410
    ywk50370410
    Рейтинг: 336 Весело

    очаквайте до 2 месеца по българските пътища. Предполагам, че поне 5 са поръчани авансово от БГ ;-)

  13. 13 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Ако не е кичозната грамадна емблема отпред, бих го сбъркал с фейслифтната версия на Porsche Panamera.

  14. 14 Профил на amh21579466
    amh21579466
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#10] от "pag":

    То точно в това е въпроса, че тази не е базирана на E или S. Това е четириврат вариант на AMG GT от 2015 (C190). AMG GT пък от своя страна се смята за модерния наследник на легендарния 300 SL Gullwing. Иначе CLS-ите са с подобна каросерия, но те са базирани на E-класата. Това е шаси което няма общо с "плебейските" мерцедеси.

  15. 15 Профил на amh21579466
    amh21579466
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#5] от "truly":

    С нищо не са закъсняли, именно Мерцедес създадоха този жанр "купе с 4 врати" през 2005 с първия CLS. Коли като Панамерата и Астън Мартин Рапид дойдоха 5 години по-късно през 2009-2010.

    Това е малко по-практичен вариант на AMG GT от 2015. Досега имаха само купе и роудстър.

  16. 16 Профил на KaV
    KaV
    Рейтинг: 270 Неутрално
  17. 17 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 871 Неутрално

    Само ще оставя това тук: 2.5 секунди 0-100.

  18. 18 Профил на the only easy day was yesterday
    the only easy day was yesterday
    Рейтинг: 483 Неутрално

    Този път има доста взаимствания от няколко други марки коли.
    Джип, Мазерати и Порш...
    Няма да се задържи дълго този модел!

  19. 19 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 560 Неутрално

    амд да се вдъхнови от рено еспас и да направи спортен ван

  20. 20 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1407 Любопитно

    Само ще оставя това тук: 2.5 секунди 0-100.
    —цитат от коментар 17 на bobyb


    То хубаво, ама с едно зареждане ще го направите десетина пъти. Като сметнем и времето за спиране, ще можете да се фукате горе-долу около минута и половина.
    После с кабела в ръка към най-близката зарядна станция........

    Знанието е сила, информацията - власт
  21. 21 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1407 Любопитно

    амд да се вдъхнови от рено еспас и да направи спортен ван
    —цитат от коментар 19 на dearblue


    Късно е, Реносе самовдъхновиха и го направиха през 1994 (или 1995, не помня вече) - Espase F1 с окачване и мотор V10 с 800 к.с. от Williams FW 15.

    Знанието е сила, информацията - власт
  22. 22 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1407 Весело

    EspaCe, разбира се, извинявам се........

    Знанието е сила, информацията - власт
  23. 23 Профил на Антикомунист и антиГЕРП
    Антикомунист и антиГЕРП
    Рейтинг: 729 Неутрално

    Грозно (като всеки един мерцедес), скъпо (като всеки един мерцедес), неразумно бързо (като всяка една спортна кола), непрактично (като всяка една спортна кола).

    Бъдещата устойчива енергетика ще е симбиоза между ядрени генериращи мощности и ВЕИ. Ето защо е важно да се построи безопасната АЕЦ Белене възможно най-бързо!!!
  24. 24 Профил на Пийчи Мочи
    Пийчи Мочи
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Дали този вчера роден, "иновативен" модел на Мерцедес, снощи е надигнал глава към звездите и с влажни очи е осъзнал, че светещата точка в небето му подсказва, че не е роден за новия век, а за една вече отметната страница в славната история на автомобилостроенето?

    В отпуск съм
  25. 25 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 560 Неутрално

    аз затова пиша да се вдъхнови от рено еспас и звезди от мерцедес

  26. 26 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1243 Неутрално
  27. 27 Профил на Rex
    Rex
    Рейтинг: 1332 Неутрално

    Тези още малко ще направят и спортно комби с теглич за караваната че да облекчат електоралните единици от явно създаващите им душевен дискомфорт неизползвани опции за още по голямо набълбукване с кредити.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK