"Порше Панамера" хибрид има мощност от 680 конски сили и харчи само 3 на сто

"Порше Панамера" хибрид има мощност от 680 конски сили и харчи само 3 на сто

© Порше



Порше" представя на автосалона в Женева хибридната версия на новата "Панамера". Автомобилът е зареждащ се от контакта хибрид, като съхраняваните в неговите батерии 14.1 киловатчаса електричество стигат за изминаването на до 49 километра само на ток с нулеви вреди емисии и без разход на бензин.


Хибридната лимузина използва четирилитров V8 бензинов двигател с 550 конски сили и електромотор със 136 коня. Общата системна мощност е 680 к.с., а максималният въртящ момент е 850 Нм.

"Порше Панамера" хибрид има мощност от 680 конски сили и харчи само 3 на сто

© Порше


Така екипирано "Порше Панамера" хибрид се отличава с ускорение до 100 км/ч за 3.4 секунди, максимална скорост от 310 км/ч и разход на гориво от 3 литра на сто километра. Автомобилът е със задвижване на четирите колела и автоматична скоростна кутия с двоен съединител.


Що се отнася до практичността хибридната "Панамера" о нищо не отстъпва на останалите версии на луксозната лимузина - отзад има три места, но има и вариант да се поръчат две самостоятелни кресла. Багажният обем е между 425 и 1295 литра.

"Порше Панамера" хибрид има мощност от 680 конски сили и харчи само 3 на сто

© Порше


Колата може да се шофира в шест различни режима, сред които и изцяло електрически, при който максималната скорост е ограничена на 140 км/ч.


Срещу доплащане "Порше Панамера" хибрид може да бъде със завиващи задни колела, като задният мост се отклонява до 2.8 градуса. При скорост до 50 км/ч задните гуми се завъртат в посока обратна на предните, което прави автомобила по-маневрен. При висока скорост задните и предните колела са в една и съща посока и това позволява хибридната лимузина да е по-стабилна на пътя и по-прецизно да описва завоите.

"Порше Панамера" хибрид има мощност от 680 конски сили и харчи само 3 на сто

© Порше


Активното окачване е част от серийното оборудване на автомобила, като изборът е между нормални, комфортни и спортни настройки. Част от ходовата част са три камери за въздух, който позволяват разстоянието от най-ниската точка на колата до земята да се променя. При максимално вдигната каросерия просветът е с 2 см. по-голям от стандартния, а в спортен снижаването отпред е с 2.8 см, а отзад с 2 см.
"Порше Панамера" хибрид има мощност от 680 конски сили и харчи само 3 на сто

© Порше


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (39)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1711 Неутрално

    Еееее, браво най-после да помислят и за нас по сиромасите.

  2. 2 Профил на spiro2000
    spiro2000
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Този разход от 3 на сто, само за първите 100км ли е?

  3. 3 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1932 Неутрално

    Фабрично газово предлагат ли?

  4. 4 Профил на sparti
    sparti
    Рейтинг: 342 Неутрално

    Този разход от 3 на сто, само за първите 100км ли е?
    —цитат от коментар 2 на spiro2000

    Ако се поддържа скорост 90-100 км/ч - най-вероятно да.

    slivizasmet.blogspot.com
  5. 5 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 1230 Неутрално

    Порше са собственост на Фолксваген, Фау Ве ако искат, могат и разход от едно на сто да докарат. Доказали са се в "измерванията".

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  6. 6 Профил на npg38547585
    npg38547585
    Рейтинг: 1506 Неутрално

    Объркали за името. Казва се Порше Пара Нема.

  7. 7 Профил на Павел
    Павел
    Рейтинг: 253 Неутрално

    До коментар [#2] от "spiro2000":

    По-скоро първите 60. Щото тези до 49 км. на ток са силно пожелателни :)

    Въпреки това ако се кара основно в града ефекта ще е осезаем.

  8. 8 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1944 Неутрално

    Много грозно са го направили, с това удължаване.

  9. 9 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 1924 Неутрално

    До коментар [#5] от "majorman":

    Факт Порше са собственост на Фолксваген груп, но пък самият Фолксваген груп е притежание на Порше... https://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_SE

  10. 10 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1741 Неутрално

    Вместо разход 3л/100 км да бяха го обявили с разход 3л/10 км щеше да е много по-вярно. Вече толкова много лъжат за разхода производителите, че е крайно време да ги озаптят с някакви регулации. Назрял е моментът някой производител да се изцепи, че новият му модел от време на време дори произвежда бензин. Това е подвеждаща реклама, която законът забранява.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  11. 11 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10772 Весело

    Напомня ми на вица за приликата между Трабанта и публичния дом :)
    Отвън може и да е грозничка, на влизане и на излизане може да се почувстваш неудобно, но вътре ти е приятно :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  12. 12 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1741 Весело

    [quote#4:"sparti"][/quote]

    V8 бензинов двигател с 550 конски сили с 3 литра разход - на всеки цилиндър се падат по 375 грама бензин за 100 км!!! По 3,75 грама на цилиндър на километър! Ми те буталата му ще се скарат и сбият за бензин.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  13. 13 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2175 Неутрално

    До коментар [#2] от "spiro2000":

    За първите 100м , а не километра.
    Няма как 500к.с., колкото е класиèския 8 цилндров двигател с кубатура 4000куб.см да върви с 3л/100 или това е някаква моментна стойност, да речем за първите 2-3 минути или някой и друг километър.

  14. 14 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1622 Неутрално

    3/100, гледам, преборили са физиката и са му качили КПД-о, а вече, като го включат в мрежата може да захрани поне илядо домакинства.

  15. 15 Профил на alexthemaina
    alexthemaina
    Рейтинг: 247 Неутрално

    Грешна е информацията на Дневник. Няма разход на гориво, а колата ти произвежда по 3литра на 100 км.

  16. 16 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1622 Неутрално

    Предлагам да се постъпи като при цигарите - както при тях е забранено да се обявява съдържанието на катран и никотин, така и при автомобилите да се забрани обявяването на разход на гориво.

  17. 17 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2795 Весело

    Играта явно е на думи, и ключа за ниския разход е в акумулатора който се зарежда от мрежата. Единствения истински хибрид в продажба в момента е Приус. Всички други слагат по един акумулатор и ел. Двигател колкото да се каже че са хибриди, реално само увеличават общата мощност. Което е супер, и аз карам такава, но реално няма голяма икономия на гориво.

  18. 18 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2467 Неутрално

    До коментар [#9] от "Иван К.":

    По-точно казано:

    Фолксваген притежава 100% от акциите на производителя на автомобили Porsche AG (Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG).

    Porsche Automobil Holding SE пък прижава 52% от Фолксваген.

    Фамилията Порше притежава ходнинговата ф-ма Porsche Automobil Holding SE .

  19. 19 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1508 Любопитно

    До коментар [#2] от "spiro2000": Този разход от 3 на сто, само за първите 100км ли е?

    Не, той е само за по нанадолнище!

  20. 20 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1518 Любопитно

    "Що се отнася до практичността хибридната "Панамера" о нищо не отстъпва на останалите версии на луксозната лимузина - отзад има три места, но има и вариант да се поръчат две самостоятелни кресла"А защо няма вариант с три места отпред и три отзад.Размерите позволяват.От това достигам до извода,че автомобилът е непрактичен и не планирам закупуването му.

  21. 21 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2475 Неутрално

    Панамерата все повече прилича на комби. На мене лично ми харесва но това с 3/100 са пълни измишльотини. Шефа има предишния модел хибридна Панамера. Той я кара като абсолютен пенсионер. Не вярвам някога да е вдигнал повече от 120км/ч, нито пък да я пробвал на старт. Просто така си кара човека. Разхода му е около 20 мили на галон, което ако не се лъжа е около 12/100. Това е нормално, това е реално. 3/100 може само първите 100км с напълно заредена батерия и малко по ФВ тестов софтуер.
    В България не се пътува повече от 10-15км на ден - тя цяла София е толкова от единия край до другия. Така че ако я зареждаш на ток може почти само на ток да я караш.

    California Über Alles
  22. 22 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2467 Неутрално

    До коментар [#21] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Ами а Калифорния колко е максимално разрешената скорост по обществените пътища?

    Иначе, да, там има и частни.
    Един дядка си беше купил Бугати да си ходи в къщи с 400 км/ч.

  23. 23 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 970 Неутрално

    До коментар [#21] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    В България не се пътува повече от 10-15км на ден - тя цяла София е толкова от единия край до другия.
    —цитат от коментар 21 на Pontif New Dnevnik SUCK


    Не съм много съгласен. В София се пътува повече. Градския транспорт не е като в Париж или Лондон и повечето хора ползват автомобили. В София без такъв е кофти. Аз правя на година около 20 хил. км., като половината са извън града. Това прави средно на ден около 30 км. Не живея далече от работата си.

    Имай предвид, че хората с Панамери и такива луксозни коли, въртят повече километри от средностатистическия човек, който работи в офис на пълен работен ден. :)

    Ако говорим за цялата страна, не мога да бъда сигурен. Предполагам в малките населени места хората карат доста по-малко.

  24. 24 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2467 Неутрално

    Забележете на снимката номера на автомобила, завършващ с "Е" , с който по желание във ФРГ може да си регистрираш електромобил или хибрид.

    По подобие на "Н" номерата за олдтаймери с това "Е" се създава отделна рег. МПС група, за която в някои градове вече има предимства.
    Например да паркират безплатно.
    След време може да се стигне до там, че само "Е" номера да бъдат допускани до определени места.

  25. 25 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1137 Неутрално

    Тъп рекламен трик-колата е направена да се изстрелва напред.При рязко ускорение разходът ще е 30-40л на сто.Кой ще си купи Порше и ще го кара с 50 и на електричество.

  26. 26 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 1430 Неутрално

    До коментар [#22] от "Ф.Нинов":75m/h e max скорост извън градовете(ако може да се каже че има такова място)🤣🤣Иначе вътре през градовете(по гъсто населените места) е 55 или 65м/час.По другите пътища по които има сфетофари е 35.Около училищата 25 (когато децата са извън училището)...А за частни фрииуей(магистрали) не съм чувал!!Има частни улици,но там ще ти е трудно да караш с повече от 25🤣🤣

  27. 27 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2475 Неутрално

    До коментар [#21] от "Pontif New Dnevnik SUCK":Ами а Калифорния колко е максимално разрешената скорост по обществените пътища?Иначе, да, там има и частни.Един дядка си беше купил Бугати да си ходи в къщи с 400 км/ч.
    —цитат от коментар 22 на Ф.Нинов


    Не знам за къде говориш. В Калифорния пътищата са freeways - т.е. безплатни. Плаща се на някой мостове. Сега от няколко години пуснаха само на някои места FastTrack система - най-лявото платно да е платено но това е свързано със системата на КарПул в Калифорния - да имаш една лента в която в натоварените часове можеш да караш само ако сте поне двама човека в колата. Над 90% от пътуващите в Калифорния се возят сами в колата си. В тези ленти скоростта също е ограничена. Няма такива пътища които да не попадат под закона. Обикновено ограничението е 65мили в населени места и 75 извън. Но понеже трафика се движи заедно - обикновено 6 до 8 ленти и всички са пълни, закона казва че трябва да се движиш заедно с всички други. Обикновено се кара в града по тези фриуеи с около 75 до 85 мили/ч което е 120 до 140км/ч. Ако караш по-бавно от трафика може да те глобят.
    Аз често ходя до Намбург и Франкфурт по работа. В Германските градове определено се кара много по-бавно от колкото в Бей Ериа например. Тук хората (средно статистически ) работят на 37 мили от дома си. Това са 60км Ако се кара бавно като в Европейски град никога няма да стигнеш. Затова има много Freeway and Expressway. Там се кара бързо и после като излезнеш от тях обикновено имаш още десетина минути по по-градски улици. Но ограничението никога не е под 45мили това са 73км/ч. Само пред училищата е 25ми = 40км/ч.
    Разбира се когато има задръстване в пикови часове скоростта пада на около 50-60. Като има участъци с "тръгни-спри" Но щом се отпуши всички карат с над 120. Затова и тук не се карат малките Европейски коли от тип "чехъл" разните там Поло, Смарт .. тук новите Фиат500 са по редки от Тесла.
    Аз като съм в Германия винаги гледам да рентвам или Мерцедес или БМВ ...обикновено са дизели, което на мене въобще не ми харесва. Трактора си е трактор. На аутобаните не виждам да се кара много по-бързо. На някои участъци можеш да караш без ограничения и някои карат. Но има толкова много малки колички които не могат да карат комфортно над 140км/ч че аутобана се обезсмисля. Винаги можеш да видиш някой Смарт да кара с максималната си скорост от 125км/ч Такава шизофрения тук няма да видиш. Хибридите които карат тука са направени да се движат лесно с трафика. Легенда е че в Германия можеш да караш с колкото си искаш. Има много участъци които са регулирани. На мене ми се сртува че повечето са регулирани, не знам може би аз все не уцелвам правилните места но не съм видял отсечка по-дълга ор 20км където да няма ограничения. Освен това има много камери което адски дразни., Тук няма камери има ченгета с радари и се води елктронна война между радарите и лазерите на ченгетата и антирадарните устройства на колите.
    Общо взето и в Германия и в САЩ шофьорите са дисциплинирани и карат разумно. На мене ми се случва веднъж на два месеца някой да ме притесни. В София е ...ад

    California Über Alles
  28. 28 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2467 Неутрално

    До коментар [#27] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Под "частен" път имах предвид "собствен" , демек дядката има толкова голям имот, че в него си е сложил собствена магистрала, по която се прибира в къщи с Бугати.

  29. 29 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2467 Неутрално

    До коментар [#26] от "angeles":

    Значи аз използвах неправилно (по социалистически) понятието "частен" , имайки предвид "собствен", демек дядката си има магистрала в ранчото само за него, на която може да бръмчи колкото си иска без лимит на скоростта.

  30. 30 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2475 Неутрално

    До коментар [#21] от "Pontif New Dnevnik SUCK":
    —цитат от коментар 23 на Pandipool


    Ами ти сам си си отговорил - караш по около 30км на ден. И това е в София! Сигурен съм че в Павликени и Враца карат значително по-малко. България не е София само.
    Тук се оформи като стандарт хибридните коли да карат на ток поне 40мили това са 65км. Мисля че Шеви Волт кара около 47 мили на ток. Това е толкова достатъчно че за много хора ДВГто въобще не се пали. И зада не се скапе има софтуер който следи пробега и дори и да не ти трябва пали двигателя за да изхарчи поне един резервоар на година. Аз мисля че за България това е перфектно. Щом тука работи от години без грешка би трябвало и в София да работи. Проблема в БГ е че хората нямат гаражи и няма как да си зареждат в къщи. Тук няма компания пред която да няма поне 2, 3 хибрида или електички които си ги зареждат с ток от офиса. Нали знаеш по-евтино от гратис няма. Аз давам за бензин около $100-120 на месец. Ако имах електричка щеше да ми струва около $20 на месец. Но тук говоря за Приус или Волт не за 620кс Панамера. С тази нова Панамера, която се надявам да можеш да си я зареждаш с ток в къщи ... теоретически можеш да направи нещо такова. Предишния модел не се зареждаше с ток. Батерията беше само за регенериране.

    California Über Alles
  31. 31 Профил на Васил Йорданов
    Васил Йорданов
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    До коментар [#18] от "Ф.Нинов":

    А още по-точно казано: Porsche Automobil Holding SE holds a stake of 52.2 percent of the ordinary shares of Volkswagen AG. As a consequence, the stake of subscribed capital of the Wolfsburg company amounts to 30.8 percent.
    Което всъщност означава, че притежават 52,2 процента от ОБИКНОВЕНИТЕ акции, а когато бъдат взети предвид и привилигерованите, разбираме, че държат 30,8 процента от компанията. Това ги прави най-големият акционер, но не и мажоритарен собственик.

  32. 32 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2467 Неутрално

    До коментар [#31] от "Васил Йорданов":

    Браво!
    Привилигерованите VW акции не трябва да се забравят, защото никак не са малко.
    Например именно те участват в индекса DAX30.

    Интересен е момента и при Porsche Automobil Holding SE, от която също има привилигеровани акции листнати на борсата. За тях трябва да се направи същата сметка (с тънкия молив)
    Ето акцията:
    https://www.comdirect.de/inf/aktien/detail/uebersicht.html?SEARCH_REDIRECT=true&REFERER=search.general&REDIRECT_TYPE=WKN&ID_NOTATION=24387141&SEARCH_VALUE=PAH003

  33. 33 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2475 Неутрално

    До коментар [#27] от "Pontif New Dnevnik SUCK":Под "частен" път имах предвид "собствен" , демек дядката има толкова голям имот, че в него си е сложил собствена магистрала, по която се прибира в къщи с Бугати.
    —цитат от коментар 28 на Ф.Нинов


    Ееех, брат, такъв частен път да дава Господ всекиму. Аз съм ОК но ако ще да се пръсна до там не мога да го докарам.
    В калифорния има много планински пътчета които са страхотно за каране. Които са в населените места не стават много освен ако не искаш да станеш в 5 сутринта и да отидеш да се накараш. Трябва малко по извън населените места да отидеш за такива пътчета.
    Другия начин е да отидеш на писта. Има доста тук. Сина ми ходи почти всеки месец. Струва около $120 до 160 на ден. Обикновено 6 до 7 сесии по 30 минути. Хората се разделят на групи по умения не по коли. Така че си избираш на какво ниво си и караш заедно с Поршета, Ферарита Корвети, най-много Миати има и Хонди 2000. На обяд ти дават даже един сандвич и има винаги професионални пилоти които ти дават съвети как да караш на тази писта за какво да внимаваш. Има пожарна и линейка и технически коли които да те издърпат и обърнат ако направиш някоя каскада.
    Кефа е голям и си заслужава. Имай предвид че един акт (тикет) за превишена скорост е около $250 + една точка в досието ти която седи 3 години.Ако само се опиташ да се правиш на хитрец, ченгето ти слага още 2, 3 нарушения и глобата ти става над $500. А за такива млади лешпери като сина ми, които си променят много колите, ченгето направо им казва - Или млъквай или ще ти проверя дали колата ти има технически промени и ще я спра от движение. Ако не се отнасяш с уважение може да те арестува като нищо. Ако си траеш и си държиш ръцете на волана за да ги вижда, често те пускат само с предупреждение. Аз затова мразя камери, защото там взимаш глоба без обяснения. Ако те спре ченге и се държиш възпитано тук имаш голям шанс да те пусне. За подкупи и дума не може да става. За 30 години не съм чувал за такова нещо. Тук ченгетата правят на $130 к на година. Глобата ти е $250 .. колко ще му предложиш? Дори и цялата глоба от $300 да му предложиш мислиш ли че ще я приеме след като прави около $8000 на месец.

    California Über Alles
  34. 34 Профил на бабачко
    бабачко
    Рейтинг: 525 Неутрално

    баси огромната кола и багажник колкото на голф :(

    искаш нов монитор? изтрий тук: ##############
  35. 35 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 1720 Неутрално

    До коментар [#23] от "Pandipool":

    "Ако говорим за цялата страна, не мога да бъда сигурен. Предполагам в малките населени места хората карат доста по-малко."
    =================
    Аз съм от посочените населени места, но карам по 20 000+, като над 80% ми е извънградско. Просто съм крастав турист и пътувам непрекъснато, макар на работа да ходя пеш. Мои колеги карат по 3000 на година.
    А за Поршето..... И като харчеше 20 на сто, не си купих, сега пак. Нека разправят каква далавера е.

    Еретик
  36. 36 Профил на zapp
    zapp
    Рейтинг: 432 Неутрално


    Engine
    PDK
    Engine layout Front engine
    Number of cylinders 8
    Displacement 3,996 cm³
    Power (kW) 404 kW
    Power (hp) 550 PS
    Max. torque 770 Nm
    Fuel consumption/Emissions
    PDK
    Fuel consumption* urban 12.8 - 12.9 l/100 km
    Fuel consumption* non-urban 7.2 - 7.3 l/100 km
    Fuel consumption* combined 9.3 - 9.4 l/100 km
    CO2 emissions* combined 212 - 214 g/km
    Energieeffizienzklasse (Germany only)
    Някой го мързи да чете ....

  37. 37 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 970 Неутрално

    До коментар [#35] от "Костадин Иванов":

    Има хора, които карат много, да. Ти си един от тях. Познавам такива, които карат и по 40к+, но аз имах предвид масата хора. :)

  38. 38 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2223 Неутрално

    До коментар [#19] от "Дедо Либен":

    разхода може да е толкова ,ако е на изключен двигател на светофар , не сте разбрали , а иначе може да се получава и ако колака се придвижва в 80% от пътуването си с тикане или дърпане .

  39. 39 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1723 Весело

    Този разход от 3 на сто, само за първите 100км ли е?
    —цитат от коментар 2 на spiro2000


    Не, това е за първите 80 коня, останалите 600 коня "зобат" по 25л./100км
    ;-)





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK