Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (7)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2686 Неутрално

    Сн. /1/ Ланча концепт в цвят шоколад...и подчертано ръбести форми. Явно след Стратос отсъствие на дизайнерско развитие.

  2. 2 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 11204 Неутрално

    Ето откъде идва Стелт технологията с ръбестите си форми :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  3. 3 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1532 Неутрално

    Бизарини от сн.3 ми грабна сърцето.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  4. 4 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 2489 Неутрално

    Това е за да напълнят сърчицето на разните old farts?

    Обичам да грухтя и плюскам.
  5. 5 Профил на mozaka
    mozaka
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Красавици!
    Немските дизайнери чак сега наваксват

  6. 6 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3648 Весело

    Концептуалните автомобили трябва да провокират кометари, да създадат напрежение у конкурентите и да умрат. Ако бяха разумни, практични и завършени, щяха да ги произведат и да се напечелят. Знаейки, че това не е така, концерните ги забравят.
    Само феновете ръкопляскат.
    Добре, ритнах кошера. Давайте.....

    Еретик
  7. 7 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#6] от "Костадин Иванов":

    Това от сн.3 спокойно е можело да стане сериен автомобил. от сн.1 са взели някои черти за Ланча Стратос, предницата от сн.5 може да се види в много модели, вкл. Фераритата от 70-те, а сн.2 е като блупринт за моделите на Ламборгини, коити излзиат след него. Според мен дори днешните Ламброгинита до голяма степен следват същата концепция.

    Имало е и много концепцтуални модели, които излизат почти същите, като концептуалните им модели. Знам за много такива на ФВ и Ауди, напоследък и някои на Мерцедес. Та така, много често концептуалните модели поне задават дизайнерския език за следващите серийни модели.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK