"Субару" показа новото си виждане за комбитата

"Субару" показа новото си виждане за комбитата

© Субару



Японският производител "Субару" от 2013 година показва визията си за своите бъдещи модели със серията концептуални автомобили, носещи името "Визив". След като през годините очерта посоките за развитие на кросоувърите и седаните си, на автосалона в Женева компанията намекна и как ще изглеждат техните комбита от бъдещето.


"Субару Визив турър концепт" показва, че основното, което подобна кола трябва да вдъхва е удоволствие и спокойствие, се казва в описанието на прототипа. Автомобилът комбинира симетричното задвижване на всички колела, боксер двигател и пътна безопасност.

"Субару" показа новото си виждане за комбитата

© Субару


Концептуалният модел е дълъг 4.78 метра и широк 1.93 м, а междуосието е 2.73 м. В салона има място за четирима пътници. Багажникът е просторен и функционален.


Друг ключов момент е интегрирането на системи за подпомагане на водача, които да гарантират избягване на по-широк набор пътни злополуки.

"Субару" показа новото си виждане за комбитата

© Георги Пауновски

Ключови думи към статията:

Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1456 Неутрално

    ТРЕПАЧ. Автомобили с неповторимо собствено излъчване. Абе ТРЕПАЧ.

  2. 2 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2756 Неутрално

    Това, което се вижда на снимките е автомобил, по-близо до реалността, отколкото другите концептуални автомобили. Размерите са повече от прилични и ако решението на задните седалки не е като на Сигнум, ще се намери място и за проблематичния пети пътник. Остава въпросът с окачването /променливо?/, защото комбито не предполага проходимост при тази височина.
    Успех!

    Еретик
  3. 3 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 3361 Неутрално

    Красиво, функционално.
    Дано е и традиционното здраво!

  4. 4 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4202 Неутрално

    Голямо браво!

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  5. 5 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 478 Неутрално

    До коментар [#2] от "Костадин Иванов":

    То затова е комби, защото не предполага проходимост.

  6. 6 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1041 Весело

    Супер изглежда, браво на японците. Досега винаги съм залагал на тяхната здравина и никога не са ме разочаровали, предполагам и занапред ще са така...

  7. 7 Профил на iceto_
    iceto_
    Рейтинг: 285 Неутрално

    До коментар [#5] от "cristo_n":

    нещо забравяш Outback

  8. 8 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 155 Неутрално

    До коментар [#5] от "cristo_n":нещо забравяш Outback
    —цитат от коментар 7 на iceto_


    Забравя го да, но традиционно комбитата не са проходими... с изключение на аутбак-а + някой и друг модел от Ауди и Волво, но от друга страна гледайки цената трудно някой може да си го позволи(въпросната проходимост).

  9. 9 Профил на ceci_
    ceci_
    Рейтинг: 637 Неутрално
  10. 10 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 434 Любопитно

    Супер изглежда, само че Субаро доста зациклиха с този Symmetrical AWD, без особено развитие.
    Предлагат torque-vectoring само в 3.6R и WRX STI и то след 2015. При това го правят със задействане на спирачка на вътрешното колело, вместо с реално разпределяне на въртящия момент към ляво / дясно колело...
    Вече дори Opel и Alfa и VW предлагат под някаква форма torque-vectoring, макар повечето да ползват спирачката, което не е много рационално ако търсиш performance и икономия...

    Да не споменаваме, че го има от 15 години серийно в автомобили в ценовия клас на Субару...

    Stef
  11. 11 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 434 Неутрално
  12. 12 Профил на Matematiks
    Matematiks
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Пак ли ще е прекгряващ боксер , който харчи 35 и не върви нищо, за конете които пише на етикетчето?
    Пак ли вътре ще е от кофички за кисело мляко, като другите?

  13. 13 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 879 Неутрално
  14. 14 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 748 Неутрално

    Дано не продължат с глупавата ЦВТ кутия!

  15. 15 Профил на бабачко
    бабачко
    Рейтинг: 464 Неутрално

    Искам!

    искаш нов монитор? изтрий тук: ##############
  16. 16 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2756 Неутрално

    До коментар [#5] от "cristo_n":

    "То затова е комби, защото не предполага проходимост."
    ===============
    Комбитата на Субару имат друга слава.

    Еретик
  17. 17 Профил на carpe_diem_
    carpe_diem_
    Рейтинг: 431 Неутрално

    Много невръстеничен дизайн предлагат японските производители напоследък...
    Супер трудно ми е да ги гледам :D

    Тук обаче, въпреки че са загатнати последните тенденции, мога да гледам и даже хич не е зле :)

  18. 18 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 478 Неутрално

    До коментар [#5] от "cristo_n":нещо забравяш Outback
    —цитат от коментар 7 на iceto_


    Не, не го забравям - Outback не е типично комби. Комбито се казва Legacy. А самият Outback е пре-SUV модел, когато все още този клас коли го нямаше нямаше. По горе е даден линк към техните кросоувър концетпуални модели, а това е просто комби.

  19. 19 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 932 Неутрално

    Много рядко се срещат комбита с готин дизайн, а това определено е от най-добрите :)





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK