Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (46)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Харесва ми (като изключим предницата).

  2. 2 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    Телевизор до телевизор!
    Глобите трябва да се изкарат отнякъде.
    И пак не се отказват от дизела.
    Какво ли ще излиза от ауспуха?

  3. 3 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4065 Неутрално

    Впечатляващо....

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  4. 4 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 922 Неутрално

    Изглежда като ,че ли ще е новото предпочитание!
    От момента в който смених адизайнера и Фау вече са сериозна конкуренция на братя ,роднини но най вече на братовчедските марки.
    Най-хубавото е ,че винаги са били с надеждно качество и дори не им трябва рекламата на Тойта за да се зане и помни това.
    А за тойто -автомобилите де, не за джипките отзивите от 2002 насам са отвратителни.

  5. 5 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 1817 Неутрално

    До коментар [#2] от "Alexander97":
    И докато мит'ряла цъка по тъчскрина току я се арзулне в канафката я утепа някой незамесен.

  6. 6 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    До коментар [#2] от "Alexander97":И докато мит'ряла цъка по тъчскрина току я се арзулне в канафката я утепа някой незамесен.
    —цитат от коментар 5 на telqk


    :-) ))))
    Мани, мани.Ойде убавата колица :-)!

  7. 7 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1733 Неутрално

    Харесва ми! Пише че катери 60°наклон, тоест не са спести ли понижаващите предавки. При това положение намаляването на теглото с 100 кг. си е постижение. Голямата маса беше един от недостатъците на предишните поколения (около 200-300кг. повече от Х5 например)

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  8. 8 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3597 Неутрално

    Добре си е Туарег-чето... За жалост, няма да съм сред потенциалните клиенти. ;)

    Бивш tww09306483.
  9. 9 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5004 Неутрално

    Като цяло, гроздето е кисело, но това, което наистина не ме кефи е, че силуета е като на комби, а не като на СУВ.

    Gunter glieben glauchen globen
  10. 10 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1196 Любопитно

    Харесва ми! Пише че катери 60°наклон, тоест не са спести ли понижаващите предавки. При това положение намаляването на теглото с 100 кг. си е постижение. Голямата маса беше един от недостатъците на предишните поколения (около 200-300кг. повече от Х5 например)
    —цитат от коментар 7 на rwe33471675


    Всъщност има грешка - не 60 градуса, а 60 ПРОЦЕНТА, което е около 31 градуса.
    60 градуса е максималното постижение на танк Т 90........

    Знанието е сила, информацията - власт
  11. 11 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 485 Неутрално

    На снимка 10 не разбирам задните седалки изобщо ли не могат да се накланят 90 градуса и свалят ? То това го има в Шкода Йети от 10 години, системата Вариофлекс.

    Иначе като цяло много добро. Това с хидравличното окачване е много приятно. Някой горе писа, че му приличало на комби, а не СУВ. И аз отначало така реагирах, но като се замисли човек - това зле ли е?

  12. 12 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1733 Неутрално

    До коментар [#10] от "pag":

    Ако има понижаващи предавки 60градуса наклон не би трябвало да е проблем.Естествено зависи конструкторите какво предавателно число са заложили.
    Миналия модел по характеристика също се справяше с 55 - 60градуса както и пвечето от директните му конкуренти като МЛ , Land Rover, Pajero
    Впрочем аз реших че е грешка на Дневник .Кои измерва наклон в проценти като става въпрос за офроуд?

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  13. 13 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2043 Весело

    """".... 5/11
    "Фолксваген Туарег" ще се предлага като хибрид . . . . ., с два дизелови мотора (231 и 286 конски сили) и две бензинови предложения (340 и 421 конски сили). . . . . ....""""
    - = - = - = -
    Мамака му и прасе !
    От нема на газ . . . . . . .

    В Е С Е Л О ! ! !
    -----------------

    Колата си е много готина!

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  14. 14 Профил на today
    today
    Рейтинг: 769 Неутрално

    Като стана въпрос за иновации, сигурно дизела има още по-нов софтуер да залъгва при замерване на изгорелите газове.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  15. 15 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1380 Весело

    До коментар [#14] от "today":

    Точно така. Но Меркел е разперила чадъра. Deal with it.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  16. 16 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 751 Весело

    Аууууу какъв хубав и безвреден дизел - Фолксваген направо смайват света 😂😂😂😂

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  17. 17 Профил на primerno
    primerno
    Рейтинг: 330 Неутрално

    До коментар [#10] от "pag":Ако има понижаващи предавки 60градуса наклон не би трябвало да е проблем.Естествено зависи конструкторите какво предавателно число са заложили.Миналия модел по характеристика също се справяше с 55 - 60градуса както и пвечето от директните му конкуренти като МЛ , Land Rover, PajeroВпрочем аз реших че е грешка на Дневник .Кои измерва наклон в проценти като става въпрос за офроуд?
    —цитат от коментар 12 на rwe33471675


    Бъркаш градуси с проценти. 100 процента наклон отговаря на ъгъл от 45 градуса :)

  18. 18 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1380 Неутрално

    До коментар [#16] от "Торбалан":

    https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/24/590x/secondary/Brand-averages-for-NOx-emissions-Euro-5-and-Euro-6-872848.jpg


    Айде реви

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  19. 19 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1733 Неутрално

    До коментар [#17] от "primerno":

    Ако инфото в статията е вярно то тогава колата изкачва 60% наклон което отговаря на 30 - 31градуса.За това не са му необходими понижаващи предавки наистина.Понеже предишни модели имаха реших че и сега са монтирали.Това ли имаше предвид че бъркам?

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  20. 20 Профил на sweeper
    sweeper
    Рейтинг: 522 Неутрално

    До коментар [#17] от "primerno":Ако инфото в статията е вярно то тогава колата изкачва 60% наклон което отговаря на 30 - 31градуса.За това не са му необходими понижаващи предавки наистина.Понеже предишни модели имаха реших че и сега са монтирали.Това ли имаше предвид че бъркам?
    —цитат от коментар 19 на rwe33471675


    Извинявайте, ама вече ви се обясни, че бъркате. Съмнявам се, че има превозно средство, което може да изкачи 60-градусов наклон, дори и цитирания танк. Това е наклон за катерене от диви кози, маймуни и планинари ;) Честно казано, на този голям паркетник и 60% наклон са му много, ама реклама, какво да кажа ...

  21. 21 Профил на aa1830
    aa1830
    Рейтинг: 296 Неутрално

    До коментар [#4] от "!D !калпав е новия вид Дневник!":

    Понеже джипките на Тойота са зле, за това в Дубай 90% от колите карани в пустинята са LandCruiser....Тойота между другото спира узцяло производството на дизел двигатели,докато VW.... На светлинни години са японските коли.

  22. 22 Профил на semko
    semko
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#4] от "!D !калпав е новия вид Дневник!":Понеже джипките на Тойота са зле, за това в Дубай 90% от колите карани в пустинята са LandCruiser....Тойота между другото спира узцяло производството на дизел двигатели,докато VW.... На светлинни години са японските коли.
    —цитат от коментар 21 на aa1830


    Тези дървении ли?

  23. 23 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Уникален е. Този път немците са се справили повече от отлично и по отношение на интериорния дизайн.

    Every cradle is a grave.
  24. 24 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#4] от "!D !калпав е новия вид Дневник!":Понеже джипките на Тойота са зле, за това в Дубай 90% от колите карани в пустинята са LandCruiser....Тойота между другото спира узцяло производството на дизел двигатели,докато VW.... На светлинни години са японските коли.
    —цитат от коментар 21 на aa1830


    Новото поколение бензинови двигатели на VW са едни от от най-ефективните по отношение разход-мощност. Хората се развиват в областта, но продължават да поддържат и дизелите, защото се търсят в тази категория. Ето например Порше (марка на VW), спря производството на SUV с дизелови двигатели.

    Every cradle is a grave.
  25. 25 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#24] от "Ватник":

    *На коли с дизелови двигатели исках да кажа.

    Every cradle is a grave.
  26. 26 Профил на net
    net
    Рейтинг: 262 Неутрално

    ...Това с хидравличното окачване е много приятно...
    —цитат от коментар 11 на 12345


    Пневматично.

    Хидравличното (хидро-пневматично) беше при Ситроен.

  27. 27 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1733 Неутрално

    До коментар [#20] от "sweeper":

    Направих си труда да проверя за предишния модел- 31 градуса ъгал на изкачване и 45 градуса при версията с ниски предавки.
    60 не са проблем за доста сериино произвеждани модели.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  28. 28 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1733 Неутрално

    До коментар [#20] от "sweeper":

    Според вас колко е градуса на наклона тук?

    https://youtu.be/6L86tfd78L4

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  29. 29 Профил на sweeper
    sweeper
    Рейтинг: 522 Неутрално

    До коментар [#27] от "rwe33471675":

    Ще прощавате, но явно съм ви объркал с някого ;) Надявам се, чè сте учили тригонометрия, та от там - процентите отговарят на тангенса на ъгъла, а не на големината му в градуси. Та - 60% или 31 градуса са гранично ниво за изкачване по дълъг наклон. Ония показатели, които цитирате се отнасят за предния и задния ъгъл на атака. Такива евентуално могат да се преминат за кратко - като скат на канавка например, без да заоре някой от мостовете в терена. И пак - каквито и предавки да ползвате, но все пак е добре да са бавни, проходимостта зависи много повече от хода на окачването, въртящия момент и гумите. Карам такива коли от вече 25 години и моят опит е такъв.

  30. 30 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1733 Неутрално

    До коментар [#29] от "sweeper":

    Изчерпателен отговор , благодаря.
    Чисто информативно в клипа вком 28 колко е ъгъла на изкачване?Горе долу.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  31. 31 Профил на sweeper
    sweeper
    Рейтинг: 522 Неутрално

    До коментар [#30] от "rwe33471675":

    Това е доста известно място, където американците ходят да се пробват. Сигурно има точни данни за средния наклон. По визуална преценка - наклонът само в началото е малко над 30*, после спада около 25*. Поздрави. И опитайте малко офроуд някой път. Отвътре изглежда доста по впечатляващо :)

  32. 32 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1733 Неутрално

    До коментар [#31] от "sweeper":

    Ами ето видео където , поне според авторите наклонът е 45

    https://youtu.be/6D7w-7cxUZo

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  33. 33 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 626 Весело

    Пак нЕкои хора са ревнали противи дизела, като че ли останалите горива са направо полезни при горене! Освен теория, сертификати и стандарти, има и реална практика. Един мощен двутонен автомобил харчи в литри до 40% по-малко дизел, спрямо бензин, при една и съща мощност. Това е и основната причина хибридите да не са популярни при дизела /за сега, не е да не може да се призвеждат/. Та питам след пробег от 100 000км., /когато катализаторите вече не са това което са били, ако изобщо ги има/, кой се наема да твърди, че изгарянето на 20л. бензин е по-безвредно примерно от изгарянето на 12л. дизел? За момента всички големи мощности при ДВГ са дизел!

  34. 34 Профил на sweeper
    sweeper
    Рейтинг: 522 Неутрално

    До коментар [#32] от "rwe33471675":

    Да, така изглежда. Само отбележете, че това е специално изградена рампа за такива демонстрации, със специална настилка и Туарегът май не е сериен.

  35. 35 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1733 Неутрално

    До коментар [#34] от "sweeper":

    Ако може да се вярва на описанието на видеото освен гумите всичко останало е стандартно.
    Аз се оттеглям да пия бира.Благодаря за горе долу възпитания разговор.Лека

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  36. 36 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 485 Неутрално

    До коментар [#33] от "m_style":

    Основната разлика е, че дизелът отделя много по-голямо количество твърди частици и токсични азотни окиси, за разлика от бензина. По този показател просто няма база за сравнение.
    Освен това новите дизели се нуждаят от много повече кислород, заради увеличаването на мощността спрямо по-старите, което причинява отделянето на още повече токсични окиси. Тук катализатори и филтри не играят... смрадта зад чисто ново БМВ е съшата ако не и по-голяма от някое 5 годишно. Това че не пуши черно означава само филтрирани твърди частици.
    Само ще ти кажа, че реалното отделяно количество азотни окиси не покрива дори Евро3 нормите, да не говорим за Евро 5 или 6. В това отношение тези стандарти са абсолютно фиктивни за съжаление...

    За техническите предимства на бензина изобщо няма какво да говорим. Както се вижда и от предлаганите в тоя Туарег двигатели, бензините са драматично по-мощни. Досега всеки сравняваше атмосферно бензини с турбо дизели (дизел без турбо отдавна не се прави за автомобили по ясни причини).
    Напоследък почти всички нови бензинови двигатели са с турбо и дизелът им диша прахта...

    Stef
  37. 37 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 485 Неутрално

    До коментар [#33] от "m_style":

    Основната разлика е, че дизелът отделя много по-голямо количество твърди частици и токсични азотни окиси, за разлика от бензина. По този показател просто няма база за сравнение.
    Освен това новите дизели се нуждаят от много повече кислород, заради увеличаването на мощността спрямо по-старите, което причинява отделянето на още повече токсични окиси. Тук катализатори и филтри не играят... смрадта зад чисто ново БМВ е съшата ако не и по-голяма от някое 5 годишно. Това че не пуши черно означава само филтрирани твърди частици.
    Само ще ти кажа, че реалното отделяно количество азотни окиси не покрива дори Евро3 нормите, да не говорим за Евро 5 или 6. В това отношение тези стандарти са абсолютно фиктивни за съжаление...

    За техническите предимства на бензина изобщо няма какво да говорим. Както се вижда и от предлаганите в тоя Туарег двигатели, бензините са драматично по-мощни. Досега всеки сравняваше атмосферно бензини с турбо дизели (дизел без турбо отдавна не се прави за автомобили по ясни причини).
    Напоследък почти всички нови бензинови двигатели са с турбо и дизелът им диша прахта...

    Stef
  38. 38 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1380 Неутрално

    До коментар [#28] от "rwe33471675":

    паркетник:)

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  39. 39 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1380 Неутрално

    До коментар [#37] от "stef":

    Според това тук, което вече съм го показвал, повечето покриват Евро 5:

    https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/24/590x/secondary/Brand-averages-for-NOx-emissions-Euro-5-and-Euro-6-872848.jpg

    Иначе няма как да не смърди зад едно БМВ дизел, или какъвто и да е дизел, след като няма филтър:) В други страни не смърдят така, поне пт Евро 5 нагоре.

    Доста са ми съмнителни тези сравнение на мощността при безнин и дизели. Да не би да сравняваш с еднаква кубатура? Защото иде реч за разход, не размерите на двигателя. Но както и да е, въртежният момент е убийствен при дизелите. За това последните години на Ауди на Льо Ман и ВЕЦ ги рязаха отвсякъде при правилата за да "изравняват" силите.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  40. 40 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 485 Неутрално

    До коментар [#39] от "deutschwagen":

    Смърди зад чисто нови автомобили на кисельоч, естествено, че имат филтър! Но той не спира смрадта...

    Естествено, че говоря за еднаква кубатура. Ясно е, че дизелът е по-икономичен. Но е и много по-сложен, има много повече части, по-тежък е заради това с всички негативи от теглото, повече вибрации, шум и т.н.
    Турбото прави въртящия момент толкова голям, все тая дали е бензин или дизел. При дизелът просто идва при ниски оброти...
    Общо взето разликата в усещането в купето между дизелов и бензинов автомобил е съпоставимо с това между бензинов и електрически....

    Stef
  41. 41 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1380 Неутрално

    До коментар [#40] от "stef":

    Много, много се съмнявам да можеш да помиришеш въпросните NOx, особено до такава степен. Смрадта е типичен признак за премахнат филтър! Или пък дори и превишени нива на сяра в горивото.
    Нали не си мислиш, че собтвениците и тестерите в САЩ нямаше да забележат, ако е имало смрад?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  42. 42 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1411 Неутрално

    Бая форумци реагират на името а не на качествата на колата, която се я бива и продажбите говорят за това. Е, не е за всеки джоб но човек си прави сметката. Нали?

  43. 43 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1276 Неутрално

    голф - тоуран - туарег.добри са,но на фона на конкурентните предложения,са доста по скъпи.Един тоуран е двойно по скъп от един сценик.Говорим за едни и същи години.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  44. 44 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    Немските зевзеци са установили, че бордовите компютри на БМВ изключват АдБлу на дизелите при скорост над 40 км/час. Не само БМВ прави това ....

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  45. 45 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 626 Весело

    До коментар [#40] от "stef":
    "Турбото прави въртящия момент толкова голям, все тая дали е бензин или дизел." - след подобни изречения, по-добре недей да пишеш за автомобили, че ставаш смешен...
    Въпросните 12л.дизел спрямо 20л. бензин в по-горния ми коментар са реално сравнение между Кайен 3,6 турбо-бензин и А8, 4,2 турбо-дизел. Колко емисии има на СО2 при изгарянето на 20л. бензин и колко при 12л дизел? Или викаш СО2 си е хапче за сън преди лягане, то чиста работа а?

  46. 46 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 485 Неутрално

    До коментар [#45] от "m_style":

    CO2 не е отровен, растенията го произвеждат...
    В големи количества допринася за парниковия ефект.
    По-малкият разход на дизела е без значение, не го прави по-чист...
    Ако беше прочел внимателно какво съм написал, ще разбереш, че сравняваш круши с ябълки...

    Stef




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK