До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":Ще си купиш ли камионче?Висока е, доста по-висока от тази на конвенционален камион. Но като сравниш и разхода за гориво, нещата се променят.
ми не мисля, че се променят, като сложиш в сметките необходимостта от смяна на батерията след хх км. дават му 300 км, което не хич много. освен самото търкаляне по улиците, сметосъбиращите и подобни utility камиони имат и много други разходи за "гориво" - съответно тез 300 км спокойно ще станат на 200, като сложиш и зимата - на 150. и си представи закъсал снегорин, щото няма ток.
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
Похвално!!Виждал съм електрическите им автобуси....в цивилизована държава зарядни станции вече ина достатъчно!А тези които ги пуснаха през 2016 вече са изплатени на 42 %.Пиша го за неверниците.Хората спестяват от престой,гориво,масла,филтри,антифриз,радиатори....по-редки технически прегледи.И най-вече печелят от чист въздух и одобрение на цивилизованото си население!!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
Индикативната цена е турена на сянка под батерията, а китайчетата да не се учат да смятат по български, а да си купят китайски сметала. Тази батерия има от 600 до 1000 цикъла, демек снегоринът може да изкара от 180к до 300к километра преди да се наложи да я сменят. Само китайчетата в царството карат пушещи дизели над 250к километра.
For further information, please contact:
Fredrik Klevenfeldt Director Public Relations and Social Media Volvo Trucks Tel: +46 31 322 1106; email: [email protected]
От дизеляко по-убаво нема!!! И да е "нов внос". С филтър, разпробит с бормашина. И датчици в катализатора, дадени накъсо. Да "рипа", като светне зеленото и да ги къса тези отляво и отдясно. А отзад - димна завеса! Якоооо!!!!
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
Моля те не го обяснявай на нашенци!!!Те си харесват еФтините дизеляци от Италия(поне 3 ръка),плащащи скъпи ремонти,режещи катализатори,задръсващи улиците ....и псуващи западняците!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
Голям брой от холандските градове, които искат да станат въглеродонеутрални до 2030-та, немските области и норвегия със сигурност ще им бъдат клиенти, защото подобни опции за центровете на градовете има много малко или никаква алтернатива на ток. Много умен ход, но това са си Волво.
Преди няколко дни ми се наложи да пошофирам километър-два в колона след един съветски КамАЗ...И като си помисля, че досега руснаците не са произвели НИЩО по-добро, това прави колко години изоставане от белия свят? 50?
камазът ,колега е официално копие на купеният от СССР лиценз на фалиралата френска фирма Берлие!Та този двигател е разработен през.....1970!!!И сега думата "катализатор" е само термин в руските камиони!!!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
Та Вие кога за последно сте били в Скандинавието за да видите колко електически автобуса вече се движат?Благодаря за отговора......Това не е като да четете БЛИЦ и ПИК!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":Ще си купиш ли камионче?Висока е, доста по-висока от тази на конвенционален камион. Но като сравниш и разхода за гориво, нещата се променят.
До коментар [#5] от "Go Go":Моля те не го обяснявай на нашенци!!!Те си харесват еФтините дизеляци от Италия(поне 3 ръка),плащащи скъпи ремонти,режещи катализатори,задръсващи улиците ....и псуващи западняците!
Не е точно тъй, има Камази с Евро-5 и с Евро-6: https://kamaz.ru/en/press/releases/kamaz_and_liebherr_develop_new_engine/ По Дискавъри даже наскоро даваха едночасов филм за фабриката им - камион като камион. Гледал съм същите филми от фабрики в Америка или Европа, много е подобно. Двигател с вътрешно горене си е все двигател с вътрешно горене. От 100 години си е на същия принцип. Какво искаш да измислят - токамак ли да му сложат на камаза?
1км го минава с 1кВтч или при нашата цена на тока около 21 ст на кВтч или 21лв на 100км. При среден разход около 25л дизел на 100км и при цена 2.10лв прави 53лв на 100км. Ако камиона прави всеки ден по 250км то спестените пари за една година ще са: (53-21)*2.5*365=29200лв или 14930 евро!!! При живот на батериите около 3 години (1000цикъла) това прави 44790 евро. Цената на нови 300кВтч батерии след 4 години сигурно ще бъдат около 300 *$100=$30000. Трябва да имаме впредвид, че не всички клетки ще са за смяна тогава, а само някои от тях. Което прави реален шанса да се плати само $15000 на всеки три години. Или 44790-15000/1,1=31150 евро разлика само то използваното гориво! Или за живот на камиона около 12 години прави над 120000евро. 120000 Евро минимална преднина за Камиона на Волво за експлоатация от 12 години!
До коментар [#9] от "Norman Granz":Май не си гледал рали дакар в последните доста години... ама нормално от писане на идиотщини едва ли ти остава време
Преди няколко дни ми се наложи да пошофирам километър-два в колона след един съветски КамАЗ... И като си помисля, че досега руснаците не са произвели НИЩО по-добро, това прави колко години изоставане от белия свят? 50?
КАМАЗ е , без съмнение, най-великото постижение на Русия за всички времена ..
И теоремите на Лобачевски , и откритията на Курчатов , и разработената от Висоцкий за "Бел лаб" първата компютърна операционна система в света , и разработките на Сикорски, и "Жар птица" на Стравински .. и шахматната защита Алехин , и "Война и мир" , и "Престъпление и наказание" .. не могат да стъпят на малкия пръст на КАМАЗ ..
Много правилно мнение , Norman Granz ..
П.П Новият двигател ЯМЗ (Ярославски моторен завод) не е ли Евро-6 ?? ЯМЗ-53426 ??
При живот на батериите около 3 години (1000цикъла) това прави 44790 евро. Цената на нови 300кВтч батерии след 4 години сигурно ще бъдат около 300 *$100=$30000. Т
И докато сме на Камазова тема (благодарение на Норман Гланц) .. ето една новина, която може би е знак за промяна за "Камаз"..
-------------------------- 13.03.2018 Господин Андреас Дойшле был назначен на должность Генерального директора компании «ДАЙМЛЕР КАМАЗ РУС» и приступил к своим обязанностям c 1 марта 2018 года. .. ... Г-н Дойшле стал преемником Хайко Шульце, который занял позицию Генерального директора совместного предприятия Daimler AG и компании «NAI/JIPCO» в Саудовской Аравии. После получения образования в области бизнеса и экономики Андреас Дойшле начал карьеру в Mercedes-Benz в конце 90-х годов..." -------------------
И ние сме виждали електрически автобуси, па и сме чели ..
"Мосгортранс заключил контракт с КамАЗом на поставку ещё ста электробусов. Официальное сообщение о подписании документов было опубликовано 25 января. Аукцион по процедуре госзакупок должен был состояться в конце 2018 года, но других претендентов, кроме КамАЗа, на получение заказа не было.
Первая партия В прошлом году Москва заказала по 100 электробусов у «Группы ГАЗ» с Ликинским автобусным заводом и у КамАЗа, в состав которого входит автобусное предприятие в Нефтекамске. Общая сумма контракта составила 12,7 млрд рублей, но в эту сумму включены также сооружение зарядных станций и обслуживание техники и инфраструктуры в течение пятнадцати лет. Первые машины вышли на линию в сентябре, накануне выборов мэра Москвы. А сейчас в столице работают 40 электробусов (КамАЗ поставил 30 машин, ЛиАЗ — 10). Они обслуживают пять маршрутов.." -------------
А защо, да запитаме Путиновите олигарси-отровители искат превозните средства, да минат на електро-тяга?
Па и Медведев плаща на електро-троловете из целия свят, да подскачат по форуми?
Похвално!!Виждал съм електрическите им автобуси....в цивилизована държава зарядни станции вече ина достатъчно!А тези които ги пуснаха през 2016 вече са изплатени на 42 %.Пиша го за неверниците.Хората спестяват от престой,гориво,масла,филтри,антифриз,радиатори....по-редки технически прегледи.И най-вече печелят от чист въздух и одобрение на цивилизованото си население!!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4622 Неутралнокаква е индикативната цена ?
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!EU defender
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":
The best way to predict the future is to invent it.Ще си купиш ли камионче?
Висока е, доста по-висока от тази на конвенционален камион. Но като сравниш и разхода за гориво, нещата се променят.
彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 447 Неутралноми не мисля, че се променят, като сложиш в сметките необходимостта от смяна на батерията след хх км. дават му 300 км, което не хич много. освен самото търкаляне по улиците, сметосъбиращите и подобни utility камиони имат и много други разходи за "гориво" - съответно тез 300 км спокойно ще станат на 200, като сложиш и зимата - на 150. и си представи закъсал снегорин, щото няма ток. -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2440 ЛюбопитноПохвално!!Виждал съм електрическите им автобуси....в цивилизована държава зарядни станции вече ина достатъчно!А тези които ги пуснаха през 2016 вече са изплатени на 42 %.Пиша го за неверниците.Хората спестяват от престой,гориво,масла,филтри,антифриз,радиатори....по-редки технически прегледи.И най-вече печелят от чист въздух и одобрение на цивилизованото си население!!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Go Go
Рейтинг: 551 ВеселоИндикативната цена е турена на сянка под батерията, а китайчетата да не се учат да смятат по български, а да си купят китайски сметала. Тази батерия има от 600 до 1000 цикъла, демек снегоринът може да изкара от 180к до 300к километра преди да се наложи да я сменят. Само китайчетата в царството карат пушещи дизели над 250к километра.
73! Go GoFor further information, please contact:
Fredrik Klevenfeldt
Director Public Relations and Social Media
Volvo Trucks
Tel: +46 31 322 1106; email: [email protected]
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5533 ВеселоДо коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевОт дизеляко по-убаво нема!!!
И да е "нов внос".
С филтър, разпробит с бормашина.
И датчици в катализатора, дадени накъсо.
Да "рипа", като светне зеленото и да ги къса тези отляво и отдясно.
А отзад - димна завеса!
Якоооо!!!!
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2440 ВеселоДо коментар [#5] от "Go Go":
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Моля те не го обяснявай на нашенци!!!Те си харесват еФтините дизеляци от Италия(поне 3 ръка),плащащи скъпи ремонти,режещи катализатори,задръсващи улиците ....и псуващи западняците!
marine eng
Рейтинг: 458 НеутралноЗа момента това е по-скоро рекламен трик
Norman Granz
Рейтинг: 4598 НеутралноПреди няколко дни ми се наложи да пошофирам километър-два в колона след един съветски КамАЗ...
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.И като си помисля, че досега руснаците не са произвели НИЩО по-добро, това прави колко години изоставане от белия свят? 50?
resist01
Рейтинг: 8 НеутралноГолям брой от холандските градове, които искат да станат въглеродонеутрални до 2030-та, немските области и норвегия със сигурност ще им бъдат клиенти, защото подобни опции за центровете на градовете има много малко или никаква алтернатива на ток.
Много умен ход, но това са си Волво.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2440 Любопитнокамазът ,колега е официално копие на купеният от СССР лиценз на фалиралата френска фирма Берлие!Та този двигател е разработен през.....1970!!!И сега думата "катализатор" е само термин в руските камиони!!! До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2440 ЛюбопитноТа Вие кога за последно сте били в Скандинавието за да видите колко електически автобуса вече се движат?Благодаря за отговора......Това не е като да четете БЛИЦ и ПИК! До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
usero
Рейтинг: 561 НеутралноСещаш ли се какво става с фиска, ако електроколичките станат масови? Така че и тука ще печелят само първите, сокато има дизелари да ги спонсорират.
usero
Рейтинг: 561 ВеселоТочно от Италия не. А трета ръка кола от Италия просто противоречи на физичните закони.
Камен
Рейтинг: 916 НеутралноДо коментар [#9] от "Norman Granz":
Не е точно тъй, има Камази с Евро-5 и с Евро-6:
https://kamaz.ru/en/press/releases/kamaz_and_liebherr_develop_new_engine/
По Дискавъри даже наскоро даваха едночасов филм за фабриката им - камион като камион. Гледал съм същите филми от фабрики в Америка или Европа, много е подобно. Двигател с вътрешно горене си е все двигател с вътрешно горене. От 100 години си е на същия принцип. Какво искаш да измислят - токамак ли да му сложат на камаза?
quatro_4x3
Рейтинг: 1426 НеутралноДо коментар [#3] от "彼得。斯托亚诺夫":
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!"...смяна на батерията след хх км. "
Ясно. Излишно е да ти се отговаря.
mnx56511059
Рейтинг: 229 Неутрално"The new engines are scheduled to go into series production by the end of 2016." Бас ловим, че още не са ги подпочнали...
sokratus
Рейтинг: 395 Любопитно1км го минава с 1кВтч или при нашата цена на тока около 21 ст на кВтч или 21лв на 100км. При среден разход около 25л дизел на 100км и при цена 2.10лв прави 53лв на 100км. Ако камиона прави всеки ден по 250км то спестените пари за една година ще са:
(53-21)*2.5*365=29200лв или 14930 евро!!!
При живот на батериите около 3 години (1000цикъла) това прави 44790 евро.
Цената на нови 300кВтч батерии след 4 години сигурно ще бъдат около 300 *$100=$30000. Трябва да имаме впредвид, че не всички клетки ще са за смяна тогава, а само някои от тях. Което прави реален шанса да се плати само $15000 на всеки три години.
Или 44790-15000/1,1=31150 евро разлика само то използваното гориво! Или за живот на камиона около 12 години прави над 120000евро.
120000 Евро минимална преднина за Камиона на Волво за експлоатация от 12 години!
Destino is back
Рейтинг: 0 ВеселоТрябва да се уточни, че КАМАЗ го нахендриха на Мерцедес.
Т.е. ако днес има нещо хубаво в КАМАЗ, то е от Мерцедес.
Както и Ладата я нахендриха на Рено-Нисан. Т.е. лада няма вече.
Има Дачия с емблема на Лада.
marine eng
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#9] от "Norman Granz":
Май не си гледал рали дакар в последните доста години... ама нормално от писане на идиотщини едва ли ти остава време
marine eng
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#12] от "Messerschmitt":
Разликата между градски автобус и камион е леко огромна по принцип
marine eng
Рейтинг: 458 ВеселоДо коментар [#12] от "Messerschmitt":
блиц пик, сега остава и едно стихотворение на руски да напишеш
Destino is back
Рейтинг: 0 НеутралноВ този Камаз, освен екипажа нищо руско няма.
sim4o
Рейтинг: 1981 НеутралноКАМАЗ е , без съмнение, най-великото постижение на Русия за всички времена ..
И теоремите на Лобачевски , и откритията на Курчатов , и разработената от Висоцкий за "Бел лаб" първата компютърна операционна система в света , и разработките на Сикорски, и "Жар птица" на Стравински .. и шахматната защита Алехин , и "Война и мир" , и "Престъпление и наказание" .. не могат да стъпят на малкия пръст на КАМАЗ ..
Много правилно мнение , Norman Granz ..
П.П
Новият двигател ЯМЗ (Ярославски моторен завод) не е ли Евро-6 ??
ЯМЗ-53426 ??
sim4o
Рейтинг: 1981 Неутрално[quote#23:"Destino is back"][/quote]
В "Камаз" няма нищо руско!
Той се произвежда в Татарстан!
Рожба на татарските земи!
sim4o
Рейтинг: 1981 НеутралноА след 5 години батериите за камиони , ще са две за лев!
Купуваш една - вземаш две!
Съвсем скоро ще е .. и ще се радват на труда си хората и ще се обичат като братя!
sim4o
Рейтинг: 1981 Неутрално"КАМАЗ" тъпче на едно място ..
В завода на двигатели, все търсят хора ..
http://www.cummins-kama.ru/
Иначе наистина двигателите Евро 5 и Евро 6 :
http://www.cummins-kama.ru/rus/produkciya/
Що бе, нали сте уж най-великите?
Не си гледат "Камаз" , хвалят се с "Лебедово езеро" ..
Мани го езерото .. Камаз, Камаз ви е най-великото достижение ...
sim4o
Рейтинг: 1981 НеутралноИ докато сме на Камазова тема (благодарение на Норман Гланц) .. ето една новина, която може би е знак за промяна за "Камаз"..
--------------------------
13.03.2018
Господин Андреас Дойшле был назначен на должность Генерального директора компании «ДАЙМЛЕР КАМАЗ РУС» и приступил к своим обязанностям c 1 марта 2018 года. .. ... Г-н Дойшле стал преемником Хайко Шульце, который занял позицию Генерального директора совместного предприятия Daimler AG и компании «NAI/JIPCO» в Саудовской Аравии.
После получения образования в области бизнеса и экономики Андреас Дойшле начал карьеру в Mercedes-Benz в конце 90-х годов..."
-------------------
Попътен вятър на г-н Дойшле!
sim4o
Рейтинг: 1981 НеутралноИ ние сме виждали електрически автобуси, па и сме чели ..
"Мосгортранс заключил контракт с КамАЗом на поставку ещё ста электробусов. Официальное сообщение о подписании документов было опубликовано 25 января. Аукцион по процедуре госзакупок должен был состояться в конце 2018 года, но других претендентов, кроме КамАЗа, на получение заказа не было.
Первая партия
В прошлом году Москва заказала по 100 электробусов у «Группы ГАЗ» с Ликинским автобусным заводом и у КамАЗа, в состав которого входит автобусное предприятие в Нефтекамске. Общая сумма контракта составила 12,7 млрд рублей, но в эту сумму включены также сооружение зарядных станций и обслуживание техники и инфраструктуры в течение пятнадцати лет.
Первые машины вышли на линию в сентябре, накануне выборов мэра Москвы. А сейчас в столице работают 40 электробусов (КамАЗ поставил 30 машин, ЛиАЗ — 10). Они обслуживают пять маршрутов.."
-------------
А защо, да запитаме Путиновите олигарси-отровители искат превозните средства, да минат на електро-тяга?
Па и Медведев плаща на електро-троловете из целия свят, да подскачат по форуми?
Защо?
Замислете се!
Хора бдете!
sim4o
Рейтинг: 1981 НеутралноЕлектрокарните тролове се продават заради копейки от Кремъл ..
sim4o
Рейтинг: 1981 НеутралноПутиновите тролове, се не спряхте да лъжете..
Electric vehicles emit more CO2 than diesel ones, German study shows
http://brusselstimes.com/business/technology/15050/electric-vehicles-emit-more-co2-than-diesel-ones ,-german-study-shows