Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (58)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3448 Неутрално

    Откакто се отърсиха от руския ботуш, Шкода израснаха адски много. Автомобилът изглежда перфектен, както впрочем са и останалите им модели. За толкова години единственото недоразумение беше първото Йети.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  2. 2 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3658 Весело

    Като дизай, по-грозен автомобил надали има в този сегмент. Днес, на светофор бях зад същия, разгтледах по-внимателно задницата. Недодялана работа, груба, изпъкнала, странично никакви аеро линии, а за предницата, без думи... И най-мощния двигател 190 к.с.?!
    Странно, изглежда евтин автомобил, но при базова цена 47 000 лв, от чехите явно не мислят така...

  3. 3 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1865 Неутрално

    Какви руски ботуши, Шкода е имало и преди СССР има и след него. И правят от велодипеди през коли, камиони, локомотиви, та чак реактори.

    И през цялотот време руския ботуш само е цъкал със завист и е ползвал чешките машини с почитание и без да се меси.

    Чехите имат традиции в машиностроенето. И са си половин немци. Което обяснява феномена Шкода.

  4. 4 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3448 Неутрално

    До коментар [#3] от "niakoi_si":

    Верно ли? Не е лесна и твоята, ма то четенето не е за всеки...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  5. 5 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3448 Неутрално

    До коментар [#2] от "hamiltonf1":

    О, да, образа, който е карал по Тракия, ама на сън, и кара с 200, реши, че 190 коня са малко. Така де, той нали кара кола с 600 коня 😁😁😁

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  6. 6 Профил на xxl17532244
    xxl17532244
    Рейтинг: 330 Неутрално

    До коментар [#3] от "niakoi_si":

    don't feed the troll ;)

  7. 7 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2992 Неутрално

    До коментар [#3] от "niakoi_si":
    Нещо пак си озарен от либерален ентусиазъм!От както немците придобиха Шкода за жълти крони, чехите постоянно им вдигат стачки и искат справедливо възнаграждение за дето работят на три смени в непрекъснат цикъл, по-добре от турците и пришелец в Германия за по-малко пари!


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  8. 8 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3448 Неутрално

    До коментар [#7] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Мхм.. Даже искат да закрият производството, нали? 😁😁😁

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  9. 9 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3658 Весело

    До коментар [#5] от "Darth Plagueis":

    Замисли ли се първо, колко тежи тази "Шкодичка", и между другото, какво "ускорение" има от 0-100 км/ч. със тези "невероятни" 190 к.с. !? Попрочети, и сам ще си отговориш...

  10. 10 Профил на Nimart
    Nimart
    Рейтинг: 3568 Неутрално

    Карам трета нова Шкода, старата връщам в Еуратек, доволен съм от тях!

  11. 11 Профил на molon.labe
    molon.labe
    Рейтинг: 380 Неутрално

    Шкода просто разцепват - колите им са перфектни!

  12. 12 Профил на smotlixx
    smotlixx
    Рейтинг: 549 Неутрално

    До коментар [#10] от "Nimart":

    Един сервиз вече не стига за София, трябва им втора база.

  13. 13 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3448 Неутрално

    До коментар [#9] от "hamiltonf1":

    Ми пише си го ускорението - 8 секунди. Нещо не ти стига ли?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  14. 14 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3658 Неутрално

    До коментар [#13] от "Darth Plagueis":

    Говорихме за 190-те к.с., и там е 8,6...

  15. 15 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3658 Неутрално

    А колко е грозен този автомобил, е видно от сайта на вносителя, при показване на техническите данни. Тачно така изглеждаше задницата, плътно ако си застанал зад нея. На снимките горе, изглежда малко по-добре:

    http://www.skoda-auto.bg/models/kodiaq/kodiaq/kodiaq-technical-details

  16. 16 Профил на praseta_mezeta
    praseta_mezeta
    Рейтинг: 550 Неутрално

    До коментар [#10] от "Nimart":

    Купихме Шкода Октавия 2ра ръка, от първи собственик който 5+5 години я е сервизирал в Еуратек. За 2 години до момента само се сменя масло/филтри и се сипва нафта.

    Според мен комбинацията на смешно ниска цена за поддръжка съчетана с традиционно високото качество на Шкода просто няма конкурент.

  17. 17 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1485 Неутрално

    Както винаги съм го казвал - Шкода е по-добрият Фолксваген! Купе, интериор, багажник - всичко е някак си по-спокойно и по-трезво измислено, и като цяло - по-пактично.

    Друг въпросе, че този клас коли е далеч от практичното и не случайно Шкода, като практично ориентирана марка, досега се съпротивляваше да пуска подобен "кросоувър".

  18. 18 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 1779 Любопитно

    До коментар [#5] от "Darth Plagueis":Замисли ли се първо, колко тежи тази "Шкодичка", и между другото, какво "ускорение" има от 0-100 км/ч. със тези "невероятни" 190 к.с. !? Попрочети, и сам ще си отговориш...
    —цитат от коментар 9 на hamiltonf1


    Ти нещо да не бъркаш класовете? Това е семеен автомобил да водиш с него децата на училище и да ходиш на почивка в Гърция, не да се състезаваш по "Тракия" с други екземпляри с някои части от тялото с по-малък размер от средния. Даже 8.6 секунди е бързо за този клас автомобили.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  19. 19 Профил на sweeper
    sweeper
    Рейтинг: 271 Неутрално

    Карам трета нова Шкода, старата връщам в Еуратек, доволен съм от тях!
    —цитат от коментар 10 на Nimart


    Е това си е отдаденост, браво! Преди 25 години се подлъгах да купя новоизлязлата в сътрудничество с ФВ Шкода Форман. Такъв кошмар трудно се забравя. И вече, като видя шкода, се обръщам на другата страна.

  20. 20 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3658 Неутрално

    До коментар [#18] от "Тюфлекчия":

    Да, по принцип си прав, в началото акцента ми беше върху грозотата на автомобила. Но все пак, 95% от купувачите, спец в България, няма да купят автомобила с максимална бензинова и дизелова мощност, а базовия, със 125 к.с., които вече наистина са смешни.

  21. 21 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 680 Неутрално

    Гледа ги бая на Север, също ги карат значи са читави. Отлично съотношение на цена качество.

    Още по соц Шкодите бяха най-прилични от соц. возилата.

  22. 22 Профил на babyroo
    babyroo
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Докато тук се купуват автомобили по критерий: "колко коня и за колко дига 100", ще си кютим у "Близкиот изток". Когато започнем да се интересуваме от брой пътнци, полезен товар, разход, вредни емисии и застрахователна премия, (може би) ще станем евтопейци...

    roo
  23. 23 Профил на molon.labe
    molon.labe
    Рейтинг: 380 Неутрално

    До коментар [#19] от "sweeper":

    сам отбелязваш, че това е било преди 25 години. В момента това е по-добрият Фолксваген. Например не знам какъв е смисълът да купуваш Пасат при наличието на по-евтиния и също толкова добър Супърб.
    още Рапид, Фабия, Карок... а Октавия просто е перлата в каталога на VAG.

  24. 24 Профил на sweeper
    sweeper
    Рейтинг: 271 Неутрално

    До коментар [#23] от "molon.labe":

    Да, прав сте, просто отдавна не купувам нищо от VAG. Даже като взимам кола под наем ги избягвам, но не винаги е възможно.

  25. 25 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 544 Неутрално

    великолепен семеен автомобил. достатъчен като обем, без да е прекалено голям (наскоро гледах съседа с новата Q7 - направо камионче да си бе купил). свят широк, разбира се. моите 2 ст

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  26. 26 Профил на Miloslav Antonov
    Miloslav Antonov
    Рейтинг: 223 Неутрално

    Брат ми си го купи на макс оборудване, бензин 190k, автоматик, 4x4 със 7 седалки излезе му някъде 76к и е супер доволен.

  27. 27 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3448 Неутрално

    До коментар [#20] от "hamiltonf1":

    Смешни са защото...?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  28. 28 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3658 Весело

    До коментар [#27] от "Darth Plagueis":

    Тони, на теб като постепенно развиваш ли трябва да ти се обяснява!? Защото, този СУВ тежи минимум, над 1,6 т. и нагоре, не съм го проверявал, и 125 "кончета" не изглеждат многообещаващо...

  29. 29 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3448 Неутрално

    До коментар [#28] от "hamiltonf1":

    Какво значи точно многообещаващо. Нека го видим пълен догоре с хора, гориво и багаж. 2 тона и 125 коня. И какъв точно е проблемът? Какво точно няма да можеш да правиш с него?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  30. 30 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3658 Весело

    До коментар [#29] от "Darth Plagueis":

    Ще стои на място, а в преход към някой високопланински курорт, ще направи задръстване...

  31. 31 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3448 Неутрално

    До коментар [#30] от "hamiltonf1":

    125 коня са напълно достатъчни колата да върви екстра и не съществува баир, с който ще има проблем. Дай друго.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  32. 32 Профил на babyroo
    babyroo
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Дълбоко подкрепям Darth Plagueis за ника и за тук написаното! Драги WTF от 28, теглото на автомобила и "конските сили", имат значение само за либидото... Като го "дигаш" и има кой да "откликне", е ОК. Иначе - трагедия...

    roo
  33. 33 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 1900 Неутрално

    До коментар [#20] от "hamiltonf1":

    "Да, по принцип си прав, в началото акцента ми беше върху грозотата на автомобила. Но все пак, 95% от купувачите, спец в България, няма да купят автомобила с максимална бензинова и дизелова мощност, а базовия, със 125 к.с., които вече наистина са смешни."
    ============
    И кой автомобил е красив? Митът за италианките?
    Въпрос на вкус. Отдавна карам Волво, което се промени, само за да не мирише на нафталин. Харесвам Шкода, защото не се натрапва, без да я имам за грозна. Кото начервена певица от Пайнера ли да е?
    За другото си прав. Базовите версии са...... кастрирани. Винаги съм мислел, че 10 килограма на една конска сила са максимума. Особено пък сега.

    Еретик
  34. 34 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 817 Неутрално

    До коментар [#3] от "niakoi_si":

    Ами това не е точно така. През 60тте чехите разрабитват автомобил с преден двигател и предно предаване. Руснаците не им позволяват да го произвеждат, защото ще е много по-напреднал технически от техните. Така се появява Шкода 1000МБ със заден двигател и задно предаване, на базата на която после се прави 100С 105 и 120 чак до началото на деведесетте.

  35. 35 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 817 Неутрално

    До коментар [#5] от "Darth Plagueis":

    :D Така е, те всички с 200 карат като ги слушаш, само дето като си сложа круиз контрола на 140 и не виждам някак много да ме задминават та се налага да карам само в лявата лента :D

  36. 36 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 817 Неутрално

    Сега, тука човека казва кара трета нова, аз карам първа нова. На времето имах 120Л и от тогава много ги харесвам :)
    Обективно колата не е нито БМВ нито Мерцедес :). Не в техническо отношение - там е перфектна - върви както се очаква, харчи колкот се очаква, проблеми за 2 год не съм имал, но не е висок клас кола и това си се вижда. Отри ми се ръкохватката на скоростния лост, боята се дере доста лесно да не кажа че и като чисто нова някак имаше разни остатъци по нея.. от лепило ли на някакви опаковки знам ли ама като се позагледа човек се вижда и си е бюджетна кола.
    Като съотношение обаче на цената към това, което получаваш за нея, просто е далече пред всичко друго.
    Сега... ако ми се даваха 100 000 за кола, БМВ щях да взема, не Шкода :)

  37. 37 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 1900 Неутрално

    До коментар [#35] от "uq":
    ":D Така е, те всички с 200 карат като ги слушаш, само дето като си сложа круиз контрола на 140 и не виждам някак много да ме задминават та се налага да карам само в лявата лента :D"
    ==================
    С 200 не само не карам, но и не съм карал никога.
    Има един участък на "Тракия" от сливането с "Марица" до Пловдив, който е ужасен. Или се тресеш с 90-100 с ТИР-овете в бавната, или бързаш в лявата. Е, там със 140 често преча. Иначе предпочитам изправената стрелка по старите шофьорски навици. При мен е 125.
    Високата мощност не е заради високите скорости, поне според мен. Просто сигурност при изпреварване и вечно разтоварен двигател.

    Еретик
  38. 38 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 817 Неутрално

    До коментар [#37] от "Костадин Иванов":

    Това с разтоварения двигател не е толкова до мощността колкото до момента и при колко оборота го достигаш. В това отношение съвременните двигатели на Шкода са доста добри. От сливането на Марица до Пловдив може и да пречиш със 140 дето се вика надолу и варелите бягат. На Тряянови врата и на Витиня по-скоро на мен ми пречат със 140 :)

  39. 39 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 1900 Неутрално

    До коментар [#38] от "uq":
    Написах вече, не плюя по Шкода, дори ми харесва.
    А за въртящия момент съм наясно. Той събира феновете на дизела.

    Еретик
  40. 40 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 817 Неутрално

    До коментар [#39] от "Костадин Иванов":

    Така е, ОБАЧЕ тоя мотор на моята е бензинов 1.2 ТСИ и ..изненада турбото влиза на 1500 оборота и момента почва от там :) Е не е като дизел обаче за бензинова кола е повече от впечатляващо.

  41. 41 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 1900 Неутрално

    Е, при двойна разлика в кубатурата /Д 5/ще е нахално да пиша за въртящи моменти.
    Жив и здрав, Шкода е добър автомобил. Преди много време почнах със 120Л.

    Еретик
  42. 42 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 461 Любопитно

    Перфектен избор за България, ако може да се говори за покупка на нова кола. Но, уви, има толкова много Мерцедес, БМВ и Ауди, дето ги продават 'като нови' 4е как да не грабне една такава 4овек, не знам!

  43. 43 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 646 Неутрално

    До коментар [#30] от "hamiltonf1":

    Карам кола със собствено тегло 2.3т и мощност 200 к.с. Не спира никъде - наклони, сняг, кал, пясък. И ускорява по-бавно от тази Шкода със 190 к.с., но пак смятам, че е абсолютно достатъчно.
    А иначе подкрепям, че дизайнът на Кодяк не става. Поне не е мой тип. Много сбъркани ми се виждат пропорциите. Следващата генерация ще е по-добре със сигурност.

  44. 44 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1019 Неутрално

    По ауто мотор унд шпорт имаше сравнение между Кодиак и Тигуан.Оказа се,че Шкодата е доста по-добра и доста по евтина.С еднаква техника върви по -добре и спира много по добре.

  45. 45 Профил на marine eng.
    marine eng.
    Рейтинг: 566 Неутрално

    На мен ми се струва симпатичен автомобил

  46. 46 Профил на Zoom
    Zoom
    Рейтинг: 250 Неутрално

    Бюджетен автомобил с наистина добра цена, но няма да привлече този който е карал Х5, Q7 или Туарег. Това е кола за хора с ограничени финанси, които никога не са карали SUV висок клас.

  47. 47 Профил на Balkanets
    Balkanets
    Рейтинг: 385 Неутрално

    Атанас Буров е казал: "Чехите са много организирана нация. Чехите са по-организирана нация от германците, но тяхното нещастие е, че са малка нация."

    Малко хора знаят, че заводите "Шкода", която е създадена през 1859, особено след придобиването им от Емил Шкода през 1869 стават конгломерат от заводи на висше европейско качествено ниво, който държи пазара на детайли за мелници, железопътния транспорт, електростанции, елементи за шлюзове (напр. за Суецкия канал), артилерия и друго военно снаряжение за армиите и флота на Австро-Унгария и за износ.

    След ПСВ Германия е лишена от правото да произвежда бронетанкова техника. Затова Хитлер предизвиква през 1939 кризата с немците, живеещи в чешката област Судет и под този предлог напада Чехословакия, завземайки заводите "Шкода". Тогава чешкият среден танк LTvz.35 става Panzerkampfwagen 35(t), който навлиза в германската армия, а технологиите на Шкода застват в основата на германската военна промишленост.

  48. 48 Профил на forza
    forza
    Рейтинг: 682 Неутрално

    Доста приятен автомобил, вкл. и на външен вид.

    Изглежда много добър вариант за голяма семейна кола.

  49. 49 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 262 Неутрално

    Бюджетен автомобил с наистина добра цена, но няма да привлече този който е карал Х5, Q7 или Туарег. Това е кола за хора с ограничени финанси, които никога не са карали SUV висок клас.
    —цитат от коментар 46 на Zoom


    Така е, но те хората с ограничените възможности нямат и никаква нужда да карат и такъв висок клас автомобили...
    Двете неща нямат нищо общо за да ги свързваш...

  50. 50 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 262 Неутрално

    На мен ми се струва симпатичен автомобил
    —цитат от коментар 45 на marine eng.


    Те и вановете не са симпатични, па семействата ги купуват и карат с удоволствие...
    Концепцията както при тях така и тук е друга -обширен и просторен автомобил удобен за товарене и превозване на семейства...

  51. 51 Профил на Zoom
    Zoom
    Рейтинг: 250 Неутрално

    Уточнение: като говоря за хора с "ограничени финанси" нямам предвид пенсионери или работещи с 1000 -2000 лева заплата, а за хора които могат да си позволят нов автомобил в класа 50К - 80К лева, което обаче не стига за Ауди Q5-7, БМВ X3-5, Мерцедес... Всъщност Шкода реално се целят в по-ниския клас SUV, където са Toyota RAV4, Honda CRV, Новите модели на Пежо, Опел и т.н.

  52. 52 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Все ми се струва, че моделът на български трябва да се нарича Кодиак (като мечката) .. Кодяк, не знам какво е ;-)

    Неизбежно беше Шкода да пуснат такъв модел, просто тези съвременни "микробуси" са много популярни.

    Концернът много добре позиционира марките си в различни сегменти и реално разработва сходни продукти (MQB platform) , които продава които продава в различни сегменти. Та Шкода се стреми към функционалност, семпъл дизайн и оптимално отношение цена/качество - с други думи практичност. Не че не могат да направят салона малко по-луксозен, дизайна по-агресивен или да поставят 300к.с. двигател - просто ще навлязат в периметъра на другите от семейството.

    За качествата и възможностите на инженерите на Шкода, много говори представянето на Шкода Моторспорт, които от доста години доминират в клиентския сегмент на Рали спорта ... ама тия Фабии са по 300 К евро ;-)

  53. 53 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 788 Неутрално

    .... Не че не могат да направят ... дизайна по-агресивен или да поставят 300к.с. двигател .....
    —цитат от коментар 52 на p911
    - както братовчедите от Сеат?

    Бюджетен автомобил с наистина добра цена, но няма да привлече този който е карал Х5, Q7 или Туарег. Това е кола за хора с ограничени финанси, които никога не са карали SUV висок клас.
    —цитат от коментар 46 на Zoom
    - комплексирано мнение, ше ме извиниш , въпреки уточнението какво разбираш под хора с ограничени финанси... Цитираните модификации са запазена марка за държавни институции и бързо забогатели. Бедните, които дават по 60-70 бона за нова кола, вземат същото, но по-евтино.

  54. 54 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 482 Неутрално

    Не се учудвайте на малкото скопената моторизация. Това идва от фирмата майка, която не може да позволи Шкода да застрашава ФВ или Ауди моделите. Това е положението не само за кодяка, но и за всички останали модели. Скопена работа по отношение на моторите. Е, да има RS, но те вървят с друго оборудване и цената скача адски. Така че Шкода са под ботуша на ФВ. Все пак не може да изядат храната на майката.

  55. 55 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3448 Неутрално

    До коментар [#46] от "Zoom":

    Абсолютно нелепо мнение...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  56. 56 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#46] от "Zoom":

    Ако се вгледаш в сравнението на Аутомоторспорт... Шкодата е достатъчно луксозна. Всъщност концернът Фолксваген няма слабо звено, всичките им марки са отлични и ползват еднакви бази. Оставили са на местните компании да променят дизайн и донякъде оборудване.

  57. 57 Профил на Zoom
    Zoom
    Рейтинг: 250 Неутрално

    До коментар [#56] от "Tod":

    Съгласен съм, Шкодата е с много добро оборудване и отвсякъде си заслужава парите (карал съм над 10г. нови Октавии, сега карам Пасат 2017 Хайлайн), но повярвай ми наистина има разлика в материалите на купето и усещането за комфорт (имам колега със Супърб Бизнес и сравнявам с него). Проблема е че разликата в цената е значителна и за много хора не е оправдана - съвсем нормално, свят голям, хора разни. Тук говорехме за SUV-то на Шкода, че очевидно умишлено е позиционирано в средния клас за да не конкурира VW и Audi и определено дори този двигател 190 к.с. за почти двутонен автомобил малее и се опасявам че колата ще е "тромава". Същия двигател се слага на Супърб и Пасат но там нещата са съвсем различни понеже купето е около 1.3 т, пак от опит го казам ...

  58. 58 Профил на Quo Vadis?
    Quo Vadis?
    Рейтинг: 772 Неутрално

    До коментар [#57] от "Zoom":

    Суперб 2 е 1.6т и с 140к 2.0ТДИ си върви съвсем добре ....
    не е съзтезател, но и колата не е проектирана за спортна





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.