
© Надежда Чипева, Капитал
Всички моторни превозни средства, които са регистрирани в България, ще имат своеобразно досие, в което ще се записва цялата информация, свързана с техническото им състояние, претърпени катастрофи и преминати ремонти. Това е предвидено в новия проектозакон за пътните превозни средства, който е един от трите, заменящ сегашният Закон за движение по пътищата. Вчера той беше публикуван за обществено обсъждане, а в понеделник ще има дискусия по текстовете.
Така нареченият технически регистър на превозните средства ще се води от Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация", като министърът на транспорта ще определи с наредба какъв ще е редът за достъп до данните. Въвеждането на информацията в регистъра ще става при първата регистрация на автомобилите, за тези които тепърва предстои да се пуснат в движение и при техническия преглед за останалите.
В досието на всяко превозно средство ще се отбелязват правените конструктивни промени, резултатите от техническите прегледи и показанията на километража при всеки преглед. Последната информация ще даде възможност на контролните органи да налагат новата санкция за манипулиране на километража. © Цветелина Белутова, Капитал
При задължителните технически прегледи, които колите на повече пет години трябва да минават всяка година, а микробусите и автобусите на шест месеца, също ще се попълват данни в регистъра. В него, освен вече цитираната информация, ще се записват и сведения за лицето, представило превозното средство за преглед, резултатите и заключението от инспекцията, ще се описват и неизправностите, ако са констатирани такива.
Ако предложенията бъдат приети, това ще се отрази на измамите при сделки с автомобили втора ръка, който вече са регистрирани в България. Ще се засили и контрола върху техническата изправност на моторните превозни средства, включително и за тяхната екологичност.
Тук е моментът да се припомни пътя, преди някой от тези текстове да стане факт. В понеделник започва първата от много дискусии по проекта. След това предложенията, направени на обсъжданията, трябва да се обобщят и нанесат в проекта за закон.
Следващата стъпка е съгласуване на текстовете със засегнатите министерства, които са поне две – МВР и транспортното. Одобрение от Министерски съвет също ще е нужно. Задължителна спирка е и Съвета по законодателството на правосъдното министерство.
Финалната права започва с дебати в парламента поне в една комисия – тази по транспорт, за да се стигне до първо и второ четене в пленарна зала. Едва след приемането на проектозакона на второ четене това, което е останало първоначалните идеи в него, ще стане задължително.
SS
Рейтинг: 2686 ВеселоЗначи ако го откраднат и катастрофират с него - край !
В досието ще е отбелязано , че автомобилът е "престъпник" ...
yavooor
Рейтинг: 869 НеутралноТия така и не разбраха, че вторичния пазар на автомобили, карани в България е силно ограничен.
Дали в автоморгите им пука за емисиите или дали автомобила е катастрофирал?
penetrating
Рейтинг: 10478 НеутралноИ сега го има в сервизните центрове...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertКМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 5758 НеутралноПоредната хранилка за изнудване на раята.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!historama
Рейтинг: 3505 НеутралноСамо на мен ли ми се струва, че става дума за нова служба за държавни чиновници?
lz2
Рейтинг: 2744 НеутралноИ с какво тия промени ще ограничат измамите? Само ще наложи, вместо един път, километража да се манипулира преди всеки преглед. Не трябва да се допуска чиновници да пишат закони! Винаги, абсолютно винаги ги оплескват!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 5758 НеутралноДо коментар [#6] от "lz2":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Много са тъпи и дори за това не могат да се сетят. Може и да си откачиш километража след преглед и цяла година си карай на воля. (ГЕРБкалинки)
Софианец
Рейтинг: 581 НеутралноВ закона се предвижда всеки извършен ремонт да се записва в регистъра? Това ли е работата на държавата?
И колко ще струва този регистър, кой ще го направи и поддържа? Май този, който поддържа сега системата за технически прегледи, печата стикери и т.н. Всичко е за едни пари....
todor._89
Рейтинг: 737 ВеселоДо коментар [#7] от "КМЕТ В СЯНКА":
Кмете, да не си караш още "москвича" от бай Тошово време, та така лесно ги решаваш нещата. При съвременните автомобили това упражнение ще доведе до "весела коледа" върху таблото. Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 5758 НеутралноДо коментар [#8] от "Софианец2":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ами ако си направя ремонта сам?
hamiltonf
Рейтинг: 4882 НеутралноБългарина така трябва да работи, за да забрави какво е това технически преглед.
Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 5758 НеутралноДо коментар [#9] от "todor._89":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!не съм пробвал но щом ги манипулират значи има начин. освен това не съм сигурен в това, което твърдиш.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 5758 НеутралноДо коментар [#11] от "hamiltonf1":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!В какъв смисъл ?
Костадин Иванов
Рейтинг: 3451 НеутралноОт години ми записват километрите на всеки технически преглед. Искат ми лична карта или шофьорска книжка. Колата ми е поддържана в Мото Пуф и всичко може да се проследи, а манипулациите на километража не са за всеки.
ЕретикЕдинственият начин да скрия нещо, ако искам да го направя, е да изчукам ламарини в някой гараж или сам да си сменя масла и филтри - това може. Дори и тогава трябват умения за нулиране на сервизните интревали.
Който иска да каже, че е фасулска работа, да дойде да ми смени ремъка на ГНП. И това може да стане в махленски сервиз, но ако двигателят не е претъспял скъсване на ремъка, а само пресрочване, не е фатално.
На колите в автокъщите кожите са протрити, а пише 160 000 километра. Моите са запазени, а е на 330 000.
Софианец
Рейтинг: 581 НеутралноМожеш, но според проекта "обслужване и ремонт.... само от лица.., които са търговци" и имат квалификация. Така, че стани ЕТ, ООД и т.н., придобий квалификация, подай си документите в ИА'АА" да ти извършат оглед на помещението и като чакаш 1 месец да те одобрят и впишат в регистъра ще можеш да си ремонтираш (залепиш...) гумата на автомобила. И задължително да си дадеш гаранция от 6 месеца. Малоумници.
hamiltonf
Рейтинг: 4882 ВеселоДо коментар [#13] от "КМЕТ В СЯНКА":
Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....Когато 5 години не влизаш за техн. преглед, какъв е смисъла, какво означава?!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 5758 НеутралноДо коментар [#14] от "Костадин Иванов":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!вярно е.
Софианец
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#10] от "КМЕТ В СЯНКА":
Отговора в пост 15
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 5758 НеутралноДо коментар [#16] от "hamiltonf1":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!това няма да важи ако претърпиш ПТП. Иначе те разбрах. но не всеки и винаги ще има възможност за нов автомобил. Все пак не живеем и работим само за колите.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 5758 НеутралноДо коментар [#18] от "Софианец2":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Питам кой ще ми докаже нещо ако си направя ремонта сам. отговора ти е ако правиш ремонти на други хора.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3451 ВеселоДо коментар [#15] от "Софианец2":
Еретик"Можеш, но според проекта "обслужване и ремонт.... само от лица.., които са търговци" и имат квалификация. Така, че стани ЕТ, ООД и т.н., придобий квалификация, подай си документите в ИА'АА" да ти извършат оглед на помещението и като чакаш 1 месец да те одобрят и впишат ...."
================
И като съм монтьор с трети разряд от средното, не мога да си сменя крушка или гума на пътя?
Софианец
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#21] от "Костадин Иванов":
До коментар [#20] от "КМЕТ В СЯНКА":
Никъде в проекта не е записано, че закона се отнася за обслужване и ремонт на автомобили срещу заплащане. Така, че ....
Stanko
Рейтинг: 225 НеутралноХайде, още лобизъм, нови хора в администрацията, допълнителни затруднения за нормалните хора. Чудя се как не им е хрумнало да направят и паспорти на долните гащи. Нищо чудно по скандинавските страни да има и такива.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3451 НеутралноДо коментар [#22] от "Софианец2":
Еретик"Никъде в проекта не е записано, че закона се отнася за обслужване и ремонт на автомобили срещу заплащане. Така, че ...."
=================
Квалификацията я имам, защо трябва да съм ЕТ, за да си сменя гумата? За да си нарежа салата, не е необходимо да регистрирам верига за хранене.
mitko11
Рейтинг: 1695 ВеселоДо коментар [#23] от "Stanko":
Генерал Сандокан с двата МИГ-аНедей им дава акъл, защото дявола си няма работа. Може пак да възстановят щамповането номера на колата на всяка гума и да го допълнят с лазерно гравиране на номера на колата върху по-важните части......
А белите държави са го направили много просто и ефективно - застрахователят се грижи и контролира сервизите. ....
Тук искаме от кола сбирток от италианска морга , сглобена от 3 коли тотал щета, закупена за 600 лв, да се покриват някакви изисквания....
cheburashka
Рейтинг: 235 ЛюбопитноСпоред вас колко от двамата мъже на снимката се чудят дали има граматична грешка в текста, изписан на компа
I am a dinosaur - somebody's diggin' my bones !Нинов
Рейтинг: 2716 НеутралноБългария ще стане може би първата страна в света, въвела такава желязна система за документация на актуалното състояние на МПС.
Веселин Дечев
Рейтинг: 1481 ВеселоДОБЪР ДЕН КАКО СИЙКЕЕЕ!
В Русия съм! В Русия съм!Открихме Америка,а?
anlon
Рейтинг: 263 НеутралноДо коментар [#24] от "Костадин Иванов":
Ти салатата докато режеш, може да порежеш или отровиш себе си. Докато при калпав ремонт може да утрепеш човек. С право ги правят тези неща. Аз съм завършил техникум ,,Експлоатация и ремонт на автомобили и кари", имам седми разред, придобит след изпити в практиката, бях механик на състезателни автомобили... Всичко това навремето, с новата техника не съм много запознат и си карам колата при майстор. То освен умения, трябват и доста инструменти и приспособления, а те са специфични за всяка марка и модел. Тротоарните майстори останаха в миналото.
olimpipanov
Рейтинг: 1135 НеутралноНови топли местенца за калинки по държавната администрация. Пирании ненасмукаха се.
Веселин Дечев
Рейтинг: 1481 ВеселоКакто има Есграон, кадастър, регистър на недвижимите имоти, личен здравен картон- тска теябва да има и регистър на колите.
В Русия съм! В Русия съм!Да се знае кога къде е произведен, нс кого колко е принадлежал, какви инциденти и ремонти е претърпял, има ли запор има ли ипотека и тн. Чак сега лимсе сетихме??!
Хи-хи
Рейтинг: 1879 НеутралноКрайно време е да изритаме хрантутниците от властта, щото и те да се качат на личен автомобил и да го поддържат. А не да ги вози НСО и разни други дръжавни и общински служби и да им осигуряват всичко безплатно. Много се задържахте у властта и забравихте от къде тръгнахте, физкултурници...
Инфото, което пък по-горе ще се събира, ще служи само за избрани. Не си мислете, че, ако купувате кола ще имате достъп
ОСТАВКА
Костадин Иванов
Рейтинг: 3451 НеутралноДо коментар [#29] от "anlon":
ЕретикКакто написах по-горе, става дума за неотложни прости ремонти на пътя. Написах /пост 14/и че колата по принцип се обслужва в МП. Точно по причините, които си изтъкнал. Не виждам защо спориш.
dark'star
Рейтинг: 1948 Неутралноако прекалят с изнудването - притежанието на автомобил хич не е задължително = после няма винетки, няма акциз и ДДС от бензина, няма пътен данък, няма автомивки
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОИндиана
Рейтинг: 944 НеутралноУсещам някакво народно недоволство в темата, но нека не забравяме, че по принцип нашенеца си умира да предлага всякакъв терор, стига да не е върху него.
- Само като му бръкнеш много дълбоко в джоба на българина ...
- Само най-крути мерки - отнемане на книжка за 3 години за над 30 км/ч превишение
- Промени в НК за неправилно паркиране и от 10 до 20 години за преминаване на червено
- ...
Все форумни предложения и властта слуша.
mitko11
Рейтинг: 1695 ВеселоДо коментар [#31] от "Веселин Дечев":
Генерал Сандокан с двата МИГ-аРегистъра на колите си го има в сервизните центрове, свързани със сървърите на официалните производители. При закачане на диагностиката освен състоянието на колата има възможност да излиза официалната сервизна история с повредите и направените ремонти, а също и реалните километри....
Само че това е при официалните вносители.
В общия случай при внесена кола седма ръка с автовоз за катастрофирали коли, които се възстановяват и чипосват тук по незнайни работилници, излиза само, че колата ти е бракувана...
mitko11
Рейтинг: 1695 ВеселоДо коментар [#34] от "dark'star":
Генерал Сандокан с двата МИГ-аЩе измислят нещо ново - ще започнат да спират собствениците и да питат защо си без кола. Или ще въведат данък солидарност - поради намалени постъпления от данък МПС, винетки, акциз, тол такси .... ще се налага доплащане от излишъка на бюджета...
Софианец
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#24] от "Костадин Иванов":
И аз това казвам. Утре ще искарат закон и за реженето на салата.
До коментар [#27] от "Ф.Нинов":
И первата в ЕС със закон за автомобилните сервизи.
borko_to
Рейтинг: 497 Неутралноняма много смисъл от тази бюрократщина, тъй като новите коли, могат да се проследят през базата данни на съответния вносител, а за нововноса, след като веднъж е манипулиран преди продажбата, после за какво да го следиш?
Правите дървета в гората, първи се отсичат!rossen4i4o
Рейтинг: 416 Неутралнотака от далече изглежда правилно , но какво се мъти в милиционерските глави и какъв ще излезе поредния ;закон; можем само да предполагаме ? а опита сочи че ще има още безмислена администрация и куп налудничави мерки за да се краде по лесно от материала
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 5758 НеутралноДо коментар [#22] от "Софианец2":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!така че е дискриминационен ! Ако малко разбираш.
puknatastotinka
Рейтинг: 1179 ВеселоНо пък ще пребори безработицата с парите на данъкоплатците...
anonim440
Рейтинг: 1397 НеутралноВ България има нещо сбъркани, комунистическо.
В нашата фирма тези от HR, дето никога не са работили, това, което ние, ни пращат някакви тотално неставащи хора, защото по тяхна преценка тези били подходящи. Шефовете дето са парашутисти и не са работили това, което ние работим, ни "управляват" и ни дават акъл как да си вършим работата. Ако някой от при нас се издигне нагоре, той веднага забравя всичко, което е научил, за да заприлича на тези горе и да не се различава от тях.
Въобще цяло чудо е, че в България има пазарна икономика (ако я има), икономика въобще (и там е спорно), икономически растеж (?!?!) и т. н...
anonim440
Рейтинг: 1397 НеутралноА иначе за прегледа е ясно всеки има свои хора в някой сервиз и там минава на преглед.
На хартия тези ще го докарат България да стане страната с най-строг контрол, а на практика ще продължава да си е хаос, връзки, кражби и т. н.
Светозар Христов
Рейтинг: 551 НеутралноНе е ли по - практично собственика му да има досие ?
cordoba
Рейтинг: 458 НеутралноБаси дебилите
Софианец
Рейтинг: 581 НеутралноА защо не направят и закон за втората ръка и ремонта на перални, ютии, гащи и презервативи, със съответния регистър - да се знае кой ги е ползвал, носил, употребявал и.т. и това за сметка на данъкоплатеца.
balgariez
Рейтинг: 1086 ВеселоТрябва да се знае всичко за всеки, или засега поне за колата му. Не е ли прекрасно ?!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
bat_plamen
Рейтинг: 4307 ЛюбопитноОт няколко години управлявам автомобил във Великобритания!Едно от нещата което ми харесва ,че когато МОТ/годишен технически преглед/ на колите се вписват данни за изминатите километри и могат веднага да се видят в Интернет!
bat_plamen
Рейтинг: 4307 ЛюбопитноОт няколко години управлявам автомобил във Великобритания!Едно от нещата което ми харесва ,че когато МОТ/годишен технически преглед/ на колите се вписват данни за изминатите километри и могат веднага да се видят в Интернет!
daskal1
Рейтинг: 3731 НеутралноДо коментар [#27] от "Ф.Нинов":
Прав си. Подобна система съществува в САЩ като комерциална мрежа. Всички сервизи на дилъри и по-малките такива, които искат да са в системата регистрират ремонтите. Полицията регистрира произшествията. Държавните (щат, не федерално ниво) отдели за МПС отразяват полицейските доклади за произшествията, а застрахователните фирми -за щетите. Всички тези данни от отделни ведомства и бизнеси се събират в история на автомобила от мрежата Фокс. Плащаш 50 долара и имаш достъп до тях за три автомобила. Ремонти правени от собственика или от гаражи които не участват в системата не се отразяват, но те не са критично важни може би. Освен това при по-дребни произшествия, когато е платено обезщетение над определена сума и колата е поправена, документът за собственост се издава като "възстановена". При сериозни произшествия,чкогато колата е изплатена от застрахователя като "негодна", но е купена и въстановена документът за собственост се получава по трудно след освидетелствания за изправност и има класификация "спасена" , сиреч Франкенщайн :-)
Таралеж
Рейтинг: 1944 НеутралноЗакони, заповеди, министри, бабини трънкини. И пари на данъкоплатците! И няма да работи, както всяко нещо управлявано от държавата. В Америка ползват КарФакс, навлизат и нови, няма намеса на държава, дилърите си плащат, хората ползват. Ама пустите му комсомолци български!
Armagedon
Рейтинг: 768 НеутралноДандъния и пари на вятъра. Както се вика от д(г)яволи сътворено.Като я хакнат два-три пъти тая система и се окаже, че е манипулирана ще я захвърлят в някой гараж на МВР-то или на МС-то.Ако ще се прави нещо ,то ще трябва да се направи така,че всеки автомобил преминал през ГТП да е годен за експлоатация поне още най-малко 10 000 км. след него. А това значи, че сегашните пунктове за ГТП ще трябва да се пре-оборудват в сервизи ,който могат да дадат гаранция за пробег а не за време. Така всяка кола преминала ГТП ще е гарантирано изправна.И какво като колата има "досие" ? Да не би то да е гаранция за изправност. Голяма глупост е да се дава гаранция за време, а не за пробег на автомобила.След като в НС_то има тикви и кратуни , жертвите при ПТП само ще се увеличават ( да пази бог) а не обратното.
Peni Nikol
Рейтинг: 8873 НеутралноАко по лесно ще хващат избягали от катастрофи или друг вид нарушители.
zyx
Рейтинг: 279 Весело90% от пазара е на автомобили 2-3-4-5-6 ръка , вкарани от Италия, Германия, Швейцария или Холандия на по "110 000-115 000" км. Въпроса е , на тези "запазени и гледани" коли (90% от които са с удар с изкарани еърбеци или със сериозна щета по двигател, което се лустросва в България и се продава за "топ състояние") , кой ще им пише досието - по съчинение на джамбазина (по подобие на сервизните книжки с един почерк и химикал в течение на 10 години) или ще си ги измислят в пунктовете за ГТП като съчинение по картинка?
neut
Рейтинг: 6714 НеутралноОтлична идея, но да видим реализацията ѝ
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restanticomunist
Рейтинг: 415 Веселодо коментари 4,5,6 и 7
така се прави в белите държави,демек целият ви коментар е типично Български, с ракията на масата и сме много отворени.
ВСЕКИ механик ще има компютър и сте нанасЯ данните в обща система,така дори се знае кога сте си сменяли маслото,също е длъжен да бъвежда и киклометража,това означва че всеки път колата като влезне в сервиз за каквото и да е се въвеждат километрите,така че това не става само при годишен преглед.Когато купувате колата ще имате достъп до тези данни,измами са винаги възможни но сте са с 75% по малко и рисковани.Ето така е по белите дъжави.ХА сега пиите по една ракия и продължаВАИТЕ да пишете глупости по форумите.НАЗДРАВЕ.
anticomunist
Рейтинг: 415 ВеселоВИНАГИ МОЖЕ ДА ИМАТЕ ДОСТЪП ДО ДАННИТЕ НА КОЛАТА ПРЕДИ ДА ВЛЕЗЕ В БЪЛГАРИЯ,ЗА ТОВА ИМА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ УЕБСАИТОВЕ.ВЪВЕЖДАТЕ ВИН НОМЕРА И ГОТОВО.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
б_еко - върнете стария Дневник
Рейтинг: 619 НеутралноТоталитаризма се завръща в нова форма на тоталния контрол. Биг Брадър е навсякъде. Някой ви следи, наблюдава и контролира. Ще бъдете свободни само като умрете. В тази територия нищо не се прави за да се улесни и подобри живота на хората. Бухалката удря и не гледа къде удря. Когато държавата се управява от мутри не ни очаква нищо добро.
Технологиите трябва да вършат тежката работа, за да могат хората да вършат нещата, които ги правят най-щастливи. Лари Пейдж, Гугълdejmos
Рейтинг: 715 НеутралноДо коментар [#27] от "Ф.Нинов":
Вярно !?:)) Значи няма да направят желязна система за къща/апартамент/имот, .....други недвижими имоти , а за нещо което се купува с една една месечна германска заплата !!