Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (29)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на marine eng
    marine eng
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Нека още да надуем балона.

  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    Тва оранжевото го взех за ЛАДА.

  3. 3 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2335 Неутрално

    много хубаво , ама требе да си ходим със слънчеви панели навсякъде и където ти свърши тока , умираш ,от там нататък на тикане и дърпане

  4. 4 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 497 Неутрално

    много хубаво , ама требе да си ходим със слънчеви панели навсякъде и където ти свърши тока , умираш ,от там нататък на тикане и дърпане
    —цитат от коментар 3 на edin drug


    Що?
    Ти по принцип с цистерна гориво ли се движиш за антураж?

    Stef
  5. 5 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    Оранжевия китайски електромобил е супер грозен. WV кърти.

    The best way to predict the future is to invent it.
  6. 6 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    А някои така напористо ни убеждаваха, че ел. колите няма да ги бъде! И продължават.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  7. 7 Профил на PisnaMi
    PisnaMi
    Рейтинг: 1613 Весело

    много хубаво , ама требе да си ходим със слънчеви панели навсякъде и където ти свърши тока , умираш ,от там нататък на тикане и дърпане
    —цитат от коментар 3 на edin drug


    Отиваш до зарядната станция с една кофа - за ток :)

  8. 8 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    много хубаво , ама требе да си ходим със слънчеви панели навсякъде и където ти свърши тока , умираш ,от там нататък на тикане и дърпане
    —цитат от коментар 3 на edin drug


    А като ти свърши нафтата започваш да сондираш за петрол? И си пътуваш с портативна рафинерия и сонда?

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  9. 9 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 926 Неутрално

    Мерцедес и БМВ от 8 и 9 снм. грозни до безобразие !!!

  10. 10 Профил на CINZANO - оправете си сайта!
    CINZANO - оправете си сайта!
    Рейтинг: 910 Неутрално

    Готини колици, особено Майбаха.

    Мома, връщай 12 и 12А!
  11. 11 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    Имам някакви съмнение, че при информацията за пробега с едно зареждане при електромобилите ще се подхожда по същия начин, както при информацията за разхода на 100 км при автомобилите с ДВГ.

  12. 12 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 421 Неутрално

    Момента в който осъзнаеш, че Китай е изпреварил Европа с поне 15 години....

  13. 13 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 718 Неутрално

    Изразът "китайско гов...но" никога е е бил по-актуален.

    If you are going through hell... Keep going!
  14. 14 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 718 Неутрално

    До коментар [#6] от "quatro_4x3":

    Ти може да си купиш какво си поискаш - изборът ти е свободен.
    Какво чакаш? Скачай в китайския автомобил.

    If you are going through hell... Keep going!
  15. 15 Профил на mort
    mort
    Рейтинг: 172 Неутрално

    Посочвайте според коя агенция е заявеният пробег. Американската ЕPA e съвсем близо до реалния пробег на даден автомобил за разлика от европейската и японската, като последната е най-зле.

  16. 16 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1266 Неутрално

    Хонда и Мерцедес са впечатляващи, Фаувето също! А какво е това GAC? Китайска направа?

  17. 17 Профил на patrokalche
    patrokalche
    Рейтинг: 657 Неутрално

    До коментар [#3] от "edin drug":

    Ти с туби бензин в багажника ли караш?

  18. 18 Профил на patrokalche
    patrokalche
    Рейтинг: 657 Неутрално

    От показанато само Тесла е реален електромобил другите са още в зародиш или концепция.

  19. 19 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 713 Любопитно

    Има удивително много електромобили на пазара вече https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_electric_cars_currently_available
    (чака се с месеци, но все пак не по 15г както за руските таралясници при ‘социализма’)

    Обмислям да си сменя дизеловата кола (с ФВ двигател, първоначално с каращисан софтуер...) с електромобил. Притеснява ме зареждането... Едно зареждане ‘изяжда’ толкова ток, колкото ако си държа фурната включена денонощно! https://bit.ly/2visskX
    Като добавя цената на батериите (в Белгия повечето марки продават с месечен наем на батериите) и в крайна сметка няма да ми е по-евтино придвижването...
    Иначе много ме кефят, ама се чудя...
    Някой с личен опит нека сподели?

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  20. 20 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 528 Неутрално

    Имам някакви съмнение, че при информацията за пробега с едно зареждане при електромобилите ще се подхожда по същия начин, както при информацията за разхода на 100 км при автомобилите с ДВГ.
    —цитат от коментар 11 на Цайко


    Абсолютно точно си налучкал :).

    Повечето електромобили с цитиран пробег от 250км имат батерия с капацитет 20-30 Квтч.
    Системата за климатизация на автомобила може да дръпне до 6кВт или 6кВтч за един час работа. Това е частен случай, но е реалност 1 месец в най-горещите дни през лятото и 1 месец през най-студените дни от зимата.
    При движение със 100км/ч са необходими поне 10-15 кВ за преодоляване на въздушното съпротивление. Ако имаме и изкачване необходимата мощност нараства допълнително.
    Реално, пробегът при извънградско и климатизация вероятно е около 100-120км, или наполовина на обявения.
    Пробегът при градски трафик и климатизация също е по-малък поради по-продължителния престой. Въпреки, че ел. моторът не работи на място, климатичната система трябва да продължи да работи.
    ОСновният проблем обаче си остава високата първоначална цена на електрическите автомобили.

  21. 21 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 2036 Неутрално

    Помня само до преди 5-6 години. Концепциите за електрически автомобили бяха основно от университетите. При това не изглеждаха като нормални коли. Или караш легнал, или легнал с главата напред, или отпред с две колела, отзад с едно.
    Сега обаче се инвестират що годе сериозни кинти от големите производители.
    Когато Ферари, Ламбо, Астън Мартин, Порше, пагани и Бугати изкарат като флагмани електричките тогава смело ще твърдя, че краят на ДВГ започва.

  22. 22 Профил на FourOhFive
    FourOhFive
    Рейтинг: 1351 Неутрално

    много хубаво , ама требе да си ходим със слънчеви панели навсякъде и където ти свърши тока , умираш ,от там нататък на тикане и дърпане
    —цитат от коментар 3 на edin drug


    Защо пък в тичане и дърпане? В нормалните държави има Пътна Помощ. Аз плащам около 50 долара на година за членсвто в ААА, които включват три безплатни услуги - теглене до някакво определено разстояние (мисля 10 километра), смяна на гума, наливане на 10 литра бензин и т.н.

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  23. 23 Профил на the_thraex
    the_thraex
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Основният проблем е батерията.

    Според доклад на шведския Институт за изследване на околната среда (Swedish Environmental Research Institute) производството на батерии произвежда 150-200 кг еквивалент въглероден диоксид на киловатчас (kWh) от произведената батерия.

  24. 24 Профил на venelingeologia
    venelingeologia
    Рейтинг: 952 Неутрално

    Малей-й-й.. Шашж!!! Ще трябва да се увеличи производството на ток! Галеба, пак че копаме кюмуро...

  25. 25 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 539 Неутрално

    Блед ездач на сив метален кон и подире му идваше адът

  26. 26 Профил на Луд Общественик
    Луд Общественик
    Рейтинг: 839 Неутрално

    До коментар [#6] от "quatro_4x3":

    Нали? :) И Тесла дето фалира по няколко пъти годишно. Мен ме забавлява как изведнъж като тръгнаха продажбите на Теслите и всички прозиводители почнаха да бълват е-автомобили. Няма как да не си помислиш, че е просто са ги пазили и са цицали пазара докато може, но Илън (дъ лорд уи тръст) им даде зор!

    Удавете ги в сигнали: https://grajdanite.bg/home
  27. 27 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 843 Неутрално

    До коментар [#11] от "Цайко":

    Че те и сега послъгват. VW UP при пробег макс 160 км. Успява през зимата да издаяни макс80км.

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  28. 28 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3472 Неутрално

    Половината коментиращи правят задълбочени анализи от кочинката, в която ни натика Боко. Някои анализират на база дизелите, които ще дойдат от Немско, други на база панелите, които вече масово се монтират по покривите (не на нашата кочинка).

  29. 29 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 1919 Неутрално




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK