"Тесла" започва производството на кросоувъра си през 2020 г.

"Тесла" започва производството на кросоувъра си през 2020 г.

© Jason Reed, Reuters



В началото на 2020 г. ще започне производството на новия модел автомобили на "Тесла" Model Y. Това ще бъде първият кросоувър на компанията, като се очаква да бъде и най-достъпният електромобил на фирмата.


Собственикът на "Тесла" Илън Мъск успокои, че лошото финансово състояние на компанията в последните месеци няма да попречи на производството на Model Y. Засега все още не се знае къде ще се сглобява моделът, но се очаква да предизвика "революция в производството на електромобили", обясни Мъск.


Първоначално се очакваше кросоувърът на "Тесла" да започне да се произвежда през 2019 г. От компанията обаче не съобщиха какви са причините за забавянето на процеса, но уточниха, че новият модел ще се сглобява много по-бързо от по-старите.


Кросоувърът ще бъде оборудван с 8 видеокамери, 12 ултразвукови датчика и радар, които са предназначени за получаване на информация при лоши метеорологични условия, най-вече при намалена видимост. По непотвърдена информация до момента са направени 400 хил. поръчки за новия модел на "Тесла".

Ключови думи към статията:

Коментари (75)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5129 Неутрално

    Дано оцелеят.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 602 Неутрално

    2020?!? С тия финансови показатели всяка друга компания трябваше да е вече във фалит.

  3. 3 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4704 Неутрално

    Луда работа е производствения процес при "Тесла". Първото тримесечие завършват с рекордни приходи от $3.4 милиарда (като в тези приходи влизат и 400 млн. от енергийния бизнес), което води и до рекордни... загуби от $709,6 милиона!?
    Поне пари в брой има (въпреки, че е те са спаднали значително) - $2,7 милиарда...

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  4. 4 Профил на futurama
    futurama
    Рейтинг: 262 Неутрално

    Явно това са новини от паралелна вселена, защото в нашата Тесла не произвежда нищо и върви към фалит.

  5. 5 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 561 Неутрално
  6. 6 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1311 Неутрално

    Балонът е спукан и взе да издиша...попитали го, колко печели от продадена Тесла. Не последвал отговор и акциите загубили за броени минути 5% от стойността си.

  7. 7 Профил на imaligoogle_hr
    imaligoogle_hr
    Рейтинг: 374 Весело

    Споко! Следват ''камион'' (на картинка само или видео с реален дизеляк и малко оптичен тунинг, светлинки, монитори, диоди, дискомузика, таблети и пр.), после ''автобус'', ''кораб'' и ''самолет''. :)

  8. 8 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 612 Неутрално

    Първият кросоуър е Модел Х и е от преди 2-3 години. А Модел У е първият им бюджетен кросоувър.

  9. 9 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1311 Неутрално

    На всяка произведена Тесла се падат 22000 долара загуба.

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1311 Неутрално

    За 2017 Мъск е реализирал загуби от 3,4 милиарда.

  12. 12 Профил на Един от Вас
    Един от Вас
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Да направим сравнение с ЛУКОЙЛ.
    Всяка година граби Българския народ с минлиони.
    Всяка година е на ЗАГУБА и за това НЕ плаща даннаци.

    Копирам! и задавам същите Ватаджиски въпроси които са.

    ЛУКОЙЛ Балонът е спукан!?
    С тия финансови показателина на ЛУКОЙЛ всяка друга компания трябваше да е вече във фалит.!?
    Шефа на ЛУКОЙЛ би трябвало да бъде отстранен!?

    Обаче!??...

  13. 13 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3620 Неутрално

    До коментар [#11] от "von_seeckt":

    Мъск или Тесла?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  14. 14 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1311 Неутрално

    Да направим сравнение с ЛУКОЙЛ.Всяка година граби Българския народ с минлиони.Всяка година е на ЗАГУБА и за това НЕ плаща даннаци.Копирам! и задавам същите Ватаджиски въпроси които са.ЛУКОЙЛ Балонът е спукан!?С тия финансови показателина на ЛУКОЙЛ всяка друга компания трябваше да е вече във фалит.!?Шефа на ЛУКОЙЛ би трябвало да бъде отстранен!?Обаче!??...
    —цитат от коментар 12 на Един от Вас


    Не става ясно, какво искаш да кажеш. Ето ти развитието на акциите на Лукойл.Направи си изводите сам
    https://www.finanzen.net/aktien/LUKOIL-Aktie

  15. 15 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1311 Неутрално

    До коментар [#11] от "von_seeckt":Мъск или Тесла?
    —цитат от коментар 13 на Darth Plagueis


    Тесла

  16. 16 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3495 Неутрално

    лошото финансово състояние на компанията в последните месеци няма да попречи на производството на Model Y
    ____________________
    Дано се справи с либертошаманите от банковоте и петролни кланове!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  17. 17 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 379 Неутрално

    А до 2020 дали ще я има Тесла?

  18. 18 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 379 Неутрално

    Те Модел 3 вече го оправиха изпълниха всички поръчки, прибраха печалби ...
    Всичката Мара втасала ... само крос-овъри още не е почнала да произвежда.

  19. 19 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 379 Неутрално

    На Мъск всичките му неща са ПиАр.
    Макети, Презентации, Анимации.
    Всичко е в бъдеще време, човека взе парите каза чакай малко през 2020 почвам производство, изхарчи парите, чакай да ги върне.

  20. 20 Профил на sokratus
    sokratus
    Рейтинг: 401 Любопитно

    На всяка произведена Тесла се падат 22000 долара загуба.
    —цитат от коментар 9 на von_seeckt


    От къде я извади тая цифра!?! Средната продажна цена на Model S&X е над $110000. Ако приемем, че във всяка има по 100кВтч батерия (а тя реално е по-малко) и приемем цената на кВтч, която обявиха, че са постигнали от Тесла, а именно $250 то цената на батериите е 100*250=$25000, остават $85000. Мислиш ли, че в тая цена не могат да направят автомобил, та правят загуба от $22000!!!
    По отношение на Модел 3 за 50Квтч батерия цената е 50*250 = $12500, остават $22500 за колата. Я виж колко коли се продават под тази цена при това, че имат куп неща дето ги няма в Тесла!
    Гигафактори ще струва над $6млрд, докато я строи все ще е на загуба. Но ако смятате, че ще фалира, взимате кирките и лопатите и почвате да копаете гроба на Тесла! Но да не стане като в поговорката ....

  21. 21 Профил на bellend
    bellend
    Рейтинг: 360 Неутрално

    След фамозната вчерашна (прекъсната) видеоконференция на Маск с анализатори, акциите при отварянето за 6% долу. Fundamentals са изключително рахитични и оцеляването e крайно проблематично при растящи дълг, лихв. % и нужда от горене на още пари, ниски profit margins и брой произведени 3, падаща цена на TSLA bonds, проблеми с разследване около безопасност, понижаване на кредит-рейтинг от Moody's.

    Къде е г-н Реалист да ни утеши?

  22. 22 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1311 Неутрално

    До коментар [#20] от "sokratus":

    Ето ти една проста графика. Това е т.н. оперативна загуба на Тесла. Вземи цифрата за 2017 и я раздели на бройката продадени Тесли.

    https://de.statista.com/statistik/daten/studie/420150/umfrage/operatives-ergebnis-von-tesla/

  23. 23 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 738 Неутрално

    Седан, комби, баничарка, кросоувър - формата на ламарината няма значение. Батериите са си същите. Не става за кола. За играчка става.

    If you are going through hell... Keep going!
  24. 24 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2507 Весело

    Интересно защо цветът на рисковите инвестиционни анализатори събрани в темата не играе теслите късо на борсата?

    Лесни пари изпускате, ей :)

    Use your Illusion
  25. 25 Профил на bellend
    bellend
    Рейтинг: 360 Неутрално

    В момента конвенционалните автокомпании губят между $7К-$10К на електромобил, според Moody's. Те могат да компенсират загубите от продажби на конвенционални автомобили. При TSLA цифрата вероятно е много по-голяма поради нисък обем на производство и огромни capex/overheads:

    https://insideevs.com/moodys-says-automakers-lose-7000-to-10000-per-electric-car-sold/

  26. 26 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 217 Неутрално

    [quote#20:"sokratus"][/quote]

    Имай предвид,че досега Тесла бяха монополист на пазара на луксозни елавтомобили.Ама големите акули се усетиха и всички до година две ще изкарат конкурентни модели.Как точно ще убедиш някой човек да закупи Тесла вместо БМВ на сходна цена не е ясно.

  27. 27 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3223 Весело

    До коментар [#25] от "bellend":

    Те са ти отговорили в статията, ама кой да чете, пък и ватената агитка не се известни с поназнайването на езици:

    The cost, they say, arise from the need for large capital investment into the new tech. The situation is expected to improve, with prices for batteries moving lower as the scale of their production moves upward. Improvements in the technology, that will see more range per battery pack cost, will also be a driver of improved margin.

    Speaking of margins, Moody’s leaves Tesla out of its equations, saying that the automaker manages a profit on its cars because of their price premium. While many would argue that, since the company is losing money as a whole, it also suffers from the same need for large capital investment. Tesla does, though, make strong margins in its automotive business.

    Плюс това, Тесла е извън уравнението (out of its equations). Малко се пообразовайте в икономика преди да пишете.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  28. 28 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3223 Весело

    Между другото, Тесла Модел 3 е на път да стане най- продаваният луксозен седан за 2018-та в САЩ. Мислите, че БМВ продава по 2200 от най- масовият си модел, тройката, на седмица? Помислете пак!!!

    А скоро, 5000, после 6000, мъкааа ватнишка!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  29. 29 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3223 Весело

    [quote#20:"sokratus"]
    —цитат от коментар 26 на ofh26561639
    Имай предвид,че досега Тесла бяха монополист на пазара на луксозни елавтомобили.Ама големите акули се усетиха и всички до година две ще изкарат конкурентни модели.Как точно ще убедиш някой човек да закупи Тесла вместо БМВ на сходна цена не е ясно.[/quote]

    Нека видим първо какво ще изкарат като конкурентен модел и цена големите "акули", защото извън ГМ и Нисан пазара откъм конкуренция е буквално никакъв. Забравяте също, че Тесла е поне 2-5 години напред в момента и няма да седи на това място в следващите 2 години. Както и че, Тесла е продукт на Силиконовата долина, най- големите иноватори в света.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  30. 30 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Между другото, Тесла Модел 3 е на път да стане най- продаваният луксозен седан за 2018-та в САЩ. Мислите, че БМВ продава по 2200 от най- масовият си модел, тройката, на седмица? Помислете пак!!!А скоро, 5000, после 6000, мъкааа ватнишка!
    —цитат от коментар 28 на Realist


    Като няма други автомобили в този клас на пазара досега естествено,че ще има рекордни продажби Тесла.Тепърва ще навлизат елавтомобилете на пазара.Включително немските и японски акули.
    И как разбра,че съм ватенка.В този форум това вече е диагноза-като не харесваш нечие мнение и го обявяваш за поклонник на Путя.Ами не съм такъв.

  31. 31 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3223 Весело

    Тесла скоро модернизира машините които правят сглобките на автомобилите и в момента въздушната междина между отделните компоненти на купето е равна или под тази на всички гермаски, японски и американски луксозни автомобили.

    Това ви пиша, за да ви подчертая отново, че Тесла е иноватор и не е типична автомобилна компания. И да изкарат конкурентни модели големите акули, дай Боже по- бързо, Тесла няма да седи на едно място, а ще се развива и ще продължи да иновира като всяка технологична компания от силиконовата долина, като Епъл, Гугъл, .....

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  32. 32 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 217 Неутрално

    [quote#29:"Realist"][/quote]

    Не знам какви иноватори са Тесла,но Тесла 3 е доста семпъл в сравнение с автомобили от същият клас.Немците имат технологии,които за Тесла са немислими и ще ги вкарат и в елавтомобилите.
    То ако само в Силициевата долина бяха най-големите иноватори нямаше японските телевизори да са номер едно в света.Корейски телефони и така нататък.
    Друг въпрос е,че служителите в заводите на Тесла получават по-ниски заплати от тези в голямата автотройка на САЩ.Така че не знам как ще привличат служители.Още повече при тази криза.
    Ако Мъск се концентрира върху ракетите ще е много по-добре.Там няма конкуренция,а и настина прави добри ракети.

  33. 33 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Тесла скоро модернизира машините които правят сглобките на автомобилите и в момента въздушната междина между отделните компоненти на купето е равна или под тази на всички гермаски, японски и американски луксозни автомобили.Това ви пиша, за да ви подчертая отново, че Тесла е иноватор и не е типична автомобилна компания. И да изкарат конкурентни модели големите акули, дай Боже по- бързо, Тесла няма да седи на едно място, а ще се развива и ще продължи да иновира като всяка технологична компания от силиконовата долина, като Епъл, Гугъл, .....
    —цитат от коментар 31 на Realist


    Ама в крайна сметка хората купуват автомобил да се движат с него.А не заради различните джаджи.И технологиите вече са толкова напреднали,че не знам какво повече могат да предложат Тесла,което да грабне купувачите.

  34. 34 Профил на anty
    anty
    Рейтинг: 712 Неутрално

    До коментар [#22] от "von_seeckt":

    Помня през соца раб.дело гърмеше ден през ден,че всеки момент запада ще фалира и разпадне,но не би.Стана точно обратното.
    Съветско-руски подлоги дето правят сметка на такива като Мъск ги знаем,а и резултатите на самагонаджиите в икономиката са видни.
    Та von_seeckt вземи та се качи на някое съветско возило и бегом при ватенките.

  35. 35 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3223 Весело

    Като няма други автомобили в този клас на пазара досега естествено,че ще има рекордни продажби Тесла.Тепърва ще навлизат елавтомобилете на пазара.Включително немските и японски акули.
    —цитат от коментар 30 на ofh26561639


    Естествено, но, има едно голямо НО! От японските единствено Нисан, от немските, единствено БМВ досега има нещо що годе читаво. Скоро излезе Ягуар, Ай Пейс, но тази кола не е пряк конкурент на Модел Х, модел Х товари по 6 и 7 пасажера, много по- голямо ютилити е. ГМ Кадилак изкара преди година, CT6 Plug-In, който е в ценовата позиция на Модел S, но Модел S го бие по всичко с изключение на опциите от интериора.

    След 2 години, Тесла ще има на пазара, новото си ютилити, Модел Y, и новият со роадстър, който ще ускорява от 0 до 100 за 1.8 секунди (Ламбурджини Авентадор с 12 цилиндров двигател ускорява за 3) и пробег от 750 километра на зареждане....

    Отделно, Тесла има мрежа от супер- зареждачки, които правят дългото пътуване лесно и безпроблемно. Никой друг автомобилен производител няма разработена такава мрежа от бързи зареждащи станции.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  36. 36 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2507 Весело

    До коментар [#30] от "ofh26561639":

    "Включително немските и японски акули"

    Малко се лежи на стара слава тука. Особено за немските акули. В Германия има липса на талант в областта на високите компютърджийски неща, топ германци бегат към Щатите.

    Немското общество е по-консервативно (и едновременно социалистическо) от щатското и компютърджийски хаховци просто не виреят в такива количества там. Примерно такъв като мене три пъти ше го погледне некой бюргер лошо щото се шляе по време докато 'почтените хора' гърбят и ще му натегли майните и просто ше иде на място дето не са толко сдухани.

    Тоя леко йерархично аристократично закостенял модел в части от Западна Европа в комбо с продуханите с мечти за соц тикви на по-тъпата част от младежта ще доведе до много остра криза за мислещи хора там. Сега дупките се пълнят от източноевропейци дето търпят с идея да се позакрепят но това е до време.

    Ако нема поне лека смяна на курса от соца под капиталистически грим към нещо дето умните и предприемчивите да могат да виреят Западна Европа я чака много тежък челен удар с реалностите от средата на двайсе и първи век - акъла бега у Щатите, с евтини бачкери пълно по Азия и следва мощно озъбване :)

    Use your Illusion
  37. 37 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1008 Любопитно

    И тЕсла и Форд са на загуба! Но заради финансови машинации, акциите им се вдигат! тЕсла заработва яко от обществени поръчки, писани специално за нея! И туй то! Моделък КОЙ! КОЙ! На амириканска почва!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  38. 38 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#35] от "Realist":

    Искаш да кажеш,че всяка марка автомобили трябва да има отделни станции за зареждане ли?Тепърва ще се унифицират нещата.а и се очаква голям пробив при батериите.На този етап Тесла наистина няма конкуренция.Ама само на този етап.Както виждам нещата шанса им да останат на пазара е Китай.Там вече разрешиха на чужди автокомпании да имат собствени производства,без да са длъжни да имат съучастие с китайска компания.

  39. 39 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#30] от "ofh26561639":"Включително немските и японски акули"Малко се лежи на стара слава тука. Особено за немските акули. В Германия има липса на талант в областта на високите компютърджийски неща, топ германци бегат към Щатите.Немското общество е по-консервативно (и едновременно социалистическо) от щатското и компютърджийски хаховци просто не виреят в такива количества там. Примерно такъв като мене три пъти ше го погледне некой бюргер лошо щото се шляе по време докато 'почтените хора' гърбят и ще му натегли майните и просто ше иде на място дето не са толко сдухани.Тоя леко йерархично аристократично закостенял модел в части от Западна Европа в комбо с продуханите с мечти за соц тикви на по-тъпата част от младежта ще доведе до много остра криза за мислещи хора там. Сега дупките се пълнят от източноевропейци дето търпят с идея да се позакрепят но това е до време.Ако нема поне лека смяна на курса от соца под капиталистически грим към нещо дето умните и предприемчивите да могат да виреят Западна Европа я чака много тежък челен удар с реалностите от средата на двайсе и първи век - акъла бега у Щатите, с евтини бачкери пълно по Азия и следва мощно озъбване :)
    —цитат от коментар 36 на saint evlampi


    Така е,ама не забравяй,че автомобилът се купува основно за придвижване,а не заради джаджите.То ако беше заради джаджите американските коли отдавна да са издухали немските и японските.Щото компютръджийте не са там от вчера,а от десетилетия.А немците ги бива много в производството на автомобили.

  40. 40 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3223 Весело

    Не знам какви иноватори са Тесла,но Тесла 3 е доста семпъл в сравнение с автомобили от същият клас.Немците имат технологии,които за Тесла са немислими и ще ги вкарат и в елавтомобилите.То ако само в Силициевата долина бяха най-големите иноватори нямаше японските телевизори да са номер едно в света.Корейски телефони и така нататък.Друг въпрос е,че служителите в заводите на Тесла получават по-ниски заплати от тези в голямата автотройка на САЩ.Така че не знам как ще привличат служители.
    —цитат от коментар 32 на ofh26561639


    Между другото, автопилота на Тесла е най- добрият в момента от този на всички останали. На второ място, съвсем малко под него слагам този на Кадилак. Това, което ми харесва в на Кадилак автопилота е, че не те задължава да си слагаш ръцете на кормилото и има датчик дали с поглед следиш пътя. Това което няма автопилота на Кадилак и този на Тесла има е автоматичната смяна на лентите. Плюс това автопилота на Кадилак работи само на големите пътища и магистрали, автопилота на Тесла работи на всяка улица и дори на черен път стига да има маркировка.

    Тъй че, леко с технологиите! Преди години Тесла S беше единственият автомобил с 19 инчов екран, днес всеки производител има такъв, като почнете от мерцедес и стигнете до Додж....

    Колкото до опростяването на интерфейса погледнете продуктите на Епъл например. Красотата и изяществото им е точно в това, че са прости и юзър френдли.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  41. 41 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3223 Весело

    Искаш да кажеш,че всяка марка автомобили трябва да има отделни станции за зареждане ли?Тепърва ще се унифицират нещата.а и се очаква голям пробив при батериите.
    —цитат от коментар 38 на ofh26561639


    Не, но Тесла има такива станции за бързо и скоростно зареждане, които другите в момента нямат. На Тесла и трябваха няколко години и много инвестиции за да създаде това удобство за собствениците на Тесла. Това са не само станции за зареждане, това са станции за супер бързо зареждане. В рамките на 20-30 минути.

    Иначе в момента, Фоклваген прави публични станции пред големите вериги от магазини в САЩ заради това, че беше осъден заради емисиите на дизеловите двигатели.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  42. 42 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2081 Неутрално

    Мъск е харизматичен човек, умее да увлича да привлича инвеститори и клиенти. Май-важното е че всички автомобилопроизводители имат програми за електрически и хибридни коли. Също толкова важно е че гиганти като Гугъл, УБЪР, разработват системи без шофьори. Бъдещето!

  43. 43 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 217 Неутрално

    [quote#40:"Realist"][/quote]

    Не бих поверил живота си на автопилот,освен на самолет,който лети в небето и няма опасност от сблъсък.на пътя може да възникнат милиони различни ситуации,които един изкуствен интелект няма как да оцени.Освен това карането на автопилот отпуска шофьора и като се наложи да поеми управлението може да не му включи мозъка бързо на режим на шофиране.И да стане беля.

  44. 44 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 217 Неутрално

    [quote#41:"Realist"][/quote]

    В това отношение наистина са доста напред.Но на този етап.Тепърва ще има пробив при батериите и ще могат да се зареждат в рамките на 5 минути.Не е нужно да могат да се зареждат на 100 процента за 5 минути,все пак не всеки пълни догоре резервоара с гориво.Та и батериите ако могат да изкарат 300 км с едно 5 минутно зареждане ще е голям пробив.

  45. 45 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3223 Неутрално

    Не бих поверил живота си на автопилот,освен на самолет,който лети в небето и няма опасност от сблъсък.на пътя може да възникнат милиони различни ситуации,които един изкуствен интелект няма как да оцени.Освен това карането на автопилот отпуска шофьора и като се наложи да поеми управлението може да не му включи мозъка бързо на режим на шофиране.И да стане беля.
    —цитат от коментар 43 на ofh26561639


    Това е ТЕХНОЛОГИЯТА. И това е бъдещето. както скоро каза един голям и уважаван от мен гуру в автомобиланат промишленост, Боб Лътз (един от бащите на Шевролет Волт), след 25 години автомобила ще се управлява сам и ще е комодити. Няма да се интересувате от марката, както не се интересувате от марката на автобуса с който се транспортирате. И голяма част от автомобилните производители ще изчезнат, както изчезнаха голяма част от производителите на телефони, телевизори, хладилници, .....

    За съжаление, след 20-30 години, автомобилите ще се придвижват сами, хората вместо 2-3-4 коли ще имат една, която ще изпълнява всичките им нужди.

    Наистина сме в края на автомобилната ера такава каквато я познаваме досега:

    http://www.autonews.com/article/20171105/INDUSTRY_REDESIGNED/171109944/industry-redesigned-bob-lutz

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  46. 46 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1501 Весело

    Готино как всички руски тролчета са всичките до един срещу Мъск и Тесла и му вещаят фалита.

    Как пък никога един по някаква тема няма различно мнение? Риторично питам, разбира се, във фабриката ви ги задават.

  47. 47 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 217 Неутрално

    [quote#45:"Realist"][/quote]

    https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/avtonomen-avtomobil-ubi-zhena-6080478
    Това е настоящето.Бъдещето все още е бъдеще.А и винаги ще има хора,които да искат да шофират.Аз изпитвам голямо удоволствие от шофирането и не бих се лишил от него.И не бих поверил живота на децата си на автопилот.

  48. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  49. 49 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1311 Неутрално

    До коментар [#22] от "von_seeckt":Помня през соца раб.дело гърмеше ден през ден,че всеки момент запада ще фалира и разпадне,но не би.Стана точно обратното.Съветско-руски подлоги дето правят сметка на такива като Мъск ги знаем,а и резултатите на самагонаджиите в икономиката са видни.Та von_seeckt вземи та се качи на някое съветско возило и бегом при ватенките.
    —цитат от коментар 34 на anty


    По празните думи си първи. Публикувал съм цифри, т.е. факти. Ако разполагаш с някакви други, сподели ги.

  50. 50 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3223 Неутрално

    До коментар [#47] от "ofh26561639":

    Това е само началото. И на мен ми харесва да карам, аз съм човек обожаващ автомобилите. Особено хубавите и с характер. Но това ще е бъдещето. хайде сега направете сравнение колко хора биват блъснати от пияни шофьори, от разсеяни шофьори, от шофьори вършещи други 2-3 неща докато карат, ..... Всяка година в САЩ 40 000 човека загубват живота си при пътни злополуки. Като се въведат масово автопилотите тази цифра ще намалее стотици и хиляди пъти.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  51. 51 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3911 Неутрално

    До коментар [#10] от "tucker case":

    Някоя Тесла се вижда,безспорно.Но,това не променя факта,че Тесла е на загуба,поне за сега.

  52. 52 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3223 Неутрално

    По празните думи си първи. Публикувал съм цифри, т.е. факти. Ако разполагаш с някакви други, сподели ги.
    —цитат от коментар 48 на von_seeckt


    Карай си москвича старши и се радвай на милиционерската пенсия, За анализатор ставаш само в пенсионерският клуб в Овча Купел.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  53. 53 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3911 Неутрално

    До коментар [#12] от "Един от Вас":

    Виждам,че сте фен на Тесла,което не е лошо,само по себе си!Но,да я сравнявате с Лукойл е смешно!Това е рафинерия,която изнася печалбата навън,чрез манипулации!Да не твърдите,че и Мъск е мошеник,като Златев?!

  54. 54 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#50] от "Realist":

    Аз не отричам,че в бъдеще ще има много такива автомобили.Но въпросът е близко или далечно бъдеще.Изкуственият интелект още не е на такова ниво,та да гарантира безопасно придвижване.

  55. 55 Профил на Ген. Колев
    Ген. Колев
    Рейтинг: 575 Весело

    Гробокопаенето на Тесла от Задънайския отдел на Ленинградската трол-манифактура, виждам, кипи и пълна сила. Според тези прогресивни сили Тесла се намира в Последна Фаза на Разложението. Дерзайти таварищи, пабиеда будет за вами... Предния път така чакахте да пукне Америка...пък то що случилась, а?!
    Чакам да укажете и датата на фалита, пуковник Гундяев смятам, че ще я опява на панахидата пустата и Тесла?! 😁

  56. 56 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4704 Неутрално

    Мощен срив на акциите за момента, с над 7%...

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  57. 57 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2507 Весело

    До коментар [#51] от "yanne":

    "Но,това не променя факта,че Тесла е на загуба,поне за сега"

    Което по никъв начин не е проблем. Щатите са напред точно щото имат механизми ЧАСТНИЯ интерес да финансира подобни рискови предприятия дето се очаква да почнат да носят мръсно много мангизи в обаче некъде у светлото бъдеще. Който иска нискорискова инвестиция купува акции на Уолмарт примерно или некъв индекс или си прави балансиран портфейл с високо и ниско рискови акции така че да не се нашие прекалено грозно ако светлото бъдеще не се състои.

    Често обаче светлото бъдеще все пак идва и тогава почитаемите инвеститори пълнят мазни гуши, мазни като МНОГО мазни.

    Умната система успява и елементарната лакомия да впрегне като полезна сила :)

    Use your Illusion
  58. 58 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10511 Неутрално

    До коментар [#8] от "bpcorp":

    Точно така :)
    И един вече лети в космоса :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  59. 59 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#57] от "saint evlampi":

    Всичко си има граници.Не може тези загуби да продължават безкрай.

  60. 60 Профил на wak26352646
    wak26352646
    Рейтинг: 264 Неутрално

    Елон Мъск - враг на Тутраканската селищна система!

  61. 61 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2507 Весело

    До коментар [#59] от "ofh26561639":

    "Всичко си има граници"

    Така е, само че са доста по-широки отколкото някои хора си ги представят. Инвеститорите в теслите не са точно хората дето спешно им трябват пари, имат си джобни и кинтите дето са забили в Тесла не биха ги сложили в банка или под дюшека или да ги изфукат по лайф, а пак в рискова инвестиция с голям потенциал. Докато Тесла е обещаваща рискова инвестиция на фона на другите потенциални такива (а тя е) ще ги държат

    Use your Illusion
  62. 62 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3375 Весело

    До коментар [#24] от "saint evlampi":

    Силно се съмнявам, че белленд и гозамбо са ипотекирали къщите си и шортват теслите но пък неизменно бучат че Мъск е мошеник на субсидии.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  63. 63 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3223 Весело

    И тЕсла и Форд са на загуба! Но заради финансови машинации, акциите им се вдигат! тЕсла заработва яко от обществени поръчки, писани специално за нея! И туй то! Моделък КОЙ! КОЙ! На амириканска почва!
    —цитат от коментар 37 на Антикорупционен блок-Да Корупция!


    Стига бре, къде ви намират такива Иксперти от ватнишкото началство? Поздравления!

    Форд в момента има $40 милиарда кеш на ръка, ГМ и те горе- долу толкова.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  64. 64 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2507 Весело

    До коментар [#62] от "vesolr":

    Виждаш ли сега изкуството на Сенсей Доналд - по различни причини го адмирират такива като мене и такива като Гозамбо и Белленд, това го могат само големите сенсеи, да хипнотизират всеки по негова линия :)

    Use your Illusion
  65. 65 Профил на sokratus
    sokratus
    Рейтинг: 401 Весело

    До коментар [#31] от "Realist":

    Колкото и да се опитваш да ги убедиш няма да сцепят. Ще си държат на своето и това си е! Освен лозунги, като Тесла фалира, защото е на загуба или Тесла са много некачествени, ама това че над 80% от закупилите Тесла искат пак да си купят Тесла, нищо не им говори! Как да им обясниш, че най-важното в една електричека кола е батериите и мотора, а и в двете Тесла са водещи и са поне с 2 години напред! Вчера излезе интервю на ъск, в което той казва, че са намалили времето за правене на батериите за Модел 3 с 96% от 7 часа на 17 минути. И че Гигафактори вече прави по 3000 battery pack на седмица за Модел 3. Но ти гарантирам, че само да се качат да покарат малко електрическа кола и ще забравят за колите с двигатели с вътрешно горене!
    ;)

  66. 66 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1120 Весело

    Мъск е гений и за всичко е помислил. Помислил е за неща, за които ние дори не подозираме, че съществуват. И съм повече от сигурен, че бъдещето е на негова страна, ако, че някои форумни корифеи са се запритеснили за неговия фалит, все едно те са го спонсорирали.

    Та така, спокойно спете и очаквайте ведрото бъдеще, то вече чука на вратата...

  67. 67 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1950 Неутрално

    На всяка произведена Тесла се падат 22000 долара загуба.
    —цитат от коментар 9 на von_seeckt


    Това всеки го знае. Дори и тези които инвестират пари в Тесла.
    Знаеш ли колко пари губеше Тойота първите 10 години от всеки продаден Приус? Знаеш ли колко пари губеше Мерцедес от всеки продаден Майбах? Фолксваген от всеки продаден Фаетон. Астон Мартин от всяка продадена кола за последните 100 години?
    Кое точно ти се струва странно? Тесла има огромни капиталовложения в дизайн, рисърч и оборудване. Тесла е абсолютно нова компания с нов бизнес модел Единствената в света която оперира без дилърска мрежа. Първата която направи масов електрически автомобил. Първата която направи престижен ел. автомобил. Първата която покри САЩ и част от Европа с мрежа за зареждане.
    Съвсем нормално е да имат повече разходи отколкото приходи. Това че харчат повече отколкото изкарват не значи че са губеща компания. Тесла са акционерна компания и докато има хора които мислят че бъдещето и е добро ще има и инвестиции.
    Губеща компания, Мунчо, е АвтоВАЗ. Там от 50 години нищо ново не се прави. Всяка година са на загуба и не акционери а държавата с твоите пари ги държи живи.
    За Тесла чакат стотици хиляди и проблема им е, че не могат да го произведат достатъчно бързо. АвтоВАЗ произвеждат коли които на никой не му трябват, никой не ги иска и никой не ги купува.
    Хайде сега се напъни, съсредоточи се и ми кажи при положение че и двете компании харчат повече отколкото изкарват, коя е губеща и коя е печелеща.

    California Über Alles
  68. 68 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3375 Неутрално

    До коментар [#64] от "saint evlampi":

    Аз виждам друга корелация. Всеки, който вярва в разни конспирации за илюминати, Дийп Стейт, поръчкови убийства по заповед на Хилъри, 9/11 и т.н., смята Мъск за мошеник.
    Има 1-2 изключения от това правило в този форум, единият вярва в подобни глупости, но твърдо подкрепя Мъск, другият изобщо не вярва, но пък е скептичен спрямо бизнес модела на Тесла.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  69. 69 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 432 Неутрално

    От къде я извади тая цифра!?! Средната продажна цена на Model S&X е над $110000. Ако приемем, че във всяка има по 100кВтч батерия (а тя реално е по-малко) и приемем цената на кВтч, която обявиха, че са постигнали от Тесла, а именно $250 то цената на батериите е 100*250=$25000, остават $85000. Мислиш ли, че в тая цена не могат да направят автомобил, та правят загуба от $22000!!!
    —цитат от коментар 20 на sokratus


    "Към момента фирмата произвежда по 2200 автомобила на седмица. Така по думите на Мъск Tesla ще започне да работи на печалба през втората половина на тази година. Инвеститорите, изглежда, са скептични към думите на Мъск, предвид факта, че в момента Tesla губи по над 22 хил. долара от всяка произведена кола."
    https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2018/05/03/3172973_tesla_zagubi_2_mlrd_dolara_pazarna_kapitalizaciia/

  70. 70 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 432 Неутрално

    Знаеш ли колко пари губеше Мерцедес от всеки продаден Майбах?
    —цитат от коментар 67 на Pontif New Dnevnik SUCK

    Но освен Майбах, Мерцедес произвеждаше и печелеше от сериите A, B, C, CLA, CLS, E, G, GLA, GLC, GLE, GLS, S, SL, SLC ... Actros, Antos, Arocs, Atego, Econic ...Citaro, Conecto, Travego ....

    Фолксваген от всеки продаден Фаетон.
    —цитат от коментар 67 на Pontif New Dnevnik SUCK

    Но освен Фаетон, Фолксваген произвеждаше и печелеше от Golf, Up, Polo, Passat, Touran, Beetle, Tiguan, Touareg .... Audi ...., Skoda....., SEAT ......., Bentley..., Lamborghini ....., MAN....

  71. 71 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 745 Неутрално

    За жалост нищо революционно няма в Тесла. Към момента просто покриват ниша без конкуренция. Това дето били напред е ала-бала. Мантрите, че акционерите не търсели печалба искрено ме разсмяха. Тесла естествено няма как да фалира при положение, че има поръчки за години напред. От друга страна акционерите дето не търсят печалба, ме съмнява да чакат години при спадащи цени на акциите. Та Тесла ще съществува още дълго и хубавото е, че завъртя колелото в една сфера, която е бъдещето. Електромобилите са реалност и скоро ще бъдат масови.

  72. 72 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3375 Неутрално

    До коментар [#59] от "Мусаши":

    Мусаши, докато инвеститорите вярват в бъдещето на компанията и технологията, която предлага, границата е небето както има един израз на английски. Поговори си с грийнайз да ти обясни защо Тесла ще пребъде, не слушай гозамбо и белленд.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  73. 73 Профил на hary
    hary
    Рейтинг: 429 Неутрално

    До коментар [#6] от "von_seeckt":

    Важно е, че човечеството печели.

  74. 74 Профил на hary
    hary
    Рейтинг: 429 Неутрално

    [quote#40:"Realist"]
    —цитат от коментар 43 на Мусаши
    Не бих поверил живота си на автопилот,освен на самолет,който лети в небето и няма опасност от сблъсък.на пътя може да възникнат милиони различни ситуации,които един изкуствен интелект няма как да оцени.Освен това карането на автопилот отпуска шофьора и като се наложи да поеми управлението може да не му включи мозъка бързо на режим на шофиране.И да стане беля.[/quote]

    Мнението на Мъск по въпроса е, че съвсем близо е времето, когато участието на човек в управлението на когато ще носи много по-голям риск, отколкото автопилота. Това се видя много ясно при катастрофата на Суперджет на Шереметьево, когато пилотът бе принуден да поеме управлението лично. Резултат - 41 трупа.

  75. 75 Профил на hary
    hary
    Рейтинг: 429 Неутрално

    [quote#40:"Realist"]
    —цитат от коментар 43 на Мусаши
    Не бих поверил живота си на автопилот,освен на самолет,който лети в небето и няма опасност от сблъсък.на пътя може да възникнат милиони различни ситуации,които един изкуствен интелект няма как да оцени.Освен това карането на автопилот отпуска шофьора и като се наложи да поеми управлението може да не му включи мозъка бързо на режим на шофиране.И да стане беля.[/quote]

    Мнението на Мъск по въпроса е, че съвсем близо е времето, когато участието на човек в управлението на колата ще носи много по-голям риск, отколкото автопилота. Това се видя много ясно при катастрофата на Суперджет на Шереметьево, когато пилотът бе принуден да поеме управлението лично. Резултат - 41 трупа.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK