БМВ за под 20 хиляди лева с две години гаранция може да се купи на изложение в София

БМВ за под 20 хиляди лева с две години гаранция може да се купи на изложение в София


Намирането на автомобил с гаранция и ясна история в България е трудна работа, но за осми път изложение дава шанс на почитателите на марките БМВ и МИНИ да намерят такава кола. "БМВ и МИНИ експо" отвори врати днес в зала на "Интер експо център" на бул. "Цариградско шосе" в София и ще продължи до неделя. Работното време е от 10 до 20 часа, а входът е свободен.


Промяна в изискванията към предлаганите автомобили, като отпадат ограниченията за възраст и километри, позволяват на него да се намерят изненадващо достъпни модели. Най-евтината кола на експото е БМВ Серия 1 на малко повече от четири години и почти 170 хиляди реални километра, което струва малко под 20 хиляди лева.

Най-достъпният модел на изложението.

Най-достъпният модел на изложението.


За около 10 000 лева повече се предлага БМВ 316d, произведено преди около пет години, на под 200 хиляди километра. Най-скъпият автомобил сред изложените общо 60 употребявани коли е Серия 7 дълга база с 12-цилиндров мотор за над 300 хиляди лева. Независимо от възрастта всеки от изложените на "БМВ и МИНИ Експо" автомобили получава две години гаранция, тъй като, преди да бъде предложен за продажба, е минал през пълна проверка на техническата изправност.
Най-скъпият автомобил на "БМВ и МИНИ Експо"

Най-скъпият автомобил на "БМВ и МИНИ Експо"


През миналата година дилърите на БМВ в България са продали 250 автомобила втора ръка. От тях 80 са от програмата за сертифицирани употребявани коли "БМВ премиум селекшън". В момента в нея има над 800 автомобила, като справка сред тях може да се направи и на изложението.
На "БМВ и МИНИ Експо" мога да се видят и купят също велосипеди БМВ, както и различни аксесоари и лайф стайл продукти

На "БМВ и МИНИ Експо" мога да се видят и купят също велосипеди БМВ, както и различни аксесоари и лайф стайл продукти

Коментари (63)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на npg38547585
    npg38547585
    Рейтинг: 1366 Весело
  2. 2 Профил на Dark Avenger: който не ме харесва, не е БЪЛГАРИН !
    Dark Avenger: който не ме харесва, не е БЪЛГАРИН !
    Рейтинг: 1535 Весело

    "За около 3000 лева повече се предлага БМВ 316d, произведено преди около пет години на под 200 хиляди километра."

    дизелов боклук !

    Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einstein
  3. 3 Профил на eyd13372645
    eyd13372645
    Рейтинг: 667 Неутрално

    Ама на старо?
    А мерси !!!

  4. 4 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 1330 Неутрално

    Като зная какви са хорицата, които карат бмв в България, не ми се мисли каква профанщиа и дебилност ще залее изложението!!Поне два дни ще сме спокойни, че по пътищата са намалели келешите и простаците!

  5. 5 Профил на инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    Рейтинг: 1076 Неутрално

    Явно са бивши служебни коли - с приключил оперативен лизинг.
    "малко повече от четири години и почти 170 хиляди реални километра"
    По около 100км всеки календарен ден.

    Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?
  6. 6 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2437 Неутрално


    Кола в България НЕ КУПУВАМ !
    Айде, мутрягите да си продават колите с превъртени километри, налети специални масла, китосани и старателно скрити ръжди на някой друг ... !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  7. 7 Профил на Carrera Panamericana
    Carrera Panamericana
    Рейтинг: 438 Неутрално

    170 хиляди километра от предимно ежедневно каране и паркиране в София в стил тръгни-спри е като 500-600 хиляди километра от дълги пътувания по магистрали в бяла държава, където колата загрява както трябва и работи така с часове.

  8. 8 Профил на so
    so
    Рейтинг: 321 Весело

    Аз си купих кола (форд), купувана в БГ и поддържана от един човечец, с доказана история, НО не беше на фирма. Излезе ми около 2-3-4 хиляди повече от еквивалентна на външен вид кочина от Горубляне, но колата е супер и по нея работи всичко. Вече я карам 2 години без никакви проблеми и скрити разходи.

  9. 9 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2129 Неутрално

    До коментар [#4] от "chinaski":

    Да, защото простаците карат само БМВ, нали? И ако няма БМВ-та, няма простаци.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  10. 10 Профил на r3tro
    r3tro
    Рейтинг: 251 Весело

    Да бяхте написали някъде поне "платена публикация" или нещо от сорта...

  11. 11 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 530 Неутрално

    До коментар [#9] от "deutschwagen":

    Пак ще има... Но реалната ситуация е, че има простаци, има и БМВ-та и по някаква причина първите са силно привлечени от вторите.

  12. 12 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 683 Неутрално

    Кола в България НЕ КУПУВАМ !Айде, мутрягите да си продават колите с превъртени километри, налети специални масла, китосани и старателно скрити ръжди на някой друг ... !
    —цитат от коментар 6 на niksan1

    Това може да е вярно само и единствено за нов внос. Иначе автомобили купувани нови в България, карани и поддържани тук е най-добрият избор, който може да направи всеки, който търси втора употреба автомобил.

    Умен и красив жълтопаветник.
  13. 13 Профил на Само Левски
    Само Левски
    Рейтинг: 1007 Неутрално
  14. 14 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1299 Любопитно

    Мда, следя страницата на Ауто Бавария и изброените коли са в сайта им в раздел "употребявани автомобили".
    Не смятам, че са с превъртени километри или с проблеми, напротив, още повече че са Премиум Селекшън.
    Но цените са високи.
    Струва си повече да намериш първи собственик на БМВ, купено ново от БГ. Има такива. Цената е около 30% надолу, от тези, обявени по-горе, па макар и без гаранция. Аз не вярвам и без това много на тази "Гаранция".
    Като звънях преди време в Ауто Бавария да питам какво аджеба покрива тази гаранция, човекът отсреща беше неподготвен и измънка нещо от тип "ами, на основни агрегати, акооо...". Бошлаф.
    Ако сте фен на БМВ, най-добрия вариант е да имате добър контакт с някой от търговците и да не бързате. Често има buy-back от някой, който иска да купи следващ модел и ако е с пари и се навие, изкупуването обикновено е на обидно ниска цена. Та ако си с добър контакт и ти я продадат тази изкупена кола, вече говорим за добра сделка, защото цената няма да има нищо общо с цитираните по-горе...

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  15. 15 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1299 Любопитно

    [quote#12:"WALL-E"][/quote]
    До коментар [#12] от "WALL-E":
    Абсолютно вярно. В момента сменям отново автомобил и през годините установих точно това.
    Покупка на кола от първи собственик - частно лице (или сериозна фирма) е най-сигурния начин да вземеш нещо, което е с ясна история.
    А по-важно нещо от историята при една кола няма.
    Дори да имаш неочаквана повреда след покупката, тя ще се дължи на лош късмет, а не на измама от продавача.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  16. 16 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 2697 Неутрално

    ВИИ Маркс имени Лелина

    Фолкс,
    Това не може да е кола Народна, нито Volksvagen.

    Ако слезе на цената на савецки Трабант,
    може би може

    "БМВ за под 20 хиляди лева с две години гаранция"

  17. 17 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1462 Неутрално

    Хубаво, ама...
    Ама веднъж вече са изхвърлени тези автомобили.

  18. 18 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 830 Неутрално

    До коментар [#4] от "chinaski":
    Съгласен с теб на 100%
    Ооогромен + от мен, братле!

    Ратификацията на Истанбулската конвенция - грозното лице на грантаджийството!
  19. 19 Профил на Carrera Panamericana
    Carrera Panamericana
    Рейтинг: 438 Неутрално

    До коментар [#12] от "WALL-E":

    Не винаги е най-добрият избор. Белите и голи откъм екстри фирмени коли на около 5 години с "ясна история" досега са имали само смени на масла, течности и ремъци (в официалния сервиз), а вече са на 150-200к километра. Колата тепърва излиза от гаранция, а по-сериозните ремонти предстоят, частите пък все още не са масови и са скъпи.

    Намират се и добри коли нов внос на 10+ години, просто трябва да знаеш как да гледаш и избираш.

  20. 20 Профил на tko42434569
    tko42434569
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Кола в България НЕ КУПУВАМ !Айде, мутрягите да си продават колите с превъртени километри, налети специални масла, китосани и старателно скрити ръжди на някой друг ... !
    —цитат от коментар 6 на niksan1


    Така е, верно е! Друго си е 15 годишен нов внос от Германия на 140 000 км., реални, каран само от чисти арийци! Хахахаха

  21. 21 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 1330 Неутрално

    До коментар [#4] от "chinaski":Да, защото простаците карат само БМВ, нали? И ако няма БМВ-та, няма простаци.
    —цитат от коментар 9 на deutschwagen


    Не само бмв, но простакът иска да се покаже с подобна кола, която според него е лукс, въпреки, че едва плаща квартира и живее за колата си.И си мисли, че след, като е с бмв, ще е по-важен, с предимство на пътя и повече жени ще му се лепят.
    В интерес на истината, доста хора го и правят - мислят така за него и затова е в действие.Такова се търси, такова се предлага!
    А имаш ли джип, то не само, че си с предимство, но можеш и да не спазваш правилата за движение.Естествено, има го и при други шофзори, с други автомобили, но досега не съм видял някой нормален с бмв!
    'Дет се вика - това му е гордостта и доказателството, че е успял - автомобилът!Какво от туй, че анцугът е официалната му дреха, чалгата е класика, а шумът, който може да предизвика с колата си, е начин да го забележат всички!

  22. 22 Профил на iavorski
    iavorski
    Рейтинг: 60 Неутрално

    До коментар [#12] от "WALL-E":

    Уоли - има и по-добър вариант - да си я купиш директно от първвия собственик / физ.лице / но в бяла държава

    1. Горива, масла и прочее ползвани консумативи са произведени за техния пазар
    2. Карана по сещай се какви пътища
    3. Произведена за техния пазар - кой каквото иска да си мисли - разлики има и те не са в наша полза. Неслучайно новите автомобили в БГ са по-евтини от аналогично оборудван екземпляр от дилъра в Мюнхен.

  23. 23 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 683 Неутрално

    До коментар [#19] от "Carrera Panamericana":

    Не искам да влизам в спор. Само ще ви кажа, че далеч не само фирми купуват нови коли в България. Аз например избирам автомобил между 3 и 5 години, купуван в БГ, ако може - под 60К километра. Караме ги 4-5 години и ги продаваме. Никога не купуваме по спешност а само, когато изпадне нещо, което да си заслужава. Има немалко такива и макар и обикновено на стойност малко над средната пазарна цена, но ползите са несъизмерими. Ако купите моя 10 годишна кола на 130-150К ще сте много щастлив и доволен човек, повярвайте ми.

    Умен и красив жълтопаветник.
  24. 24 Профил на dragalevski
    dragalevski
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#21] от "chinaski":

    Извинете ме, но това обобщение е прекалено крайно и доста обидно. Самият аз карам БМВ Х5, съпругата ми - Х3. И нито съм мутра, нито простак, нито чалгар, нито ходя с анцуг.... Проблемите, за които говорите идват не от автомобилите, а от собствениците им без значение от марката на колата, която карат. Простакът си остава простак и в Ладата, и в Мерцедеса, и в маршрутката на градския транспорт.

  25. 25 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 683 Неутрално

    До коментар [#22] от "iavorski":

    Така е, съгласен съм с вас. Проблем само би било евентуалното финансиране на лизинга, освен ако не ходите с пари кеш или теглите потребителски кредит и пак тръгнете с пари кеш. И да, ако говорим за Рено Клио от първи собственик на 10 години е едно, ако говорим за кола над 30-40К евро на 3 години от първи собственик е друго.

    Умен и красив жълтопаветник.
  26. 26 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 759 Неутрално

    БМВ на старо карат само кафявите братя!

    Който няма пари за ново БМВ, да си взема нова народна кола. Който няма пари и за нова, евтина кола си взима народна кола на старо.
    А покупката на старо БМВ е много глупава идея, която само гарантира, че никога няма да имаш пари за ново.

  27. 27 Профил на ywk50370410
    ywk50370410
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Супер простотия.
    Да наемеш зала в Експоцентъра и да продаваш коли втора употреба, ама по-луксозни и разбираш ли народа ще се юрне на далаверата :-) ужас... това да не е 92, когато не бяхме виждали западни коли.
    Някой велик мениджър в БМВ е измислил тази гениална простотия...направо скапват имиджа на хубавата марка

  28. 28 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 1049 Неутрално

    аз имам едно за 2000 лв. 525 Бело комби '90-та, с газ. С баджанака му правихме основен ремонт така че... ако некой му трева... ще направи пазарлъка! :)
    А, и 4 гуми за жулене резерва!

  29. 29 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 484 Любопитно

    До коментар [#26] от "tvr18355030":

    Чувал ли си термина "загуба на стойност"?

    Покупката на употребяван автомобил на 2-3 години и под 100 хил. километра подсказва умело и разумно управляване на личните финанси.

    The Tenth Man
  30. 30 Профил на Pow
    Pow
    Рейтинг: 942 Неутрално

    Абе като им гледам цените на старите в сайта: https://bmw-offers.bg/used-cars?d=Ауто +Бавария+-+София&m= ...

    Give a man a mask and he’ll tell you the truth
  31. 31 Профил на rdb41527334
    rdb41527334
    Рейтинг: 601 Неутрално

    Ако нямаш БМВ не ти издават сертификат за селянин :D

  32. 32 Профил на rdb41527334
    rdb41527334
    Рейтинг: 601 Неутрално

    До коментар [#21] от "chinaski":

    Ако е паркирал като задник 90 % е ауди, бмв или джипка. Голямата кола дава предимство според законите на джунглата. Може да изпреварваш от дясна лента и да правиш запазената марка на пе*далите : светкане къси дълги на магистралта.

  33. 33 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1503 Неутрално

    До коментар [#4] от "chinaski":Да, защото простаците карат само БМВ, нали? И ако няма БМВ-та, няма простаци.
    —цитат от коментар 9 на deutschwagen


    Простаците карат и други коли, но в беемветата други освен простаци няма.

  34. 34 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 330 Неутрално

    БМВ на старо карат само кафявите братя!Който няма пари за ново БМВ, да си взема нова народна кола. Който няма пари и за нова, евтина кола си взима народна кола на старо. А покупката на старо БМВ е много глупава идея, която само гарантира, че никога няма да имаш пари за ново.
    —цитат от коментар 26 на tvr18355030


    А вие... не разбрах сте КОЙ?!? Бащата/Майката на нацията да ни кажете кое какво да караме и избираме.
    Демокрация е, всеки кара/избира това което му харесва и ще му върши работа...

  35. 35 Профил на бабачко
    бабачко
    Рейтинг: 609 Неутрално

    Явно са бивши служебни коли - с приключил оперативен лизинг."малко повече от четири години и почти 170 хиляди реални километра"По около 100км всеки календарен ден.
    —цитат от коментар 5 на инж. Ганев - малцинство от 5.87%


    Нещо ви куца математиката, пък гледам, че сте инженер. Прави средно по около 60К км на година, което не е 100км на ден (годината има 365 дни)!

    И само не ми казвайте, че вярвате на тези от Горубляне и Дупница, чийто коли идват от същите държави, че са по на 115 хил., карани от баби, които не са ги изкарвали, защото пред гаража е било паднало дърво и горката баба не могла да го премести ...

    60 хил. км на година са си напълно нормални за тези държави и хората там затова ги купуват нови, карат, връщат ги и идват при нас да ги доизкараме. А тези на Горубляне са карани, върнати, после пак карани там, ударени или гръмнали мотори и нашите тарикати ги купуват, за да ни ги продадат като нов внос :)))))))))

    П.П. Онзи ден видях два автовоза и нямаше една кола със здрави ламарини.

    искаш нов монитор? изтрий тук: ##############
  36. 36 Профил на objektivist96
    objektivist96
    Рейтинг: 1024 Неутрално

    До коментар [#21] от "chinaski":...Проблемите, за които говорите идват не от автомобилите, а от собствениците им без значение от марката на колата, която карат. Простакът си остава простак и в Ладата, и в Мерцедеса, и в маршрутката на градския транспорт.
    —цитат от коментар 24 на dragalevski

    ++++++ Абсолютно вярно!
    До коментар [#24] от "dragalevski":

  37. 37 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 1117 Неутрално

    Така като гледам ,евентуално мога да се класирам за беемвето с педали на предното колело :))

    "Счастье для всех, даром, и пусть никто не уйдет обиженным!"
  38. 38 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    170 хиляди километра от предимно ежедневно каране и паркиране в София в стил тръгни-спри е като 500-600 хиляди километра от дълги пътувания по магистрали в бяла държава, където колата загрява както трябва и работи така с часове.
    —цитат от коментар 7 на Carrera Panamericana


    Ако добавим и обслужвана от български майстори може да добавим още 100 к км.

  39. 39 Профил на head_hunter
    head_hunter
    Рейтинг: 464 Весело

    След изложението цяла България с бмвта :D

  40. 40 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3146 Неутрално

    Купувам само от Германия с валиден ТЮФ. И си ги докарвам на собствен ход с едно преспиване в Будапеща или Виена. После сръбска скара и

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  41. 41 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3146 Неутрално

    До коментар [#35] от "бабачко":

    направо са трагедия тия по автовозите. Карат предимно от морги.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  42. 42 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3146 Неутрално

    До коментар [#27] от "ywk50370410":

    това го въведоха МотоПфое.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  43. 43 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 759 Неутрално

    До коментар [#4] от "chinaski":Да, защото простаците карат само БМВ, нали? И ако няма БМВ-та, няма простаци.
    —цитат от коментар 9 на deutschwagen


    Тези които не карат БМВ-та се наричат перничани. Они жъгат Гоуфове!

  44. 44 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2129 Неутрално

    До коментар [#11] от "nodamncat":

    Аз срещам простаци с всякакви коли, както и нормални хора с БМВ-та.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  45. 45 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 457 Неутрално

    Купувам наводнена кола на под 1г. и на малко километри. Автомобилът го ремонтирам в български сервиз. След това се договарям с правилния човек, който ми осигурява достъп до second hand на официално представителство, сключвам комисионен договор и дилъра на марката продава този автомобил от негово име и за моя сметка. След продажбата дилъра си прибира 5% от стойността на сделката, а аз възнаграждавам вътрешния човек, който ми осигурява достъп, за да продавам там. Втората история е подобна - внасям кола, която е на 225.000 километра, но ключа е четен на 154к. В официалното представителство ми казват на колко да се превърти километража. След това всеки по веригата прибира своето. Или пък еди кой си, притежаващ търговско дружество, купува десет служебни автомобила. Карат се здраво, правят им се едни 60-70к километра на година, като не се обслужват в официален сервиз. В един прекрасен ден след една година километрите се коригират и автомобила влиза за първа смяна на масло при дилъра. Само, че смяната ще е трета или четвърта. След 5 години тази кола ще е на над 300к, а по километраж на не повече от 100к. И ще се продава като проверен и сервизиран в официално представителство автомобил.

  46. 46 Профил на kilgore
    kilgore
    Рейтинг: 629 Гневно

    До коментар [#45] от "asroma1927":

    Който прави такива изродщини, заслужава да му виси!
    Баси хората долни...

    'It's not wise to violate rules until you know how to observe them' - T.S. Eliot, interview with The Paris Review (Issue 21, 1959)
  47. 47 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 457 Неутрално

    До коментар [#46] от "kilgore":

    Това не се случва само у нас. Но хората не са наясно и поради тази причина под тази статия има толкова наивни коментари в стил "Вярвам в Дядо Коледа"

  48. 48 Профил на Rim
    Rim
    Рейтинг: 1532 Весело

    До коментар [#21] от "chinaski":Извинете ме, но това обобщение е прекалено крайно и доста обидно. Самият аз карам БМВ Х5, съпругата ми - Х3. И нито съм мутра, нито простак, нито чалгар, нито ходя с анцуг.... Проблемите, за които говорите идват не от автомобилите, а от собствениците им без значение от марката на колата, която карат. Простакът си остава простак и в Ладата, и в Мерцедеса, и в маршрутката на градския транспорт.
    —цитат от коментар 24 на dragalevski


    +++++
    Абсолютно точно!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  49. 49 Профил на Ashiata Shiemash
    Ashiata Shiemash
    Рейтинг: 1910 Неутрално

    Хаха, хвалим кола за 20 хиляди на 4 години и на 170 хиляди километра все едно е страшната оферта. За подобни пари се взима нова кола с 4-5 години гаранция, която след 4 години нормално каране ще ти е на 60 хиляди.

  50. 50 Профил на Ashiata Shiemash
    Ashiata Shiemash
    Рейтинг: 1910 Весело

    До коментар [#24] от "dragalevski":

    Не че нещо, но дали някой е простак обикновено другите преценяват. Истинския простак никога няма да си каже, че е простак щото не го осъзнава.

  51. 51 Профил на mirohero
    mirohero
    Рейтинг: 987 Неутрално

    Това като "малко карана кола втора употреба" ми звучи като "малко бременна булка" :) :). Но доказано балъци има и за двете

  52. 52 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 732 Неутрално

    Хм... И като отвори човек мобиле.де, веднага разбира, че цените в БГ са надути с поне 20%

    Защо "Титаник", а не "Аврора" ?!
  53. 53 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 2356 Неутрално

    До коментар [#12] от "WALL-E":
    До коментар [#15] от "pariah":

    Автомобили, купувани нови в България, карани и поддържани тук, е добра оферта само ако са на 3-4 години - НЕ ПОВЕЧЕ! Причината е, че след изтичането на гаранцията, автомобилите започват да се поддържат и ремонтират ИЗКЛЮЧИТЕЛНО НЕКАЧЕСТВЕНО от неквалифицирани "майстори" (дори и във фирмените сервизи е пълно с такива), а стигнала ли е една сравнително нова кола до български "майстори", БЯГАЙ ДЕЛЕЧ!
    Докато в Западна Европа има доста високи изисквания за автомонтьорската дейност и общо взето, с колкото пъти са по-високи там заплатите на автомнтьорите, толкова пъти по-качествена е работата им.

  54. 54 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 1330 Неутрално

    До коментар [#21] от "chinaski":Извинете ме, но това обобщение е прекалено крайно и доста обидно. Самият аз карам БМВ Х5, съпругата ми - Х3. И нито съм мутра, нито простак, нито чалгар, нито ходя с анцуг.... Проблемите, за които говорите идват не от автомобилите, а от собствениците им без значение от марката на колата, която карат. Простакът си остава простак и в Ладата, и в Мерцедеса, и в маршрутката на градския транспорт.
    —цитат от коментар 24 на dragalevski


    Има и изклюèния от правилата, но мнението, което изказвам не е само мое, а и на още много други хора, с които съм разговарял.Не искам да обиждам никой, но ежедневно се сблъсквам с неспазващи правилата водачи и по-често са тези на бмв!!!И проблемът при тях не е само неспазването, а основно показността - мислеши се за яки и готини, важни и неудържими, а реално - простащина!

  55. 55 Профил на xyha
    xyha
    Рейтинг: 494 Весело

    БМВ за под 20 хиляди лева ...

    Тези от последната снимка :-)

  56. 56 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    Реалните километри се проверяват с компютърна диагностика - преглеждане на грешките по модули и на какви километри са били регистрирани.

    If you are going through hell... Keep going!
  57. 57 Профил на svetlyobg
    svetlyobg
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Дневник, крайно неетично е да не обозначите такава "статия" като платен материал.

  58. 58 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 457 Неутрално

    До коментар [#49] от "Ashiata Shiemash":

    Дай пример за нормална нова кола, която струва 20к лева. За тези пари се купува базова без никакви екстри Корса, Фиеста, Клио или друг подобен скраб, с възможно най-нелепия бензинов мотор / 70-80 к.с. /. Този тип автомобил не може да спира, не може да завива, не е удобен за каране, а на извънградско е кошмар. А след 4 до 5 години остатъчната му стойност ще е смехотворна. Да не говорим за продажба на вторичния пазар, където ще е адска мъка да се продаде, доколкото у нас клиентите търсят съвсем различни автомобили. Другата повтаряна мантра са километрите, като се правят директни сравнения между мотори, които с лекота могат да направят половин милион километра и такива, за които 150к са предела. Относно гаранцията - това е любимия маркетингов трик на автомобилните компании.

  59. 59 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    До коментар [#58] от "asroma1927":

    И точно новите БМВ двигателите са от тези, които са много съмнителни след 150к.

    If you are going through hell... Keep going!
  60. 60 Профил на Hilarious
    Hilarious
    Рейтинг: 12 Неутрално

    До коментар [#9] от "deutschwag
    Вярно е!
    ... Но само за БГ и някои други постсоц кочинки

  61. 61 Профил на Ashiata Shiemash
    Ashiata Shiemash
    Рейтинг: 1910 Неутрално

    До коментар [#58] от "asroma1927":

    Примерите си ги дал, само бих добавил Фабия, имс още от същия клас разбира се. Това че не можели да спират, завиват, не били удобни за каране или пък били кошмар извънградско е абсолютна, пълна, нечовешка глупост, която няма нищо общо с истината. Колкото до остатъчната стойн, след 4-5 години, това също е глупуост, какво значение има каква е остатъчната стойност след 4-5 години ако колата си е здрава и човек може да си я кара спокойно още 8-9 години, няма защо да си прави труда да я продава. И за тия 13-14 години каране може и да стигне 170 хиляди километра ама не е сигурно.

  62. 62 Профил на инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    Рейтинг: 1076 Неутрално




    Нещо ви куца математиката, пък гледам, че сте инженер. Прави средно по около 60К км на година, което не е 100км на ден
    —цитат от коментар 35 на бабачко

    Всъщност при 4 години са точно по 116км/ден.
    Понеже са "малко над" - закръглих надолу до 100.
    Да, инженер съм. Надявам се не сте учител по математика.
    За Горубляне не знам защо отваряте приказка. Все още не смятам, че човек в анцуг би ми продал кола.
    А за 'онези страни' - предположението ми е, че колите са карани като служебни у нас - затова и коментирах.

    Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?
  63. 63 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1463 Весело

    Когато купувам употребявана кола, никога не гледам километража, защото знам, че показва желаниятана продавача, а не изминати километри.
    Гледам състоянието, което е много различно в зависимост от много фактори - стил на каране, дали колата е била служебна или лична, дали е карана предимно на дълги разстояния или на градско, дали са превозвани деца/кучета и т.н.
    Служебен автомобил, лашкан по италианските шосета (магистралите са скъпи!) и "поддържан" със смяна на масло на 29 февруари но само ако Юпитер е в третата си четвърт и се е появила опашата звезда, за 150 хил. километра е в терминално състояние, докато личен автомобил, каран в Швейцария, нищо че е на тройно повече години, за същите километри е като нов.
    Така че, когато купувате употребявана кола - умната, не русата.....

    Знанието е сила, информацията - власт




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах