Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    От мене - ТЦ.
    Не ми харесва муцуната, а това е един от най-важните елементи на един автомобил.

  2. 2 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1006 Неутрално

    Докарват го на дизайн, макар че големият не е особено впечатляващ. Този е по-добре.
    Като ги сравним с предната или по-предната генерация, си е направо голям напредък.
    Но НЕ.
    Имах един натокан външно Лансър, който обаче се оказа доста евтина изработка вътре и като го качиш на магистралата, от 100-120 нагоре като започне едно бучене, за*би...

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  3. 3 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 1902 Разстроено

    Ръбестият японски дизайн с повече хром е задушил френският финес на старите модели от съвместното производство с двигатели на Пежо!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  4. 4 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    Аз не виждам НОВО ВИЖДАНЕ, а само нов дизайн. "Ново виждане" значи нещо новаторско, каквото аз не намирам.

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  6. 6 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 255 Неутрално

    От мене - ТЦ. Не ми харесва муцуната, а това е един от най-важните елементи на един автомобил.
    —цитат от коментар 1 на 442


    Ами тя тази муцуна е новия дизайн, откак Карлос Гон ги пое т.е. негово хрумване.
    Странно защо в Европа не се предлага новия им ван -който би бимал голям успех -
    Mitsubishi Xpander???
    Предницата е същата но е доста по-голям 7 местен ван.

  7. 7 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 811 Весело

    Какво ли е "демонстриране на сериозен фокус"?....
    Ааааааааа, сетих се - Пауновски, изтънчен естет, лингвист и фотограф, който снима и щрака за Дневник, защото, ако го правеше за автоджамбазите на Горубляне, със сигурност би провалил бизнеса им ;)

  8. 8 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 255 Неутрално

    Мицубиши не са лоши, но доста изостанаха последните години. Сега надеждата е Карлос Гон да ги съживи и това е на практика първа негова рожба заедно с големия експандър който не се предлага в Европа.
    Учудващо е че този модел има хедъп-дисплей/управление с тъч/подгрев на задните седалки и др. -все неща които не се предлагат в по-големия му брат Аутландър -който наскоро също имаше обновление...

  9. 9 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 255 Неутрално

    Аз не виждам НОВО ВИЖДАНЕ, а само нов дизайн. "Ново виждане" значи нещо новаторско, каквото аз не намирам.
    —цитат от коментар 4 на cristo_n


    Новаторско има -както изброих преди малко има неща които за първи път дето се вика се предлага в техен модел... друг е въпроса защо толкоз късно се предлагат неща които ги има в други модели отдавна като хедъп дисплея/управление с тъч и др.

  10. 10 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 848 Неутрално

    Само да не "подобряват" по този начин и Паджеро.

  11. 11 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    Френския дизайн.Да ви кажа само че Пежо Мицубиши аутлендър и Ситроен са абсолютно еднакви като техника и се произвеждат всички в Япония.Така че са повече японски отколкото френски.Всички са с двигатели на пежо и още като нови дават проблеми с разпределителния вал-4-5 хил.лв.Ако е в гаранцията добре но иначе е скъпо.

  12. 12 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9611 Неутрално

    Няма лошо. Всеки разбира красотата по своему. Сигурно ще има пътници и за този влак...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  13. 13 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1321 Неутрално

    Който е фен на кросовърите на Мицубиши много вероятно ще си остане такъв. Колата си е добра за цената и предлаганите екстри.

  14. 14 Профил на sylvester
    sylvester
    Рейтинг: 444 Неутрално

    Нисан Кашкай с турбо бензинов двигател (като това Мицубиши) и 163 коня, най-високо ниво на оборудване Текна-Плюс е 57 хиляди лева. Не виждам кой и защо би рискувал да е "откривател" какво представлява Мицубиши-то за 64 хиляди лева...

  15. 15 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1288 Неутрално

    С този разход на гориво този кросовър няма голям шанс.

  16. 16 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1451 Неутрално

    мицубиши па кога почнаха да прават коли
    —цитат от коментар 5 на uej03527584


    Когато Мицубиши правеха истински джипове, някои други се радваха че правят Голф! Мицубиши могат да бъдат даскали на повечето производители на джипове.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  17. 17 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2451 Неутрално
  18. 18 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До 16-прав си ,но ти говориш за Мицубиши Паджеро,което много пъти печели Париж-Дакар.Те си бяха на шаси ,отгоре каросерията и истинско 4 по 4.Сега всички правят не джипове а сувчета-леко повдигнати обикновени колици ,на които електрониката пуска по някой процент към задния или предния мост.Карат по заснежен път и пясък,но не влизат в калта никога.

  19. 19 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1321 Неутрално

    До коментар [#14] от "sylvester":

    Сигурно сте прав ако производителя за Вас няма значение но този, който е верен на марката не мисли така. Особено феновете на Субару.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.