
Пежо" обнови своя най-компактен модел - 108, като го оборудва с по-икономичен мотор, нови системи за безопасност и повече варианти за персонализация. Еднолитровият трицилиндров двигател на модела остава със 72 конски сили, но харчи с 0.4 литра по-малко на 100 км - 3.8 литра.
Както и досега той може да се комбинира както с ръчна трансмисия, така и с петстепенна роботизирана скоростна кутия.ъМоторът е по-тих, като обезшумяване има и на купето.
Мултимедийната система предлага пълна интеграция на смартфон, допълвана от гласово разпознаване (S-Voice Android и Siri на Apple), активиращо се от бутон.
В допълнение към съществуващите системи в помощ на водача като авариен спирачен асистент и система за предупреждение при неволно пресичане на маркировката, "Пежо" 108 вече е оборудван със система за разпознаване на пътните знаци.
Опциите за персонализация на "Пежо" 108 са обновени. Към външните цветове са добавени два нови (тъмно син и искрящо зелен). Пълноразмерният мек покрив във версиите ТОП могат да са в искрящо зелено, синьо или черно.
При изпълнението хечбек всички цветове за каросерията вече могат да се допълват от покрив в черен цвят.
В салона също са вкарани нови цветове на тапицерията и на някои компоненти.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 5888 НеутралноКаква е очакваната цена ? За градска кола е добре но не знам как ще издържи конкуренцията на електричките.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!truly
Рейтинг: 847 НеутралноНа градски автомобил му трябва икономичен двигател и автоматична скоростна кутия. Асистент за подържане на дистанция с автоматично спиране и тръгване също би бил много полезен. При въпросният модел на Пежо вероятно няма да има нищо от тези неща - дори за двигателят се съмнявам да дава разход под 7 л/100 км в градски условия.
Хи-хи
Рейтинг: 1629 НеутралноТия атм. малолитражки и за града не стават вече. 72 коня и сигурно 80-90 върт. момент. Т'ва за баир не става, хеле ако пълно с нещо. Ма те и зат'ва ги правят без багажник вече...
dimitarts
Рейтинг: 337 НеутралноДо коментар [#2] от "truly":
Добър коментар. В България продължава да се гледа на автоматичната скоростна кутия.
12345
Рейтинг: 515 НеутралноТри цилиндъра...
sandman
Рейтинг: 1053 НеутралноВсичко е добре,кутията не е автоматична а автоматизирана,/не знам доколко повечето хора правят разлика/което ще допринесе за икономия.Но...21 век от литър мотор 72 коня...Не са се пренапрегнали от Пежо.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Фаустина
Рейтинг: 233 ВеселоИнтериорът прилича на кухня. Не ми харесва.
La senda de la virtud es muy estrecha y el camino del vicio, ancho y espacioso.galapagas
Рейтинг: 775 НеутралноНикога 'Ф' - Фиат, Форд, Френска.
Панайот Панайотов
Рейтинг: 1231 НеутралноРоботизираната кутия включва като шофьор-новобранец. Като цяло мен доста ме изнервя, и предпочитам класически автомат. Иначе 72 коня са прилична мощност за такъв автомобил, карал съм близнака C1 и до 130 км/ч си вървеше прилично по магистралата в Италия. Впечатлен останах от градския разход на 3-цилиндровия мотор - около 5, 5 и малко отгоре... Fun is just point of view.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 5888 НеутралноДо коментар [#9] от "Панайот Панайотов":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Можността не е най-важното за скоростта. Много важни са и предавателните числа на ск. кутия и на диференциала.
bat_plamen
Рейтинг: 4469 НеутралноМного симпатичен френски мъник!Дано да се радва на стабилен пазарен интерес.