Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (67)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2467 Неутрално

    сн. 14

    "Батерията на новия "Нисан Лийф" е с капацитет 40 киловата, като измерено..."

    ______

    не "киловата" , а "киловатчаса" е правилната единица за енергия = мощност * време

    Ватсекунда или киловатчаст (в ежедневието).

  2. 2 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2467 Неутрално

    сн. 15

    "капацитет 50 киловата акумулаторите се зареждат до 80% за по-малко от час."

    ________

    Тук пак са омешани киловатчас с киловат.

    Освен това не са акумулатори, а батерии.

  3. 3 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 873 Неутрално

    Хубав, но скъпичък.

    The Tenth Man
  4. 4 Профил на kihano
    kihano
    Рейтинг: 790 Неутрално

    270 км с едно зареждане са малко. Значи не може да те закара от София до Бургас. Къде ще ѝ търсиш зарядно по магистралата? Че и да чакаш минимум час за зареждане? Слаба работа са все още.

    Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!
  5. 5 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 567 Неутрално

    Тц, аз ще чакам Тесла Модел 3 :-Д

  6. 6 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Това са коли за богати,те разполагат и с друг автомобил,на фосилни горива.Този им е за из града и околностите.На запад им спестява от данъци ,паркоместа без пари и движение в бус-лентите в трафика.Но откак сме изгадили "цивилизация",неимащите винаги са подпирали имащите.
    Между другото Нисан без да вдигат патърдия,непрекъснато усъвършенстват.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  7. 7 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 873 Неутрално

    До коментар [#4] от "kihano":

    Принципно, за разстояние от София до Бургас е по-добре да се ползва обществен транспорт. За съжаление във България това е даже рисково.

    The Tenth Man
  8. 8 Профил на J.J.
    J.J.
    Рейтинг: 1155 Неутрално

    Подобрен е, очевидно. Благодарение на Spark ми се случи веднъж да карам стария Leaf в София, добър е, но поне за мен беше твърде различен от това, с което съм свикнал. E-up е някак по-прост за управление, макар че съм сигурен, че с времето и Leaf-a би станал удобен. Интересно ще стане след няколко години, когато колите от първите вълни започнат да стават достъпни като коли втора ръка в България. Предвид факта, че батериите им могат да бъдат сменяни сравнително лесно (макар и скъпо, към момента), вероятно животът на електрическите коли би бил далеч по-голям в сравнение с бензиновите/дизелите. Предполагам производителите няма да са твърде доволни за това и ще започнат да измислят хитрини, като ограничение на смените на старите батерии :) Дано законодателят се намеси и ограничи рестрикциите.

  9. 9 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 2194 Неутрално

    Хубаво, но все още скъпо !!!

  10. 10 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 2194 Неутрално

    Хубаво, но все още скъпо !!!

  11. 11 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 501 Неутрално

    за мен най-нормалното нЯщо е хибрид на дизел с ток. ама не щат да го правят. с ток да се минава около 100 км, и на нафта още 500. ех мечти мечти.

    а това тук е глупост - не можеш да отидеш на разходка със семейството до някоя екопътека в околностите на софия дори, кво остава за по-сериозни пътувания.

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  12. 12 Профил на Г.Е.М.
    Г.Е.М.
    Рейтинг: 1226 Любопитно

    Не ми е по джоба, иначе бих си я купил. Засега изчаквам и карам на бензин, но е ясно, че бъдещето е на хибридните, водородните и електрическите задвижвания. А кой какво ще избере е въпрос на претенция, познание и най-вече на практическо ползване...

  13. 13 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#7] от "Адвокат на дявола":

    Малко след началото на годината трябваше да дийда до БГ буквално за един ден.Не исках да разкарвам никой от Пловдив до София.Щеше да е тъпо предвид наличния транспорт.
    От летището с "инетлигентно" проектираните линии на метрото,до ЖП гарата ми отне около 45м.Трябваше да сменям влакче някъде по средата.После се замотах по гарите и в железницата видях,че влак за пловдив тръгва след 15м.Бърз влак.Купих си аз билетче и на влака.Отне ми над 3ч. в мръсни вагони,да не казвам на какво воняха.Вагона в който бях в определено скорости нещо по колелата явно изпадаше в резонанс и започваше страшна вибрация.Цената на билета беше символична.Обаче за символична цена,получаваш символична услуга,което вероятно е напълно нормално в символична държава.София-Пловдив ми отне около 5ч. ,при условия като в Бангладеш/видянопо снимки/.
    Значи принципно да,но...

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  14. 14 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 873 Неутрално

    До коментар [#13] от "sandman":

    Напълно съгласна!
    Затова и съм написала, че у нас може даже да е рисково:(

    The Tenth Man
  15. 15 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 567 Неутрално

    за мен най-нормалното нЯщо е хибрид на дизел с ток. ама не щат да го правят. с ток да се минава около 100 км, и на нафта още 500. ех мечти мечти.а това тук е глупост - не можеш да отидеш на разходка със семейството до някоя екопътека в околностите на софия дори, кво остава за по-сериозни пътувания.
    —цитат от коментар 11 на 彼得。斯托亚诺夫


    Дневния пробег на 98% от хората е под 100км. Какъв е смисъла човек да си купува дизелов двигател като ще го ползва веднъж годишно?

    Аз искам електричка със 250 км пробег и зареждане до 100% за 20 мин. Но за съжаления тоя Лийф не става. Нисан са си спестили активното охлаждане за батерията и резултата е че тя прегрява и не може да се зарежда бързо. Потърсете "#rapidgate" в гугъл.

  16. 16 Профил на sylvester
    sylvester
    Рейтинг: 470 Неутрално

    И друг път съм писал по темата - изцяло електрическите автомобили се нуждаят от (поне) един технологичен скок, за да станат реална алтернатива на традиционните. Или пробегът им трябва да стане значително по-голям и зареждането значително по-кратко, или цената им трябва да падне с блиао 1/3. Може и някаква комбинация от двете. Но в сегашната конфигурация, просто няма как. Този "Нисан" не може да е единствената ми кола, поради липса на практичност и висока цена. Дори дотация от държават няма да промени нещата.

  17. 17 Профил на shisharko
    shisharko
    Рейтинг: 404 Неутрално

    Ако имах финансите с удоволствие бих си купил такъв автомобил. Идеално ме устройва. С удоволствие бих показал среден пръст на петролната мафия.

  18. 18 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3821 Неутрално

    Пауновски добре е описал новата електричка, която бързо се доближава до конвенционалния автомобил. Каталожен пробег над 400 км, и реален без много да внимаваш - 250 км - съвсем не е лошо! И това при условие, че във всяко домакинство има поне 2 автомобила, които много рядко се ползват за междуградско пътуване!
    1. 8 часово зареждане съвсем не е страшно в сравнение с плюсовете, типични за електроавтомобилите на настоящия етап - безплатно паркиране, много ниски експлоатационни разходи, пък дори и възможности за безплатно зареждане в града.
    2. Цената му вече не е космическа - висока е, но е достъпна (изключвам категорията - любители на второупотребни автомобили).
    3. За мен има някои слабости - явно купето не е чак толкова удобно, при условие че настаняването на задните седалки е малко проблематично - всъщност типично за компактния клас.
    4. Недоразумения идеята за отопление на седалките - надали някой ще го ползва, добре все пак че е опция.
    Автомобилът е СУПЕР за градски, особено за София!

  19. 19 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 981 Неутрално

    До коментар [#6] от "sandman":

    За градска кола си взимаш електрическа с две врати и пробег около 150 км на половината на цената на този Нисан. Китайците отдавна са осъзнали, че технологията не е на ниво за да се предлага нещо повече от автомобил за града.

  20. 20 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 400 Неутрално

    Има развитие при електрическите автомобили, и цените задържат ниво около 60-70 000 лева. Предното поколение на Нисан предлагаше 24 и 30 квч батерии, с пробег 135 и 172 километра, за същите пари през 2010 година. Сега сме на 40 квч и 250 километра. Хубавата новина е, че в Япония миналия месец започнаха продажбите на рециклирани батерии за първото поколение с цени около 4000 лева за 24 квч, като това е повече от два пъти по-евтино от цената на чисто новите, които са около 10 000 лева. Интересно е че новите 40 квч батерии, сега чисто нови струват 820 000 йени (7800 долара), а старите 30 квч са стрували чисто нови 800 000 йени преди 5-6 години. Така че лека-полека електричките си навлизат, и както се очаква, около 2025 година ще станат по-изгодни от тези с ДВГ. А иначе фабриката рециклирана батериите е съвместен проект на Нисан и Сумитомо Корп.

  21. 21 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 598 Неутрално

    До коментар [#4] от "kihano":

    слабата работа сме ние не автомобилът

    www.soundcloud.com/x2805
  22. 22 Профил на xqv31309910
    xqv31309910
    Рейтинг: 887 Неутрално

    Снмка 16 - ужасявао маниппулативна!! какви нулеви емисии, какви пет лева? Енергийният микс, с който се зарежда електромобила е смес от електропроизводства от целият спектър (изброявам от най-мръсните или опасни за птиците и рибите) - ТЕЦ, ФотоволтаичниЕЦ, ВятърниЕЦ, микроВЕЦ, ГазовиЕЦ, АЕЦ, ВЕЦ, БиоЕЦ.
    За прозиводствтвото на "зеления" автомобил се използват абсолютно същите технологии, както и за производството на Лада, Голф, Мазерати или Форд Ф150. Разликата идва от там, че по време на експлоатацията на автомобила се генерират различни вредни емисии.
    От автомобилите с ДВГ се бълват тонове сажди, азотни окиси, въглеродни окиси.
    От автомобилите на ток се генерира нишо, но по време на зареждане ТЕЦ-овте бълват милиони тонове всякакви ла@на, дори и радиоактивни изотопи на въглерода; декари се засаждат вместо с овошки и зарзават - с фотоволтаичн панели, десетки птици змират от перките на ветрогенераторите, разположени незаконно по Виа Понтика...

    Найс, а? Иначе сме зелени и Еко?

    Не, благорадя, бензин, под 102 коня, с АГУ. Ето така хем сте екологични, хем плащате най-малко на държавата, асхфалтовата, застрахователната и петролната миафия.....

    100% антикомунист, ненавиждам ГЕРБ и ще си остана парламентарно непредставен. 100% ЗА БЕЛЕНЕ. Инженер-енегретик.
  23. 23 Профил на xqv31309910
    xqv31309910
    Рейтинг: 887 Неутрално

    Бррр, забравих да засегна темата за батериите на токомобилите......

    100% антикомунист, ненавиждам ГЕРБ и ще си остана парламентарно непредставен. 100% ЗА БЕЛЕНЕ. Инженер-енегретик.
  24. 24 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 400 Неутрално

    До коментар [#23] от "xqv31309910":

    102 коня с АГУ е много! По-добре каручка с два коня, червено знаме със сърп и чук да се вее, и торбичка за АКО зад двата коня.

  25. 25 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1723 Неутрално

    Значи, от 45 000 лв. до 60 000 лв. разликата не е толкова голяма и си заслужава, но това, да чакаш по един час за "бързо" зареждане на всеки 250 км. хич не е забавно и по никакъв начин не може да бъде компенсирано от "забавното шофиране".

    Като направите зараждането по 15 минути (без да чакаш по 1 един час на опашка за зареждане) и пробега поне 400 км. с 4-ма пътници и багаж, обадете ми се - тогава бих дал 60 000 лв. за електромобил!

  26. 26 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 406 Неутрално

    Значи, от 45 000 лв. до 60 000 лв. разликата не е толкова голяма
    —цитат от коментар 25 на cristo_n

    15 хиляди.Колко му е?Радвам се ,че има такива хора във форума,за които 15 хиляди не са нищо,ама повечето българи си купуват автомобил до 5000 лв.

  27. 27 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 505 Весело

    До коментар [#25] от "cristo_n":

    Със сигурност ще Ви се обадят. Какво ли биха правили без Вас?

  28. 28 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1537 Неутрално

    Кога производителите на електрически коли ще започнат да се отнасят към продукта си като към кола, а не като към софийски електрокар? Електрическите коли заслужават да имат хубав и ликсозен външен вид подобно на бензиновите модели. На този Нисан му личи от космоса че е скалъпен за да бъде с вид на електромобил.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ. И АЗ МОГА ДА БЪДА ТАМ КОЛКОТО И ТЕ
  29. 29 Профил на xqv31309910
    xqv31309910
    Рейтинг: 887 Неутрално

    До коментар [#24] от "Dankol":

    Ти сигурно през две години сменяш малолитражките на Алуди А8 Л 4.2? Хомологацияа Ен1. Дедесар такъв!

    100% антикомунист, ненавиждам ГЕРБ и ще си остана парламентарно непредставен. 100% ЗА БЕЛЕНЕ. Инженер-енегретик.
  30. 30 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3821 Неутрално

    .... На този Нисан му личи от космоса че е скалъпен за да бъде с вид на електромобил.
    —цитат от коментар 28 на emil

    това е електромобил

  31. 31 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 955 Неутрално

    Пълен боклук. Зимата и 100 км не може да мине.

    If you are going through hell... Keep going!
  32. 32 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4317 Неутрално

    Страхотен автомобил, препоръчвам го.

  33. 33 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 400 Неутрално

    До коментар [#29] от "xqv31309910":

    Пепеляк на газ карам, ама е 140 кончета, Евро 6, и 400 лева данък. И не ми е гот, като знам че 20 годишна печка, пушеща като циганско кюмбе, е с двадесет лева данък. Но ще чакам още 7-8 години, и ще вземам електричка, че да оставя двама мужици поне, жадни!

  34. 34 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4317 Весело

    Ето как се представи Nissan LEAF 2 (с моето скромно присъствие):

    http://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/2586-nissan-leaf-2018-predstaviane-bulgaria

  35. 35 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3047 Неутрално

    Това е чудесна кола, в САЩ има 35000 чакащи този модел и Нисан не може все още да произведе достатъчно.

    След година се очаква модела с по- голяма батерия, 10 киловатчаса повече, нещо, което ще приближи Лийф повече до категорията на Шевролет Болт и Тесла Модел 3.

    Иначе, в САЩ, тази пролет, Нисан Лийф първа генерация на 4 години с изминати 70 000 километра можеше да се намери за $5-$8000.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  36. 36 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1278 Неутрално

    Прелестно автомобилче! А сн. 19 казва всичко-насочен е към хората с възможности. За такива пари бих си взел нещо "мускулесто" да ме порадва преди края на бензиновата ера.

  37. 37 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 841 Неутрално

    Не знам кой ги списва тия статии, но новият Нисан, както впрочем и стария, НЕ могат да се зареждат с трифазен ток, а само монофазно! И освен това "т.нар. устройства "Уолбокс" могат да се купят за далеч по-малка сума от 1300 лева. Иначе колицата е супер. Карам такава вече около 2 години и изобщо не мисля повече да се занимавам с нафтови или бензинови "печки".

    Защо "Титаник", а не "Аврора" ?!
  38. 38 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2223 Неутрално

    и кво прайм като ми свърши тока на кабака

  39. 39 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 645 Неутрално

    До коментар [#25] от "cristo_n":

    Ако гледаме разликата като спестяване на гориво нещата стоят горе-долу така:
    15000 лв при цена на горивото кръгло 2 лв. са 7500 км пробег.
    За автомобил от този клас като махнем фабричните цифри реалният разход ще е около 6л/100км, т.е. цената се избива за 125 000 км пробег.
    Бих си купил такава кола с удоволствие ако имах излишни пари само за да получа удовлетворението че правя нещо в крак с времето.

  40. 40 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3120 Неутрално

    270 км с едно зареждане са малко. Значи не може да те закара от София до Бургас. Къде ще ѝ търсиш зарядно по магистралата? Че и да чакаш минимум час за зареждане? Слаба работа са все още.
    —цитат от коментар 4 на kihano


    Час ако има свободна колонка за зареждане. Ако преди теб има 3-ма какво правим? ;)

    Абсолютно реална история от бившите ми шефове, която не се развива в България а доста по на Запад. Тръгват с Теслата в активен сезон. Като планират едно зареждане на станция някъде по средата. Ама там оппс изненада - само тях ги няма. Отпрали 4 часа чакане. :)

    Сещаш се в активен сезон/време как на някои бензиностанции се образуват опашки и има по 2-3-4 автомобила на колонка. Е там се зарежда поне бързо. Ама ако се случи същото на електрическата колонка. Честито на печелившите :)

  41. 41 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 955 Неутрално

    До коментар [#39] от "nigel":

    Не може да сравняваш коли на батерии с двг, защо те са с различно предназначение.
    На мене и безплатно да ми дават кола на батерии не я искам, защита не отговаря на нуждите ми.

    If you are going through hell... Keep going!
  42. 42 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 505 Неутрално

    До коментар [#41] от "dante_18":

    Ако случайно Ви даде някой безплатно, каква да е електрическа кола, стига да може да се регистрира в България, моля пишете ми на лични...

  43. 43 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4393 Неутрално

    До коментар [#26] от "Мусаши":

    Това може да е изказ единствено на човек, който разполага свободно с 15 стотинки, но не и повече. Колкото повече пари имаш, толкова повече започваш да ги цениш и спираш да плямпаш подобни тъпотии.



    До коментар [#13] от "sandman":

    Мисля, че примерът ти е доста грешен. Първо, от летището не се пътува 45 минути, или колкото там го казваш, а се слиза точно на втората спирка и оттам си хващаш влака за Пловдив. Отнема около 4 минути. Второ, 80% от влаковете за Пловдив са мотрисите Дезиро, които пътуват доста комфортно, а бавният им път (2 часа и половина) е заради многото спирки. Но не е и три часа, все пак.
    Малко мислене не вреди, наистина.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  44. 44 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4393 Неутрално

    До коментар [#18] от "historama":

    Останалото добре, ама какъв е проблемът с подгряването на седалките?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  45. 45 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#43] от "Darth Plagueis":

    Не съм софиянец,но от самолета,веднага си хванах метрото и с прехвърлянето ми отне доста време.Не знам дали не съм объркал някъде.А влаковете ме отказаха.Вече с автобус,макар да му трябва поне 1/2 час само да излезе от София.А те западняците са тъпанари.Влаковете/гарите/ са направо на летищата.Защо ли правят такива глупости ,не ми е ясно.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  46. 46 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1316 Весело

    До коментар [#44] от "Darth Plagueis":

    Щото не живее в скандинавието или Канада.Тогава ще разбере какъв е проблема.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  47. 47 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#43] от "Darth Plagueis":

    Грешен или не,това трябваше да изтърпя.Разстояние от 130км за около 5ч.Бива!

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  48. 48 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10772 Неутрално

    Популярна кола, значи си заслужава :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  49. 49 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1316 Неутрално
  50. 50 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4393 Неутрално

    До коментар [#45] от "sandman":

    Чак па да са на летищата. Но връзката гара-летище, да повторя е точно на втората спирка с метрото. 4 минути със все ходенето до метростанцията.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  51. 51 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3821 Неутрално




    До коментар [#18] от "historama":Останалото добре, ама какъв е проблемът с подгряването на седалките?
    —цитат от коментар 44 на Darth Plagueis


    мисля че подгряването на седалката консумира доста. Отделно че го намирам като излишна опция, а тя струва пари.
    България не е Канада.

  52. 52 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 406 Неутрално

    До коментар [#25] от "cristo_n":Ако гледаме разликата като спестяване на гориво нещата стоят горе-долу така:15000 лв при цена на горивото кръгло 2 лв. са 7500 км пробег.За автомобил от този клас като махнем фабричните цифри реалният разход ще е около 6л/100км, т.е. цената се избива за 125 000 км пробег.Бих си купил такава кола с удоволствие ако имах излишни пари само за да получа удовлетворението че правя нещо в крак с времето.
    —цитат от коментар 39 на nigel


    Брей.Как ги изчисли,че 7500 км пробег струват 15 хиляди лева?При 5 литра на 100 км разход са точно 750 лева.20 ПЪТИ ПО-МАЛКО.

  53. 53 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1622 Неутрално

    Ясно що са го били афторчето, ми щото е селско тарикатче, за което ограниченията на скоростта са препоръчителни. Очаквам да пребив някое семейство при следащото ревю на каляска и да подсмърча нелепи оправдания.

  54. 54 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Направят ли го да минава 400 км. с едно зареждане и скачам на електричка :)

  55. 55 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 168 Неутрално

    Някой изчислил ли е, ако 20 хиляди електрически автомобила се зареждат в един и същи момент какво ще се случи на съответното ЕРП? Мисля, ще има пожари.

  56. 56 Профил на The Island
    The Island
    Рейтинг: 2071 Неутрално

    Много красива кола, а и има много екстри, които иначе се плащат допълнително при стандартните коли. Ще чакаме да поевтинеят.

  57. 57 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 505 Весело

    До коментар [#54] от "znayko84":

    https://www.tesla.com/en_EU/models/design
    Дано да можете да скачате поне €72 000...

  58. 58 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 505 Весело

    До коментар [#55] от "Tod":

    Нищо няма да му се се случи.
    Просто зарядните станции ще подават толкова ток, колкото им подаде ЕРП-то...

  59. 59 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1723 Неутрално

    15 хиляди.Колко му е?Радвам се ,че има такива хора във форума,за които 15 хиляди не са нищо,ама повечето българи си купуват автомобил до 5000 лв.
    —цитат от коментар 26 на Мусаши

    15 000 са нищо, ако така и така имаш 45000 лв. за НОВ автомобил! Тези 15 000 ще се избият от евтиното гориво и по-евтиното обслужване и ремонти на многократно по-опростената конструкция на електромобила. Друг въпрос е, че има и по-евтини и практични алтернативи от сравнявания Нисан за 45000 лв.
    Но както казах, проблема не е само в цената.

  60. 60 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 645 Неутрално

    До коментар [#45] от "sandman":Чак па да са на летищата. Но връзката гара-летище, да повторя е точно на втората спирка с метрото. 4 минути със все ходенето до метростанцията.
    —цитат от коментар 50 на Darth Plagueis


    Ами във Франкфурт например гарата е точно под летището. Хващал съм оттам ICE.

  61. 61 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 645 Весело

    [quote#52:"Мусаши"][/quote]

    Прав си, моя грешка - не били компютри, а компоти :-)
    Не са 7500 км, а 7500 литра гориво. Оттам нататък трябва да си се досетил и сам че сметката е вярна, при 5/100 отива даже на 150 хил. км.

  62. 62 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 645 Весело

    Някой изчислил ли е, ако 20 хиляди електрически автомобила се зареждат в един и същи момент какво ще се случи на съответното ЕРП? Мисля, ще има пожари.
    —цитат от коментар 55 на Tod


    Няма страшно, има си защити за това. Може само нещо да поизключи тук-там :-)

  63. 63 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 645 Весело

    Някой изчислил ли е, ако 20 хиляди електрически автомобила се зареждат в един и същи момент какво ще се случи на съответното ЕРП? Мисля, ще има пожари.
    —цитат от коментар 55 на Tod


    Няма страшно, има си защити за това. Може само нещо да поизключи тук-там :-)

  64. 64 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 645 Весело

    [quote#59:"cristo_n"][/quote]

    Колега, за разликата в цената на горивото съм писал по-горе, при това без да смятам цената на тока за зареждане. Колкото до обслужването - за 200 хил. км на закупена нова кола от това ценово ниво досега съм дал около 10 хил. лв.
    Сметката не излиза от никъде. Остава си само удовлетворението че си направил нещо готино като караш такава кола.
    Да не говорим че при тази автономност това все още може да е само втората кола. Технологиите се развиват, след десетина години сигурно ще бъде друго. Но аз все пак бих заложил повече на горивните клетки.

  65. 65 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#50] от "Darth Plagueis":

    Тези които ползвам или съм ползвал редовно.Завентем-Брюксел,Схипхол-Амстердам,Гардермоен-Осло и на трите летища железницата е под летището.Да си хванеш влак,дори не излизаш от летището.Със сигурност има и още но в момента не ги помня.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  66. 66 Профил на carpe_diem_
    carpe_diem_
    Рейтинг: 439 Неутрално

    До коментар [#51] от "historama":

    Подгряването на седалките при електромобилите е много важно нещо, тъй като, когато не е много студено, можеш да минеш без парно, а само с подгряване, а парното харчи много повече ток от две жички забодени в седалката.
    Не пречи човек, преди да пише, да прочете малко по темата - може и да научи нещо ново :)

    А относно ЕРП-тата - не се притеснявайте.
    Рафинерята, за да произведе литър гориво, изразходва между 1 и 3 коловатчаса електроенергия. С този литър един автомобил би изминал между примерно 7 и 15 км. А с 1 до 3 киловатчаса електроенергия (ако се "налее" е електромобил, вместо в рафинерията), електромобил би изминал... между 7 и 15 километра според зависи, че даже и повече... Така че - споко, няма да ни спрат тока заради гадните електромобили.

    Същото показва доста адекватно и защо електричките са много по-екологични - ако щеш само от въглища да се произвежда токът, той директно отива в колата и после няма никакво замърсяване.
    Вместо с този ток да се произвежда бензин, който после да се разпространява по складове и бензиностанции с камиони, които горят част от него, за да се придвижат, че накрая и да се гори още, за да се придвижи нещо друго нанякъде другаде...

    А производството на батерии замърсява, ама все по-малко, така че след 10-ина години, може би 20, планетата ни има шанс да "диша" все по-малко мизерия...

  67. 67 Профил на бабачко
    бабачко
    Рейтинг: 525 Неутрално

    Хубава кола. С удоволствие бих си взел за града, за дълъг път все още не стават.

    искаш нов монитор? изтрий тук: ##############




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.