Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (31)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Biker
    Biker
    Рейтинг: 396 Неутрално

    Много добре изглежда, спор няма. Новия им дизайнер е трепач просто. Само едно нещо ме притеснява - електрониката им. Как мога да съм сигурен в кола, която дори таблото е цифрово, а в исторически план са се доказали като адски не надеждни? Французите трябва доста да поработят да спечелят доверието на клиентите си обратно.

  2. 2 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4160 Неутрално

    Задницата е почти без забележки.

  3. 3 Профил на eyd13372645
    eyd13372645
    Рейтинг: 872 Неутрално

    Не е лошо но ако цената му е като на БМВ или Ауди едва ли някой ще си го купи извън Франция.
    Ако цената му е с 30% по ниска от БМВ и Ауди и 20% по ниска от VW тогава вече може и да има пазар за него.

  4. 4 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1714 Неутрално

    Не разбирам идеята да сложиш врати без рамки на комби... И защо ще го продават чак от догодина, и то с дизелови двигатели. А за хибрида - цената му вероятно ще е само за ценова листа.

  5. 5 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1034 Любопитно

    Браво!
    Много красиво и най-вече - много ПО-красиво от сегашното.
    Прилича на немска кола (да, да, знам, че франсетата ги дразни да ги сравняват с немците в ролята на постоянно догонващи ги, но...).
    Дано да е здраво.
    Очевидно представеният модел няма да бъде това, което масово ще се появи по пътищата, така че дано и базовите модели да са с идентична визия, поне донякъде. Ясно, че джанти 20-ки и двойни ауспуси няма да срещаме, защото който може да си ги позволи, ще си е купил по-скоро нещо от отвъд река Рейн, но...

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  6. 6 Профил на Biker
    Biker
    Рейтинг: 396 Неутрално

    До коментар [#3] от "eyd13372645":

    Има и други неща, освен цената, които са важни. За някои хора да не изглеждат като мутра в бмв може да е по-важно от цената. Отделно може хората да ги кефи пежото на външен вид повече от бмв-то или аудито. Също така не във всеки град има представителство и на Бмв и на Ауди и на Пежо.

  7. 7 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3720 Неутрално

    Сравнението на Пежо с Ауди или БМВ е несъстоятелно - двата немски автомобила са от друг клас, с много по-мощни двигатели, по-скъпи материали, и много по-скъпи.

  8. 8 Профил на Панайот Панайотов
    Панайот Панайотов
    Рейтинг: 1156 Любопитно

    Вратите без рамка носят френски чар и шик. Много ми допадат подобни решения, все по-рядко срещани напоследък (освен Субару и БМВ Гран Туризмо версиите).

    Fun is just point of view.
  9. 9 Профил на eyd13372645
    eyd13372645
    Рейтинг: 872 Неутрално

    До коментар [#3] от "eyd13372645":Има и други неща, освен цената, които са важни. За някои хора да не изглеждат като мутра в бмв може да е по-важно от цената. Отделно може хората да ги кефи пежото на външен вид повече от бмв-то или аудито. Също така не във всеки град има представителство и на Бмв и на Ауди и на Пежо.
    —цитат от коментар 6 на Biker


    Не знам някой който да предпочита Пежо пред Ауди или БМВ.
    Щото Пежо има репутация на много не надежден автомобил с много дефекти който след 2-3 години се скапва.
    За тва и Ауди БМВ държат цена а Пежо-то като му изтече гаранцията е на 40% от оригиналната си цена.
    То и за тва Пежо се продават и карат главно във Франция.
    А цените в последно време са много близко до тези на Немските Автомобили.

  10. 10 Профил на eyd13372645
    eyd13372645
    Рейтинг: 872 Неутрално

    Сравнението на Пежо с Ауди или БМВ е несъстоятелно - двата немски автомобила са от друг клас, с много по-мощни двигатели, по-скъпи материали, и много по-скъпи.
    —цитат от коментар 7 на historama


    Да но пък Пежо се опитва да си продава Автомобилите на същата цена като Ауди и БМВ.
    За тва и извън Франция рядко се кара Пежо.

  11. 11 Профил на mop36557620
    mop36557620
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    Дизайна си е краден от БМВ.

  12. 12 Профил на s.o.a.d.
    s.o.a.d.
    Рейтинг: 399 Разстроено

    Отварям да видя базова цена в Германия и оппа 31 600. Евро!

  13. 13 Профил на s.o.a.d.
    s.o.a.d.
    Рейтинг: 399 Разстроено

    А лимузината аб 40050 Евро. Някой е прекалил с абсента?

  14. 14 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4160 Неутрално

    До коментар [#3] от "eyd13372645":

    £25,000 база.

  15. 15 Профил на О, ко ма напрай!
    О, ко ма напрай!
    Рейтинг: 2507 Неутрално

    Аве визия, не визия - у френскио сегмент коли няма.

    Профсъюзи коли не правят.

  16. 16 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 132 Неутрално

    Лично на мен не ми харесва единствено изцяло дигиталния дисплей. Обичам аналогови инструменти.

  17. 17 Профил на eyd13372645
    eyd13372645
    Рейтинг: 872 Неутрално

    До коментар [#3] от "eyd13372645":£25,000 база.
    —цитат от коментар 14 на hamiltonf1


    За тия пари мога да си взема нещо много по добро от това Пежо.

  18. 18 Профил на Zoom
    Zoom
    Рейтинг: 275 Неутрално

    Дори при цена 10% под Пасат ще имат сериозни проблеми с продажбите извън Франция. Сравнението с БМВ и Ауди е несъстоятелно, защото не е в премиум сегмента. Не вярвам да може да се опъне дори на Супърб Комби, поне у нас ...

  19. 19 Профил на pamplemousse
    pamplemousse
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Що сравнявате Пежо с БМВ и Ауди?! Това са премиум марки и цената им е с 40-50 процента по-висока. Ако това Пежо 508 е 31 000 евро, БМВ 5 комби е над 50 000 евро. Пежо може да се сравнява с Опел Инсигния, Форд Мондео, дори с Пасат, въпреки че ФВ са с 10-15 % по-скъпи и, поне според мен, доста безлични. Но това вече е само мое субективно мнение.. Иначе Пежо е стабилна и проверена марка (в целия арабски свят още търкалят стари модели), а това 508, пак според мен, има доста готин дизайн, HDI на PSA си е референция. Всъщност това е кола за разумни хора със средноевропейски доходи и без комплекси.

  20. 20 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1552 Неутрално

    Уж материалчето не е писано от наш Жорж, обаче Жорж наднича зад ъгъла . Иначе как да се разбира текстът под снимка 9, че теглото е намалено средно със 70 кг. - че при някои коли от модела ще бъде малко повече, а при други - малко по-малко.

  21. 21 Профил на snower
    snower
    Рейтинг: 404 Неутрално

    До коментар [#9] от "eyd13372645":
    Като внесеш пежото от северна Италия на 300-400 хил. км, наистина може да се скапе и след по-малко от 2-3 години. Вземи го ново и да видим как ще е при нормална експлоатация.
    За да заменим клюките с факти - прочети ревюто на Аутобилд (немците!) за Пежо 2008 след 100 хил. км. Наричат го "балсам за имиджа на Пежо". Прочети и за продажбите на 3008 - на трето място в класа си след Тигуан и Кашкай.

  22. 22 Профил на Фаустина
    Фаустина
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Абсурдно и тривиално едновременно.

    La senda de la virtud es muy estrecha y el camino del vicio, ancho y espacioso.
  23. 23 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 447 Весело

    До коментар [#9] от "eyd13372645":

    Тая репутация я знаеш само ти явно.

    The Tenth Man
  24. 24 Профил на iavorski
    iavorski
    Рейтинг: 349 Неутрално

    Не е лошо но ако цената му е като на БМВ или Ауди едва ли някой ще си го купи извън Франция.Ако цената му е с 30% по ниска от БМВ и Ауди и 20% по ниска от VW тогава вече може и да има пазар за него.
    —цитат от коментар 3 на eyd13372645


    Предишното 508 2.0 дизел с доста оборудване струваше 39900

    За сравнение А4 с подобно оборудване излизаше 64+ хиляди лева.

  25. 25 Профил на iavorski
    iavorski
    Рейтинг: 349 Неутрално

    До коментар [#21] от "snower":

    Чисто ново Пежо 508 фейслифт. За първите 10 000 / десет хиляди / км се счупи ключалката на багажника, два пъти заби системата за мъртвия ъгъл и един път парктроника. И трите забивания се оправиха с гасене и палене на колата, без ходене до сервиз.

    Предишната ми кола беше А4 - нямат много общо

  26. 26 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3720 Неутрално

    . ...е вярвам да може да се опъне дори на Супърб Комби, поне у нас ...
    —цитат от коментар 18 на Zoom

    и все пак по улиците се движат не малко Пежо 508. И всички те са закупени нови, от хора разполагащи с повече пари от форумните любители на Ауди и БМВ (колекционерски)

  27. 27 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3720 Неутрално

    [quote#10:"eyd13372645"][/quote]

    Ще повторя - в България карат главно нови Пежо 508, и стари БМВ и Ауди

  28. 28 Профил на vxa15365434
    vxa15365434
    Рейтинг: 1274 Неутрално

    Истинският въпрос е дали окачването и рамката ще издържат на българските луноподобни питища. Надали с показаните нископрофилни гуми.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  29. 29 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 927 Неутрално

    Браво на Пежо, дизайн отпред, отзад и вътре без забележки.

    Ако изкарат и добра цена и 4-5 години гаранция ще се харчи като топъл хляб.

  30. 30 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3720 Неутрално

    ...Дано да е здраво.Очевидно представеният модел няма да бъде това, което масово ще се появи по пътищата, така че дано и базовите модели да са с идентична визия, поне донякъде. Ясно, че джанти 20-ки и двойни ауспуси няма да срещаме, защото който може да си ги позволи, ще си е купил по-скоро нещо от отвъд река Рейн, но...
    —цитат от коментар 5 на pariah

    Аз си спомням едни култови Peugeot 405 Mi-16, появиха се през 1988г., първите Пежо с 16 клапана, от 2 л измъкнаха мощност 148 к.с., малко по-късно 160 к.с. с 4х4 задвижване. Вярно тогава Ари Ватанен летеше по пясъците на Сахара със средна скорост 150 км/ч с Пежо 405 - най-славните години за Пежо! Все пак всяка марка си има свои почитатели.

  31. 31 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1034 Любопитно

    До коментар [#30] от "historama":
    И аз го помня, един приятел караше такова.
    Беше, факт, доста натокана кола и стоеше добре на пътя.
    Но дизайна на 405 много бързо се износи, както обикновено. Две-три години по късно вече беше "заминало" - платения салон беше се износил, купето се беше поразхлопало - разминати брони и калници и т.н.
    Беше се превърнало в една обикновена стара барака.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.