Комбитата рядко са вълнуващи автомобили поне като визия, от "Пежо" са решили да променят това с новото 508SW. Моделът попада в D-сегмента, в който се продават около 1.4 милиона автомобила в Европа, повечето от които точно комбита.<br /><br />Първата информация за модела излиза малко повече от три месеца след като беше <a href="https://www.dnevnik.bg/skorost/2018/02/22/3134037_noviiat_flagman_na_pejo_shte_e_limuzina_sus_siluet_na/" target="_blank">показана версията с пет врати</a>.

© Пежо

увеличи
, 26703

Ключови думи към статията:

Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (31)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Biker
    Biker
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Много добре изглежда, спор няма. Новия им дизайнер е трепач просто. Само едно нещо ме притеснява - електрониката им. Как мога да съм сигурен в кола, която дори таблото е цифрово, а в исторически план са се доказали като адски не надеждни? Французите трябва доста да поработят да спечелят доверието на клиентите си обратно.

  2. 2 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4373 Неутрално

    Задницата е почти без забележки.

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  3. 3 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Не е лошо но ако цената му е като на БМВ или Ауди едва ли някой ще си го купи извън Франция.
    Ако цената му е с 30% по ниска от БМВ и Ауди и 20% по ниска от VW тогава вече може и да има пазар за него.

  4. 4 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1123 Неутрално

    Не разбирам идеята да сложиш врати без рамки на комби... И защо ще го продават чак от догодина, и то с дизелови двигатели. А за хибрида - цената му вероятно ще е само за ценова листа.

  5. 5 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1712 Любопитно

    Браво!
    Много красиво и най-вече - много ПО-красиво от сегашното.
    Прилича на немска кола (да, да, знам, че франсетата ги дразни да ги сравняват с немците в ролята на постоянно догонващи ги, но...).
    Дано да е здраво.
    Очевидно представеният модел няма да бъде това, което масово ще се появи по пътищата, така че дано и базовите модели да са с идентична визия, поне донякъде. Ясно, че джанти 20-ки и двойни ауспуси няма да срещаме, защото който може да си ги позволи, ще си е купил по-скоро нещо от отвъд река Рейн, но...

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  6. 6 Профил на Biker
    Biker
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#3] от "eyd13372645":

    Има и други неща, освен цената, които са важни. За някои хора да не изглеждат като мутра в бмв може да е по-важно от цената. Отделно може хората да ги кефи пежото на външен вид повече от бмв-то или аудито. Също така не във всеки град има представителство и на Бмв и на Ауди и на Пежо.

  7. 7 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3964 Неутрално

    Сравнението на Пежо с Ауди или БМВ е несъстоятелно - двата немски автомобила са от друг клас, с много по-мощни двигатели, по-скъпи материали, и много по-скъпи.

  8. 8 Профил на Панайот Панайотов
    Панайот Панайотов
    Рейтинг: 1231 Любопитно

    Вратите без рамка носят френски чар и шик. Много ми допадат подобни решения, все по-рядко срещани напоследък (освен Субару и БМВ Гран Туризмо версиите).

    Fun is just point of view.
  9. 9 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#3] от "eyd13372645":Има и други неща, освен цената, които са важни. За някои хора да не изглеждат като мутра в бмв може да е по-важно от цената. Отделно може хората да ги кефи пежото на външен вид повече от бмв-то или аудито. Също така не във всеки град има представителство и на Бмв и на Ауди и на Пежо.
    —цитат от коментар 6 на Biker


    Не знам някой който да предпочита Пежо пред Ауди или БМВ.
    Щото Пежо има репутация на много не надежден автомобил с много дефекти който след 2-3 години се скапва.
    За тва и Ауди БМВ държат цена а Пежо-то като му изтече гаранцията е на 40% от оригиналната си цена.
    То и за тва Пежо се продават и карат главно във Франция.
    А цените в последно време са много близко до тези на Немските Автомобили.

  10. 10 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Сравнението на Пежо с Ауди или БМВ е несъстоятелно - двата немски автомобила са от друг клас, с много по-мощни двигатели, по-скъпи материали, и много по-скъпи.
    —цитат от коментар 7 на historama


    Да но пък Пежо се опитва да си продава Автомобилите на същата цена като Ауди и БМВ.
    За тва и извън Франция рядко се кара Пежо.

  11. 11 Профил на mop36557620
    mop36557620
    Рейтинг: 317 Неутрално

    Дизайна си е краден от БМВ.

  12. 12 Профил на s.o.a.d.
    s.o.a.d.
    Рейтинг: 459 Разстроено

    Отварям да видя базова цена в Германия и оппа 31 600. Евро!

  13. 13 Профил на s.o.a.d.
    s.o.a.d.
    Рейтинг: 459 Разстроено

    А лимузината аб 40050 Евро. Някой е прекалил с абсента?

  14. 14 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4373 Неутрално

    До коментар [#3] от "eyd13372645":

    £25,000 база.

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  15. 15 Профил на Напуснал Поради ОграниченДостъп
    Напуснал Поради ОграниченДостъп
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Аве визия, не визия - у френскио сегмент коли няма.

    Профсъюзи коли не правят.

    Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шеф
  16. 16 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 447 Неутрално

    Лично на мен не ми харесва единствено изцяло дигиталния дисплей. Обичам аналогови инструменти.

  17. 17 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#3] от "eyd13372645":£25,000 база.
    —цитат от коментар 14 на hamiltonf1


    За тия пари мога да си взема нещо много по добро от това Пежо.

  18. 18 Профил на Zoom
    Zoom
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Дори при цена 10% под Пасат ще имат сериозни проблеми с продажбите извън Франция. Сравнението с БМВ и Ауди е несъстоятелно, защото не е в премиум сегмента. Не вярвам да може да се опъне дори на Супърб Комби, поне у нас ...

  19. 19 Профил на pamplemousse
    pamplemousse
    Рейтинг: 356 Неутрално

    Що сравнявате Пежо с БМВ и Ауди?! Това са премиум марки и цената им е с 40-50 процента по-висока. Ако това Пежо 508 е 31 000 евро, БМВ 5 комби е над 50 000 евро. Пежо може да се сравнява с Опел Инсигния, Форд Мондео, дори с Пасат, въпреки че ФВ са с 10-15 % по-скъпи и, поне според мен, доста безлични. Но това вече е само мое субективно мнение.. Иначе Пежо е стабилна и проверена марка (в целия арабски свят още търкалят стари модели), а това 508, пак според мен, има доста готин дизайн, HDI на PSA си е референция. Всъщност това е кола за разумни хора със средноевропейски доходи и без комплекси.

  20. 20 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1222 Неутрално

    Уж материалчето не е писано от наш Жорж, обаче Жорж наднича зад ъгъла . Иначе как да се разбира текстът под снимка 9, че теглото е намалено средно със 70 кг. - че при някои коли от модела ще бъде малко повече, а при други - малко по-малко.

  21. 21 Профил на snower
    snower
    Рейтинг: 300 Неутрално

    До коментар [#9] от "eyd13372645":
    Като внесеш пежото от северна Италия на 300-400 хил. км, наистина може да се скапе и след по-малко от 2-3 години. Вземи го ново и да видим как ще е при нормална експлоатация.
    За да заменим клюките с факти - прочети ревюто на Аутобилд (немците!) за Пежо 2008 след 100 хил. км. Наричат го "балсам за имиджа на Пежо". Прочети и за продажбите на 3008 - на трето място в класа си след Тигуан и Кашкай.

  22. 22 Профил на Фаустина
    Фаустина
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Абсурдно и тривиално едновременно.

    La senda de la virtud es muy estrecha y el camino del vicio, ancho y espacioso.
  23. 23 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 277 Весело

    До коментар [#9] от "eyd13372645":

    Тая репутация я знаеш само ти явно.

    The Tenth Man
  24. 24 Профил на iavorski
    iavorski
    Рейтинг: 393 Неутрално

    Не е лошо но ако цената му е като на БМВ или Ауди едва ли някой ще си го купи извън Франция.Ако цената му е с 30% по ниска от БМВ и Ауди и 20% по ниска от VW тогава вече може и да има пазар за него.
    —цитат от коментар 3 на eyd13372645


    Предишното 508 2.0 дизел с доста оборудване струваше 39900

    За сравнение А4 с подобно оборудване излизаше 64+ хиляди лева.

  25. 25 Профил на iavorski
    iavorski
    Рейтинг: 393 Неутрално

    До коментар [#21] от "snower":

    Чисто ново Пежо 508 фейслифт. За първите 10 000 / десет хиляди / км се счупи ключалката на багажника, два пъти заби системата за мъртвия ъгъл и един път парктроника. И трите забивания се оправиха с гасене и палене на колата, без ходене до сервиз.

    Предишната ми кола беше А4 - нямат много общо

  26. 26 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3964 Неутрално

    . ...е вярвам да може да се опъне дори на Супърб Комби, поне у нас ...
    —цитат от коментар 18 на Zoom

    и все пак по улиците се движат не малко Пежо 508. И всички те са закупени нови, от хора разполагащи с повече пари от форумните любители на Ауди и БМВ (колекционерски)

  27. 27 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3964 Неутрално

    [quote#10:"eyd13372645"][/quote]

    Ще повторя - в България карат главно нови Пежо 508, и стари БМВ и Ауди

  28. 28 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1741 Неутрално

    Истинският въпрос е дали окачването и рамката ще издържат на българските луноподобни питища. Надали с показаните нископрофилни гуми.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  29. 29 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 574 Неутрално

    Браво на Пежо, дизайн отпред, отзад и вътре без забележки.

    Ако изкарат и добра цена и 4-5 години гаранция ще се харчи като топъл хляб.

  30. 30 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3964 Неутрално

    ...Дано да е здраво.Очевидно представеният модел няма да бъде това, което масово ще се появи по пътищата, така че дано и базовите модели да са с идентична визия, поне донякъде. Ясно, че джанти 20-ки и двойни ауспуси няма да срещаме, защото който може да си ги позволи, ще си е купил по-скоро нещо от отвъд река Рейн, но...
    —цитат от коментар 5 на pariah

    Аз си спомням едни култови Peugeot 405 Mi-16, появиха се през 1988г., първите Пежо с 16 клапана, от 2 л измъкнаха мощност 148 к.с., малко по-късно 160 к.с. с 4х4 задвижване. Вярно тогава Ари Ватанен летеше по пясъците на Сахара със средна скорост 150 км/ч с Пежо 405 - най-славните години за Пежо! Все пак всяка марка си има свои почитатели.

  31. 31 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1712 Любопитно

    До коментар [#30] от "historama":
    И аз го помня, един приятел караше такова.
    Беше, факт, доста натокана кола и стоеше добре на пътя.
    Но дизайна на 405 много бързо се износи, както обикновено. Две-три години по късно вече беше "заминало" - платения салон беше се износил, купето се беше поразхлопало - разминати брони и калници и т.н.
    Беше се превърнало в една обикновена стара барака.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.