Вторият електромобил на "Киа" е с пробег 450 километра

Вторият електромобил на "Киа" е с пробег 450 километра

© КИА Моторс



Киа" използва изложение в Бусан (Busan International Motor Show), за да представи днес своя втори електромобил. "Ниро" EV е кросоувър, който се позиционира над вече познатия "Соул" на ток. Освен че е по-голям (4.38 метра дължина и 2.7 метра междуосие), новият екомодел на корейците предлага и по-сериозен пробег - до 450 километра.

Вторият електромобил на "Киа" е с пробег 450 километра

© КИА Моторс


В салона на "Киа Ниро" ЕV има място за петима пасажери, а багажникът събира рекордните за електромобил със сходни размери поне 451 литра. Задвижващи са предните колела, свързани с електромотор с мощност 204 конски сили и максимален въртящ момент 395 Нм.


Той осигурява ускорение от място до 100 км/ч за 7.8 секунди. Батерията е литиево-полимерна с капацитет 64 киловата, като нейните компоненти са разположени в пода, което гарантира нисък център на тежестта и стабилност на пътя. Търсещите по-евтин вариант на електромобила могат да го поръчат с опционалната 39.2 киловатчаса батерия, която гарантира изминаване на до 240 километра с един заряд.

Вторият електромобил на "Киа" е с пробег 450 километра

© КИА Моторс


Салонът на "Киа Ниро" EV изглежда различно, като се отличава с изчистеност, повече места за съхранение на вещи и мултимедийна система с различни допълнителни функции - намиране на най-близките зарядни станции, предсказване на оставащия пробег съобразно терена и стила на шофиране и т.н. Сред системите за сигурност присъстват адаптивен круиз контрол с възможност за самостоятелно спиране и тръгване, както и система за активно поддържане на лентата на движение.
Вторият електромобил на "Киа" е с пробег 450 километра

© КИА Моторс


"Киа Ниро" EV излиза на пазара в Корея в края на тази година, а в останалите страни ще може да се поръча от 2019-а.
Вторият електромобил на "Киа" е с пробег 450 километра

© КИА Моторс

Коментари (31)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 2191 Неутрално

    Е за какво да се вълнувам тогава от някаква тесла?

  2. 2 Профил на 1_april
    1_april
    Рейтинг: 1493 Весело

    Брее-е, тези от КИЯ взеха сериозно да ме заинтересуват.
    Първо пооправиха дизайна, а сега пък изкараха и свястно електромобилче.
    Тъкмо докато понатрупам достатъчно вончета, може да направят нещо още по - добро....

  3. 3 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 2842 Неутрално

    Чудесен автомобил, плъг- ина им се продава вече в САЩ и струва около $28 000. Цената по принцип е точна за това което автомобила притежава, 8.9 киловатчаса батерия и 60 киловата електрически мотор. Шевролет Волт струва 35 000 с двойно по- голяма батерия и двойно по- мощен електрически мотор. Бензиновият му мотор е свързан с 6 степенна скоростна кутия (няма вариатор като по- сложните хибриди на Тойота и Форд).

    Колкото до Теслата, Кия Ниро е много по- малък автомобил от Тесла Модел 3. Като размер е по- близък до Шевролет Болт, Опел Ампера Е. Тесла Модел 3 е с размера на БМВ 3.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  6. 6 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 857 Неутрално

    До коментар [#3] от "Realist":

    Според мен, сериозните промени в автомобилния бранш ще дойдат точно от Азия и даже не корейците, а китайците и индийците.
    Разполагат с пазари, на които трудно се пробива, но за сметка на това са с огромен потенциал.

    На практика те имат предимството да са неразвити:)
    Там има и ще има десетки милони клиенти годишно, за които електроавтомобила, ще е първия им автомобил въобще. Те няма да са имали ДВГ автомобил.
    От велосипеда на електроавтомобил.

    Към момента единствените, които могат да ги конкурират са Рено Нисан и революцията която правят с Дачия и с техните електромодели.

    Колкото и да не ни се иска, това е най-вероятния сценарий за следващите десетилетия.

    The Tenth Man
  7. 7 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 2842 Неутрално

    До коментар [#6] от "Адвокат на дявола":

    Китай произвежда много електрически автобуси и в момента за месец и седмица (5 седмици) пуска по толкова електрически автобуса, колкото автобуси има град като Лондон. Иначе, освен автобусите на BYD (Build Your Dreams), компания в която Уорън Бъфет има голям дял, в Китай господстват глобалните автомобилни марки, не местните марки. Така че, ще видим електрически тойоти, шевролети и нисани. И Тесли, защото Тесла вече изгражда фабриката си край Шанхай и има 450 отворени работни места там.

    Автобусите на BYD, сега движещи се в Китай, всеки ден спестяват по 450 000 барела петрол, това консумацията на държава с размерите на Гърция.

    Индия е много по- назад и законодателството им не е добро за чуждестранни инвестиции. Тесла опита, но се отказа. Също, и Епъл.

    Това което си мисля е, че пак технологията и иновациите ще се движат от западни, японски и корейски компании.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  8. 8 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 857 Неутрално

    До коментар [#7] от "Realist":

    Технологията иновациите са едно.
    Промяна на бранша е друго.

    За съжаление преобладаващите автомобили включително в САЩ и Европа не са премиум моделите, а малолитражките.

    The Tenth Man
  9. 9 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 2686 Неутрално

    Браво на корейците

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  10. 10 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 2842 Неутрално

    Технологията иновациите са едно.Промяна на бранша е друго.За съжаление преобладаващите автомобили включително в САЩ и Европа не са премиум моделите, а малолитражките.
    —цитат от коментар 8 на Адвокат на дявола


    Ето ви технология и иновация, Дженерал Мотърс започна продажбата на електрическа микрокола за $5300 в Китай:

    http://money.cnn.com/2017/08/07/autos/gm-china-electric-car/index.html

    GM is selling a $5,000 electric car in China

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  11. 11 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 857 Любопитно

    До коментар [#10] от "Realist":

    И според вас това подкрепя ли тезата ми?

    Защо ли в Китай започва да я продава?
    В САЩ предлага ли я?

    The Tenth Man
  12. 12 Профил на Г.Е.М.
    Г.Е.М.
    Рейтинг: 1139 Весело

    Супер новина, радвам се, че изборът става все по-голям. След някоя и друга година сериозно ще се замисля при смяна на сегашната си бензинова кола да мина на хибрид или пълно електро...

  13. 13 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 2842 Неутрално

    И според вас това подкрепя ли тезата ми?Защо ли в Китай започва да я продава?В САЩ предлага ли я?
    —цитат от коментар 11 на Адвокат на дявола


    Ами, в САЩ тази кола, ако успее да мине краш тестовете ще трябва задъжително да е оборудвана със система против преобръщане, и система против блокиране на спирачките. Колите на Смарт в САЩ се предлагат със специална защитна за пасажерите клетка.

    Не знам дали си, заслужава усилието, да се внесе нещо, което задължително ще трябва да се преработва и ще се осъпи тройно. Иначе, в САЩ, ГМ продава доста електрически коли в масовият сегмент:

    Шевролет Болт:
    http://gmauthority.com/blog/wp-content/uploads/2017/06/2017-Chevrolet-Bolt-EV-720x300.jpg

    Плъг-ина, Шевролет Волт:
    http://www.chevrolet.com/content/dam/chevrolet/na/us/english/index/vehicles/2017/cars/volt/mov/01-images/2017-volt-masthead-01-v2.jpg?imwidth=1200

    В САЩ, ГМ до момента има над 180 000 продадени електрически автомобила и плъг-ин хибрида. Само Тесла има повече, 190 000.

    От останалите, Нисан има 147 000, Форд 110 000, Тойота 100 000, БМВ, 70 000.

    Това са основните играчи от глобалните автомобилни брандове на пазара за електрически коли в САЩ.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  14. 14 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 857 Неутрално

    До коментар [#13] от "Realist":

    Колега, за реалист си доста нереален.

    Поне това което даде като линк прочете ли го?
    Да ти цитирам какво си дал, че само доказателства за това, което ти написах има вътре, пък ти разтягай си твоите локуми, не че са неверни но не са свързани с това което аз ти пиша.
    Та цитатите от ТВОЯТ материал:
    "India to sell only electric cars by 2030"
    "China is the largest automotive market in the world, and its government is making a big push for electric cars. Already, China accounts for 40% of all electric cars sold worldwide, according to the International Energy Agency."
    "Baojun is a mass-market car brand from General Motors' SAIC-GM-Wuling joint venture in China. "

    Та както виждаш горните цитати изцяло потвърждават написаното от мен, а именно:
    "Според мен, сериозните промени в автомобилния бранш ще дойдат точно от Азия и даже не корейците, а китайците и индийците.
    Разполагат с пазари, на които трудно се пробива, но за сметка на това са с огромен потенциал."

    И между другото, цената на въпросния автомобил от статията не е посочената от теб "електрическа микрокола за $5300 в Китай:", а посочената в статията "Prices for the car start at RMB 93,900, or about $14,000, before incentives."
    "that will cost about $5,300 after national and local electric vehicle incentives,"

    Сега да преположим, че ти е лошо познаването на английски, че иначе едни други по неприятни преположения трябва да направим:)

    The Tenth Man
  15. 15 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 2842 Весело

    До коментар [#14] от "Адвокат на дявола":

    Колежке адвокатка, аз много добре знам какво написах и съм много добре информиран по темата. И преди да ме обвините, че пак не съм назнайвал езици, да ви напиша една съвсем пресна новина от днес. Китай взе че даде заден ход за големи проекти със слънчеви панели и днес акциите на всички производители на панели паднаха.

    Не е лошо да се информирате преди да пишете. наистина Китай може да е най- големият пазар на електрически коли, но американският пазар е все още най- големият в парично изражение. Защото в САЩ се продават по- скъпите и по- реалните коли, докато в Китай се продават микроколи и електрически велосипеди.

    И в САЩ има данъчен кредит, като сложите $7500 федерален кредит и $2500 кредит от щата Калифорния (щата Колорадо дори има $5000 щатски кредит) и ето ви $10000 incentives. Да ви добавя примерно, че Southern California Edison, ютилитито на Южна Калифорния предлага и отгоре на всички данъчни облекчения и $10 000 за покупката на БМВ I3.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  16. 16 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 2842 Весело

    До коментар [#14] от "Адвокат на дявола":

    Между другото, същото е и при пазара за мобилни телефони. Китай може да е най- голямият пазар на мобилни телефони като бройка, но Америка си остава най- големият пазар на телефони като пари.

    И какво от това, че Китай е най- големият пазар на телефони като бройка? Света все още използва операционните системи на Гугъл иили Епъл, или чипсетовете на NVidia, Qualcom, Boadcom, ...., и т.н американски компании.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  17. 17 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 857 Весело

    До коментар [#15] от "Realist":

    "И преди да ме обвините, че пак не съм назнайвал езици, да ви напиша една съвсем пресна новина от днес. "

    Нищо не ви обвинявам, предполагам че не знаете:), давам ви възможност да излезете от ситуация, нищо повече.

    Сега щом знаете езици, може ли да кажете в прав текст причината за това "объркване " в посочването на цената, моля?

    Че едно е 11 000 , друго 5 000...

    И сега отново да ви напиша:
    "Според мен, сериозните промени в автомобилния бранш ще дойдат точно от Азия и даже не корейците, а китайците и индийците.
    Разполагат с пазари, на които трудно се пробива, но за сметка на това са с огромен потенциал."

    Това е моето мнение, дали е вярно или грешно времето ще покаже.
    Пък в момента каква е ситуацията е съвсем отделна тема.
    И преди 15 години ако някой беше казал че Ягуар ще се притежава от индийци, щахме да повдигнем вежди пък сега е факт.

    Така, че хайде със разбиране и уважение да си пишем, а не да се опитваме да си доказваме кой е по-по-най.

    Колкото и да е атрактивен пазара в САЩ и в Европа ВЗЕТИ ЗАЕДНО там живеят 1 млрд. човека, а в Индия и Китай 3 млрд. И отделно в САЩ гоните 100 автомобила на 1000 човека, а както написах в Индия и Китай още са на велосипеди.

    Така че пак да напиша, по-спокойно, да се изслушваме, да разсъждаваме.

    Пък ако държите да се надоказваме, лошо няма определяме си някакъв час изчакваме тема и започваме, сега е късничко вече след малко ще си лягам:) все пак утре имам ангажименти.

    The Tenth Man
  18. 18 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 857 Неутрално

    До коментар [#16] от "Realist":

    Така е приятелю, използва, но ако вземеш и погледнеш пазара на телефони, нещата вече се определят не от американски компании, а от азиатските, та така.:)

    https://www.statista.com/statistics/271496/global-market-share-held-by-smartphone-vendors-since-4th-quarter-2009/

    The Tenth Man
  19. 19 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 2842 Весело

    До коментар [#18] от "Адвокат на дявола":

    Вие май наистина не разбирате????? Един Ай-Фон в САЩ (това е масовият телефон) е над $700. Един телефон в Индия, както писаха вестниците преди година е дори $6.

    Като бройка, пазарите на Китай и Индия сигурно са минали САЩ. Не са минали САЩ по оборот на пари за такива устройства. САЩ си остава най- платежоспособният пазар и за телефони, и за електрически коли.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  20. 20 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 857 Неутрално

    До коментар [#16] от "Realist":

    Сега относно този коментар и темата от онзи ден ли беше от вчера ли за транспорта със самолети:)

    Да ти дам един реален пример и Аз, че да разбереш защо ми е весело.

    Преди известно врем една корпорация искаше да инсталира нова линия в един от заводите си в Европа.
    В късата листа останаха един китайски, един немски и един италиански изпълнител.
    Поръчката я спечели китайския с малко по-ниско финансово предложение и значително по-къс срок за изпълнение и бе избран за изпълнител. И немската и италианската компании, казаха, че този срок за изпълнение е невъзможен.
    Китайците обаче ги накараха да си виснат ченетата понеже изпълниха проекта в срок. Как го направиха ли, просто и невъзможно за европейците. Заработиха в производството си линията на 75%, натовариха е недовършена на кораб за Европа, натовариха на кораба и работници и оборудване и докато кораба плава към Европа, довършиха линията.

    Нито е нещо невероятно, нито е нещо невъзможно, нито е много напредничево като технология.
    Но взеха и изпълниха поръчката, а европейците коти са и към момента водещи в този бизнес не успяха.

    Та идеята ми е че някой път тези по-бавните решения работят:), а също така по-висото технологично и развойно ниво не са гаранция за успех.
    Света приятелю не е луксозни автомобили и хай-енд смартфони...

    Та така.

    The Tenth Man
  21. 21 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 857 Любопитно

    До коментар [#19] от "Realist":

    Не, ти не разбираш.
    Погледна ли линка който ти изпратих.

    На пазара ВЪВ САЩ имаш под 20% американски доставчици и останалото е НЕамерикански. Да пазара в САЩ е номер едно по стойност, но 80% от тази стойност отива в НЕАМЕРИКАНСКИ играчи.

    Сега избистря ли ти се за какво говорим или още е мъгла.
    Това какъв е обема на един пазар без значение количествено или стойностно, няма значение кой движи тенденциите във бранша.
    Защото американския пазар се обслужва от НЕАМЕРИКАНСКИ компании.

    Просветва ли ти или?

    The Tenth Man
  22. 22 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 2842 Весело

    До коментар [#21] от "Адвокат на дявола":

    Адвокатке, аз още сега мога да ви напиша основните играчи на американският пазар:

    1. Епъл е с 50% от пазара на мобилни устройства.
    2. Самсунг (корейска компания) с около 30%.
    3. Останалите 20% се делят между HTC (тайванска компания), Motorola (сега поделение на Леново) и LG (корейска компания).

    Всички тези устройства използват американска операционна система, Андроид на Гугъл или iOS на Епъл. Електронните компоненти на тези устройства са на Епъл, Куалком, Енвидиа, Броадком и т.н, все производители от Силиконовата долина.

    Сега, на вас просветна ли ви?

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  23. 23 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 2842 Весело

    До коментар [#21] от "Адвокат на дявола":

    А за 80-те %, за един Ай-фон, Епъл има около 1000 подизпълнителя от цял свят като САЩ е доста голям процент от това. Сглобяването на всичките тези чаркалъци струва $15 и се извършва примерно в Китай.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  24. 24 Профил на The Island
    The Island
    Рейтинг: 1960 Неутрално

    Браво на Киа, и тя влиза в играта.

  25. 25 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 857 Весело

    До коментар [#22] от "Realist":

    Да, и ГМ продава ел.автомобил в Китай на цена 5 300 долара:)

    Е, тя цената 11 000 долара пък разликата до 5 300 стимули за покупка на ел.автомобил, но за Вас това е детайл някакъв.

    Сега всички, които правят статистики за продажбите в САЩ дават на Епъл не повече от 35%, но Вие можете да напишете и 150% и то ще е истина нали вие го пишете, вярваме ви:)

    Ето ви данните от "независим" от Вас и мен източник.

    https://www.counterpointresearch.com/us-market-smartphone-share/

    Хайде със здраве:)

    The Tenth Man
  26. 26 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1252 Неутрално

    Това не е пробив.Просто още от същото.Чакат се батерии или друг енергоносител,достаъчно наситен с енергия за дълги преходи при ВСЯКАКВИ условия ибърз и достъпен заряд.останалото е технология на повече от 100г,доукрасена с електроника.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  27. 27 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1252 Неутрално

    До коментар [#6] от "Адвокат на дявола":

    "Към момента единствените, които могат да ги конкурират са Рено Нисан и революцията която правят с Дачия и с техните електромодели."

    Пропуснал съм революция при електрокарите?Може ли инфо?

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  28. 28 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 857 Неутрално

    До коментар [#27] от "sandman":

    Нямам предвид, елавтомобили в случая.

    Имам предвид, че Рено наложи успешно Дачия в Европа.
    Един "дървен" автомобил, който поради атрактивната си цена постоянно разширява продажбите си.
    С оглед на факта, че Рено Нисан са водещи в ел. автомобилите в световен мащаб към момента, ако сложат батерии на Дачия запазвайки я в ценовия й сегмент ще се затвърдят като беспорен номер 1 извън Индия и Китай в ел. автомобилите.

    The Tenth Man
  29. 29 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1252 Неутрално

    До коментар [#28] от "Адвокат на дявола":

    Добре,с това съм съгласен.А защо "дървен" автомобил се продава все по-успешно,е съвсем различна история.Има нещо общо с докладите за стопяването на средната класа в Европа и нарстването на работещите бедни в проценти,но не и с технологиите.Ама,това е живота.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  30. 30 Профил на Адвокат на дявола
    Адвокат на дявола
    Рейтинг: 857 Неутрално

    До коментар [#29] от "sandman":

    Това са реалностите независимо харесват ли ни или не.

    The Tenth Man
  31. 31 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1252 Разстроено

    До коментар [#30] от "Адвокат на дявола":

    C'est la vie!Не че знам френски,ама те така опростено обясняват нещата.Никой няма и да ни пита какво ни харесва.Писал съм го и за други случаи."Прекрасния нов свят"вече се случи.Можем само да си честитим.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK