Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (9)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10172 Неутрално

    Противоречиви модели е имал всеки производител, но Порше не се отрича от тях :)
    Електрическия файтон (колкото е останало от него) е найвпечатляващ :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  2. 2 Профил на Payakoff
    Payakoff
    Рейтинг: 492 Весело

    № 12 изглежда доста смешно за Порше...

    Post tenebras spero lucem
  3. 3 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4258 Неутрално

    Хубава галерия, но мисля че сн. 5 и 6 , макар със същия текст, показват различни коли.

  4. 4 Профил на sxn49533317
    sxn49533317
    Рейтинг: 244 Неутрално

    Единствено досега при изложба на коли съм бил в Цифенхаузен край Щутгарт, музеят на Даймлер. Имат интересни експонати.

    Снимка 16 е интересна, навремето полицейските коли в Германия бяха зелени, в последно време са сини, както по време на Комунизма в България.

  5. 5 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2105 Неутрално

    Ами розовото прасе?

    https://www.youtube.com/watch?v=_Ud3TWUz4WM

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  6. 6 Профил на amh21579466
    amh21579466
    Рейтинг: 341 Неутрално

    Порше 959 не е "странен модел", а си е почти най-култовия шосеен автомобил на марката, технологично много напред от съвременника си Ферари F40. През 1986 това е първият суперкар с AWD, и с двойно секвенциално турбо, елиминиращо турбо лага.

  7. 7 Профил на Martin187ism
    Martin187ism
    Рейтинг: 272 Неутрално

    959 е създаден с идеята да е рали автомобил, в група Б. обаче докато стане готов, отменят групата (катастрофи, опасни автомобили и т.н.). печели париж - дакар. като цяло революционен автомобил.

  8. 8 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3891 Неутрално

    Някъде през 80-те един приятел, горд собственик на Вартбург ми разказа една история, че конструкторът на гениалния 3-цилиндров двутактов двигател е бил самия Фердинанд Порше. Не намерих доказателства на версията му, очаквах тук да видя снимка на ауто юнион със същия двигател - уви, не, останах разочарован.
    Дали Ж. Пауновски знае кой е конструктора на този гениално прост и ефективен двигател?

  9. 9 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1811 Неутрално

    "...разработен съвместно с "Фолксваген", но е с мотор, напомпен до 300 к.с. (при 110 коня за оригинала)."

    'баси махленския език!

    I Want To Believe




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.