"Ролс-Ройс" ще съкрати 4600 служители

"Ролс-Ройс" ще съкрати 4600 служители

© Toby Melville, Reuters



Британската инжинерингова компания "Ролс-Ройс" ще съкрати 4600 работници до 2020 г. Целта е да се намалят разходите на компанията. Очаква се с този ход да се спестяват около 400 млн. британски лири на година.


До края на 2018 г. трябва да бъдат съкратени около 1500 души. Останалите близо 3000 работници ще бъдат освободени през 2019 и 2020 г.


Целта на ръководителите на "Ролс-Ройс" е да преструктурират изцяло компанията. Освен намаляването на разходите това ще доведе и до по-голяма възвращаемост на вложените средства.




Основният проблем идва от големите разходи за производството на двигатели за самолетите "Еърбъс" и "Боинг". Търсенето им на световния пазар е намаляло, но компанията има сключени договори за доставката им в следващите години.


Това е най-голямото съкращение на работници в "Ролс-Ройс" от 2001 г. Тогава около 6 хиляди души загубиха работните си места, като това представляваше 12% от целия персонал на компанията.

Ключови думи към статията:

Коментари (16)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 2766 Неутрално

    Еми чудесни коли са, но тотално остаряла концепция ... ръчното производство е обречено да стане бутиково ... и все по скъпо в 21ви век ...

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  2. 2 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 456 Неутрално

    Авиационните им двигатели са много добри. Иронията е,понеже са толкова добри, са прекалено скъпи.

    chavo64
  3. 3 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 841 Неутрално

    мислех си че отдавна автомобилното производство го поддържат самолетните двигатели,едва ли е печелившо,а че търсенето за самолетни двигатели е намаляло ,малко ми се струва невярно...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  4. 4 Профил на reality_check
    reality_check
    Рейтинг: 8 Весело

    Оправете си статията -
    Rolls-Royce Motor Cars - автомобилен "гигант", собственост на БМВ от 2003 година насам. Собственици са на бранда Rolls-Royce, но реално няма връзка с автомобилите Rolls-Royce от преди 2003 година.
    Bentley Motors - автомобилен "гигант", собственост на Фолксваген от 1998 година насам. Това са заводите и техническите диаграми на колите Rolls-Royce, но тъй като Фолксваген пропускат да купят бранда, горят за сметка на БМВ.

    А компанията, която съкращава служители е Rolls-Royce Holdings, понастоящем производител на самолетни двигатели (и страничен бизнес в сферите на отбраната и енергетиката) и допреди 15-20 години собственик на автомобилния бранд Rolls-Royce и това, което сега е Bentley Motors. Демек от почти 2 десетилетия няма връзка с автомобили...

  5. 5 Профил на nww19504131
    nww19504131
    Рейтинг: 5 Неутрално

    Автори, няма никаква връзка между компанията, която произвежда самолетни двигатели и тази, която прозивежда автомобили! Правете поне елемнтарна проверка преди да пишете!

  6. 6 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 2606 Весело

    Честит глобализъм, пичове, разпишете се за социалка (не ще е голяма, но и многодетните неработещи афрогости се нуждаят от обгрижване) и пратете благодарствен имейл на Си Дзинпин, благодетеля на западните потребители.
    След което помислете (трудно е, знам) кои левичари-глобалисти да изберете другия път! ;)

  7. 7 Профил на Иванов
    Иванов
    Рейтинг: 161 Неутрално

    Реално всеки втори самолетен двигател в света е произведен от тях. Изключително икономични и тихи.

  8. 8 Профил на imaligoogle_hr
    imaligoogle_hr
    Рейтинг: 1312 Весело

    Бе, гледам, не ги карат 'но'о... :)

  9. 9 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 2011 Весело

    отделно от туй имат и гоолееем проблем с доставките на компоненти, щот требе да оправят изнсоусточивост у компресора на сичките си модели - в употреба, на склад и в процес на призводство... една четвърт от сички 787 по цел свет са граунднати зарад туй

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  10. 10 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 2011 Неутрално

    Реално всеки втори самолетен двигател в света е произведен от тях...
    —цитат от коментар 7 на Иванов


    секи втори, my ass... http://tinypic.com/r/2nw2vsl/9

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  11. 11 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1910 Неутрално

    Абе Дневник, от кога Ролс Ройс са автомобилен гигант? Амчи автомобилната марка Ролс Ройс е подразделение на БМВ. Не подценявайте читателите си драги журналисти. Прекалено много неточности допускате.

    https://bg.wikipedia.org/wiki/Ролс-Ройс

  12. 12 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 717 Неутрално

    Еми чудесни коли са, но тотално остаряла концепция ... ръчното производство е обречено да стане бутиково ... и все по скъпо в 21ви век ...
    —цитат от коментар 1 на danvan


    Хайде научете се четете статиите преди да "коментирате". Или ти е трудно да анализираш печатан текст? Автомобилната марка Ролс Ройс е собственост на БМВ и там съкращения няма.

  13. 13 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4413 Любопитно

    Алоо редакцията тотално сте се объркали!!На производителят на авио двигатели Ролс Ройс има проблеми!!!Първо за 10 години не можа да конструира достатъчно подходящ двигател за Airbus A380 и въобще не се намеси при така наречените "бюджетни двигатели" за огромните серии на В-737 Max и А320 Neo! А там другите два производителя имат поръчки за 32000 !!! нови авио двигателя.Та така.....

    До истината се достига с познание!
  14. 14 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 1743 Неутрално

    До коментар [#4] от "reality_check":

    https://en.wikipedia.org/wiki/Rolls-Royce_Motors Прав си , но историята е малко по различна , не пропускат да го купят , а не им го продават , а го дават на БМВ.

  15. 15 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3700 Неутрално

    "....ще съкрати 4600 работници...."
    "....спестяват около 400 млн. британски лири на година..."

    Което прави по 7 246 британкси лири на калпак на месец. Някъде към 16 000 лв. Не че нещо, де. Пресмятаме си от любопитство.

  16. 16 Профил на mirohero
    mirohero
    Рейтинг: 1010 Неутрално

    До коментар [#15] от "Един препатил":

    Амчи това това са специализирани техници по самолетни двигатели, мениджъри и директори. Ти колко мислиш че трябва да им се плаща? То и затова след предходното съкращение, сега цъфнаха с проблеми по двигателите на 787... Плюс, тези разходи включват и овърхед - отчисления за ваканции, социални, здравни, пенсионни и т.н. Реално, месечната брутна заплата сигур е около 35-40% по-ниско от сметнатото от теб. Което е всъщност малко, за подобна квалификация. Не можеш да обучиш техник по самолетни двигатели за година, че и после да се надяваш тези двигатели да са надеждни...Ама корпоративната лакомия е безкрайна.
    За сравнение, софтуерист в САЩ в момента "струва" минимум $125 на час, т.е. около $200,000 на година включени бонусите и разни екстри. Консултант софтуеристите нормално чарджат по $30-40,000 на месец работа. По-тясно специализираните правят около половин милион плюс акции....От друга страна, водопроводчик взема $300 за да ти се появи плюс за времето, което реално работи , така че спокойно минава цената на адвокат например, на час :)





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK