"Пежо Партнер" пренася удобствата от леките коли в автомобилите за работа

"Пежо Партнер" пренася удобствата от леките коли в автомобилите за работа

© Пежо



Пежо" представи новото поколение на вана "Партнер", което предлага интериор и удобства близки до тези на леките автомобили. След интересните системи в колата е сигнализацията за претоварване. Тя се задейства автоматично при запалване на двигателя, като дали товарът не е повече, може да се провери и с натискане на бутон в товарното отделение.


Друга интересна система е тази, която дава картина на зоната зад колата и от дясната и страна. Тя разчита на две камери и помага на водача да маневрира безопасно.


Предлага се в две дължини


"Пежо Партнер" излиза на пазара в две дължина. Стандартната версия 4.40 м, като товарното пространство е с използваема дължина от 1.81 метра, а товарният обем вариращ от 3.30 до 3.80 кубика, което е достатъчно за събирането на две европалета.




Дългата версия е 4.75 метра и в товарния отсег се събират предмети с дължина 2.16 метра. Товарният капацитет на това изпълнение е от 3.90 до 4,40 кубика. Полезният товар е от 650 кг до 1 тон.

"Пежо Партнер" пренася удобствата от леките коли в автомобилите за работа

© Пежо


Достъпът до товарната зона се осигурява през стандартните задни и опционалните странични плъзгащи се врати, като в нея има халки за укрепване на товара, 12-волтов контакт и осветление със светодиоди. На разположение е и люк над задните врати, който позволява транспортиране на дълги предмети.


Хитро усвояване на цялата дължина


В зависимост от версията "Пежо Партнер" може да се снабди със седалката "Мултифлекс", която осигурява възможност отпред да се возят трима души, или при сгъване на облегалката да се транспортират предмети с дължина до 3 и до 3.35 метра в зависимост от версията. В централната седалка е вградена и сгъваема масичка, на която може да се постави лаптоп.

"Пежо Партнер" пренася удобствата от леките коли в автомобилите за работа

© Пежо


"Пежо Партнер" се предлага и в товаро-пътническа версия с втори ред седалки, които са взети от пътническата версия "Рифтър" и предлагат комфорт и голямо пространство за краката. Вторият ред седалки могат да се сгъват, което позволява транспортирането на големи товари.


Модерният кокпит от леките коли вече и при вановете


Поглед към оформлението на работното място на водача в "Партнер" ни показва типичният за леките автомобили на "Пежо" "Ай-Кокпит", отличаващ се с компактен волан, приборно табло на нивото на очите и 8-инчов, реагиращ на допир, сензорен екран.


Сред опциите в модела присъстват адаптивен автопилот, система за разпознаване на пътните знаци, асистент за придържане в лентата с коригиране курса, следене на мъртвата зона на огледалата, активна спирачка при риск от удар в друго превозно средство, велосипедист или пешеходец и други. На разположение е и стабилизатор на теглича, който успокоява колебанията в ремаркето чрез неутрализиране на страничните движения и намаляване на скоростта на автомобила, ако е необходимо.


Услуги за мениджърите на автопаркове


За мениджърите на автопаркове са на разположение три специални пакета. Първият следи изминатият пробег въз основа на часовете на ползване, точна оценка на разхода на гориво и свързаните разходи и следи в реално време интервалите за сервизно обслужване. Вторият анализира стила на шофирането, а третият позволява проследяване на автомобила в реално време, посочвайки поетите маршрути и престоя на автомобила.

"Пежо Партнер" пренася удобствата от леките коли в автомобилите за работа

© Пежо


"Пежо Партнер" излиза на пазара с две две версии на 1.2-литровия бензинов двигател. По-мощната е със 130 к.с. и се комбинира с 8-степенна автоматична трансмисия, докато базовият мотор е със 110 коня и съчетан със 6-степенна механична скоростна кутия.


Дизелите са три, като при 1.5-литра работен обем предлагат мощности от 75, 100 и 130 конски сили, като най-мощният може да се комбинира с 8-степенен автоматик.


С варианти за хубав път и офрод


В допълнение към стандартните нива на оборудване "Пежо Партнер" предлага за първи път готови версии за определени профили на употреба. Grip, версия, е насочена към хората, които ще използват автомобила по трудни терени. Тя предлага увеличен пътен просвет, по-големи джанти с гуми Mud & Snow, усъвършенстван контрол на сцеплението - Advanced Grip control, увеличен полезен товар до 1 тон, допълнително осветление в товарната зона, резервна гума и други.

"Пежо Партнер" пренася удобствата от леките коли в автомобилите за работа

© Пежо


Версията "Асфалт" е предназначена за професионалистите, които пътуват повече по нормални пътища и търсят преди всичко безопасност и комфорт. Тя включва, подобрена звукоизолация, комфортни седалки, набор от камери, електрическа паркинг спирачка, радио с 8-инчов сензорен екран, регулатор и ограничител на скоростта, сензор за дъжд и осветеност, климатик и други. Както и до сега "Пежо Партнер" ще се предлага и в различни трансформации - аварийни и помощни автомобили, специализирани превозни средства за строителния сектор, пикапи, хладилни превозни средства, 4x4 и други.


Новият "Пежо Партнер" се чака на международните пазари в края на годината.

Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1622 Неутрално

    Полезният товар е от 650 кг до 1 тон.
    =====================
    Няма как да му натовариш 649 кг.

  2. 2 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3422 Неутрално

    Е-е-е-е-х-х... Жалко! 2.0 HDI остана в историята...!

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  3. 3 Профил на Jordan J
    Jordan J
    Рейтинг: 1024 Неутрално

    Баничарките са най-практичните и ценово-приемливи автомобили за България.
    Но забелязвам, че и при новия модел конзолата на скоростния лост ще подпира и ограничава дясното коляно, което за мен лично е неприятно. Дано да не съм прав, тъй като е време да пенсионирам старата баничарка и да избирам нова...

  4. 4 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2687 Любопитно

    До коментар [#3] от "Jordan J":


    ,,,,,,,,,,,,,Но забелязвам, че и при новия модел конзолата на скоростния лост ще подпира и ограничава дясното коляно, което за мен лично е неприятно. ,,,,,,,,,,,,,,,...
    —цитат от коментар 3 на Jordan J

    И при мен!
    Така е с дълго краките.
    И не само коляното, а някои модели подпират с някой ръб и в прасеца.

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  5. 5 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 2224 Неутрално

    Па добро а каач пара?

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK