Новото поколение на легендата "Хонда Голд Уинг" вече е в България

Новото поколение на легендата "Хонда Голд Уинг" вече е в България

© Бултрако



Новото поколение на легендарния мотоциклет "Хонда Голд Уинг" дебютира вчера в София. От 1975 година моделът е символ на удобство и стил, а новата генерация използва по-мощен двигател тип "Боксер".


Мотоциклетът е олекотен с до 48 кг спрямо предишния модел, а водачът може да избира между четири режима на шофиране - tour, sport, econ, rain. При всеки от тях се променя сцеплението на задната гума, работата на амортисьорите и двойната комбинирана спирачна система и други.


Освен с шестепенна механична трансмисия, "Хонда Голд Уинг" може да се екипира със новата автоматична скоростна кутия с двоен съединител и седем предавки. Сред новото оборудване за мотора са система за безключово запалване, круиз контрол, 7-инчов дисплей, възможност да свързване на смартфон с аудиосистемата, въздушна възглавница и други.


Български дебют за нова серия ATV модели




Дебют в България вчера направиха и ATV машините на "Хонда" от серията TRX. Този месец се навършват 20 години от началото на производството им в Южна Каролина и лансирането им у нас е своеобразно почитане на юбилея, обяви бранд мениджърът на мотоциклетите "Хонда" в "Бултрако" АД Лъчезар Буюклийски.


Гамата TRX се предлага с двигатели от 250 до 680 куб. см, с автоматични и механични предавателни кутии, със задвижване 2х4 или 4х4.

Третата премиера от снощи е на спортния мотоциклет CB125R. Той е насочен към млади хора.

© Бултрако

Третата премиера от снощи е на спортния мотоциклет CB125R. Той е насочен към млади хора.

Ключови думи към статията:

Коментари (16)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2177 Неутрално

    Хонда Голд Уинг не е мотоциклет а автомобил на 2 колела.

  2. 2 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 580 Любопитно

    До коментар [#1] от "lustmord":

    Даже трактор на две колела! https://youtu.be/HksurP36JuU

  3. 3 Профил на so
    so
    Рейтинг: 350 Неутрално

    60 бона някъде.... Не е за моята уста :( NC само... Пфюююю, съберете ми ги, съфорумци, ще ви возя, обещавам :)

  4. 4 Профил на mop36557620
    mop36557620
    Рейтинг: 925 Неутрално

    Защо никой руски мотоциклет или автомобил не се продава така ...?!

  5. 5 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 570 Неутрално

    До коментар [#1] от "lustmord":

    Да, невероятен комфорт и лекота на управление. Превъзходен за дълги пътувания.

  6. 6 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 983 Неутрално

    60 бона някъде.... Не е за моята уста :( NC само... Пфюююю, съберете ми ги, съфорумци, ще ви возя, обещавам :)
    —цитат от коментар 3 на so


    всякакъв мотор струващ повече от 5-10 хил. лв е подигравка със здравия разум

  7. 8 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 2094 Неутрално

    Сега има мотори за каране, и кубатура, и марки, и цени, не като при соца. Стига да си млад и силен, и да караш умно без да чупиш рекорди.

  8. 9 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1567 Неутрално

    "При всеки от тях се променя сцеплението на задната гума, "
    Е това как става...Ако човека,превеждал статията може да го обясни,безценен е.
    Все съм си мислел до сега,че сцеплението на гумите с настилката зависи от гумата и настилката и няма как да бъде променяно по желание на водача/софтуера/.
    А иначе машината е икона в класа си.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  9. 10 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 580 Неутрално

    До коментар [#9] от "sandman":

    Сцеплението зависи и от относителната скорост на триещите се повърхности.
    Предполагам, че при дъжд спирачките са по-плавни и не стискат толкова силно, за да не поднася. Ще увеличи спирачния път малко, но няма да паднеш.
    Нещо като ABS с допълнителни настройки.
    Същото и при ускоряване - няма да пробуксува и да се хлъзне настрани.

  10. 11 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1315 Неутрално

    До коментар [#4] от "mop36557620":

    "Урал" с кош го изнасят и в Щатите, ако не се лъжа. Може би и в Канада?

  11. 12 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 580 Весело

    До коментар [#11] от "citoyen":

    За технологичните им музеи ли?!

  12. 13 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1567 Неутрално

    До коментар [#10] от "tie_interceptor":

    Можеш да променяш въртящия момент към колелата,но не можеш да променяш сцеплението им.Значи в даден момент силите на триене между две тела са константна величина и не могат да бъдат променяни по желание.Пример.при дъжд един коефициент с дадената настилка,друг с друга настилка,но константа.
    Згуба в превода ,на английски "тракшън" освен "сцепление",означава и дърпам/бутам.
    С една дума директния превод от английски е неприемлив в случая.Тракън контрол системите контролират въртящия момент,за да не се стигне до загуба на сцепление,демек контрол на "дърпането",не на сцеплението.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  13. 14 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 580 Неутрално

    До коментар [#13] от "sandman":

    Силите на триене зависят от различни условия. Едно от тях е относителната скорост между двете тела.
    Така коефициентът на сцепление не е констатна величина.
    Може да приемем, че максималната му стойност е константа, при еднакви други условия. Тя се постига при нулева относителна скорост.
    Системите се грижат да поддържат маскимални сили на триене чрез минимални относителни скорости.
    Без тях, при стискане на спирачките и блокиране на колелата, относителната скорост ще е равна на скоростта на движение по пътя. Колкото е по-висока, толкова по-малки ще са силите на триене.

  14. 15 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1315 Неутрално

    До коментар [#12] от "tie_interceptor":

    Някъде срещнах информация за някакви американски ентусиасти на мотори с кош. Става и за музей.

  15. 16 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 580 Неутрално

    Преди 20-тина години ми предлагаха да си купя един "Урал" с кош. Намерили два чисто нови, при разчиствани на някакъв стар склад.
    Искаха му 1500 лв. Изглеждаше много як в цвят "каки". Точно тогава нямах излишни 1500 лв. и тръгнах да търся, кой може да ми заеме.
    Един от тях се оказа запален моторист. Препоръча ми да не го взимам, че ще трябва постоянно да го ремонтирам. А и много трудно се карал. Вярно бил копие на BMW, ама не съвсем...
    Поразпитах и други. Никой не каза нищо хубаво... Може би трябваше да си го купя и да го пазя като oldtimer. Сега можеше и да го продам и за 15 000 лв. на някой ентусиаст.
    Може и да са ги подобрили сега, макар, че се съмнявам.
    Американците може да ги търсят, защото приличат на vintage BMW.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK