Пътят Бургас - Царево ще се затваря всяка вечер от 23 до 26 юли

Пътят Бургас - Царево ще се затваря всяка вечер от 23 до 26 юли

© Агенция Пътна инфраструктура



Всяка нощ от 23 юли до 26 юли ще се ограничава движението по второкласния път Бургас - Царево, съобщиха от агенция "Пътна инфраструктура". Причината е монтиране на пешеходния надлез при с. Атия, където преди месеци на пешеходна пътека беше прегазен ученик.


Затварянето ще е от 20 часа вечерта до 6 часа сутринта, като пътят ще е затворен между разклона за Парк Росенец и разклона за Черноморец. През нощта трафикът ще се пренасочва по обходни маршрути:


За пътуващите от град Бургас за Черноморец и Созопол маршрутът е:
Бургас - пътен възел Парк Росенец - път Росен – Веселие - общински път Черноморец – Созопол - Равадиново - пътен възел "Созопол" - пътя Черноморец - Созопол;




За пътуващите от Бургас към Приморско и Царево:
Бургас - пътен възел Крайморие - Бургас - Маринка - Ново Паничарево - Ясна поляна - Приморско - пътен възел Приморско - Приморско - Царево или:


Бургас - пътен възел Парк Росенец - път Росен – Веселие - Ясна поляна – Приморско - пътен възел Приморско - Приморско – Царево;


За пътуващите от Созопол и Черноморец към Бургас:


Созопол - Черноморец - пътен възел Созопол - общински път Черноморец - Созопол - Равадиново - път Росен – Веселие - пътен възел Парк Росенец - Бургас;


За пътуващите от Царево и Приморско за Бургас:


Царево - Приморско - пътен възел Приморско - Росен - Веселие - Ясна поляна - Приморско - пътен възел Парк Росенец - Бургас или:


Царево - Приморско - пътен възел Приморско - път Ясна поляна - Приморско - път Ново Паничарево - Ясна поляна - път Бургас - Маринка - пътен възел Крайморие – Бургас.


Изграждането на пешеходния надлез започна в началото на юни. Срокът за изпълнение на строителните дейности е 45 дни. Стойността на проекта е 268 258 лева без ДДС.


Надлезът ще е с два асансьора и ще бъде на мястото на пешеходната пътека при кръстовището за село Атия, с което ще се осигури безконфликтно и безопасно пресичане на пътното платно от всички пешеходци, уточняват от АПИ.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Mai-ski_17.
    Mai-ski_17.
    Рейтинг: 673 Неутрално

    ?????????????
    Това е моят план:
    Изливат се колони от двете страни без да се затваря пътят.
    Надлеза се изработва от метални конструкции.
    С влекач се закарва на място готов.
    Пътят се затваря за няколко часа, докато съоражението се вдигне с кран и се постави върху колоните.

    Аз съм за реалистично гледане на проблемите. Без политика.
  2. 2 Профил на PisnaMi
    PisnaMi
    Рейтинг: 1906 Гневно

    Правилно, сега му е времето да се затваря пътя - в разгара на сезона.

  3. 3 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2367 Весело

    ?????????????Това е моят план:Изливат се колони от двете страни без да се затваря пътят.Надлеза се изработва от метални конструкции.С влекач се закарва на място готов.Пътят се затваря за няколко часа, докато съоражението се вдигне с кран и се постави върху колоните.
    —цитат от коментар 1 на Mai-ski_17.



    До коментар [#1] от "Mai-ski_17.":

    Всъщност, точно това, мисля, че ще направят.
    Днес два пъти минах по този път и видях, че колоните май са готови, остава металната конструкция.
    Мисля, също, че не е необходимо да се затваря пътя, дори и само през ноща, но... вероятно, толкова си могат! ;)

  4. 4 Профил на dasho
    dasho
    Рейтинг: 852 Неутрално

    До коментар [#3] от "batzdravo":

    Като знаем какви специалисти карат нощем по морето... Може би е добро решение.

  5. 5 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1423 Неутрално

    До коментар [#1] от "Mai-ski_17.":

    До коментар [#3] от "batzdravo":

    Еехххх, как не се случи вие да го направите този надлез. Нищо, дано другия го направите вие. Бързо и без затруднения.

  6. 6 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2367 Весело

    До коментар [#5] от "nema_labavo":"Еехххх, как не се случи вие да го направите този надлез. Нищо, дано другия го направите вие. Бързо и без затруднения."

    Ми "нема лабаво", баджанак, при "кокалчета" от този вид разфасовка, за "помияри" от другите махали! 😉😂



  7. 7 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 1176 Неутрално

    Крайно време беше.Там какво ли не е направено досега-камерата за засичане на скоростта работи нон стоп,направиха едни препятствия,по които може да си глътниш езика,ако минеш с повече от 60 км/ час,има добра видимост и пак стават бели.

  8. 8 Профил на mop36557620
    mop36557620
    Рейтинг: 1374 Неутрално

    Ауу, много експерти се намериха и тук ;)
    У нас всеки разбира от всичко.
    Прост човек и силен вятър ... нямат спиране!

  9. 9 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2285 Неутрално

    едва ли някой ще ползва надлеза ,като се знае психологията на българина ,ама нейсе

  10. 10 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 1149 Неутрално

    Там Автомобилна полудетелина трябваше да се изгради.
    Катастрофите на това място няма да спрат.
    И пак ще има протести

  11. 11 Профил на kpp
    kpp
    Рейтинг: 247 Неутрално

    До коментар [#7] от "Вячеслав Атанасов":

    Парадоксът е, че колкото по-бързо минеш през тези препятствия, толкова по-малко се усещат...

  12. 12 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 1176 Весело

    До коментар [#7] от "Вячеслав Атанасов":Парадоксът е, че колкото по-бързо минеш през тези препятствия, толкова по-малко се усещат...
    —цитат от коментар 11 на kpp

    Това наистина е парадоксално.Не го знаех.Минавам бавно заради камерата.

  13. 13 Профил на Фат Ким
    Фат Ким
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Като цяло винаги съм се чудил защо в повечето Български градове са правени подлези, за големите гари също. В Англия например почти всичко по-малки гари на които съм ходил са с надлези. В България строителите определено се справяха далеч по-добре с мостове и виадукти отколкото с тунели още от соца. Дали е трябвало да играят бомбоубежища или по-тежката зима ги е карала да предпочитат това решение нямам идея.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK