
© Агенция Пътна инфраструктура
Всяка нощ от 23 юли до 26 юли ще се ограничава движението по второкласния път Бургас - Царево, съобщиха от агенция "Пътна инфраструктура". Причината е монтиране на пешеходния надлез при с. Атия, където преди месеци на пешеходна пътека беше прегазен ученик.
Затварянето ще е от 20 часа вечерта до 6 часа сутринта, като пътят ще е затворен между разклона за Парк Росенец и разклона за Черноморец. През нощта трафикът ще се пренасочва по обходни маршрути:
За пътуващите от град Бургас за Черноморец и Созопол маршрутът е:
Бургас - пътен възел Парк Росенец - път Росен – Веселие - общински път Черноморец – Созопол - Равадиново - пътен възел "Созопол" - пътя Черноморец - Созопол;
За пътуващите от Бургас към Приморско и Царево:
Бургас - пътен възел Крайморие - Бургас - Маринка - Ново Паничарево - Ясна поляна - Приморско - пътен възел Приморско - Приморско - Царево или:
Бургас - пътен възел Парк Росенец - път Росен – Веселие - Ясна поляна – Приморско - пътен възел Приморско - Приморско – Царево;
За пътуващите от Созопол и Черноморец към Бургас:
Созопол - Черноморец - пътен възел Созопол - общински път Черноморец - Созопол - Равадиново - път Росен – Веселие - пътен възел Парк Росенец - Бургас;
За пътуващите от Царево и Приморско за Бургас:
Царево - Приморско - пътен възел Приморско - Росен - Веселие - Ясна поляна - Приморско - пътен възел Парк Росенец - Бургас или:
Царево - Приморско - пътен възел Приморско - път Ясна поляна - Приморско - път Ново Паничарево - Ясна поляна - път Бургас - Маринка - пътен възел Крайморие – Бургас.
Изграждането на пешеходния надлез започна в началото на юни. Срокът за изпълнение на строителните дейности е 45 дни. Стойността на проекта е 268 258 лева без ДДС.
Надлезът ще е с два асансьора и ще бъде на мястото на пешеходната пътека при кръстовището за село Атия, с което ще се осигури безконфликтно и безопасно пресичане на пътното платно от всички пешеходци, уточняват от АПИ.
Mai-ski_17.
Рейтинг: 321 Неутрално?????????????
Аз съм за реалистично гледане на проблемите. Без политика.Това е моят план:
Изливат се колони от двете страни без да се затваря пътят.
Надлеза се изработва от метални конструкции.
С влекач се закарва на място готов.
Пътят се затваря за няколко часа, докато съоражението се вдигне с кран и се постави върху колоните.
PisnaMi
Рейтинг: 2502 ГневноПравилно, сега му е времето да се затваря пътя - в разгара на сезона.
batzdravo
Рейтинг: 2117 ВеселоДо коментар [#1] от "Mai-ski_17.":
Всъщност, точно това, мисля, че ще направят.
Днес два пъти минах по този път и видях, че колоните май са готови, остава металната конструкция.
Мисля, също, че не е необходимо да се затваря пътя, дори и само през ноща, но... вероятно, толкова си могат! ;)
dasho
Рейтинг: 807 НеутралноДо коментар [#3] от "batzdravo":
Като знаем какви специалисти карат нощем по морето... Може би е добро решение.
nema_labavo
Рейтинг: 1894 НеутралноДо коментар [#1] от "Mai-ski_17.":
До коментар [#3] от "batzdravo":
Еехххх, как не се случи вие да го направите този надлез. Нищо, дано другия го направите вие. Бързо и без затруднения.
batzdravo
Рейтинг: 2117 ВеселоДо коментар [#5] от "nema_labavo":"Еехххх, как не се случи вие да го направите този надлез. Нищо, дано другия го направите вие. Бързо и без затруднения."
Ми "нема лабаво", баджанак, при "кокалчета" от този вид разфасовка, за "помияри" от другите махали! 😉😂
Вячеслав Атанасов
Рейтинг: 853 НеутралноКрайно време беше.Там какво ли не е направено досега-камерата за засичане на скоростта работи нон стоп,направиха едни препятствия,по които може да си глътниш езика,ако минеш с повече от 60 км/ час,има добра видимост и пак стават бели.
mop36557620
Рейтинг: 1418 НеутралноАуу, много експерти се намериха и тук ;)
У нас всеки разбира от всичко.
Прост човек и силен вятър ... нямат спиране!
edin drug
Рейтинг: 2588 Неутралноедва ли някой ще ползва надлеза ,като се знае психологията на българина ,ама нейсе
ЙЕИ
Рейтинг: 1234 НеутралноТам Автомобилна полудетелина трябваше да се изгради.
Катастрофите на това място няма да спрат.
И пак ще има протести
kpp
Рейтинг: 256 НеутралноДо коментар [#7] от "Вячеслав Атанасов":
Парадоксът е, че колкото по-бързо минеш през тези препятствия, толкова по-малко се усещат...
Вячеслав Атанасов
Рейтинг: 853 ВеселоТова наистина е парадоксално.Не го знаех.Минавам бавно заради камерата.
Фат Ким
Рейтинг: 795 НеутралноКато цяло винаги съм се чудил защо в повечето Български градове са правени подлези, за големите гари също. В Англия например почти всичко по-малки гари на които съм ходил са с надлези. В България строителите определено се справяха далеч по-добре с мостове и виадукти отколкото с тунели още от соца. Дали е трябвало да играят бомбоубежища или по-тежката зима ги е карала да предпочитат това решение нямам идея.