
© Дневник
Най-нови коли в страните от ЕС карат белгийците - средно на 7 години. Следвани от жителите на Дания, Великобритания и Германия, където автомобилите са средно на възраст 8 години, показват обобщени данни на Евростат и на Асоциацията на автомобилните производители (АСЕА) за автомобилния парк на ЕС през 2017 г, цитирани от БТА.
В България колите са най-стари, като повече от половината са на повече от 20 години. В Полша 40% от автомобилите попадат в тази графа.
В Латвия, Литва и Румъния също сериозна част от хората разчитат на коли на повече от 20 години - повече от една трета.
В Люксембург има най-много коли на глава от населението, а в Румъния най-малко
Според данни на европейската статистика в България през миналата година е имало регистрирани около 3.4 милиона автомобила, което приблизително е по 450 автомобила на 1000 българи. Най-висок дял автомобили на глава от населението е регистриран в Люксембург - 662 автомобила на 1000 жители, а най-малко в Румъния - 260 коли на 1000 жители.
Повече от половината коли в ЕС са с бензинови двигатели - 56 на сто, около 40% са с дизелови двигатели, а едва 4 процента са задвижвани с алтернативни горива или електричество.
Делът на превозните средства на бензин и дизел в България е почти идентичен, с уговорката че много от бензиновите са снабдени и с газова уредба.
Регистрираните екологични автомобили в страната са изключително малко - отчетени са едва 2474 хибрида и само 274 електромобила.
През миналата година в ЕС са продадени общо над 800 хиляди автомобила с алтернативно гориво, като регистрациите на подобни превозни средства почти са се удвоили в Испания и Германия - ръст от 90 на сто, следвани от Обединеното кралство и Франция - ръст от 48 процента.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4578 НеутралноДали има някаква връзка с доходите ?
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!edin drugii
Рейтинг: 2198 НеутралноАми родната ни страна е с най неорганизираното държавно управление ,при нас всичко добро става едва след като се случи нещо лошо,та и с организацията на движението , законите по пътищата ,винетките ,организацията ,н е на последно место ,законите определящи какъв ще е транспорта ни .
venci4
Рейтинг: 996 ВеселоС жените обаче е обратно😈😈
Платени форумни тролчета, така ли ви възпитават на Позитано? http://prikachi.com/images/793/8000793h.jpgEU defender
Рейтинг: 952 НеутралноТе доста стари не се карат, а стоят по улиците и се ползват за склад.
The best way to predict the future is to invent it.****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
EU defender
Рейтинг: 952 НеутралноВ Гърция също има доста стари коли, но те се карат, за разлика от тук.
The best way to predict the future is to invent it.Роси
Рейтинг: 7801 НеутралноКато нямат пари за нови...
gargamel
Рейтинг: 508 ВеселоПросто тук сме ценители на ретро автомобилите. Както в Куба. Пък и сервизите дават хляб на толкова хора, сериозен стълб в икономиката са. ББ какво ще ги прави толкоз безработни....
Dum Spiro, Sperocristo_n
Рейтинг: 479 ВеселоНие пък имаме най-новите велосипеди - белгийците и холандците какви раздрънкани колела карат, не е истина! :) :) :)
amh21579466
Рейтинг: 269 Неутрално> Делът на превозните средства на бензин и дизел в България е почти идентичен, с уговорката че много от бензиновите са снабдени и с газова уредба.
И другата уговорка е, че много от дизелите са "тунинговани".
Коли, които са създадени за да са икономични ги издуваме, а коли създадени за да вървят ги правим на куци коне и движещи се бомби.
Killing Joke
Рейтинг: 494 НеутралноИма го това с доходите, но има и нещо друго: хората масово имат повече от една кола. В блока има няколко семейства с по три автомобила. Вместо да купят един свестен, предпочитат 2-3 трошки.
МиГ-29
Рейтинг: 520 НеутралноНормално Ганьо иска да кара Мерцедес, 20 годишен но Мерцедес.
ostin22
Рейтинг: 638 НеутралноЗа да си купиш нова кора ат 20 000 евро в Белгия и Люксембург са ти достатъчни 6 средни заплати.. в България 36.. Така че е нормално да сме 6 пъти по-назад..
There is no way to happiness, happiness is the way!karabastun
Рейтинг: 8359 ЛюбопитноДо коментар [#8] от "gargamel":
[email protected]Просто това са '' обобщени данни на Асоциацията на автомобилните производители (АСЕА)''!
А сега по тоя случай да познаем от първи път, за какви законодателни промени вимето на чистия въздух ще се ЛОБИРА !?
malart
Рейтинг: 753 НеутралноСтари, колко да са стари. КофтитУ е, че пред блока има три, които са със свалени номера и вече храсите, даже и дървета, ги обрастват. А другите паркират в поляната
malart.blog.bgmusashii
Рейтинг: 740 НеутралноИмаше статистика,че 900 хиляди автомобила са дерегистрирани в КАТ заради неплатена застраховка.Повечето изобщо и не се карат.Ама задръстват улиците.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2568 Неутрално.Българина по правило е комплексар...на глава от население сме първи по БМВ та и Мерцедеси!И повечето "интелигенти"смятат за обидно да се возят на град.транспорт.
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Killing Joke
Рейтинг: 494 НеутралноТо нашенецът не просто иска Мерцедес, ами смята, че трябва задължително да има кола. Ако ще работата му да е на 15 минути пеш, трябва да има кола. Виж Студентски град - дори преди да го застроят, бъкаше от коли. В коя държава студентите имат толкова автомобили? Че то дори в Америка не мисля, че имат толкова.
man_un
Рейтинг: 562 НеутралноЯгуарът ми предизвика невероятен интерес на хората в Центъра. Тони каза, че това е славна кола, но отдавна и е минало времето. Димов промърмори, че който дойде в Париж, бърза да си купи кола, пък била тя и последната трошка, а Гарвана ритна предния калник и той замалко не се разпадна. Даже бай Младен бащински ме смъмра, че си харча парите на вятъра.
Господин Никой, по памет, някъде 60-те.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
amh21579466
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#20] от "aleks ivan":
Има логика в държава където електоралната маса смята за свещено право да търка талончета за "шанс в живота" и да се придвижва наляво-надясно в града с някой прогнил барутник. Логика в България за почти всичко има, но е много перверзна.
danvan
Рейтинг: 587 НеутралноДокато няма сериозни проверки за техническо състояние и респективно високи данъци за стари коли, България ще се пълни с таралясници ... Още едно непопуполярно, но нужно решение, което БСП2 няма топки да вземе ...
Българите са малък, но изключително прост народ. Sapienti SatКМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4578 НеутралноДо коментар [#21] от "Carrera Panamericana":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Много ми е интересно ти каква кола си купил и какво жилище ?
zxp53317185
Рейтинг: 765 НеутралноВ Румъния наскоро имаше забрана за регистрация на стар автомобил. Според мен доста добра мярка, щом са с по - нови коли от поляците и 260 коли на 1000 жители
boevbisser
Рейтинг: 2763 РазстроеноНиските доходи и липсата на категорична държавна политика - наи-вече на чувствително по-високи данъци за стари коли - са ни направили автомобилното гробище на Европа. Промяна ще има само ако някои поеме политическия риск да каже - така повече не може. Но никой не ще, вкл. десните, а това сериозно би ги отличило и би трябвало да им е точно в таргет групата, но нейсе.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4578 НеутралноДо коментар [#20] от "aleks ivan":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Не знаеш ли наистина ?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4578 НеутралноДо коментар [#24] от "zxp53317185":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Има обаче една малка подробност.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4578 НеутралноДо коментар [#22] от "danvan":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Никой няма топки за подобни решения.
m_todorov
Рейтинг: 571 НеутралноДебилно. В София поне трябва всичко да стане зона, колчета навсякъде и супер солени глоби за идиотите, паркиращи в зелена площ/трева/градинка. И ако имаш втора кола в домакинството - данъка следва да е 5 пъти по-висок, за трета - да е немислимо скъпо. Не може да се побере ламаринения автопарк на цяла България в този малък град, за сметка на зеленината.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4578 НеутралноДо коментар [#29] от "m_todorov":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Обикновено в зелените площи спират милиционери, общинари, мутри и други "мравоимащи" ! Прави впечатление и какви луксозни и нови коли карат "инвалидите" !!! Кой им дава пропуските ?!?!?
danvan
Рейтинг: 587 ВеселоВсички са маскари, викаш ;) Българите са малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
Пийчи Мочи
Рейтинг: 217 НеутралноВ "държавата" на Андрешко, за политиците е най-лесно да късат най-ниските плодове. Т.е. да задволяват андрешковщината на народеца. Доходите на българина са разбира се фактор за това, че се карат абсолютни изпърдяни кошници, но още по-голям ФАКТОР е държавната политика. В една Македония от поне 20 години е забранено внасянето на коли над 5 години, в Румъния също (над 10 ако не се лъжа), както и в почти всички страни от региона. Вместо да се карат масово Клио-та, Фиести, Поло-та, Корси и тук таме някой Голф или Фокус нови или до макс 12-15 годишни, нашият андрешко предпочита да забие в калта три немски 15 годишни "премиума", "нов внос", въртяли "само по 10 хиляди км" в Германия (хаха) и държавата разбира се го обгрижва да изпъкне пред останалите подобни Андрешковци с тази си мечта. (Отделно близки до управниците лобисти вкарват чрез вноса на полуразпадащите се ламарини обратно печалбата от дроги+курви+и др престъпна дейност на запад). Същото е положението и с годишния технически преглед - всяко гаражче и сервизче съвсем демократично гледа да ти прибере 40-те лева на полуразпадналия се, изгнил отдолу, кастриран откъм катализатор+дпф+егр, тунингован с китайски фарове и гуми+джанти извзн спецификацията амнайста употреба таралясник. Ко му пука, че пуши, трака, заслепява, свири и са му ръждясали полуоските! "Нали ако не му ги взема на Андрешко аз 40-те лева за "прегледа", ще ги вземе колегата от съседната улица!". Интересно как в Германия всичко живо минава год тех преглед НА ЕДНО ЦЕНТРАЛНО МЯСТО, а именно местния КАТ. Например в Мюнхен има регистрирани близо седемстотинхиляди коли (на 1,45 млн жители население) и всички някак си сумяват да минат всяка година през ЕДНО ЦЕНТРАЛНО МЯСТО за ТÜV! И ай си сменил гуми или джанти или крушки на фарове с нещо "по така", което не е записано в талона - веднага следва спиране от движение и 4-цифрови глоби. А това да махнеш катализатора - лелемале! Не е до беднотия. До разумни правила и закони, и прилагането им е. И германецът като личен автомобил масово кара въпросните Поло-та и Клио-та и Голф-ве и те са на по 9-10-12 години, но всичко е стегнато и по спецификация. Защото правилата се съблюдават. Не защото е богат.
В отпуск съмНяколко решения в правилната посока:
1) Спиране на внос на коли по-стари от 10 години ВЕДНАГА
2) Поетапно, плавно обръщане на данъчната прирамида - колкото по-нова и по-чиста (Евро 6 Темп-д) кола - толкова по-малко данъци. За електрички и хибириди - нула данъци за първите 5 години плюс безплатна винетка или подобни отстъпки("държавата" едва ли ще намери пари да сложи по 3-5k лв. на капака както го правят напр. в Румъния)
3) Премахване на екотаксата, от която печелят отново същите автоджамбази, които заливат всеки ден страна с "нов" и "нов" "нов внос". Който има кола за пресоване - заплаща на моргата, пресаджията въпросната такса от 200 - 300 лв. на място.
4) За хора с по-ниски декларирани доходи, въвеждане на програма от рода на cash-for-clunkers, т.е. предаваш си 25 годишното Пежо 306, избираш автомобил до определена фиксирана сума (20к лева с ДДС изглежда добре) и ти се опростява ДДС-то, плюс специален държавен фонд ти поема финансирането на по-добър лихвен процент. Едва ли ще ти излезе вноската повече от 200лв на месец, което е абсолютно посилно за сем. от двама работещи. СПРЕТЕ да мислите, че всеки скъсан прошляк трябва да има задължително автомобил! Който няма пари - има обществен транспорт, велосипеди, итн! На никой не е гарантирано в Конституцията, че държавта трябва да осигури възможността да кара кола!
5) Връщане на год тех прегледи в едно централно място със строг последващ контрол! Писна ми от изпърдяни, пушещи душегубки със заслепяващи китайски фарове и гуми 6-та употреба!
Ако "държавата" поиска, може в рамките на 6-7 години да свали средната възраст на автопарка на около 12-14 години, като Андрешко ще трябва да остави мечтата си за черно 530d, модел 2003 (любимата на всеки селяк и младо мутре) и да се качи на ново или 4-5 годишно Клио или Фиеста.
Писал съм го тук във Форума, ще го напиша пак. Коли като BMW 3 и 5 серия, Ауди-та А4, А6 и подобни, Пасати, Мерцедеси почти всичките или джипове от тези марки СЕ КУПУВАТ В ГЕРМАНИЯ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ОТ ФИРМИ и се карат КАТО ФИРМЕНИ КОЛИ. При Пасат 92% са фирмени коли (Ханс пари за Пасат от собствен джоб няма, но Андрешко иска да има!), 85% от BMW 3, 89% от BMW 5 (въпросната мечта на всеки "спортен" галош в Булгаристан), почти всичко на Ауди над 85% са САМО ФИРМЕНИ КОЛИ. Нормалният германец си купува с пари от джоба въпросните Поло-та, Клио-та, Фокус-и, Голф-ове и тук-таме някой Кашкай или Октавия. За справка - Privatzulassungen 2017.
Но няма как да стане, опиташ ли се да му вземеш 20 годишната издънена E-класа от калта пред блока - утре си свален от власт!
Андрешковци.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4578 НеутралноДо коментар [#31] от "danvan":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Каквото съм имал да казвам съм го казал доста ясно. Ти какво не разбра от написаното? Според теб кой ще го направи ?
m_todorov
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#30] от "КМЕТ В СЯНКА":
Спират всякакви отрепки от всички прослойки на обществото. Най-мразя селяните с регистрации на село, чийто данъци отиват там, а таратайките им трошат софийския тротоар, и съответно, моя джоб. Това също трябва да се промени - ако имаш регистрация в друга община следва да плащаш повече за паркиране в София.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4578 НеутралноДо коментар [#32] от "IMPECH TRUMP":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!В Германия колите НЕ минават всяка година на тех. преглед. Добре е да си ревизираш опорките. Освен това попитай някой икономист как точно се определят данъците и какво пиче в закона за данъчната основа.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4578 НеутралноДо коментар [#34] от "m_todorov":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!За регистрацията си прав. Така лъжат и с Гражданската. В Германия срокът за регистрацията по местоживеене е 15 дни ако не се лъжа.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4578 ВеселоДо коментар [#35] от "КМЕТ В СЯНКА":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!пиШе !
Пийчи Мочи
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#35] от "КМЕТ В СЯНКА":
В отпуск съмВ Германия много добре знам кои коли минават всяка година и кои не (новите). Както и за вредните емисии (AG Untersuchung) има разлика - едни ги минават всяка, други през година. Това, че като цяло парака е по-нов (средна възраст 9 години с тенденция на покачване) не означава, че във въпросния КАТ Мюнхен нямат работа и пият бира по цял ден.
Опорки нямам. Но виждам с очите и ушите и носа си каква апокалиптична картина е по българските улици.
bwy56537275
Рейтинг: 217 НеутралноЯ форумните болшевики пак се опитват да казват на хората какви коли да карат....
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4578 НеутралноДо коментар [#38] от "IMPECH TRUMP":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Не е вярно. Колко време е валиден ТЮФ-а ?
Пийчи Мочи
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#39] от "bwy56537275":
В отпуск съмНа този този форумен болшевик му пука каква кола ще караш. Ако искаш карай и Волгата на чичо си, партийния секретар. Само че, понеже и аз се движа пеша и кола по тези пътища, Волгата на чичо ти ТРЯБВА ДА Е В ИЗПРАВНО СЪСТОЯНИЕ (включая гуми, спирачки, фарове, гърнета),
ДА ОТГОВАРЯ НА ЗАКОННИТЕ НОРМИ ЗА ВРЕДНИ ЕМИСИИ и да си е платила всички данъци и такси, които "държавата", ако и пука за поданиците и, ще се стреми да има ПО-МАЛКО ВОЛГИ и повече нови Дачии, Рена, Тойоти, Опели, Фордове и подобни по улиците.
Това, което такива като теб не разбират е, че такива като мен не са длъжни да ти дишат изпъдяния "премиум" шлеп, да бъдат заслепявани нощем от китайски блинг-блинг ЛЕД-ове или семейството ми да е застрашено, защото ти си скъсан галош и караш с вулканизирани гуми осма употреба дето вуйчо ти оня ден "нов внос" е внесал от немско!
Капиш?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4578 НеутралноДо коментар [#42] от "danvan":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Истината не ти ли понася ?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4578 НеутралноДо коментар [#39] от "bwy56537275":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Може да поискат пак и софийското жителство. Способни са !
musashii
Рейтинг: 740 НеутралноСъгласен.Ама да се въведе реципрочност-когато автомобил със софийски номер паркира в друго населено място да плаща повече за паркинг или синя зона.
И по леко с омразата да не си докараш някой инфаркт.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4578 НеутралноДо коментар [#45] от "musashii":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Говорим за постоянно живеещите в София които карат с друга регистрация. На теб например колко ти е гражданската за твоята кола при какъв обем на двигателя?
Mr. LoveGood
Рейтинг: 269 Неутрално"Бежанците" араби си живуркат там и си карат новите колички, вие си обсъждайте тука колкото искате, все тая...пак ше се качите в 10-годишната си бричка..
Не понасям простотиятакиро акционера
Рейтинг: 217 НеутралноВ Белгия колите като цяло са фирмени. Така се опитват да компенсират високите данъци за персонала. Доста добро място да си вземеш 2-3 годишна кола на половин цена.
Не може да имаш нещо, което никога не си имал, без да направиш нещо, което никога не си правил.MORTAR
Рейтинг: 217 НеутралноВ момента тече рекламна кампания на БМВ. Мотото е
Свободен архитект, урбанист и еколог!ТВОЯТ ПЪТ, ТВОЙТЕ ПРАВИЛА.
Баси мутряшката фирма. И това е кампания не на някъв дистрибутор, а на официалния представител.
Ама евала им. Продават най скапаните коли на абсолютни балъци които дават мило и драго да ги притежават. Ежедневно виждам по софийските улици не по стари от 5 г. БМВ-та дето пушат повече от 20 годишно рено.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1370 НеутралноДо коментар [#45] от "musashii":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКДвама идиоти в дебилен спор. Поне Мусашито го дава като отговор и не е и инициатор на идиотията...
Пийчи Мочи
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#40] от "КМЕТ В СЯНКА":
В отпуск съмКое не е вярно бе, Кмете?
Новите коли в Германия имат първи годишен технически преглед на третата година от първата си регистрация (първи собственик). След това на всеки две години. Какво искаш да кажеш? Семантично нещо не ти разбирам критиката. Че понеже прегледите са на всеки две години за кола на старо (>3 години), а в България са всяка година, значи ние сме изпреварили германците? Определено смятам, че е по-разумно прегледите да стават на едно централно място (както е в Германия, една от най-автомобилните нации, с най-много коли в Европа и с най-големи продажби в Европа). А не по квартални гаражчета и сервизчета, защото така само се размива отговорност и ако един не те пусне, защото си изрязал катализатора на Голфа, сервизът отсреща с удоволствие ще ти вземе 40-те лева и ще ти даде лепенката.
Има и един друг филм, който на такива като теб дет фалят немското и мислят, че онези са всичките с по IQ 200 и всеки дойчо има по 200к € в банката:
Kолко е годишният данък на един нов Голф ТДИ и колко става като удари 10 години въпросният Голф? Колко струва един час в сервиз на един 10 годишен Голф? Колко често дефектира един 10 годишен Голф? Защото в България всички реват колко са им ниски заплатите, но никой не пита защо услугуте (фризьор, монтьор, ветеринар) са толкова ниско заплатени? И 30 годишен Голф да караш, все ще го опрай евтинко бай Спиро от сервиза отсреща и същият бай Спиро ще псува, че няма пари да си купи нов Голф.
Айде със здраве Кмете!
musashii
Рейтинг: 740 НеутралноКакво общо пък има застраховката гражданската отговорност с това къде е регистриран автомобилът?
Ако питаш какъв данък плащам-20 лв.При 1800 кубика автомобил.Който е оборудван да кара на метан и замърсява в пъти по-малко и от най-новият дизел.Нали проблемът е замърсяването-моят автомобил замърсява най-малко от движещите се автомобили с изключение на електрическите.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4578 НеутралноДо коментар [#52] от "musashii":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Застраховката е различна за София и за Пловдив. Това имам предвид. Данъкът ти не ме касае. Той се определя от общината.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4578 НеутралноДо коментар [#51] от "IMPECH TRUMP":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Призна си лъжата дето я написа за ежегодните прегледи ! Не мисли, че си единствения запознат. Айде със здраве и УМНАТА !!! Освен това и за друго излъга но го оставям на съвестта ти и нека другите те разобличат.
musashii
Рейтинг: 740 НеутралноЕ то си има различни оферти.Аз от години съм при един и същ застраховател и ми правят отстъпка.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4578 НеутралноДо коментар [#55] от "musashii":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Za kakwo e tozi inat - popitaj zastrahowatelqt kato ne mi wqrwa[. Move[ i sam da proweri[ prez kojto i da e kalkulator za zastrahowki w мрежата , че цената е различна при равни условия.
babyroo
Рейтинг: 269 НеутралноДо ден днешен, има балами дето се хващат на въдицата на дежурния трол "сенчестия".
rooНапомня телефонните измами, но там възрастта е друга. Ако имате поне малко мозък - игнорирайте го... Не спорете и не доказвайте - той получава кинти само от трафик...
Не му отговаряйте!!!
nema_labavo
Рейтинг: 1806 НеутралноАз съм правил гражданска само в София и не знам за другите градове, но защо да има разлика? Гражданската не е местен данък или такса, че от това да се влияе, според мен. Парите влизат в един фонд, вероятно разликата идва от различните компании. Покритие, сервизи, срок на изплащане и т.н.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4578 НеутралноДо коментар [#58] от "nema_labavo":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Защото има . Обясних как да се убедиш. Затова и карат със селските си регистрации.
Пийчи Мочи
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#54] от "КМЕТ В СЯНКА":
В отпуск съмЧовек, ти май наистина само тролиш тука!
Аргументът ми беше за това дали прегледите да стават на едно централно място или да можеш да минаваш през всеки гараж или сервиз.
Къде е отговорността за прегледа и доколко реално се извършва такъв.
Ти ми спориш на колко години било в Германия. Използвам думите "годишен технически преглед", защото така е позната процедурата в България.
Полза да лъжа нямам. Не съм нито в серизизния, нито в автомобилния бизнес, нито работя в транспортното министерство.
Имам полза да дишам чист въздух и когато пътувам с кола останалите участници в движението да не застрашават живота ми, както аз не застрашавам техния, поддържайки автомобила си в изправност и използвайки само предвидени от производителя части и аксесоари.
За кое друго съм излъгал? Че БМВ-та и Мерцедеси са масово >85% фирмени коли? Ами такива са. За справка >
https://www.kba.de/DE/Statistik/Fahrzeuge/fahrzeuge_node.html ;jsessionid=4399D0A70B3A216B10FF17F737651FD0.live21301
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4578 НеутралноДо коментар [#60] от "IMPECH TRUMP":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!това кой го написа ?
В Германия много добре знам кои коли минават всяка година
musashii
Рейтинг: 740 НеутралноНе знам в някое село да регистрират автомобили.Автомобили се регистрират само в областните градове.Ама щом си казал,че всички извън София били селяни,няма да споря с теб,столичанино.Чувствата са взаимни.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4578 НеутралноДо коментар [#62] от "musashii":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!говоря за манталитет. не е към теб.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
musashii
Рейтинг: 740 НеутралноИ аз говоря за манталитет.На парвенюта,които имат претенции да са повече от останалите заради мястото,което обитават.
Не е насочено към теб.
slan777
Рейтинг: 595 НеутралноЗаради ниските пенсии в България, купих от моята заплата преди 4 години на баща ми 1998 г. допусната в Германия(Erstzulassung) лека кола, марка Форд Ескорт, произведен в Германия и купен от продавача в Бавария, беше в запазено състояние, баща ми беше третият и собственик. Цената беше 1900 лв плюс при КАТ таксата за прехвърляне на собствеността, собственика, български турчин, работил нелегално в Германия на строеж, присътваше при прехвърляне на собствеността.
Es muß Geld fließen!Сега иска по-малка кола, от тип Форд Ка или Рено Туинго, готов е да плати половината цена, ако е произведена след 2013 година, не по-възрастна от 5 години. Това е малко сложно, изгодно да се намери.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4578 НеутралноДо коментар [#66] от "slan777":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!добре си направил.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4578 НеутралноДо коментар [#64] от "IMPECH TRUMP":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!факти !!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4578 НеутралноДо коментар [#65] от "musashii":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!провери ли гражданската
1001
Рейтинг: 1153 Разстроеноппроблема с провштелстото на Иван Костов който договори ниски заплати, без да отчита че дотогава държавата вземаше от заплатите за да спонсорира здравеопазване, транспорт и т .н. това го направиха платено но не вдигнаха заплатите
1001
Рейтинг: 1153 Разстроеноинтересно че в Чехия успяха да се преборят по тази тема и да вдигнат заплатите защото държавата се отказва от ангажименти за гражданите почти по същото време водеха преговорите с МВФ
The Island
Рейтинг: 271 НеутралноГолям смрад е затова.
The Island
Рейтинг: 271 НеутралноГолям смрад е затова.
mandzo
Рейтинг: 570 РазстроеноДо коментар [#58] от "nema_labavo":
Разлика има и тя е много лесно обянима. Застрахователят работи с много фактори, които събрани накрая се свеждат до вероятността да имаш ПТП и какво ще трябва да ти плати. Ясно е че ако караш в малък град ( даже да не е областния), това изобщо не може да се сравни да караш всеки ден в София, а в почивните дни да ходиш на село и да караш със 150 км/час по магистралите.
Aldi Mitov
Рейтинг: 286 НеутралноДо коментар [#10] от "Carrera Panamericana":
Движещи се бомби хаахха :) Смешко.
jmf29537805
Рейтинг: 362 НеутралноНа рогачите, които настояват автомобилите да се подменят на 2-3 години, изобщо не им минава през ума, че ресурса на планетата е ограничен.
Сега технологиите са толкова напреднали, че не е никакъв проблем, един автомобил да се експлоатира 30-40 години и това да е икономически изгодно.
Ridiculous Върнете стария сайт!
Рейтинг: 773 НеутралноДо коментар [#25] от "boevbisser":
А защо да не може така? Очевидно автомобилната индустрия подкокоросва да се оказваме от работещите стари автомобили, за да им платим. Както смартфоните ги сэстаряват изкуствено
Ridiculous Върнете стария сайт!
Рейтинг: 773 НеутралноДо коментар [#76] от "jmf29537805":
Именно!