С други думи, теглите една жълта боя и стеснявате платната за движение на автомобилите. Повече задръствания, повече разход на гориво, по-мръсен въздух. И повече кинти от акцизи за Баце. Гениални експертни мозъци.
Ами слезте от колите бе господа!!!90% от "софиянци"се возите по един в колите....и никога платна не Ви стигат!Подобен поток и задръсване в централна градска част съм виждал само тук,Истамбул,Букуреш............
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
И като се наредят 20 коли в бус лентата, а зад тях се появи автобус, ще се прибират в ляво ли? Пък там вече е задръстено и място никакво... В бус лента, освен коли на градски транспорт, да може за таксита и електрически автомобили. Всички останали - глоба 1000 лв.
Нова бус лента ще бъде изградена и по бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" в отсечката между "Черни връх" и бул. "Драган Цанков", като ще бъде направена само в посока Националния стадион "Васил Левски". _______________ ГЕРБска работа целяща да тормози хората които участват в трафика, то и сега там има доста задръствания!
Автобусите ще бъдат с камери, заснимаща автомобила пред тях и изпращащи сигнал до КАТ. След като шофьорите знаят ги очаква, много добре ще си правят преценка, кога да използват бус-лентата.
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2
Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
що не направят и надлези, да се изнасят колите устремно. има 5-6 (айде 10) проблемни кръстовища в софия, ама на никой не му се занимава да ги направи на няколко ниво (пищят еколози и зИлени). сложете метални надлези в истанбул, пък слагайте бус ленти колкото ви душа иска. и отменете безплатното паркиране (домуване) по улиците, и в центъра, и в кварталите - който има кола, тр да си плаща и за гараж, а не минентка годишна. и много бързо ще се оправи трафикът
А не не! В Бус лентата само за градския транспорт, и като изключение да могат да минават автобуси и електрически автобуси. Пуснеш ли такситата и Теслите, веднага някой ще попита, а тези на метан или пропан-бутан не може ли? И те са еко
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." -
Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
затвори се във висока кула, или пък в ниска, престой там 12 месеца, като четеш по една книга на седмица, или колкото там успееш. После се върни в света и сам ще си дадеш отговори на въпросите ползващите коли или останалите (пешеходци и пътуващи с ГТ) трябва да са водещи в този свят, нужни ли са ни още и още автомобили и тн. - да не вървим по конспекта
Бус лентата по Малинов е фейк, освен в последната отсечка преди станция Балан. Другите участъци от Цариградско до там бяха първо обявени, след това отменени. Има прекъсната бяла линия върху уж старата, но непремахната жълта линия. Освен това, има изрични пътни знаци, които позволяват свободно движение на коли по трите ленти. Та така с бус лентите и ясната организация на движението, разбираема за всички.
Велосипедите ще карат традиционно на тротоарите. Задължително от вътрешната страна, за да са пешеходците между автобусите и колелетата.
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." -
Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
Къв щеиго дирят електричките там или 20 електромобила ще задръстят някак пооо така бус лентата. Хайде такситата иди дойди ама електромобилите като всички останали. И какво означава това преминаване през бус лентата при десен завой?!
До коментар [#23] от "bj_int": Ако мислиш, че намаляването на платната за коли ще накара хората да се качат на рейс, значи може и повече от 12 месеца да си бил в кула, под земята или друга форма на социална изолация. Само че във Фандъков град се "изграждат" вело-алеи и бус ленти като се боядисват пътните платна. А дали трябва да се стимулира използването на градския транспорт - разбира се.
Защо минусирате за велоалеите? Та това си е практика! Я погледнете до НДК
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." -
Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
Нещо не вдявам. От Университета към Графа (по В.Левски) е едно от най-спокойните от към трафик места в центъра! Къде ги губят 7 мин. тролейбусите????. Струва ми се, че нещо не се домислят нещата-като ефекта с "велоалеите" по Раковси : сега там трафика от седещи на място и пушещи коли е троен, а това го дишат и останалите , освен няколкото велоссипедиста ора.
Само че във Фандъков град се "изграждат" вело-алеи и бус ленти като се боядисват пътните платна. А дали трябва да се стимулира използването на градския транспорт - разбира се.
Ооо, и по-яко неща се изграждат... Карам си днес по "Константин Величков", и изведнъж насреща ми изскача солидно островче на трамвайна спирка. И така, неусетно, три платна рязко се свиват до две. След няколко кръстовища - и до едно, пак с помоща на островче. Плюс плътно паркирали след знак "Спирането забранено" автомобили. После стават пак две, ама то все тая, тапата е готова...
И как точно ще е строго забранено движението на коли в бус лентата. Как ще го хващат селянина с беемвето който ползва бус лентата да се прережда като няма нито патрулки по улиците нито работещи камери да снимат.
Те проблема с превишената скорост не могат да решат... А е толкова просто. Сложи през 5 км камера да замерва скоростта на магистралата и няма да има келеши дето святкат къси дълги на магистралата.
Или като в сърбия. Една камера на входа. Друга на изхода. И накрая да те питат как така мина 140 км за по малко от час
До коментар [#34] от "Yotce": Очаквам доста народ да се изтрепе в тия циментови бункери на К. Величков. И задръстването ще е още по-страшно. Ама на кой му пука, нали трамвая с 5 човека вътре лети.
Може, и сметката е проста: Сега ми е 30 минути с кола и 50 с автобус. И съм с кола. Но ако автобуса стига за 35 минути, а с колата ще вися в задръстването над час, ще се замисля много. Но трябва малко - бус ленти и КОНТРОЛ...
Сега всеки автоталибан, ако го спрат, че мине направо, ще каже: Ами мислех да завия надясно, ама... И ще мине метър. Не че досега талибаните спазваха буслентите, ама ако ги сгащят, нямаше какво да се оправдаят. Сега всеки си има оправдание, лентата пълна с коли тип Пк 1234, бусовете пълзят, а на Евгени Крусев хем душата в рая, хем оная работа в пъкъла.
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
Странно, останал съм с впечатлението, че и сега са споделени. Особено по Цариградско. Докато не се следи стриктно и не започнат здравите глоби, всички бус ленти ще продължават да бъдат "споделени" .
Акълът идва бавно и болезнено. Много е вероятно и изобщо да не дойде. Тогава остава само болката.
Наистина ли го мислиш това?!!Та 90% от водачите не гледат и не виждат нищо друго, освен на 2-3 метра пред колата си!!Няма мигачи, няма спазване на знаци или ленти, камо ли пък да следят дали идва автобус! А всичко може да се реши с няколко камери и събиране на глобите в най-кратък срок.А който не си плати до месец-два - съд и лихви, та до един ден, когато реши да тегли кредит, да излезе в чужбина и йок - или плащаш или не!!!И вместо 100-200 лв, ще са станали няколко хиляди! Българинът разбира само, като му бръкнат в джоба!
В ДВУМИЛИОННА СОФИЯ ПЪТИЩАТА СТАНАХА ЗА ВСИЧКО ДРУГО ОСВЕН ЗА КОЛИТЕ ЗА КОИТО СА ПРОЕКТИРАНИ ЗА КОЛЕЛЕТА ЗА РЕЙСОВЕ ЗА ТРАМВАИ ЗА ПАРКИНГИ, ОСТРОВИ НАПРАВИХА ПО КОНСТАНТИН ВЕИЕЛШИЧКОВ КОИТО НАМАЛИХА ПРОПУСКЛИВОСТТА НАПОЛОВИНА , ЕЙ ТОВА КОМПИР ДА ТЕ УПРАВЛЯВА ОПАЗИЛ НИ ГОСПОД ,ПРОСТОТИЯТА КАТО ДОДЕ НА ВЛАСТ,НЕ Е СИ РАБОТА ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ ЧЕ УСВОИХА МИЛЯРДИ МУТРИТЕ ЗА ПЪТИЩА И ГИ ИЗКРАДОХА РАЗБИРА СЕ ЕДИН ПРОБИВ НЕ НАПРАВИХА ТУКА ЕДИН ЕДНИЧЪК
ЦАРИГРАДСКО БЕЗ ДОПЪЛНИТЕЛНИ ПРОБИВИ И ОТСТРАНЯВАНЕ НА ТАПИТЕ КОИТО МНОГО ДОБРЕ СЕ ЗНАЕ КЪДЕ СА И ПО ЗЛЕ ЩЕ СТАВА , ТАРИКАТИТЕ ДЕТО ПОЛЗВАТ БУС ЛЕНТИТЕ МОЖЕ ДА ГИ ДОВЛОШАВАТ НЕЩАТА НО ТЕ НЕ СА ПРОБЛЕМА
Не знам в статията ли е написано грешно, идеята ли е смотана, или аз нещо не разбирам.
Досега: Бус лентата беше забранена за коли, свършваше 20 метра преди кръстовището, и там се редяха коли, които така или иначе в повечето случаи завиват надясно.
Нова система: Бус лентата пак е забранена за коли, но в последните 20 метра е разрешена за коли, които завиват надясно.
Освен дето жълтата лента ще стига до края преди кръстовището, и стрелките стават двуцветни, аз не схващам разликата??!
До коментар [#6] от "snower": Не, с други думи докато чакаш в задръстването и висиш как рейсаът профучава покрай теб, другия път се замисляш защо и ти дс не си д рейса
За това съм съгласен. Точно преди година едни приятели от Естония питаха защо нямаме бус ленти като в Талин. Освен да вдигна рамене друго не можах да им отговоря. Та това е добре. Яд ме е на велоалеите, че ядат от тротоарите, а не са на мястото на паркиралите коли
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." -
Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
"Или като в сърбия. Една камера на входа. Друга на изхода. И накрая да те питат как така мина 140 км за по малко от час"
Така е в Италия. Затова там хората се качват на фераритата, набичват със 180, а малко преди втората камера сядат в Шел или Ени да пият кафе :)
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." -
Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
С кръпки на: наредби, правила, пътеки, цветове, ленти, стикери и други глупости трафика няма да се оправи. Някой да посочи нов булевард, нов пробив в града, ново разширение ( без Т.Ал. и недостроената тангента) в последните 15-20 години? НЯМА. По е лесно с кръпки и забрани и не изисква пари.
А в новата"бус" лента веднага след гурко, кой ще следи да няма паркирали таралясници, точно зад знака срилането забранено. И там винаги тролеите се редат един до друг за да ги заобикалятслед спираката...Знаци бол и където трябва и където не трябва и пак епълно с наглеци, които никой не санкционира....бантустан , какво да очакваш, всичко е фейк
"Досега лентите свършваха преди кръстовищата и в тях влизаха автомобилите, които ще завиват надясно. Сега лентите ще стигат до стоп линията на кръстовищата и ще са регулирани от светофари. Шофьорите, които правят десен завой, ще могат да навлизат, но движението направо от бус лентите ще е строго забранено." ========================================= аз нещо не схванах - удължават ги щото завиващите на дясно ги задръствали досега, ама завищите на дясно ще имат право да навлизат и в бъдеще ...
ПУТИН ХУЙЛО, СЛАВА УКРАИНА, пълна ИЗОЛАЦИЯ на НАЦИСКА РУСИЯ от цивилизования свят !!! БЪЛГАРИЯ МОЖЕ МНОГО ПОВЕЧЕ
До коментар [#12] от "Messerschmitt": "Ами слезте от колите бе господа!!!90% от "софиянци"се возите по един в колите....и никога платна не Ви стигат!Подобен поток и задръсване в централна градска част съм виждал само тук,Истамбул,Букуреш........." ................................. Как да стане с този нередовен гр. транспорт? Вместо да са през 3-5 мин. колите на общ. транспорт са през 15-20 мин. и повече. А и нали се сещаш какво ще стане, ако само половината от возещите се на лични коли , се качат на автобусите и трамваите - след първите 2-3 спирки никой няма да може да се качи в тях.
По- голяма тъпотия от това да запазваш ЦЯЛА ЛЕНТА за движение за автобуси, които минават вече толкова нарядко, че не си заслужава. От друга страна движението в София е абсолютно дезорганизирано: огромни задръствания, несинхронизирани светофари, пълен хаос при преустройването от една лента в друга, нескончаеми ремонти (не се накрадоха, не се оядоха с общински пари)....Аз съм попаднал в 3км задръстване, а в същото време ще гледам празна лента до себе си....
Егаси безсмислената мярка. Сега още по-трудно ще се контролира кой кара в автобусната лента неправомерно и всички ще злоупотребяват... тъпи общинари, корумпирано кметство.
Как се натрупват 7-8 мин. закъснение от университета до графа? Ватманите да не би да бутат тролеите? Точно в този участък пък не стават никакви задръствания!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
telqk
Рейтинг: 827 НеутралноА ще забранят ли вливането в цариградско шосе от локалните платна или ще се сетят после?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3630 Неутралнозабраните ще важат ли за черни жипки ?
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!alchemist
Рейтинг: 834 ЛюбопитноА ще има ли кой да следи за спазването? Това според мен е по-важния въпрос!
Ако спориш с идиот, вероятно точно същото прави и той.George Svinarov
Рейтинг: 645 НеутралноПоредната идиотина.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2502 ЛюбопитноБус лента имаме и на бул.Ал.Малинов в Младост...ама пък никъде НЯМАМЕ камери следящи за спазването и макс.скорост!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...snower
Рейтинг: 289 НеутралноС други думи, теглите една жълта боя и стеснявате платната за движение на автомобилите. Повече задръствания, повече разход на гориво, по-мръсен въздух. И повече кинти от акцизи за Баце. Гениални експертни мозъци.
hamiltonf
Рейтинг: 3846 НеутралноТрябва да се разреши движение по бус-лентата и тогава, когато водача не забелязва да идва какъвто и да е автобус, така ще се облекчи трафика...
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близкиusero
Рейтинг: 521 НеутралноТия още малко и трамвайните линии ще забранят за коли!
deymus
Рейтинг: 723 НеутралноЗакони да искаш, само прилагането им куца.
usero
Рейтинг: 521 НеутралноНе е лошо, между другото, бус лентите да са по-широки от самите автобуси, че като гледам снимката, те и автобусите ще са в нарушение.
usero
Рейтинг: 521 НеутралноНе е лошо, между другото, бус лентите да са по-широки от самите автобуси, че като гледам снимката, те и автобусите ще са в нарушение.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2502 ЛюбопитноДо коментар [#6] от "snower":
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Ами слезте от колите бе господа!!!90% от "софиянци"се возите по един в колите....и никога платна не Ви стигат!Подобен поток и задръсване в централна градска част съм виждал само тук,Истамбул,Букуреш............
truly
Рейтинг: 630 НеутралноДо коментар [#7] от "hamiltonf":
И като се наредят 20 коли в бус лентата, а зад тях се появи автобус, ще се прибират в ляво ли? Пък там вече е задръстено и място никакво...
В бус лента, освен коли на градски транспорт, да може за таксита и електрически автомобили. Всички останали - глоба 1000 лв.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2742 НеутралноНова бус лента ще бъде изградена и по бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" в отсечката между "Черни връх" и бул. "Драган Цанков", като ще бъде направена само в посока Националния стадион "Васил Левски".
Libertarianism is just anarchy for rich people_______________
ГЕРБска работа целяща да тормози хората които участват в трафика, то и сега там има доста задръствания!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3630 НеутралноДо коментар [#12] от "Messerschmitt":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Като остави децата и жената естествено е , че ще е сам. Близко е до УМА !!!
hamiltonf
Рейтинг: 3846 НеутралноДо коментар [#13] от "truly":
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близкиАвтобусите ще бъдат с камери, заснимаща автомобила пред тях и изпращащи сигнал до КАТ. След като шофьорите знаят ги очаква, много добре ще си правят преценка, кога да използват бус-лентата.
venci4
Рейтинг: 1219 НеутралноАми така е в цял свят (цивилизования, де). Иначе за какво ще се нарича "бус" лента?
Платени форумни тролчета, така ли ви възпитават на Позитано? http://prikachi.com/images/793/8000793h.jpgКМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3630 НеутралноДо коментар [#13] от "truly":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Без коли.
falcone
Рейтинг: 550 ВеселоДо коментар [#7] от "hamiltonf":
Когато на един булевард 200 души с коли видят че няма рейс и се набият в бус лентата, скоро 150 от тях ще забележат автобуса. Както и той тях.
georgi_ww
Рейтинг: 614 Неутралноедна Магистрала, един Булевард, едно Цариградско шосе...и новините около Тях...
彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 427 Неутралнощо не направят и надлези, да се изнасят колите устремно. има 5-6 (айде 10) проблемни кръстовища в софия, ама на никой не му се занимава да ги направи на няколко ниво (пищят еколози и зИлени). сложете метални надлези в истанбул, пък слагайте бус ленти колкото ви душа иска. и отменете безплатното паркиране (домуване) по улиците, и в центъра, и в кварталите - който има кола, тр да си плаща и за гараж, а не минентка годишна. и много бързо ще се оправи трафикът
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28Günther
Рейтинг: 715 НеутралноДо коментар [#13] от "truly":
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472А не не! В Бус лентата само за градския транспорт, и като изключение да могат да минават автобуси и електрически автобуси. Пуснеш ли такситата и Теслите, веднага някой ще попита, а тези на метан или пропан-бутан не може ли? И те са еко
bj_int
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#6] от "snower":
затвори се във висока кула, или пък в ниска, престой там 12 месеца, като четеш по една книга на седмица, или колкото там успееш. После се върни в света и сам ще си дадеш отговори на въпросите ползващите коли или останалите (пешеходци и пътуващи с ГТ) трябва да са водещи в този свят, нужни ли са ни още и още автомобили и тн. - да не вървим по конспекта
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3630 НеутралноС велосипедите къде ще карат ?
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Момо
Рейтинг: 264 НеутралноДа не прекаляваме, Кмете.
zoomout
Рейтинг: 418 НеутралноБус лентата по Малинов е фейк, освен в последната отсечка преди станция Балан. Другите участъци от Цариградско до там бяха първо обявени, след това отменени. Има прекъсната бяла линия върху уж старата, но непремахната жълта линия. Освен това, има изрични пътни знаци, които позволяват свободно движение на коли по трите ленти. Та така с бус лентите и ясната организация на движението, разбираема за всички.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3630 ВеселоДо коментар [#25] от "Момо":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Така де !
Günther
Рейтинг: 715 НеутралноДо коментар [#24] от "КМЕТ В СЯНКА":
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472Велосипедите ще карат традиционно на тротоарите. Задължително от вътрешната страна, за да са пешеходците между автобусите и колелетата.
ceci_
Рейтинг: 635 НеутралноДо коментар [#13] от "truly":
Къв щеиго дирят електричките там или 20 електромобила ще задръстят някак пооо така бус лентата. Хайде такситата иди дойди ама електромобилите като всички останали. И какво означава това преминаване през бус лентата при десен завой?!
madpix
Рейтинг: 213 НеутралноИма един малък проблем с десния завой за ул. Гурко
snower
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#23] от "bj_int":
Ако мислиш, че намаляването на платната за коли ще накара хората да се качат на рейс, значи може и повече от 12 месеца да си бил в кула, под земята или друга форма на социална изолация.
Само че във Фандъков град се "изграждат" вело-алеи и бус ленти като се боядисват пътните платна.
А дали трябва да се стимулира използването на градския транспорт - разбира се.
Günther
Рейтинг: 715 НеутралноЗащо минусирате за велоалеите? Та това си е практика! Я погледнете до НДК
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472Ivanov
Рейтинг: 316 НеутралноНещо не вдявам. От Университета към Графа (по В.Левски) е едно от най-спокойните от към трафик места в центъра! Къде ги губят 7 мин. тролейбусите????. Струва ми се, че нещо не се домислят нещата-като ефекта с "велоалеите" по Раковси : сега там трафика от седещи на място и пушещи коли е троен, а това го дишат и останалите , освен няколкото велоссипедиста ора.
Поздрави!Yotce
Рейтинг: 1439 ВеселоОоо, и по-яко неща се изграждат...
Карам си днес по "Константин Величков", и изведнъж насреща ми изскача солидно островче на трамвайна спирка. И така, неусетно, три платна рязко се свиват до две. След няколко кръстовища - и до едно, пак с помоща на островче. Плюс плътно паркирали след знак "Спирането забранено" автомобили.
После стават пак две, ама то все тая, тапата е готова...
falcone
Рейтинг: 550 НеутралноДо коментар [#22] от "KFC"
Важното е да се направи така, че градския транспорт да стане предпочитан за хората пред колите.
tvr18355030
Рейтинг: 426 НеутралноПоредната свиня на пътя :-)
rdb41527334
Рейтинг: 269 НеутралноИ как точно ще е строго забранено движението на коли в бус лентата. Как ще го хващат селянина с беемвето който ползва бус лентата да се прережда като няма нито патрулки по улиците нито работещи камери да снимат.
Те проблема с превишената скорост не могат да решат... А е толкова просто. Сложи през 5 км камера да замерва скоростта на магистралата и няма да има келеши дето святкат къси дълги на магистралата.
Или като в сърбия. Една камера на входа. Друга на изхода. И накрая да те питат как така мина 140 км за по малко от час
snower
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#34] от "Yotce":
Очаквам доста народ да се изтрепе в тия циментови бункери на К. Величков. И задръстването ще е още по-страшно. Ама на кой му пука, нали трамвая с 5 човека вътре лети.
Виктор Флоров
Рейтинг: 974 ВеселоНе можеше ли и по-сложно да се измисли??
Не се навлиза, ама се навлиза, то може и да не се излиза ей сега ще ... ще завам!!
Trifon
Рейтинг: 266 НеутралноМоже, и сметката е проста: Сега ми е 30 минути с кола и 50 с автобус. И съм с кола. Но ако автобуса стига за 35 минути, а с колата ще вися в задръстването над час, ще се замисля много. Но трябва малко - бус ленти и КОНТРОЛ...
truly
Рейтинг: 630 НеутралноДо коментар [#37] от "rdb41527334":
Тц, няма воля. Електоратът ще негодува. На герберастията им е важно да показват, че законът не важи за тях.
gun
Рейтинг: 543 НеутралноСега всеки автоталибан, ако го спрат, че мине направо, ще каже: Ами мислех да завия надясно, ама... И ще мине метър. Не че досега талибаните спазваха буслентите, ама ако ги сгащят, нямаше какво да се оправдаят. Сега всеки си има оправдание, лентата пълна с коли тип Пк 1234, бусовете пълзят, а на Евгени Крусев хем душата в рая, хем оная работа в пъкъла.
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!truly
Рейтинг: 630 НеутралноДо коментар [#38] от "snower":
Качваш се в трамвая и... летиш!
touchthis
Рейтинг: 294 НеутралноА не може ли да напишат "Автобус" вместо "BUS". Не ми харесват постоянните надписи на друг език чесно.
boyan_h
Рейтинг: 367 НеутралноСтранно, останал съм с впечатлението, че и сега са споделени. Особено по Цариградско. Докато не се следи стриктно и не започнат здравите глоби, всички бус ленти ще продължават да бъдат "споделени" .
Акълът идва бавно и болезнено. Много е вероятно и изобщо да не дойде. Тогава остава само болката.chinaski
Рейтинг: 360 НеутралноДо коментар [#7] от "hamiltonf":
Наистина ли го мислиш това?!!Та 90% от водачите не гледат и не виждат нищо друго, освен на 2-3 метра пред колата си!!Няма мигачи, няма спазване на знаци или ленти, камо ли пък да следят дали идва автобус!
А всичко може да се реши с няколко камери и събиране на глобите в най-кратък срок.А който не си плати до месец-два - съд и лихви, та до един ден, когато реши да тегли кредит, да излезе в чужбина и йок - или плащаш или не!!!И вместо 100-200 лв, ще са станали няколко хиляди!
Българинът разбира само, като му бръкнат в джоба!
chinaski
Рейтинг: 360 ВеселоМного е дълго.Да драснат направо РЕЙС, а?!!
reply
Рейтинг: 638 НеутралноВ ДВУМИЛИОННА СОФИЯ ПЪТИЩАТА СТАНАХА ЗА ВСИЧКО ДРУГО ОСВЕН ЗА КОЛИТЕ ЗА КОИТО СА ПРОЕКТИРАНИ ЗА КОЛЕЛЕТА ЗА РЕЙСОВЕ ЗА ТРАМВАИ ЗА ПАРКИНГИ, ОСТРОВИ НАПРАВИХА ПО КОНСТАНТИН ВЕИЕЛШИЧКОВ КОИТО НАМАЛИХА ПРОПУСКЛИВОСТТА НАПОЛОВИНА , ЕЙ ТОВА КОМПИР ДА ТЕ УПРАВЛЯВА ОПАЗИЛ НИ ГОСПОД ,ПРОСТОТИЯТА КАТО ДОДЕ НА ВЛАСТ,НЕ Е СИ РАБОТА ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ ЧЕ УСВОИХА МИЛЯРДИ МУТРИТЕ ЗА ПЪТИЩА И ГИ ИЗКРАДОХА РАЗБИРА СЕ ЕДИН ПРОБИВ НЕ НАПРАВИХА ТУКА ЕДИН ЕДНИЧЪК
reply
Рейтинг: 638 НеутралноДо коментар [#45] от "boyan_h":
ЦАРИГРАДСКО БЕЗ ДОПЪЛНИТЕЛНИ ПРОБИВИ И ОТСТРАНЯВАНЕ НА ТАПИТЕ КОИТО МНОГО ДОБРЕ СЕ ЗНАЕ КЪДЕ СА И ПО ЗЛЕ ЩЕ СТАВА , ТАРИКАТИТЕ ДЕТО ПОЛЗВАТ БУС ЛЕНТИТЕ МОЖЕ ДА ГИ ДОВЛОШАВАТ НЕЩАТА НО ТЕ НЕ СА ПРОБЛЕМА
sadparrot
Рейтинг: 470 НеутралноНе знам в статията ли е написано грешно, идеята ли е смотана, или аз нещо не разбирам.
Досега: Бус лентата беше забранена за коли, свършваше 20 метра преди кръстовището, и там се редяха коли, които така или иначе в повечето случаи завиват надясно.
Нова система: Бус лентата пак е забранена за коли, но в последните 20 метра е разрешена за коли, които завиват надясно.
Освен дето жълтата лента ще стига до края преди кръстовището, и стрелките стават двуцветни, аз не схващам разликата??!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3630 НеутралноДо коментар [#50] от "sadparrot":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Отчита се дейност и се усвояват пари. Иначе е претакане от пусто в празно !
vlplbl
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#6] от "snower":
Не, с други думи докато чакаш в задръстването и висиш как рейсаът профучава покрай теб, другия път се замисляш защо и ти дс не си д рейса
Günther
Рейтинг: 715 НеутралноДо коментар [#35] от "falkoneti":
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472За това съм съгласен. Точно преди година едни приятели от Естония питаха защо нямаме бус ленти като в Талин. Освен да вдигна рамене друго не можах да им отговоря. Та това е добре. Яд ме е на велоалеите, че ядат от тротоарите, а не са на мястото на паркиралите коли
Günther
Рейтинг: 715 НеутралноДо коментар [#37] от "rdb41527334":
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472"Или като в сърбия. Една камера на входа. Друга на изхода. И накрая да те питат как така мина 140 км за по малко от час"
Така е в Италия. Затова там хората се качват на фераритата, набичват със 180, а малко преди втората камера сядат в Шел или Ени да пият кафе :)
Софианец
Рейтинг: 566 НеутралноС кръпки на: наредби, правила, пътеки, цветове, ленти, стикери и други глупости трафика няма да се оправи. Някой да посочи нов булевард, нов пробив в града, ново разширение ( без Т.Ал. и недостроената тангента) в последните 15-20 години? НЯМА. По е лесно с кръпки и забрани и не изисква пари.
koalarevolution
Рейтинг: 463 НеутралноПълен фейл. Само създават оправдание за селтаците, които карат в бус лентата...
True Detective
Рейтинг: 716 НеутралноА в новата"бус" лента веднага след гурко, кой ще следи да няма паркирали таралясници, точно зад знака срилането забранено. И там винаги тролеите се редат един до друг за да ги заобикалятслед спираката...Знаци бол и където трябва и където не трябва и пак епълно с наглеци, които никой не санкционира....бантустан , какво да очакваш, всичко е фейк
ОСТАВКА КАСКЕТ STOP NAZI RUSSIA
Рейтинг: 1243 Неутрално"Досега лентите свършваха преди кръстовищата и в тях влизаха автомобилите, които ще завиват надясно. Сега лентите ще стигат до стоп линията на кръстовищата и ще са регулирани от светофари. Шофьорите, които правят десен завой, ще могат да навлизат, но движението направо от бус лентите ще е строго забранено."
ПУТИН ХУЙЛО, СЛАВА УКРАИНА, пълна ИЗОЛАЦИЯ на НАЦИСКА РУСИЯ от цивилизования свят !!! БЪЛГАРИЯ МОЖЕ МНОГО ПОВЕЧЕ=========================================
аз нещо не схванах - удължават ги щото завиващите на дясно ги задръствали досега, ама завищите на дясно ще имат право да навлизат и в бъдеще ...
ivo
Рейтинг: 634 НеутралноБус лентите, тая невероятна глупост, да се премахнат веднага! Заради 2 автобуса цяла лента стой празна, а трафика е ужасен!
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!volarok
Рейтинг: 3126 НеутралноДо коментар [#12] от "Messerschmitt":
"Ами слезте от колите бе господа!!!90% от "софиянци"се возите по един в колите....и никога платна не Ви стигат!Подобен поток и задръсване в централна градска част съм виждал само тук,Истамбул,Букуреш........."
.................................
Как да стане с този нередовен гр. транспорт? Вместо да са през 3-5 мин. колите на общ. транспорт са през 15-20 мин. и повече. А и нали се сещаш какво ще стане, ако само половината от возещите се на лични коли , се качат на автобусите и трамваите - след първите 2-3 спирки никой няма да може да се качи в тях.
rincewind
Рейтинг: 1357 НеутралноДо коментар [#3] от "alchemist":
Вм то няколко камери трябват и едни таксички по 1000 кинти:)
Mai-ski_17.
Рейтинг: 213 Неутрално
Аз съм за реалистично гледане на проблемите. Без политика.До коментар [#47] от "chinaski":
На линиите за тролей да напишат "ТРОЛ"
choKo
Рейтинг: 521 ГневноДо коментар [#4] от "George Svinarov":
Ще съжаляваш мейт ама идиота май си ти с този странен коментар!
choKo
Рейтинг: 521 ВеселоBUS искам и TROLLEYBUS lane!
Майтап Уили...новината е страхотна. Ще станем ние европейци ама ще отнеме малко повечко време.
Пипера е много лют
Рейтинг: 675 НеутралноДо коментар [#7] от "hamiltonf":
седеньето го зголемува задникотС 200+ нали?
bobhunter
Рейтинг: 678 НеутралноПо- голяма тъпотия от това да запазваш ЦЯЛА ЛЕНТА за движение за автобуси, които минават вече толкова нарядко, че не си заслужава. От друга страна движението в София е абсолютно дезорганизирано: огромни задръствания, несинхронизирани светофари, пълен хаос при преустройването от една лента в друга, нескончаеми ремонти (не се накрадоха, не се оядоха с общински пари)....Аз съм попаднал в 3км задръстване, а в същото време ще гледам празна лента до себе си....
Aldi Mitov
Рейтинг: 319 НеутралноЕгаси безсмислената мярка. Сега още по-трудно ще се контролира кой кара в автобусната лента неправомерно и всички ще злоупотребяват... тъпи общинари, корумпирано кметство.
marin0987
Рейтинг: 213 НеутралноКак се натрупват 7-8 мин. закъснение от университета до графа? Ватманите да не би да бутат тролеите? Точно в този участък пък не стават никакви задръствания!