
© Пресцентър на МВР
При проведената в страната специализирана полицейска операция за контрол на товарните автомобили и автобусите от 23 до 29 юли нарушение е открито почти във всеки четвърти случай, сочат обобщените данни. Спрените камиони за проверка са били 7333, като са установени 1880 нарушения.
На 21 от проверените моторни превозни средства е наложена забрана да продължат движението си. В 468 случая е засечено превишаване на скоростта, а в 417 са открити нередности в документите на водачите или автомобилите. Наложени са и 250 санкции за неизползване на обезопасителни колани.
Проверени са 1910 автобуса, като са установени 375 нарушения. В 53 случая има превишаване на скоростта, в 67 неизползване на обезопасителните колани, а в 87 нередности в документите.
Полицейската операция се проведе на територията на цяла Европа.
Роси
Рейтинг: 8413 НеутралноТакива акции, отвреме навреме, няма да решат проблемите. Всекидневни проверки трябва и солени наказания.
Peni Nikol
Рейтинг: 7270 Неутрално375 нарушения в 1910 проверени автобуса, твърде много са, а да не говорим за товарните камиони. Безотговорни шофьори и превозвачи.
EU defender
Рейтинг: 1083 НеутралноТова е функцията на ДАИ. Само че за 50 лева ... The best way to predict the future is to invent it.
hamiltonf
Рейтинг: 3964 НеутралноАко имаше и претегляне, особено на територията на България, всеки втори, който превозва зърно е претоварен, и то с над 10 тона...
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.EU defender
Рейтинг: 1083 НеутралноВ Австрия при петоварване се плаща солена глоба. Но не само това. Камионът/буса се задържа докато превозвача не прати друг камион, на който да се претовари част от стоката, за да не бъде в нарушение. Чак тогава го пускат. Но това е Австрия. The best way to predict the future is to invent it.
balgariez
Рейтинг: 322 НеутралноДо коментар [#4] от "hamiltonf":
"всеки втори, който превозва зърно е претоварен, и то с над 10 тона..."
С което "става баща" на пътищата ни, чието "качество" ни е известно :-[
PisnaMi
Рейтинг: 1948 НеутралноРазбираме, че милицията има акция да работи
Petleshev
Рейтинг: 3254 НеутралноДо коментар [#4] от "hamiltonf":
Бивш tww09306483.Не всеки втори, ами всеки е претоварен....!
Такъв хаос и такава анархия е в транспортният бизнес, че не е за вярване. За какво мислиш, че пазят толкова транспортният министър?!
lz2
Рейтинг: 2591 НеутралноСигурно нарушителите са нямали табели "Превоз за собствена сметка"! Тая идиотщина кога ще я премахнат?!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!slonsco
Рейтинг: 1093 НеутралноНа 21 от проверените 9243 моторни превозни средства е наложена забрана да продължат движението си,следователно при 2% от е имало нарушение,което потенциално би могло да създаде опасност,така че изобщо не сън притеснен от резултата специално на тази проверка,а и това отговаря на прцнта на техническа неизправност на МПС като причина за ПТП.Повечето тежки ПТП се дължат дори не на грешки,а направо на йдиотски действия на някой от участниците,Единственото,което според мен би намалило жертвите на пътя е за някои наистина идиотски нарушения,извършилуте ги да минават психотест и с оглед резултата от него да се прецени годността им да са шофьори,Това е свършило работа в Германия,където този психотест се нарича Idiotentest
truly
Рейтинг: 828 НеутралноТурските автобуси редовно се движат със 120 км/ч на междуградски пътища. В населени места си минават с 80-100. И не те ще са убииците, а корумпираните полицаи и служители на ДАИ, ако недай боже стане инцидент.
tsvetko_51
Рейтинг: 1963 НеутралноОсвен товарните и автобусните, мисля че и при леките коли няма да е по-различно. Контрол и яки глоби, докато повечето от нас свикнат, за всички няма как да стане.
Петър Петров
Рейтинг: 756 НеутралноТова за претоварването са пълни глупости.Никой уважаващ себе си собственик на голям камион,няма да претовари камиона си с цел да вземе някакви пари.Нали този камион ще замине за отрицателно време.Разхода му се дига.Спирачките заминават за отрицателно време.Окачването.Ако са претоварени е с малко - на 20 тона,макс 1-2 тона.От там насетне риска е огромен.А печалбата не е толкова че да се рискува цял камион и ремаркето му.
Горд българин с три години стаж в Испания .