При акция на полицията всеки четвърти товарен автомобил е бил в нарушение

При акция на полицията всеки четвърти товарен автомобил е бил в нарушение

© Пресцентър на МВР



При проведената в страната специализирана полицейска операция за контрол на товарните автомобили и автобусите от 23 до 29 юли нарушение е открито почти във всеки четвърти случай, сочат обобщените данни. Спрените камиони за проверка са били 7333, като са установени 1880 нарушения.


На 21 от проверените моторни превозни средства е наложена забрана да продължат движението си. В 468 случая е засечено превишаване на скоростта, а в 417 са открити нередности в документите на водачите или автомобилите. Наложени са и 250 санкции за неизползване на обезопасителни колани.


Проверени са 1910 автобуса, като са установени 375 нарушения. В 53 случая има превишаване на скоростта, в 67 неизползване на обезопасителните колани, а в 87 нередности в документите.


Полицейската операция се проведе на територията на цяла Европа.

Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8413 Неутрално

    Такива акции, отвреме навреме, няма да решат проблемите. Всекидневни проверки трябва и солени наказания.

  2. 2 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 7270 Неутрално

    375 нарушения в 1910 проверени автобуса, твърде много са, а да не говорим за товарните камиони. Безотговорни шофьори и превозвачи.

  3. 3 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1083 Неутрално

    Такива акции, отвреме навреме, няма да решат проблемите. Всекидневни проверки трябва и солени наказания.
    —цитат от коментар 1 на Роси


    Това е функцията на ДАИ. Само че за 50 лева ...

    The best way to predict the future is to invent it.
  4. 4 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3964 Неутрално

    Ако имаше и претегляне, особено на територията на България, всеки втори, който превозва зърно е претоварен, и то с над 10 тона...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  5. 5 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1083 Неутрално

    Ако имаше и претегляне, особено на територията на България, всеки втори, който превозва зърно е претоварен, и то с над 10 тона...
    —цитат от коментар 4 на hamiltonf


    В Австрия при петоварване се плаща солена глоба. Но не само това. Камионът/буса се задържа докато превозвача не прати друг камион, на който да се претовари част от стоката, за да не бъде в нарушение. Чак тогава го пускат. Но това е Австрия.

    The best way to predict the future is to invent it.
  6. 6 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#4] от "hamiltonf":
    "всеки втори, който превозва зърно е претоварен, и то с над 10 тона..."

    С което "става баща" на пътищата ни, чието "качество" ни е известно :-[

  7. 7 Профил на PisnaMi
    PisnaMi
    Рейтинг: 1948 Неутрално

    Разбираме, че милицията има акция да работи

  8. 8 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3254 Неутрално

    До коментар [#4] от "hamiltonf":

    Не всеки втори, ами всеки е претоварен....!
    Такъв хаос и такава анархия е в транспортният бизнес, че не е за вярване. За какво мислиш, че пазят толкова транспортният министър?!

    Бивш tww09306483.
  9. 9 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2591 Неутрално

    Сигурно нарушителите са нямали табели "Превоз за собствена сметка"! Тая идиотщина кога ще я премахнат?!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  10. 10 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 1093 Неутрално

    На 21 от проверените 9243 моторни превозни средства е наложена забрана да продължат движението си,следователно при 2% от е имало нарушение,което потенциално би могло да създаде опасност,така че изобщо не сън притеснен от резултата специално на тази проверка,а и това отговаря на прцнта на техническа неизправност на МПС като причина за ПТП.Повечето тежки ПТП се дължат дори не на грешки,а направо на йдиотски действия на някой от участниците,Единственото,което според мен би намалило жертвите на пътя е за някои наистина идиотски нарушения,извършилуте ги да минават психотест и с оглед резултата от него да се прецени годността им да са шофьори,Това е свършило работа в Германия,където този психотест се нарича Idiotentest

  11. 11 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 828 Неутрално

    Турските автобуси редовно се движат със 120 км/ч на междуградски пътища. В населени места си минават с 80-100. И не те ще са убииците, а корумпираните полицаи и служители на ДАИ, ако недай боже стане инцидент.

  12. 12 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1963 Неутрално

    Освен товарните и автобусните, мисля че и при леките коли няма да е по-различно. Контрол и яки глоби, докато повечето от нас свикнат, за всички няма как да стане.

  13. 13 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 756 Неутрално

    Това за претоварването са пълни глупости.Никой уважаващ себе си собственик на голям камион,няма да претовари камиона си с цел да вземе някакви пари.Нали този камион ще замине за отрицателно време.Разхода му се дига.Спирачките заминават за отрицателно време.Окачването.Ако са претоварени е с малко - на 20 тона,макс 1-2 тона.От там насетне риска е огромен.А печалбата не е толкова че да се рискува цял камион и ремаркето му.

    Горд българин с три години стаж в Испания .




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK