Преди серийното производство на седмото поколение на БМВ Серия 3 автомобилът преминава през тестове и настройка на динамиката на управлението, включително и по легендарната Северна отсечка на пистата "Нюрбургринг".<br /><br />На популярната като "Зеленият ад" отсечка проверка минават технологиите на задвижването и окачването на всички новоразработени модели на баварците.

© БМВ

увеличи
, 17614

Ключови думи към статията:

Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (9)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4385 Весело

    https://www.auto-motor-und-sport.de/fahrbericht/bmw-3er-g20-2019-daten-marktstart-preis-fahrbericht/?utm_source=push&utm_campaign=large

    Брутални предни светлини (на 1:00 от видеото), създадени явно за заспали шофьори, движещи се в бързата лента...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  2. 2 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 1620 Неутрално

    Какъв зелен Ад бре хора.
    Елате тука в България да тествате, само така ще може колата да покаже качествата си.

    Panta rhei....
  3. 3 Профил на Georgi
    Georgi
    Рейтинг: 227 Неутрално

    Имам статия модел F30, 320 000 km в БГ, бетон е окачването, нищо не съм сменил.

  4. 4 Профил на MORTAR
    MORTAR
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#1] от "hamiltonf":

    Викаш, поредното изпражнение от БМВ, създадено да тормози неопитните шофьори, движещи се около тях.

    Е, нищо де, ние по опитните им го връщаме, като умишлено изпреварваме тировете за около 60 секунди. Или пък се движим с 125 кмч със свалени ниско огледаала в лявата лента.

    Умирам си от кеф като ги ядосвам. Игледам вече е масова практика. Поне в София е мноого по-лесно за дадеш мигач и веднага някой ти дава път да се престроиш. Освен ако не си с БМВ.

    Свободен архитект, урбанист и еколог!
  5. 5 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 724 Весело

    До коментар [#3] от "Georgi":

    А един мармот............

  6. 6 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4385 Неутрално

    До коментар [#4] от "Обществен деятел":

    "Умирал си..."!? Типично мислене на комплексиран шофьор. Нито задния го знаеш какъв е, колко му е акъла, дай му път и кой откъдето е. В противен случай, за няколко секунди цял живот можеш да съжаляваш....
    Два пъти прочети какво съм ти отговорил, може да ти помогне.

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  7. 7 Профил на mort
    mort
    Рейтинг: 239 Неутрално

    За какво се блъскат да подновяват петролните коли. Кой ще си купи нова петролна кола, при положение че това са последните коли с такова задвижване и съответно първата жертва на средносрочното бъдещето, включително по отношение препродажба.

  8. 8 Профил на Deemer
    Deemer
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#6] от "hamiltonf":

    Не се впечатлявам от комплексарчета в БМВ.
    Правилата за движение са валидни за всички!

    Не всичко е това, което изглежда на пръв поглед.
  9. 9 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4385 Весело

    До коментар [#8] от "Deemer":

    Троши си главата с идиоти тогава, твоя си я...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.