Бъдещето на кросоувърите на "Опел" дебютира в Париж

Бъдещето на кросоувърите на "Опел" дебютира в Париж

© Опел



Опел" намеква как ще изглеждат бъдещите кросоувъри на марката с нови концептуален автомобил. "Джи Ти Екс Експериментал" (GT X Experimental) вероятно ще дебютира пред широката публика на автосалона в Париж през есента.


Разпространените снимки разкриват компактен кросоувър с визия на купе, за който се казва, че е с електрическо задвижване. Автомобилът е с дължина от 4.06 метра и междуосие 2.63 м.

Бъдещето на кросоувърите на "Опел" дебютира в Париж

© Опел


Кросоувърът е създаден на базата на лека архитектура, която използва 17-цолови джанти. В салона акцентът е върху изчистеността, като един общ екран показва, че множеството дисплеи, бутони и контролни елементи от днешните автомобили могат да бъдат елиминирани. Вентилационните отвори са скрити зад екрани. В салона има четири седалки.
Бъдещето на кросоувърите на "Опел" дебютира в Париж

© Опел


Името на "Джи Ти Екс Експериментал" е реминисценция на пионерния концептуален автомобил на "Опел" "Експрименетъл Джи Ти" (Experimental GT) от 1965 година. Той е първият концептуален автомобил, създаден някога от автомобилен производител в Европа.


Допълнението "Екс" (X) изразява плановете на "Опел" да развива гамата си от SUV модели. Плановете на компанията са през 2021 година 40% от всички автомобили в марката да са в този сегмент.


Бъдещето на кросоувърите на "Опел" дебютира в Париж

© Опел

Ключови думи към статията:

Коментари (18)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 752 Неутрално

    Франсетата могат единствено да се състезават на конкурс за рисунки с друг известен производител на рисунки на коли и камиони - Мъск от ТеслА.

  2. 2 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 710 Любопитно

    На картинка, на много EV-та се нагледахме особено от немски производители, че донякъде и от японски. Японците поне спряха дизелите вече, но немците само картинки на електрички показват, докато на заден план бълват нови и нови дизелови автомобили, доколкото автомобил с дизелов двигател може да се нарече нов, разбира се.

    VW UP е светлина в тунела, въпреки че цената му е умопомрачителна за такъв клас автомобил, за същите пари можеш да си купиш Nissan Leaf...
    Golf-e e по-скъп, по-бавен и с по-малък пробег с едно зареждане от Nissan Leaf...

    Stef
  3. 3 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 2936 Неутрално

    Засега в клас бюджетни, нисана е най добре ... Тесла упорито държи високия клас ...но това са подробности ... Същественото е липсата на инфраструктура, единен стандарт и начини за бързо зареждане

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  4. 4 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 710 Любопитно

    Франсетата могат единствено да се състезават на конкурс за рисунки с друг известен производител на рисунки на коли и камиони - Мъск от ТеслА.
    —цитат от коментар 1 на 12345


    Опел на улични художници в Париж ли са платили за да имат какво да покажат на изожението? Какво общо имат франсетата? Да беше дочел поне заглавието - за статията явно е прекалено да се надяваме, че ще я прочетеш преди да изтропаш коментар №1 :D

    Тоя лош капиталист Мъск враг на Тутраканската селищна система сън не Ви дава... Какво общо пък има той в случая?!

    Stef
  5. 5 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10772 Неутрално

    Дали е удобен?

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  6. 6 Профил на edin slep
    edin slep
    Рейтинг: 736 Неутрално

    Интересно ми е на къде ще поеме Опел, след като го купиха французите. В последно време виждам доста SUV модели на Пежо в София, изглеждат определено по-добре от грозните модели на БВВ и Мерцедес. Дали ще ще стане като с "Корса" - ще вземе всичко от Пежо 207 или ще има собствен път? Тази концепция ми се струва празна работа, електричките трябва да си следват пътя - приличат максимално на серийните с ДВГ - ние сме свикнали с тях.

    preklara rara
  7. 7 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1110 Неутрално

    опел са измислили ръждата по колите. само форд може да се мери с тях.

  8. 8 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1639 Весело

    [quote#4:"stef"][/quote]

    Опел е собственост на "франсетата", не знаехте ли?

    Знанието е сила, информацията - власт
  9. 9 Профил на Гадьо
    Гадьо
    Рейтинг: 752 Неутрално

    Франсетата могат единствено да се състезават на конкурс за рисунки с друг известен производител на рисунки на коли и камиони - Мъск от ТеслА.
    —цитат от коментар 1 на 12345


    Това че можеш да си позволиш Тесла само на рисунка, не значи, че не ги произвеждат и продават.

    Dosis sola facit venenum!
  10. 10 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 710 Любопитно

    [quote#4:"stef"]
    —цитат от коментар 8 на pag
    Опел е собственост на "франсетата", не знаехте ли?[/quote]

    Това нищо не променя - на Volvo китайци ли им правят дизайна?

    Stef
  11. 11 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3422 Неутрално

    Хубави картинки... Иначе, какъв компактен кросоувър ще е това, дето е с няколко сантиметра по-дълго от Опел Корса, поне аз не разбирам.
    Ако ще е електрическо, ще е с малък пробег, защото не виждам, къде ще му сбутат батериите. Изглежда елегантно, но до серийното производство, пътят е дълъг и не се знае, дали изобщо ще стигне до поточните линии...

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  12. 12 Профил на gmranger
    gmranger
    Рейтинг: 382 Неутрално

    До коментар [#7] от "pavur":

    Японците са измислили ръждата доста преди Опел, а най-ръждясващата кола в историята е модел на Ланчия.

  13. 13 Профил на Обществен деятел
    Обществен деятел
    Рейтинг: 1264 Неутрално

    За какво ми е кросоувър без багажник! Като ходя на работа да паркирам преодолявайки бюрдюрите, може би

  14. 14 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3422 Неутрално

    До коментар [#7] от "pavur":

    Оф-ф-ф-ф-ф... Не ви ли писна, да я предъвквате тази измишльотина?
    Всяка марка и всеки производител си има калпави модели с някакви проблеми. Било с ръжда, било с окачване, било с електроника или разни конструктивни недомислици.
    Ако някои от старите модели на Опел, като Кадет, Астра или Вектра се водят ръждиви, не знам какви трябва да са новите модели на много от производителите в момента, които започват да ръждясват и гният, още преди петата година...
    Баси, миналата седмица свалиха пред мен ЕГР клапан от бус Мерцедес, като му отрязаха болтовете. Потънал в ръжда и шупли... Бусът на три години...!

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  15. 15 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1741 Неутрално

    [quote#10:"stef"][/quote]

    Опел са собственост на Пежо - Ситроен и вече някои опели са с техни двигатели

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  16. 16 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1110 Неутрално

    До коментар [#12] от "gmranger":

    опел дават 12 години гаранция на купето и секви ламарини за корозия за нашия пазар,а тойота например,дава средно 15 в зависимост от модела.

  17. 17 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1332 Весело

    До коментар [#14] от "tww09306483":

    Опелите от най- ръждивия им период не могат да се мерят със Спринтерите :) Имам чувство, че ги потапят в солена вода преди боядисване :) Мисля, че най- ръждив е бил Голф 1 в началото :)

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  18. 18 Профил на sweeper
    sweeper
    Рейтинг: 281 Неутрално

    Opel, докато бяха част от GM, предлагаха на европейския пазар най-ефективния и независим електромобил досега - Ampera. За жалост, това никак не допадаше точно на немските авто-гиганти и те направиха всичко възможно да саботират и ограничат до минимум продажбата на модела. За сравнение - в САЩ аналогът Chevrolet Volt e продаден в над 600 хил. броя. Говори се, че РСА купиха Opel точно заради правата за ползване на технологията на Ampera. Дано наистина успеят да направят реални електроколи и необходимата за тях инфраструктура, за да се ползват пълноценно.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK