"Грейт Уол" лансира своя марка за електромобили и хибриди

"Грейт Уол" лансира своя марка за електромобили и хибриди


Китайският автомобилен гигант "Грейт Уол Мотърс" представи официално нова своя марка, под която ще бъдат пускани модели, задвижвани от алтернативни горива. "Ора" става четвъртият бранд под шапката на концерна.


Името на новата марка е вдъхновено от името на швейцарския математик и физик Ойлер и е формирано от първите букви на английските думи "отворен" (Open), надежден (Reliable), алтернативен (Alternative). Брандът ще се фокусира върху разработката и серийното производство на автомобили с алтернативно задвижване, в това число и такива, задвижвани с водородна клетка.


По време на представянето вицепрезидентът на "Грейт Уол Мотърс" и изпълнителен директор на "Ора" Нин Шу обяви, че зад създаването на марката стоят десет години проучвания и разработки в специално създаден за целта център. "За нас беше приоритетно да разработим автомобили, които да предлагат истинска екологична алтернатива, а не просто да заменим конвенционалните горива с електричество. Искахме и работихме, за да предложим устойчиво и дългосрочно решение в името на човешкото здраве и околната среда", допълни Шу.

"Грейт Уол" лансира своя марка за електромобили и хибриди

Амбициите на "Грейт Уол Мотърс" са да предлага компактни модели с максимално обширно вътрешно пространство и всички най-съвременни системи за безопасност. На база на вече разработената платформа ще бъдат пуснати три модела - iQ, R1 и R2.




Първият модел ще е изцяло електрически компактен кросоувър с пробег до 360 км. R-сериите също са изцяло електрически, като при тях е обърнато огромно внимание на свързаността.


Бъдещите планове на "Грейт Уол Мотърс" предвиждат разработването на 4 нови платформи за производство на автомобили с три типа задвижвания – електрическо, хибридно и на водород. Очакванията са първият модел на водород да представен преди зимните олимпийски игри в Пекин през 2022 година.

Ключови думи към статията:

Коментари (17)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2944 Неутрално

    Ми Баце да им предостави възможност да направят по-голям завод за доставки на пазара в ЕС!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  2. 2 Профил на J.J.
    J.J.
    Рейтинг: 1089 Весело

    "Опа" би било доста успешна марка в България.

  3. 3 Профил на THE CONCEPTUAL PENIS AS A SOCIAL CONSTRUCT
    THE CONCEPTUAL PENIS AS A SOCIAL CONSTRUCT
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    Големи "иноватори" са китайците. Модела R1 e леко откраднат като дизайн от концептуален модел на една известна марка.

    #killwhitey
  4. 4 Профил на Tzariqt e Gol
    Tzariqt e Gol
    Рейтинг: 522 Неутрално

    До коментар [#1] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Кой е този Баце? Бай Х Радан Кънев ли?

  5. 5 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 2855 Весело

    До коментар [#1] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":Кой е този Баце? Бай Х Радан Кънев ли?
    —цитат от коментар 4 на Tzariqt e Gol


    Бойко Методиев Борисов п Баце ако не си чувал ... знам, че за герберастите Костов, Радан и Мадона са виновни за всичко де ;)


    ПП За Сорос още не сте получили опорката :) Рашибозукът ви води с един виновник повече :)

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  6. 6 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 2855 Неутрално

    Големи "иноватори" са китайците. Модела R1 e леко откраднат като дизайн от концептуален модел на една известна марка.
    —цитат от коментар 3 на THE CONCEPTUAL PENIS AS A SOCIAL CONSTRUCT


    То кое китайско не е краднато? Аз за техни отдели по развойна дейност не съм чувал ...

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  7. 7 Профил на Tsveta
    Tsveta
    Рейтинг: 416 Неутрално

    Чайна не спи. Ще е добре да отворят завод за тези нови тенекии в северозапада, да дава хляб на населението.
    Кой ти гледа дизайн, тука играе цената.
    Виж водородната колица ще е интересно. Още е слаб този сектор.

  8. 8 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1689 Неутрално

    Чайна не спи. Ще е добре да отворят завод за тези нови тенекии в северозапада, да дава хляб на населението. Кой ти гледа дизайн, тука играе цената.Виж водородната колица ще е интересно. Още е слаб този сектор.
    —цитат от коментар 7 на Tsveta


    Едва ли можеш да съчиниш нещо по-тъпо и лаишко.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  9. 9 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1192 Неутрално

    Натрупаха доста знания и опит, така че не е за учудване. Очертава се и в ценово отношение да бъдат добре поставени и продажбите са осигурени. Ако получат ОК за качество и съотвтствие на ЕС ще навлезат без съмнение на европейския пазар.

  10. 10 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    Тези недоделки трябва да ги прекръстят на "Великото дърво". Повече ще им пасва.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  11. 11 Профил на Г.Е.М.
    Г.Е.М.
    Рейтинг: 1157 Весело

    До коментар [#10] от "Viva la Evolution":

    Ахаа, може, ама докато ние тук се правим на велики, китайците не спят и ако ми е изгодна подобна колица, хич няма и да се замисля да си я купя. Щото икономическият ми интерес не робува на марките, важни са по-други критерии...

  12. 12 Профил на choKo
    choKo
    Рейтинг: 1141 Неутрално

    До коментар [#10] от "Viva la Evolution":

    Нищо им няма. Ловеч ще се развива по този начин и би могъл и още заводи да привлече.
    Апропо, пише се: Viva la Evolución

  13. 13 Профил на Balkanets
    Balkanets
    Рейтинг: 555 Неутрално

    Мда, хората правят коли. Добри-лоши, всякакви, ама коли. А ние правим чушкопеци, далавери и срамотии. Далаверите и срамотиите ни са качествени, чушкопеците - не чак до там.
    Когато слушам и чета Баце се сещам за стария виц за социалистическия локомотив, който бил много хубав, ама не можел да се движи, понеже парата стигала само за свирката. Но пък хубаво свирел. Ето нашия сега свирна от турската граница. На Запад и сега го чуха, ама определено и този път не се заслушаха.
    Колкото до Народа, той го е ударил на ядене и пиене - последната фаза, след която идва окончателната деградация на държавността.
    Бих искал да напиша нещо на вниманието на Баце:
    Баце, ти като приказваш тук-таме разни работи имай малко сапикас. Понеже повечето слушатели не са у дупе с пръст правени. И нашите, и ония в чужбина. Иначе всеки е "герой" в собствените си истории. Че нещо си се пообъркал с това общуване само с "Калинките" и със сенилните баби по партийните ви сбирки.

  14. 14 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 602 Весело

    Аз за техни отдели по развойна дейност не съм чувал ...
    —цитат от коментар 5 на danvan


    Е, щом уникален български интелектуалец не е чувал за нещо - кой идиот би могъл дори да си помисли, че то съществува?

  15. 15 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 602 Весело

    "Грейт Уол" лансира своя марка за електромобили и хибриди
    **************************************************************

    Кофти новина за класическите производители от САЩ, Япония и Стара Европа, китайците застигнаха старите компании, развивали бизнеса си стотина лета, за около десетилетие, а сега влизат в състезанието при много по-малко изоставане ....Да видим!

  16. 16 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1646 Весело

    знам, че за герберастите Костов, Радан и Мадона са виновни за всичко де ;)
    —цитат от коментар 5 на danvan

    РАДАН НЕ Е ВИНОВЕН ЗА НИЩО - той цял живот нищо не е направил, че да е виновен за нещо! Той само плещи, ама да свърши нещо... божееее...

  17. 17 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1646 Весело

    Тези недоделки трябва да ги прекръстят на "Великото дърво". Повече ще им пасва.
    —цитат от коментар 10 на Viva la Evolution


    Voleex C10 е 95% Тойота Ярис - толкова си приличат, че съм 100% сигурен, че имат някакви договори с Япония и нищо чудно в китайските заводи на Грейт Уол да се произвежда точно този модел ня Тойота. Така че, "великото" дърво е най-вече на раменете ти.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK