Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 3901 Неутрално

    След като видях ИЖ-ето на братушките, всичко останало ми се вижда грозно и пошло.

  2. 2 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1365 Неутрално

    Изящен дизайн и, разбира се, красиво творение.

  3. 3 Профил на bird_song
    bird_song
    Рейтинг: 348 Неутрално
  4. 4 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4160 Неутрално

    За разлика от стилната задница, с изящни минимизирани фарове, предницата е под всякаква критика, с тези изпъкнали и не намясто "очи". Никакъв синхрон в цялостния дизайн.

  5. 5 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 832 Любопитно

    Ненужно много стърчи предницата пред предната ос.

    Иначе от доста време ме мъчи един въпрос - защо (почти) няма кабриолети с дизелов двигател. Наслушахме се колко били чисти и как новите катализатори и всякакви там технологии улавяли всяка отровна молекула едва ли не, но въпреки всичко се предлагат в автомобили, в които сигурно можеш да се затвориш и да дишаш през филтъра на купето... Дали скоро няма да почнат да ги правят и с неотваряеми прозорци ако следваме тая логика...

    Stef
  6. 6 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 471 Любопитно

    На мен ми е чудно, защо големи и уважавани компании все още не ги е срам да показват нови коли с ДВГ и то с показатели, които не могат да се мерят с тези на семеен седан, произвеждан от 10-годишна компания...

  7. 7 Профил на sw51
    sw51
    Рейтинг: 245 Неутрално

    На мен ли само ми прилича (отпред) на Кия Стингър?

  8. 8 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Фаровете и формата на грила и дифузьорите вече сме ги виждали при "Мерцедес".

    Новите СУВ-купета на Даймлер пък, ако не е емблемата, мгат да бъдат взети за Х6-ци.

    Двата немски гиганта така си иомешаха дизайна, че вече е трудно да ги разпознаваме отдалеч.

    https://car-images.bauersecure.com/pagefiles/33196/1040x585/bmercamg-003.jpg

  9. 9 Профил на Антикомунист и антиГЕРП
    Антикомунист и антиГЕРП
    Рейтинг: 866 Неутрално

    Абе що ни занимавате с разни немски бангии, дето 99% от бедните работещи българи (и аз между тях) няма да успеем да си позволим, дори и след 30 години?

    Бъдещата устойчива енергетика ще е симбиоза между ядрени генериращи мощности и ВЕИ. Ето защо е важно да се построи безопасната АЕЦ Белене възможно най-бързо!!!
  10. 10 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 1835 Неутрално

    До коментар [#9] от "xqv31309910":

    Абе що ни занимавате с разни немски бангии, дето 99% от бедните работещи българи (и аз между тях) няма да успеем да си позволим, дори и след 30 години?


    https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=3&slink=80kypq&f1=1
    =====================
    Можеш. Ама се непрактични и няма да си купиш. Те идват след семейната кола и джипа като незадължителна лиготия.

    Еретик
  11. 11 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 866 Неутрално

    ОМГ! БМВ кабрио с електрически покрив и електрически седалки. Какви иновации от този велик бранд!!!

    Но иначе е налице солиден полъх от миналото с 340 к.с. двигател с вътрешно горене. И това за колко пари??? Не е ретроградно, това е ретрогадно.

    generator
  12. 12 Профил на eus47368223
    eus47368223
    Рейтинг: 460 Неутрално

    Готина играчка. Много даже. Обаче това и аз го забелязах още при първия поглед:

    Ненужно много стърчи предницата пред предната ос.
    —цитат от коментар 5 на stef


    Обикновено при БМВ предната ос е максимално изнесена напред, което придава мощен и агресивен вид, а всъщност спомага за по-равномерно разпределяне на теглото между двете оси и подобрява управлението. А така това сега е малко като с предно предаване. Симетрично изглежда, но не и агресивно.

  13. 13 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3720 Неутрално

    Роудстър май бе малък спортен автомобил, двуместен, кабриолет. Обикновено с двигател 160-200 к.с. БМВ не се излагат с подобни двигатери за сенокосачки, и ни представят нещо с 340 к.с., което веднага го превръща в луксозна играчка. Притеснявам се, че ще по-скъп от класиката Нисан ГТ-Р

  14. 14 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 832 Любопитно

    Готина играчка. Много даже. Обаче това и аз го забелязах още при първия поглед:
    —цитат от коментар 12 на eus47368223


    Именно - от малкото неща, които са ми харесвали и при Мерцедес и при БМВ, е че заради задното предаване може предната ос да се изтегли максимално напред, което е голямо предимство във всяко отношение. На практика няма негативи подобно решение.
    Хубавото е, че при Х-драйв моделите също е така...

    Stef




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.