"Той подчерта, че производството на български електромобил е сред приоритетите и изцяло съответства на насоките на провежданата икономическа политика за насърчаване на инвестициите в нови иновативни производства"
Само да не ми крънкат още държавни субсидии за тия "коли на бъдещето". Като са толкоз добри да си се докажат сами на пазара.
Снощи минах през НДК, задната страна и се чудех каква е тая презентация, а то виж какво било... Супер, бях много впечатлен от колата и като визия, и като динамика. Не съм се качвал лично да я карам, но и малкото, което видях като демонстрация на динамика, ми хареса. Стискам палци компанията да успее и се абонирам за новини от нея, не всичко било изгубено в тая държава...
...... Супер, бях много впечатлен от ...... и като динамика. Не съм се качвал лично да я карам, но и малкото, което видях като демонстрация на динамика, ми хареса. ......
Електромотора винаги от раз дава 100 % КПД. Не е като двг при определени обороти да достигне максимума си. Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
Имам само едно питане към Дневник :Защо не дадат снимки от които да може да се добие представа поне за външния вид и интериора на колата ? ? ? ?От приложените снимки нищо не се разбира, освен, че е имало представяне на НЕЩО !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Карам електроколело с 2 кW електромотор, та знам какво е динамика на ток, с това се занимавам. Затова стискам палци на компании като тази да успеят, трябват ни такива иновации, за да сме поне малко в крак с "белите" държави...
Не е ли много 2 kW за велосипед? Обикновено двигателите за електрически велосипеди са с мощност под 1 kW. По-бързо ще се разрежда акумулаторната батерия...
От 3 снимки, на никоя не се вижда нищо, освен червени парцали и отблясъци! Едно дете би направило много по-добри снимки с телефона си!!! Изключителна некадърност!
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
От 3 снимки, на никоя не се вижда нищо, освен червени парцали и отблясъци! Едно дете би направило много по-добри снимки с телефона си!!! Изключителна некадърност!
В статията няма никаква информация за колите, освен че са коли! От снимките не получаваш никаква представа как изглеждат. Единствено добре ни запознават с казаното от министъра, което също почти няма връзка с тия коли. Който е написал статията, едва ли е знаел по каква тема пише - просто е написал някакви изречения. Дневник, да не сте се подкарали на някой рожден ден в работно време??????????
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
Докато хората се радват основно на "динамиката" няма да намалим жертвите по пътищата. Иначе браво на производителя. За да не се трепе бай ганю не му трябва динамика а да се забранят коли на тон и над 100 коня :D
От тези снимки виждам много грозна кола. Какви са тези ръбове и кантове навсякъде. Трябва да си облечен в скафандър, че да не се порежеш на нещо. А след шофиране ще трябва да я почистиш от птици и дивеч, подбран по пътя.
Някой има ли по-сериозна информация за този бизнес и собственика му? От няколко години УЖ произвеждат спортни коли(не електрически)под тази марка. Участват и в европейския ГТ-4 шампионат. Ама се чудя откъде пари. Не се е чуло да продават много, а поддържането на фирмата, спортен отбор и разработването на нови модели струва доста. Ясно е, че Даскалов има отделен бизнес, който явно е сериозен, за да покрива целия масраф, покрай изпълнението на мечтата му.
Някой има ли по-сериозна информация за този бизнес и собственика му? От няколко години УЖ произвеждат спортни коли(не електрически)под тази марка. Участват и в европейския ГТ-4 шампионат. Ама се чудя откъде пари. Не се е чуло да продават много, а поддържането на фирмата, спортен отбор и разработването на нови модели струва доста. Ясно е, че Даскалов има отделен бизнес, който явно е сериозен, за да покрива целия масраф, покрай изпълнението на мечтата му.
Не са много, още повече, че пълната мощност се използва рядко, предимно при потегляне (както е при всяко возило). Нормалното каране (25-35 км/ч) изисква около 400-500 вата мощност, на равно се поддържат 30 км/ч с 200 - 250 вата (данните са от личния ми велосипед)...
Министеро дали е питал за производствени мощности на завода? Кой ще произвежда електрониката? Откъде батерии? Колко ще струва? Кога ще има серийно производство Иначе домашни майстори по света със лопата да ги ринеш! Поредната ураджийска новина-еднодневка, та дори патица.
Прочети малко повече, без да се опитваш да разсъждаваш...
USD (долар)
Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО
IBAN Code: UA913052990000026006046807167
Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X
Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA
https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s
Войната не е свършила, едно дарение не стига!
Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!
Някой има ли по-сериозна информация за този бизнес и собственика му?От няколко години УЖ произвеждат спортни коли(не електрически)под тази марка. Участват и в европейския ГТ-4 шампионат. Ама се чудя откъде пари. Не се е чуло да продават много, а поддържането на фирмата, спортен отбор и разработването на нови модели струва доста. Ясно е, че Даскалов има отделен бизнес, който явно е сериозен, за да покрива целия масраф, покрай изпълнението на мечтата му.
Едно е да сглобиш 5 коли "Направи си сам" - най-често в/у някаква основа от готова кола. Съвсем друго е да започнеш серийно производство с поне 50-100 хиляди броя. Така че това е поредното изхвърляне и хвалба "направихме кола" - руснаците колко пъти правеха великият нов руски автомобил, а накрая си остава в 3 екземпляра.
много стана
Вече не се казва "Да скова кочина", вече се казва "Да презентирам концепция!"
Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шеф
Това не е сериозно! Нито снимка, нито тек данни - мощност батерии, пробег, нито данни за компанията, нито финанси, нито маркетинг - на кой ще продават, по колко, за колко, кои са конкуренцията .... Сори ама това е като Руската кола МАруся, която щеше да убива ,,, баба си пък после тихичко умря сама. Подобни "бутикови" коли има много по света. обикновено сбирщайн от готови мотори, трансмисии, спирачки и друго под възели. Остава малко да си поиграят с пластмасовото купе и до никъде с интериора. Залага се на ексклузивност но .... кой го познава този приятел? Колко шампионата е спечелил? За тази пари човек може да си купи Макларен а ако иска електричка - Тесла.
Точно същото щях да питам и аз. Защо не сте сложили нормални снимки?!? Иначе Син карс е едно добро начинание, колата се е доказала вече по пистите, а и на пътя. Успех пожелавам, накар да не съм фен на електрокарите.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
"Електромотора винаги от раз дава 100 % КПД. Не е като двг при определени обороти да достигне максимума си." Може би максималната мощност е константа и да не зависи от оборотите, както е при ДВГ, но КПД е нещо друго. Ако електромотора имаше 100% КПД, той щеше да е перпетуум мобиле, което не съм чувал да е измислено още.
Повече от 30 г използвам електомотори за радиоупраляемите си авиомодели... Още преди повече от от 20 г спиидконтролерите за електромоторите достигаха 98% КПД. Съвременните безчеткови електромотори са нещо много различно от т. н. ДВГ и в комбинация с контролерите и съвременните акумулатори са нещо фантастично. Ако някой иска да види радиоуправляеми електро самолети да иде на летище Белозем в близост до Пловдив в края на седмицата. Преди десетина дни край Дупница имаше международно (http://www.f5jbulgaria.com/2018info.html ) състезание с над 100 участника...
ох минавах и аз случайно и аз оттам и се поспряь за десетина минути да ги разгледам. Ами отблизо не е много впечатляващо да си праизная малко като детски играчки, е то ясно че е прототип. Двата ДВГ модела, които бяха изложени изглеждаха доста по-истински :) По едно време почнаха да въртят малка обиколка в кабрио версията на електрическия модел, почнаха първо да возят по-дългокраките мадами, които посръбваха коктейли.
И докато гледам до мен застава гост на коктейла и ми вика "Представяш ли си има продадени вече няколко бройки в Германия!!! В родината на Мерцедес и Ауди да продадеш българска кола!!!" Колко струват, питам, "от 180к евро базовия и нагоре", ми отговаря. "Абе и в този ценови интервал си има конкуренция", викам и човекът ме гледа все едно съм родоотстъпник :) "ДВГ моделите са на база на тунингован Корвет двигател, сменя темата той, икона е Корветът в Щатите!...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Роси
Рейтинг: 7580 НеутралноВидях го по телевизията. Добре изглежда.
lustmord
Рейтинг: 282 Неутрално"Той подчерта, че производството на български електромобил е сред приоритетите и изцяло съответства на насоките на провежданата икономическа политика за насърчаване на инвестициите в нови иновативни производства"
Само да не ми крънкат още държавни субсидии за тия "коли на бъдещето". Като са толкоз добри да си се докажат сами на пазара.
geordgeo
Рейтинг: 1125 ВеселоСнощи минах през НДК, задната страна и се чудех каква е тая презентация, а то виж какво било... Супер, бях много впечатлен от колата и като визия, и като динамика. Не съм се качвал лично да я карам, но и малкото, което видях като демонстрация на динамика, ми хареса. Стискам палци компанията да успее и се абонирам за новини от нея, не всичко било изгубено в тая държава...
marianapopska
Рейтинг: 218 НеутралноУчудих се от дизайна, ама много ддобър!
Чардо
Рейтинг: 1316 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "Г.Е.М.":
Електромотора винаги от раз дава 100 % КПД.
Не е като двг при определени обороти да достигне максимума си.
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
Маршалов
Рейтинг: 479 ВеселоНедоскив. Това детска количка ли е, или за възрастни. Че моя задник е 180 обиколка.
мурзилкаЧардо
Рейтинг: 1316 ГневноИмам само едно питане към Дневник :
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24Защо не дадат снимки от които да може да се добие представа поне за външния вид и интериора на колата ? ? ? ?
От приложените снимки нищо не се разбира, освен,
че е имало представяне на НЕЩО !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
blondofil
Рейтинг: 2112 НеутралноБраво.
Чардо
Рейтинг: 1316 ВеселоДо коментар [#7] от "Чардо":
Получих подсказване , че снимките са правени от Ха. . . . .
В Е С Е Л О ! ! ! Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
geordgeo
Рейтинг: 1125 ВеселоДо коментар [#5] от "Чардо":
Карам електроколело с 2 кW електромотор, та знам какво е динамика на ток, с това се занимавам. Затова стискам палци на компании като тази да успеят, трябват ни такива иновации, за да сме поне малко в крак с "белите" държави...
Payakoff
Рейтинг: 426 НеутралноНещо за фирмата: https://bg.wikipedia.org/wiki/Син_ (марка)
Post tenebras spero lucemPayakoff
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#10] от "Г.Е.М.":
Post tenebras spero lucemНе е ли много 2 kW за велосипед? Обикновено двигателите за електрически велосипеди са с мощност под 1 kW. По-бързо ще се разрежда акумулаторната батерия...
Цайко
Рейтинг: 950 НеутралноРазма-а-а-азващи снимки.
Калоян Калоянски
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#3] от "Г.Е.М.":
Е трябва да мислим и позитивно! Не можем само да се давим в песимизъм. :D
quatro_4x3
Рейтинг: 1521 НеутралноОт 3 снимки, на никоя не се вижда нищо, освен червени парцали и отблясъци! Едно дете би направило много по-добри снимки с телефона си!!! Изключителна некадърност!
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!john trivolta
Рейтинг: 822 ВеселоКойто има желание да види, може да го направи и на тези снимки. Например, да види странните болтове на предницата. А може и да са пирони?
The sphere
Рейтинг: 606 НеутралноДо коментар [#7] от "Чардо":
"Социализма свършва, когато свършат парите на другите."http://automotive.sincars.co.uk/
quatro_4x3
Рейтинг: 1521 Весело[quote#16:"john_3volta"][/quote]
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!В статията няма никаква информация за колите, освен че са коли! От снимките не получаваш никаква представа как изглеждат. Единствено добре ни запознават с казаното от министъра, което също почти няма връзка с тия коли. Който е написал статията, едва ли е знаел по каква тема пише - просто е написал някакви изречения. Дневник, да не сте се подкарали на някой рожден ден в работно време??????????
gwa59354694
Рейтинг: 325 НеутралноЧестно казано, дизайнът е разочароващ. Можеха да се постараят повече. Дано имат успех но трябва да преосмислят нещата.
choss
Рейтинг: 583 НеутралноЗа теб специално ще произведат единична версия с една предна седалка и с две отзад!
choss
Рейтинг: 583 НеутралноАма то спортната версия май не е само прототип, а вече я произвеждат и участват в състезания?
rdb41527334
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#3] от "Г.Е.М.":
Докато хората се радват основно на "динамиката" няма да намалим жертвите по пътищата. Иначе браво на производителя.
За да не се трепе бай ганю не му трябва динамика а да се забранят коли на тон и над 100 коня :D
choss
Рейтинг: 583 НеутралноСега, каквото и да си говорим, не може да се сравнява с руския си аналог!
https://www.dnevnik.bg/video/2018/08/23/3300740_video_ruskiiat_konkurent_na_tesla_-_sgloben_ot/
potrebitelll
Рейтинг: 865 НеутралноОт тези снимки виждам много грозна кола. Какви са тези ръбове и кантове навсякъде. Трябва да си облечен в скафандър, че да не се порежеш на нещо. А след шофиране ще трябва да я почистиш от птици и дивеч, подбран по пътя.
не мога да коментирам, без да обиждамfilofob
Рейтинг: 919 НеутралноНякой има ли по-сериозна информация за този бизнес и собственика му?
От няколко години УЖ произвеждат спортни коли(не електрически)под тази марка. Участват и в европейския ГТ-4 шампионат. Ама се чудя откъде пари. Не се е чуло да продават много, а поддържането на фирмата, спортен отбор и разработването на нови модели струва доста. Ясно е, че Даскалов има отделен бизнес, който явно е сериозен, за да покрива целия масраф, покрай изпълнението на мечтата му.
filofob
Рейтинг: 919 НеутралноНякой има ли по-сериозна информация за този бизнес и собственика му?
От няколко години УЖ произвеждат спортни коли(не електрически)под тази марка. Участват и в европейския ГТ-4 шампионат. Ама се чудя откъде пари. Не се е чуло да продават много, а поддържането на фирмата, спортен отбор и разработването на нови модели струва доста. Ясно е, че Даскалов има отделен бизнес, който явно е сериозен, за да покрива целия масраф, покрай изпълнението на мечтата му.
foxa5
Рейтинг: 504 НеутралноИзпълниха на Бойче мечтата за завод за коли в БГ.😀
geordgeo
Рейтинг: 1125 ЛюбопитноДо коментар [#12] от "Payakoff":
Не са много, още повече, че пълната мощност се използва рядко, предимно при потегляне (както е при всяко возило). Нормалното каране (25-35 км/ч) изисква около 400-500 вата мощност, на равно се поддържат 30 км/ч с 200 - 250 вата (данните са от личния ми велосипед)...
Маршалов
Рейтинг: 479 ВеселоТова да не е нещо, като новите кампютри Правец. За, които се шумеше бая преди около 2 години?
мурзилка****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Judjuk
Рейтинг: 2383 НеутралноДрън, дрън че пляс!
Judjukд-р Петроff
Рейтинг: 479 НеутралноНа мен ми се вижда като бъги.
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТforza
Рейтинг: 698 ВеселоМоделът Сити на Син Карс - иначе казано, колата на Син Сити! :)
lz2
Рейтинг: 2037 НеутралноТо хубаво, ама не може да стигне дизайна на Калашников! Оня е безаналогов!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Пешката
Рейтинг: 1159 ЛюбопитноТия пичове какъв маркетинг могат да спретнат за тия коли! Веднага се сещам за едно партньорство с Лас Вегас и промоции на Син кар във Син сити...
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.tucker case
Рейтинг: 950 Веселонай-евтината почва от €155К... кинти достатъчни за две тесли Х плюс собствена зарядна станция...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...Маршалов
Рейтинг: 479 Неутрално[quote#20:"choss"][/quote]
мурзилкаНе става, това е количка за голф брях, само с две седалки. Може пък Тайгър Уудс да си га вземе, да се прекарва до следващата дупка на игрището.
skara
Рейтинг: 1107 РазстроеноМинистеро дали е питал за производствени мощности на завода?
Прави каквото трябва, да става каквото ще.Кой ще произвежда електрониката? Откъде батерии? Колко ще струва? Кога ще има серийно производство
Иначе домашни майстори по света със лопата да ги ринеш!
Поредната ураджийска новина-еднодневка, та дори патица.
tolex
Рейтинг: 631 НеутралноТвоят задник си е твой проблем.
Не на производителите.
Успех им пожелавам!
hamiltonf
Рейтинг: 4214 НеутралноДо коментар [#26] от "anton83":
USD (долар) Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО IBAN Code: UA913052990000026006046807167 Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s Войната не е свършила, едно дарение не стига! Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!Прочети малко повече, без да се опитваш да разсъждаваш...
JFK
Рейтинг: 8 НеутралноЕдно е да сглобиш 5 коли "Направи си сам" - най-често в/у някаква основа от готова кола. Съвсем друго е да започнеш серийно производство с поне 50-100 хиляди броя. Така че това е поредното изхвърляне и хвалба "направихме кола" - руснаците колко пъти правеха великият нов руски автомобил, а накрая си остава в 3 екземпляра. много стана
valtoro
Рейтинг: 907 НеутралноЕдва ли ще види бял свят, по добре отколкото да сглобяваме китайски .
А по дизайна има какво да се направи, нито е естетичен нито функционален !!!
karatista
Рейтинг: 3764 НеутралноМа верно дневник като плеснете такава новина все едно репортерите ви са стажували в световния търговски център илиенци
mr. Gorbachev, tear down this wall!Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5092 ВеселоБалканкар 2.0 reloaded!
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевсидер
Рейтинг: 590 ВеселоДо коментар [#6] от "Маршалов":
,,Недоскив. Това детска количка ли е, или за възрастни. Че моя задник е 180 обиколка.,,
Щом кат ти такъв задника ти предлагама Руската електричка с купе на Москвич поне купето се е доказало, че може да понася таквис тежести
Ivan Kirov
Рейтинг: 217 НеутралноЕ'но време им викахме електрокари :)
Напуснал Поради ОграниченДостъп
Рейтинг: 269 НеутралноВече не се казва "Да скова кочина", вече се казва "Да презентирам концепция!"
Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шефThe Island
Рейтинг: 273 НеутралноНапред науката е слънце.
jmf29537805
Рейтинг: 389 НеутралноТази кола не става за нищо.
И едва ли има и 20% български части.
econo
Рейтинг: 269 НеутралноУжасно грозен дизайн. Не знам кой би го купил това недоразумение.
eus47368223
Рейтинг: 269 НеутралноТова с тия ножове отпред ако го пуснат по улиците, има да сече пешеходци... Има да хвърчат крака, ръце, глави при най-малкия досег...
Pontif
Рейтинг: 2975 НеутралноТова не е сериозно! Нито снимка, нито тек данни - мощност батерии, пробег, нито данни за компанията, нито финанси, нито маркетинг - на кой ще продават, по колко, за колко, кои са конкуренцията .... Сори ама това е като Руската кола МАруся, която щеше да убива ,,, баба си пък после тихичко умря сама.
California Über AllesПодобни "бутикови" коли има много по света. обикновено сбирщайн от готови мотори, трансмисии, спирачки и друго под възели. Остава малко да си поиграят с пластмасовото купе и до никъде с интериора. Залага се на ексклузивност но .... кой го познава този приятел? Колко шампионата е спечелил? За тази пари човек може да си купи Макларен а ако иска електричка - Тесла.
bullgar
Рейтинг: 493 НеутралноДо коментар [#23] от "choss":
Но пък от Руския “аналог” могат да черпят вдъхновение комици от цял свят.
Моа Преател Тайпи
Рейтинг: 8 Неутрално© Министерство на икономиката
яж бахуробяснява ужасяващото "качество" на снимките. А тръгнали електромобили да правят!?!
Моа Преател Тайпи
Рейтинг: 8 Неутрално© Министерство на икономиката яж бахур
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Athanatos
Рейтинг: 1242 НеутралноДо коментар [#7] от "Чардо":
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Точно същото щях да питам и аз.
Защо не сте сложили нормални снимки?!?
Иначе Син карс е едно добро начинание, колата се е доказала вече по пистите, а и на пътя.
Успех пожелавам, накар да не съм фен на електрокарите.
Athanatos
Рейтинг: 1242 НеутралноДо коментар [#22] от "rdb41527334":
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Що бе, аз като карам 2 тона 200 коня да не съм утрепал някой?
Не колите убиват, а некадърните и неопитни и/или самонадеяни водачи.
tihata
Рейтинг: 217 НеутралноХубава кола хубав дизайн но не виждам как ще се кара и с българските пътища България без ГЕРБ Бойко Борисов затвора
dnevnikar
Рейтинг: 3982 НеутралноUNITED EU UNION
Затова, ще изчакаме бъдещето.
Междувременно, Дневник е прописал и на Латиница (L City).
Но не и за Sin (Ел. автомобил).
Какво става днес??
В Деня на Съединение?
"По думите на собственика новият L City е изцяло насочен към бъдещето и именно затова от него ще"
jessony
Рейтинг: 423 НеутралноС т'ва висене пред компютъра по цял ден,и по-голям ще стане. Трябва ти Икарус. :D
ynx53574781
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#5] от "Чардо":
"Електромотора винаги от раз дава 100 % КПД.
Не е като двг при определени обороти да достигне максимума си."
Може би максималната мощност е константа и да не зависи от оборотите, както е при ДВГ, но КПД е нещо друго. Ако електромотора имаше 100% КПД, той щеше да е перпетуум мобиле, което не съм чувал да е измислено още.
artdaisy
Рейтинг: 217 НеутралноПовече от 30 г използвам електомотори за радиоупраляемите си авиомодели... Още преди повече от от 20 г спиидконтролерите за електромоторите достигаха 98% КПД. Съвременните безчеткови електромотори са нещо много различно от т. н. ДВГ и в комбинация с контролерите и съвременните акумулатори са нещо фантастично. Ако някой иска да види радиоуправляеми електро самолети да иде на летище Белозем в близост до Пловдив в края на седмицата. Преди десетина дни край Дупница имаше международно (http://www.f5jbulgaria.com/2018info.html ) състезание с над 100 участника...
Yomega
Рейтинг: 651 Неутралноох минавах и аз случайно и аз оттам и се поспряь за десетина минути да ги разгледам.
Ами отблизо не е много впечатляващо да си праизная малко като детски играчки, е то ясно че е прототип. Двата ДВГ модела, които бяха изложени изглеждаха доста по-истински :) По едно време почнаха да въртят малка обиколка в кабрио версията на електрическия модел, почнаха първо да возят по-дългокраките мадами, които посръбваха коктейли.
И докато гледам до мен застава гост на коктейла и ми вика "Представяш ли си има продадени вече няколко бройки в Германия!!! В родината на Мерцедес и Ауди да продадеш българска кола!!!" Колко струват, питам, "от 180к евро базовия и нагоре", ми отговаря. "Абе и в този ценови интервал си има конкуренция", викам и човекът ме гледа все едно съм родоотстъпник :) "ДВГ моделите са на база на тунингован Корвет двигател, сменя темата той, икона е Корветът в Щатите!...