"Рено Нисан Мицубиши" обяви партньорство с "Гугъл" и пускането на 12 модела без вредни емисии

"Рено Нисан Мицубиши" обяви партньорство с "Гугъл" и пускането на 12 модела без вредни емисии

© Рено



Алиансът "Рено Нисан Мицубиши" обяви партньорство с "Гугъл", което цели в техните модели да се монтират мултимедийни системи с операционна система "Андроид", предлагащи познатите приложения на софтуерния гигант и базирани на облак услуги. Първите подобни системи ще започнат да се вграждат в колите от трите марки от 2021 година.


"Рено Нисан Мицубиши" планира създаване на свой интелигентен облак, осигуряващ системи за забавление от ново поколение, както и услуги, свързани със сигурността, управлението на автопаркове и диагностика от разстояние. Намеренията са и за разработване на специални апликации, който ще могат да се ползват от собствениците на коли от марките на алианса.


Пускането на повече свързани автомобили на пазара е част от стратегията на групата до 2022 година. Той предвижда при 10.6 млн. годишни продажби от всички марки в него сега, търсенето да надмине 14 млн. бройки в края на 2022 година.


Сериозен фокус в плана има и върху автомобилите с алтернативни горива, като плановете са до 2022 година да бъдат лансирани 12 модела с нулеви вредни емисии.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK