
© Пежо
Разработеният съвместно от "Ситроен", "Пежо" и "Опел" модел, продаван като "Берлинго", "Партнер" и "Комбо" от трите марки, беше избран за международен ван на годината на изложението за лекотоварни автомобили в Хановер. Изборът е направен от международно жури, състоящо се от 25 журналисти от 25 европейски страни. За "Пежо" и "Ситроен" това е пето отличие ван на годината, а "Опел" има три победи в конкурса.
Мултифункционалният автомобил се предлага в две дължини - 4.40 и 4.75 метра. Новият ван на годината може да е както в товарна версия, така и в пътническа. Има и лекотоварна. © Ситроен "Опел Комбо"
При положение че ще се използват за пренос основно на товари, "Берлинго", "Партнер" и "Комбо" в своята къса версия предлагат обем от 3.30 до 3.80 кубика, което е достатъчно за събирането на две европалета.
Дългата версия има товарен капацитет от 3.90 до 4.40 кубика. Товароносимостта на гамата е между 650 кг и 1 тон. Пътническите версии могат да са с пет или седем места.
Автомобилът може да тегли прикачен товар с тегло до 1500 кг. За да се гарантират възможно най-безопасни условия на шофиране, поръчаните с теглич модификации се предлагат серийно с електронна система за стабилизиране на прикачения товар. © Ситроен
Гамата от мотори на "Ситроен Берлинго", "Пежо Партнер" и "Опел Комбо" включва 1.2 бензин (със 110 и 130 коня) и 1.5 дизел (75, 100 и 130 коня). Двата най-мощни двигателя могат да се комбинира с нова осемстепенна автоматична скоростна кутия. Системите за гарантиране на безопасното пътуване са до 19.
"Берлинго", "Партнер" и "Комбо" предлагат редица уеб базирани услуги в помощ на мениджърите на автопаркове. © Пежо
MyTwoCents
Рейтинг: 682 НеутралноОпел варианта ми изглежда недодялано корейски...
@)----,--'--Dankol
Рейтинг: 723 НеутралноЕдин въпрос ме мъчи , откакто се напълни с таксита "баничарки" в София (най-вече във фирмата на Георгиус ) . Защо я правят пътническата версия с плъзгащи се врати , а не със стандартни ? Супер неудобно е , и самите шофьори се оплакват , че постоянно им се налага да слизат , да заобикалят автомобила , и да затварят вратата , особено след някоя неуверена девойка . Разбирам ползата при товарната версия - за по-лесно товарене на обемисти неща , ама при превоза на хора създава проблеми.
Petleshev
Рейтинг: 3038 НеутралноДо коментар [#2] от "Dankol":
Бивш tww09306483.Не е лошо вратите да са плъзгащи. Най-малкото, няма как да ти ги остържат в друга кола или стена, като ги засилят на отваряне. Не знам само, дали ще се предлагат с електрическо задвижване... Возил съм се няколко пъти във ван Крайслер, който беше именно с такива врати. Много удобно е с копчета. Иначе, наистина е досадно, ако някой не може да затвори вратата и да се налага да слизаш.
Иван К.
Рейтинг: 264 НеутралноДо коментар [#1] от "MyTwoCents":
Абе донякъде си прав , но пък , ако сметнем , че това не е класически ван за првоз на хора , а основно ги купуват и използват като баничарки , дизайна на Опела е най адекватен, а на Ситроена направо абсурден за предзначението му , представи си как с подобна накичена и кичозна кола обикалят и зареждат магазините.
B52
Рейтинг: 1453 НеутралноДо коментар [#2] от "Dankol":
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.Плзъгащите се врати са страхотно удобство в градски условия, при паркиране в паркинги особено. С по-"тънките" варианти наистина понякога има лек зор при затварянето (и нужната "засилка") но при тези с електрическо задвижване си е супер кеф.
Само някой пишман "баровец" може да нарича тези съвременни и удобни автомобили "баничарки" - в 3-тото поколение хората които използват пътническата версия го правят от удобство.
B52
Рейтинг: 1453 НеутралноРазработеният съвместно от "Ситроен", "Пежо" и "Опел" модел, продаван като "Берлинго", "Партнер" и "Комбо" от трите марки,.....
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.Стажантите в Дневник вероятно не са дочели че пътническата версия вече не се казва Партнер, а Рифтър...