Триото "Берлинго", "Партнер", "Комбо" е новият ван на годината

Триото "Берлинго", "Партнер", "Комбо" е новият ван на годината

© Пежо



Разработеният съвместно от "Ситроен", "Пежо" и "Опел" модел, продаван като "Берлинго", "Партнер" и "Комбо" от трите марки, беше избран за международен ван на годината на изложението за лекотоварни автомобили в Хановер. Изборът е направен от международно жури, състоящо се от 25 журналисти от 25 европейски страни. За "Пежо" и "Ситроен" това е пето отличие ван на годината, а "Опел" има три победи в конкурса.


Мултифункционалният автомобил се предлага в две дължини - 4.40 и 4.75 метра. Новият ван на годината може да е както в товарна версия, така и в пътническа. Има и лекотоварна.

Триото "Берлинго", "Партнер", "Комбо" е новият ван на годината

© Ситроен


При положение че ще се използват за пренос основно на товари, "Берлинго", "Партнер" и "Комбо" в своята къса версия предлагат обем от 3.30 до 3.80 кубика, което е достатъчно за събирането на две европалета.
"Опел Комбо"

"Опел Комбо"


Дългата версия има товарен капацитет от 3.90 до 4.40 кубика. Товароносимостта на гамата е между 650 кг и 1 тон. Пътническите версии могат да са с пет или седем места.


Автомобилът може да тегли прикачен товар с тегло до 1500 кг. За да се гарантират възможно най-безопасни условия на шофиране, поръчаните с теглич модификации се предлагат серийно с електронна система за стабилизиране на прикачения товар.

Триото "Берлинго", "Партнер", "Комбо" е новият ван на годината

© Ситроен


Гамата от мотори на "Ситроен Берлинго", "Пежо Партнер" и "Опел Комбо" включва 1.2 бензин (със 110 и 130 коня) и 1.5 дизел (75, 100 и 130 коня). Двата най-мощни двигателя могат да се комбинира с нова осемстепенна автоматична скоростна кутия. Системите за гарантиране на безопасното пътуване са до 19.


"Берлинго", "Партнер" и "Комбо" предлагат редица уеб базирани услуги в помощ на мениджърите на автопаркове.

Триото "Берлинго", "Партнер", "Комбо" е новият ван на годината

© Пежо

Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 682 Неутрално

    Опел варианта ми изглежда недодялано корейски...

    @)----,--'--
  2. 2 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 723 Неутрално

    Един въпрос ме мъчи , откакто се напълни с таксита "баничарки" в София (най-вече във фирмата на Георгиус ) . Защо я правят пътническата версия с плъзгащи се врати , а не със стандартни ? Супер неудобно е , и самите шофьори се оплакват , че постоянно им се налага да слизат , да заобикалят автомобила , и да затварят вратата , особено след някоя неуверена девойка . Разбирам ползата при товарната версия - за по-лесно товарене на обемисти неща , ама при превоза на хора създава проблеми.

  3. 3 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3038 Неутрално

    До коментар [#2] от "Dankol":

    Не е лошо вратите да са плъзгащи. Най-малкото, няма как да ти ги остържат в друга кола или стена, като ги засилят на отваряне. Не знам само, дали ще се предлагат с електрическо задвижване... Возил съм се няколко пъти във ван Крайслер, който беше именно с такива врати. Много удобно е с копчета. Иначе, наистина е досадно, ако някой не може да затвори вратата и да се налага да слизаш.

    Бивш tww09306483.
  4. 4 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 264 Неутрално

    До коментар [#1] от "MyTwoCents":

    Абе донякъде си прав , но пък , ако сметнем , че това не е класически ван за првоз на хора , а основно ги купуват и използват като баничарки , дизайна на Опела е най адекватен, а на Ситроена направо абсурден за предзначението му , представи си как с подобна накичена и кичозна кола обикалят и зареждат магазините.

  5. 5 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1453 Неутрално

    До коментар [#2] от "Dankol":

    Плзъгащите се врати са страхотно удобство в градски условия, при паркиране в паркинги особено. С по-"тънките" варианти наистина понякога има лек зор при затварянето (и нужната "засилка") но при тези с електрическо задвижване си е супер кеф.
    Само някой пишман "баровец" може да нарича тези съвременни и удобни автомобили "баничарки" - в 3-тото поколение хората които използват пътническата версия го правят от удобство.

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  6. 6 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1453 Неутрално

    Разработеният съвместно от "Ситроен", "Пежо" и "Опел" модел, продаван като "Берлинго", "Партнер" и "Комбо" от трите марки,.....

    Стажантите в Дневник вероятно не са дочели че пътническата версия вече не се казва Партнер, а Рифтър...

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK