Заради неравности се въвежда ограничение от 90 км/ч по 40 километра от магистрала "Тракия"

Снимката е архивна.

© Дневник

Снимката е архивна.



Заради неравности по пътното платно на магистрала "Тракия" в участъка Чирпан - Стара Загора от понеделник се въвежда ограничение от 90 км/ч. Тази отсечка от аутобана е с дължина 40 километра и е пусната в експлоатация през 2007 година.


От Агенция "Пътна инфраструктура" обявиха също, че продължават ремонтите на "Тракия" при 17-и и 18-и километър в посока Бургас, а движението се осъществява двупосочно в платното за София.


Шофьорите да се движат с повишено внимание в участъка между Ихтиман и тунела "Траянови врата" от км 45 до км 53, където е въведено ограничение на скоростта до 90 км/ч в двете платна за движение поради неравности на пътната настилка и извършване на ремонтни дейности.


Ремонтни дейности се извършват и на моста над р. Елшишка при 89-и км на магистрала "Тракия". Движението се осъществява двупосочно в платното за Пловдив.

Коментари (147)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на kritikar
    kritikar
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Ограничение - добре, а ремонт кога? Нашите "най-евтини" магистрали накрая винаги ни излизат най-скъпи - мили, родни, но струващи много пари и, най-вече - животи! Колко нещастни сме, само ние си знаем!

  2. 2 Профил на pilgrim.epsylon
    pilgrim.epsylon
    Рейтинг: 254 Весело

    "Тази отсечка от аутобана е с дължина 40 километра и е пусната в експлоатация през 2007 година."

    Това накараха ли ви да го напишете, или сами решихте? :))

  3. 3 Профил на terminal velocity
    terminal velocity
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Най добре да я направят пешеходна зона тая 'магистрала'. И може още некой лев да усвоят после за велоалеи.
    В африка бях преди време - даже там строят по качествено пътища от тук.

    Путин - мы верим в тебя !
  4. 4 Профил на Кой се страхува от Иван Гешев
    Кой се страхува от Иван Гешев
    Рейтинг: 1775 Неутрално

    Мда, това е участъка дето все спорим с приятели от Боко ли е строен или от тройната.

    Сега ще им го забия...

    Свободен архитект, урбанист и еколог!
  5. 5 Профил на Иван  К
    Иван К
    Рейтинг: 2902 Неутрално

    Качеството на пътищата се вижда от всекиго, само не се вижда от комисиите, които подписват протоколите.

    подпис
  6. 6 Профил на Антикомунист и антиГЕРП
    Антикомунист и антиГЕРП
    Рейтинг: 708 Неутрално

    До коментар [#5] от "Иван К":

    И тези комисии са в схемата

    Бъдещата устойчива енергетика ще е симбиоза между ядрени генериращи мощности и ВЕИ. Ето защо е важно да се построи безопасната АЕЦ Белене възможно най-бързо!!!
  7. 7 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 11778 Неутрално

    Лошо строителство не се решава със знаци, а с качествени ремонти

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  8. 8 Профил на chevyvolt, Радев - национален предател!
    chevyvolt, Радев - национален предател!
    Рейтинг: 1665 Неутрално

    Строен е от Трейс!

    http://www.youtube.com/c/SSCBulgaria
  9. 9 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 2107 Неутрално

    Пусната 2007? Нема начин да не са усвоени кинти поне за 2-3 ремонта от боковите обръчи...

  10. 10 Профил на troi
    troi
    Рейтинг: 587 Неутрално

    А да кажат кога почва ремонта и? Щото ако се скапе още повече, може и 30км ограничение да сложат, и 15км/ч може. Защо има колковози по няколкогодишни участъци, а?

    забавление и приключение
  11. 11 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2510 Неутрално

    "Тази отсечка от аутобана е с дължина 40 километра и е пусната в експлоатация през 2007 година."

    +++++

    На български под думата "аутобан" се разбира герм. автомагистрала, тоест става дума за съвсем конкретно географско понятие.

  12. 12 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1999 Неутрално

    Винаги ми е било куриозно като има знак за неравности по немските аутобани. Ние толкова равен път колкото техния"неравен" нямаме 😁

  13. 13 Профил на Митко Палаузофф
    Митко Палаузофф
    Рейтинг: 573 Неутрално

    Напълно несправедлива мярка - моята кола е много добра (нова, скъпа, голяма, качествена, безкомпромисно поддържана) и без риск за ман и околните спокойно мога да карам с между 30 и 50км по-бързо от обичайната 10-15-годишна кочина, която кара средностатистическия беден и посредствен българин. Откъде накъде трябва да спазвам ограниченията за бедните?!

  14. 14 Профил на Кой се страхува от Иван Гешев
    Кой се страхува от Иван Гешев
    Рейтинг: 1775 Неутрално

    До коментар [#2] от "pilgrim.epsylon":

    Ами важно е да се знае, не мислиш ли...

    Спомням след 2009 като почнаха следващите участъци, от БСП в продължение на година всеки петък в парламентарен контрол имаше питане - защо вместо чакъл се полага пепел от Марица Изток.

    Сега съм сигурен че точно те са правили така, и съвсем по съветски образец са обвинявали другите с собствените си безобразия.

    И факт е че от Ст. Загора до Карнобат вече 8 години не е мръднала.

    Свободен архитект, урбанист и еколог!
  15. 15 Профил на balien
    balien
    Рейтинг: 272 Неутрално

    До коментар [#13] от "Митко Палаузофф": от законите на физиката...

  16. 16 Профил на Strygalldwir
    Strygalldwir
    Рейтинг: 806 Неутрално

    Това накараха ли ви да го напишете, или сами решихте? :))
    —цитат от коментар 2 на pilgrim.epsylon


    Ще е лошо ако са ги накарали, защото такива неща трябва да се упоменават изрично

    Всичко което ми трябваше да знам за християнството го научих от тези които взривяват гинекологични клиники.
  17. 17 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3614 Неутрално

    "Тази отсечка от аутобана е с дължина 40 километра и е пусната в експлоатация през 2007 година."Това накараха ли ви да го напишете, или сами решихте? :))
    —цитат от коментар 2 на pilgrim.epsylon

    Отсечката даже си има много кръпки което значи ,че ежегодно се пооправя по малко!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  18. 18 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1515 Неутрално

    Тъй тъй, на места си е много опасна.
    Само защо така саботират на Боко магистралите.

  19. 19 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4201 Неутрално

    Километрични задръствания, на 21.09 Петък започнаха още от изходът на София посока Бургас и траяха над час шофиране на 1 и 2 предавка.....Коментарът е излишен !

  20. 20 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4217 Неутрално

    До коментар [#14] от "Обществен деятел":

    Да твърдиш, че тоя кенеф при Карнобат не е мръднал, е все едо да твърдиш, че при Чирпан не е мръднала. Дясната лента колко пъти я правеха, 3 или 4? А тия туйчета против снегонавяване ко стана с тях, че нещо ги нема?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  21. 21 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 963 Неутрално

    Неравностите по пътя са повече от гънките по мозъка на управляващите !!!

  22. 22 Профил на Ivo Di
    Ivo Di
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Има ли начин да се съди АПИ или някой друг за тия неща?
    Щото кинтите за свинетки не са никак фалшиви, а това, ковто получаваме в замяна не е никак добро.

  23. 23 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3352 Неутрално

    "Заради неравности по пътното платно на магистрала "Тракия" в участъка между Чирпан-Стара Загора от понеделник се въвежда ограничение от 90 км/ч."........ "Тази отсечка от аутобана е с дължина 40 километра и е пусната в експлоатация през 2007 година."

    "Кого за таз прокоба да виним?" - Шекспир.
    Неравностите се дължат на подаване на насипите или нездрава земна основа. Прост ремонт на асфалтовата настилка не върши работа. Май и гаранционния срок вече е изтекъл. Вината е на целокупния данъкоплатец и той ще си понесе наказанието. Да се научи да мисли и да изисква.

  24. 24 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 967 Неутрално

    До края на мандата няма да останат магистрали.
    Половината с ограничение, другата половина двупосочни.
    Независимо кой е строил, пътя има 10г гаранция.
    Защо не го затвориха миналата година?

  25. 25 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 816 Любопитно

    И мюлюционери ли ще има да дебнат в храсите с радара за спазването на тази сладка забрана?

  26. 26 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1262 Неутрално

    Построено преди 11 г. и в такова състояние? Строи се само едни фирми, на едни хора да взимат пари, друго не се гледа!

  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  28. 28 Профил на Chung Kuo
    Chung Kuo
    Рейтинг: 1030 Неутрално

    Скритият подтекст в заглавието - “Заради корупция и тежки зависимости, в участък от 40 км. от магистрала “Тракия”, максималната допустима скорост е 90 км/ч, с тенденция да стане 50 км/ч.”

  29. 29 Профил на silverman
    silverman
    Рейтинг: 680 Неутрално

    Това означава, че на практика магистрала няма! Искам да чуя коментара на Бойко Борисов - къде изчезна магистрала ГЕРБ?

  30. 30 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 895 Неутрално
  31. 31 Профил на wnl03619584
    wnl03619584
    Рейтинг: 971 Неутрално

    Не е нормално магистрала за 10 години да се скапе. Не е нормално на магистрала ограничението да е 90 км/ч. Крайно време е, пълната гаранция за пътища да е минимум 20 години.

  32. 32 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 816 Неутрално

    До коментар [#31] от "xox55541929":

    Тя магитрслата тръгна да се скапва още от третата година - сега просто изчакаха да и изтече гаранцията, че иначе някой от аверите строители трябваше да се бръкнат доста дълбоко - както писаха и по-горе - тези бабуни там не се дължат на проблеми с асфалта а на слягане на насипната основа - ремонта на такъв проблем вероятно е към 50% от цената на нова отсечка.

  33. 33 Профил на Plamen Vl
    Plamen Vl
    Рейтинг: 402 Разстроено

    Тъжна магистрала, тъжна държава... По тези пътища се движим, в тази държава живеем.

  34. 34 Профил на ivanko77
    ivanko77
    Рейтинг: 620 Неутрално

    По спомен, стандарта за подмяна на износващият слой е 7 години, т.е. надвишили сте с 50% периода на поддръжка. Сега е редно да има санкции към АПИ за всяка изгубена минута на пътуващите нам, знаете каква е формулата, нали така оправдавате нуждата да се строят магистрали.

  35. 35 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 1216 Неутрално
  36. 36 Профил на Martin187ism
    Martin187ism
    Рейтинг: 233 Весело

    До коментар [#4] от "Обществен деятел":

    и аз така... начи, ако е за строене - от бойко. ако е за ремонти - от тройната.

    кво беше, комунисти СЪР?

  37. 37 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1678 Неутрално

    "Тази отсечка от аутобана е с дължина 40 километра и е пусната в експлоатация през 2007 година."Това накараха ли ви да го напишете, или сами решихте? :))
    —цитат от коментар 2 на pilgrim.epsylon


    И един км. от тази отсечка струва 3 пъти ПОВЕЧЕ на 1 километър от следващата Ст. Загора- Ямбол. Тази отсечка я спазари Станишев, а следващата Баце с Дянков на открит търг!!!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  38. 38 Профил на Martin187ism
    Martin187ism
    Рейтинг: 233 Любопитно

    До коментар [#14] от "Обществен деятел":

    май 8 години не си карал по тоя участък?

  39. 39
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  40. 40 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1678 Неутрално

    До коментар [#27] от "Обществен деятел":

    Писах за Карнобат по-горе.

    Русия- проказата на планетата Земя.
  41. 41 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 2731 Неутрално

    Тя половината тракия определено не е за 140 км/ч и е крайно време да се вземат в ръце, кефа на няколко люлински келеша с 15-годишни бмв-та не струва колкото живота на изпотрепаните хора...

    Обичам да грухтя и плюскам.
  42. 42 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 2164 Весело

    Това означава, че на практика магистрала няма! Искам да чуя коментара на Бойко Борисов - къде изчезна магистрала ГЕРБ?
    —цитат от коментар 29 на Anfil


    Има я бе, ама е път към гробищата.

    мурзилка
  43. 43 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Днес минах по АМ Хемус.
    Пълен потрес.

  44. 44 Профил на gil
    gil
    Рейтинг: 303 Неутрално

    Ограничението се въвежда от понеделник - това означава ли, че днес неравностите са по-гладки, отколкото ще бъдат утре?

    "Днес някой седи на сянка, защото преди много време някой друг е посадил дърво"
  45. 45 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 627 Весело

    Това е прекрасно...:-) Имам предложение авриййна лента да се раздели на две : За каруци и за велисипедисти....там е равно , па и реколта се прибира ей...

  46. 46 Профил на rossen4i4o
    rossen4i4o
    Рейтинг: 439 Неутрално

    ще събират ТОЛ такса като за магистрала ?

  47. 47 Профил на mtsvetanov
    mtsvetanov
    Рейтинг: 468 Неутрално

    Бойко ликвидира съществуващи магистрали доста по-бързо отколкото строи нови. Крайно време е за смяна на стратегията, поддържане на съществуващите да е топ приоритет. В противен случаи главния приоритет на Бойка се проваля тотално.

  48. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  49. 49 Профил на vovka
    vovka
    Рейтинг: 529 Неутрално

    питайте АПИ и Трейс защо така. Най- лесния вариент. А ремонт, когато му дойде време и е готово за източване

  50. 50 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1186 Разстроено

    Мошенници крадливи, тва са всички управляващи. Няма какво да се прехвърля топката, не стават. Затова и пътища няма да имаме и не само пътища...

  51. 51 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1678 Неутрално

    Магистралите са зле, много зле! Но последните години се ремонтираха най-лошите участъци нали? Помните ли макадама от София към Вакарел, или край Пловдив ямите джантоторошачки? Сега ремонтирани ли са? ремонтирани. В четвъртък се наложи спешно Бургас- София- Бургас... е за 7 часа бе добре. Я сега кажете за колко го вземахте Карнобат- Сливен, Нова- Стара Загора-Чирпан- Оризово- магистрала? Я софиянци да кажат нещо за метрото.... що се возят в него? Не съм фен на червен ББойко и никога няма да гласувам за него.... но направеното се вижда. Дори и да грешка... нещо се прави, опитват се!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  52. 52 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 897 Неутрално

    интересно, как ше искаш тол система и плащане на таквиз "магистралес"?

  53. 53 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 897 Неутрално

    До коментар [#51] от "chichka":

    бах ти партийна пропагандатор!
    земи едно магаре и с парите дадени му от ЕС, то щеше да свърши 10 пъти повече неща със 10 пъти по-голямо качество.
    бойко нема извинение зза кражбите!

  54. 54 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2477 Неутрално

    Това са битовизми.
    Важното е, че Борисов не е лигльо и побеждава.

  55. 55 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4217 Неутрално

    До коментар [#51] от "chichka":

    Ма как да не се вижда. Я ни кажи тия споменатите от теб неща колко пъти се ремонтираха? Колко струваха?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  56. 56 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4217 Неутрално

    До коментар [#53] от "scott":

    Ама той не бил фен на Бойко 😂

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  57. 57 Профил на shule
    shule
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Ограничението, ясно, но трябва да се реновира след като се анализира защо и в двете посоки само десните платна са в това състояние, а изпреварващите ленти не са. Явно има някаква закономерност, която проектантите или строителите, или и едните и другите не са предвидили.

  58. 58 Профил на vovka
    vovka
    Рейтинг: 529 Неутрално

    Най-лесният вариант. А ремонт? След приготвяне на източването ли? Пък и хранилка за бюджета за камери. ЯВно вече няма магистрала София-Бургас, но и няма журналисти да питат за възстановяването й.

  59. 59 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3576 Неутрално

    До коментар [#22] от "Ivo Di":

    Тъй де...! Но има малка подробност. Плащаш за пътищата, дето ги има. Никъде не се споменава, че трябва да са хубави пътища.
    Освен това, нямаш правен интерес, че да подаваш жалба и да съдиш държавата или общината. Това е един от последните методи, който се прилага от родното правосъдие. Някой друг определя, дали имаш правен интерес или нямаш. Ти, сам няма как да знаеш...! :)

    Бивш tww09306483.
  60. 60 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1678 Неутрално

    До коментар [#55] от "Darth Plagueis":

    Единственото което знам със сигурност съм го написал! За Бургас- Карнобат го написах. За цената на 1 км. магистрала Чирпан СТ. Загора и че СТ. Загора-Ямбол е три пъти по евтин километъра го написах! Още виж там някъде надписите Мостстрой. Знаеш ли на кой е? Акциите на тази компания по цена на придобиване от 1 000 000 лв за брой са придобити от ЧПФ!!! Реалната цена на акция сега е????? 1 лв, 5 лв или 10 стотинки?
    Фен съм на Истината и Коректноста!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  61. 61 Профил на kilmer
    kilmer
    Рейтинг: 422 Неутрално

    Вместо да слагат ограничения които само ТИР-овете ще спазват да я преасфалтират, безсрамници крадливи!!!

  62. 62 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5477 Неутрално

    До коментар [#51] от "chichka":

    Ще ти кажа - обръчите ОТКРАДНАХА милиарди пари от ЕС !!!
    Искаш ли да ти входирам един въпрос по темата ??? Или ДВА !?!?!?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  63. 63 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5477 Гневно

    До коментар [#52] от "scott":

    Толкова опасен участък на магистрала и такова престъпно бездействие не съм виждал никъде в Европа.
    ТАЛКОВА ГОДИНИ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  64. 64 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5477 Гневно

    До коментар [#54] от "Ще върнем България в Европа":

    Какво побеждава - маларията или туберкулозата ?!?!?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  65. 65 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5477 Гневно

    До коментар [#57] от "shule":

    Причините са известни от 10 години драги !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  66. 66 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5477 Весело

    До коментар [#60] от "chichka":

    Би ли ми казал кога точно Тракия е стигнала до Бургас, защото на 29.08. 2018 не го забелязах !!!
    Учудващо е колко си осведомен. Вероятно си някой професионалист със златен талон ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  67. 67 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5477 Весело

    До коментар [#61] от "kilmer":

    Няма как да стане само с преасфалтиране. Дрябва сериозен ремонт.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  68. 68 Профил на T.M.
    T.M.
    Рейтинг: 364 Неутрално

    До коментар [#57] от "shule":

    Има, да. Тежкотоварните камиони е***** майката на магистралата. Така ще е докато не почнат транзитните камионите с полуремаркета да ги товарят на границата на влак до другата граница...

  69. 69 Профил на SaveBG
    SaveBG
    Рейтинг: 1413 Неутрално

    Биволъ
    17 mins ·
    Топ 20 на строителните фирми според класацията на Капитал за 2017 г. имат приходи от около 1,8 милиарда лв. Този приход е генериран от около 5 600 служители по данни от НОИ за осигурените работници.
    Излиза, че всеки осигурен служител генерира средно 321 482 лв. приходи.
    Зад тази нереална цифра се крие фактът, че големите строителни фирми са просто разпределителни "хъбчета" за обществени поръчки.
    Реално строят фирми-подизпълнители, които получават мизерна част от сумите, ако изобщо грандовете благоволят да им платят.
    Правят се ужасяващи компромиси с качеството, но тъй като проектанти и надзорници са "консултанти", свързани с големите фирми, всичко минава по мед и масло.
    Парите от еврофондовете, от националните и от общинските обществените поръчки се усвояват до стотинка, въпреки мизерното изпълнение, което започва да се руши месеци след като строежът приключи.
    Консултантите са ключът към корупцията, както показа #ГеПиГейт, защото те нагласят търговете, разпределят подкупите и валидират кражбите.
    А корупцията убива!
    1. Джи Пи Груп 184 млн. 522 осигурени
    2. Трейс Груп Холд 173 милиона 65 осигурени
    3. Хидрострой 141 милиона 585 осигурени
    4. Главболгарстрой 128 милиона 47 осигурени
    5. Водстрой 98 118 милиона 271 осигурени
    6. ГБС - Инфраструктурно строителство 108 милиона 470 осигурени
    7. Щрабаг 90,9 милиона 313 осигурени
    8. Евро Алианс Тунели 82,9 милиона 313 осигурени
    9. Никми 79,8 милиона 329 осигурени
    10. Техноимпортекспорт 74,2 милиона 61 осигурени
    11. ПСТ Груп 73 милиона 280 осигурени
    12. Пътинженерингстрой-Т 68 милиона 526 осигурени
    13. Планекс 62 милиона 617 осигурени
    14. Агромах 61,9 милиона 64 осигурени
    15. Инфра Експерт 60 милиона 157 осигурени
    16. Кордеел - България 57 милиона 102 осигурени
    17. Микс-Констръкшън 56 милиона 132 осигурени
    18. ИСА 2000 55,9 милиона 636 осигурени
    19. Артекс Инженеринг 55,9 милиона 423 осигурени
    20. Автомагистрали 55,5 милиона 262 осигурени

  70. 70 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3352 Неутрално

    То всичкото е като магистралите, ма те личат.

  71. 71 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1507 Неутрално

    Основата не е издържала. Магистрала, за да е качствена иска 50 см едри камъни, 20 сантуметра ситем чакъл отгоре, пясък за празнините и няколко слоя различен асфалт. При римляните как се е получило с тези каменни плочи? 20 века вече си стоят. без камък отдолу не става.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  72. 72 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4887 Неутрално

    До коментар [#4] от "Обществен деятел":

    Според вас от кого е строен този участък

  73. 73 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 2312 Весело

    До коментар [#66] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Кмете, ако искаш да стигнеш до Бургас не карай по Хемус, а по Тракия. А отговора на тъпия ти въпрос е, че табелата Бургас е на, около 500 метра ит тази за края на Тракия.

    П.С. Добре дошъл. Бая дълъг бан отнесе май.

  74. 74 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3576 Неутрално

    До коментар [#57] от "shule":

    Да бе....! Колко ли е трудно да предвидиш, че камионите се движат основно в дясната лента?

    Бивш tww09306483.
  75. 75 Профил на 911
    911
    Рейтинг: 845 Неутрално

    До коментар [#2] от "pilgrim.epsylon":

    Сега остава да затворят и останалата до Карнобат (пусната доста по-късно - нали, "Дневник"? ;-) ), защото дясното платно не става за движение с повепе от 50 км.....

  76. 76 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9037 Неутрално

    До коментар [#2] от "pilgrim.epsylon":

    Истина е.

  77. 77 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5477 Весело

    До коментар [#73] от "zle_platen_trol":

    я да чуем бургазлии а не заклетите клакьори.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  78. 78 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4217 Неутрално

    До коментар [#60] от "chichka":

    Немаше да е лошо написаното от теб да отговаря на истината поне малко.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  79. 79 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 2312 Любопитно

    До коментар [#77] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Слушай мен тогава. Освен, ако ти не кажеш нещо различно ( защото всичко знаеш) последните 41 години от живота ми са минали в Бургас. Любопитно ми е, докъде според теб стига Тракия. Кажи да се посмеем.

  80. 80 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5477 Весело

    До коментар [#79] от "zle_platen_trol":

    Самият ти написа по-горе , че НЕ СТИГА ДО Бургас. Или не схващаш какво си написал.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  81. 81 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4217 Неутрално

    До коментар [#75] от "911":

    Е тук по-горе един тарикат ти е написал, че тоя участък не е мръднал.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  82. 82 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5477 Весело

    До коментар [#79] от "zle_platen_trol":

    Предлагам ти да преместите още табелата и да решите въпроса по гробарски !!! Няма да ви е трудно.
    Може ли да те попитам нещо за табелата ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  83. 83 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5477 Весело

    До коментар [#79] от "zle_platen_trol":

    Може и да направите Карнобат квартал на Бургас и тогава вече никой копче няма да може да ви каже по въпроса !!!
    Ние така навремето направихме бойко софиянец.
    Учете се бе !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  84. 84 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 2312 Неутрално

    До коментар [#82] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Табелата кмете е там, защото след нея е отбивката за Ветрен, а Ветрен е квартал. Не разбирям, защо се излагаш постоянно, сериозно ти го казвам. Това , че магистралата не стигала до Бургас е такава безподобна глупост, че нямам обяснение, защо упорстваш.

  85. 85 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5477 Весело

    До коментар [#84] от "zle_platen_trol":

    Ти го написа драги - ТИ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  86. 86 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5477 Весело

    До коментар [#84] от "zle_platen_trol":

    Я кажи къде е табелата за Край на магистралата ? И този път бъд по-честен.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  87. 87 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#2] от "pilgrim.epsylon":

    Участъкът е зле, но това изречение някак ми внушава, че ограничението е за всички 40 км., а на табелата, която е на снимката май изглежда е за 7 км. (което не прави по-малко недоумението ми защо е допуснато да се образуват онези вълни.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  88. 88 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 2164 Весело

    До коментар [#84] от "zle_platen_trol": Я кажи къде е табелата за Край на магистралата ? И този път бъд по-честен.
    —цитат от коментар 86 на КМЕТ В СЯНКА


    Къде свършва магистралата, ще се ориентираш по липсата на жрици на либофта.

    мурзилка
  89. 89 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4887 Весело

    До коментар [#48] от "Darth Plagueis":

    ,,И факт е че от Ст. Загора до Карнобат вече 8 години не е мръднала.”...,,

    Сакън, ни мой така. Тос участък от2010 до 2013 година е правен. И 2013 година Тракия е пусната в експлоатация по цялата дължина.
    Сега малко подробности. Участък Пазарджик- Пловдив и дясната лента посока Бургас Карнобат е на Костов. Участък Пловдив- Оризово е на Сакса. Участък Оризово Стара загора е по времето но тройната коалиция,Станишев. Участък Стара загора- Карнобат е правен2010-2013 година. Участък София Пазарджик е строен 1977-1987 година, трасето е избирано с помощта на въртолети и спътникови снимки, завоите нямат никакъв ,,скоростен,, наклон. Там магистралата е смятана за скорост от 140 км/ч. но завоите нямам думи без никакъв наклон. Говорил съм на тези завои леки коли и микробуси може да додрапат до сто- сто и двайсет километра, но особено ТИР-ове много ще се хвърлят вън от магистралата, особено посока Пазарджик София

  90. 90 Профил на the_european
    the_european
    Рейтинг: 529 Неутрално

    Това е участък, строен от Трейс. Тотално опорочена магистрална отсечка. Тук дори да се фрезова горния слой асфалт и да се преасфалтира, дефектите ще останат, тъй като е пестено при основите, и въобще технологията не е спазвана. За да се ремонтира както трябва, е необходимо да се изрине всичко и да се правят основите наново. Сигурно по-евтино ще е да се построи паралелно нова магистрала. Дясната по-натоварена лента е ужасно компрометирана. Движението по нея е крайно неприятно, настилката е крайно неравна с големи пропадания. Всички се опитват да карат в по-малко компрометираната лява лента, вкл. и онези, дето карат със, примерно 110 км/час. Възникват огромни пътни конфликти всеки път между тези, които карат по-бавно и са дебилни, и тези, дето са по-бързи, да не говорим за онези със скъпите лимузини, дето святкат с фарове и налитат на бой. На този участък си личи със страшна сила, колко много българи са дебилни, прости, балкански простаци. Отсечката е прекрасно поле за изява на травматолози, погребални агенции, писатели на съвременни пиеси, адвокати, съдии, става за екшън-риалити шоу и за наблюдения от тъй наречените социални антрополози. Има не малко фирми, близки до властта, дето печелят поръчки. Но само Трейс са толкова ужасяващо некадърни. Тук вредите от тяхното дръзновено творчество значително надвишават ползите. Последния път като минах от там, бяхме цялото семейство - жена и две деца, а беше бая натоварено, и просто слязох от магистралата в Ст. Загора и минах през Чирпан. Дори след участъка се усещаше неимоверното напрежение в шофьорите, дръзнали да минат от там.

  91. 91 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4887 Весело

    До коментар [#48] от "Darth Plagueis":

    Забравих да допълня участъкът Оризово Стара загора занършва напрпаво в полето без никакво предупреждение, колко хвърляния станаха там, че и с жертви докато се сетят да поставят предупредителни табели и да направят ,, релефно, вибриращо,, платното,

  92. 92 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4217 Неутрално

    До коментар [#89] от "сидер":

    Алеле, Хххахахаххахахахха, е тва е директно за цитат на деня, не знам коя част в мнението ми харесва най-многи 😂😂😂

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  93. 93 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1912 Неутрално

    Заради неравности се въвежда ограничение от 90 км/ч по 40 километра от магистрала "Тракия"

    Ми , счупена е комуникацията , както би се изразил Проситя . С Четвърти километър , примерно .

  94. 94 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1912 Неутрално

    То , като прочетеш внимателно съобщението на Агенция пътища и сглобиш прочетеното , излиза , че цялата магистрала е 4ос..на "от герберските фукльовци . От пускането й в експлоатация , Тракия е непрекъснато в ремонти . Едва ли има месец време , през което да не е извършван ремонтв някой участък . А Простия продължава да се фукляви пред блондинки - репортерки , и да бяга като дявол от тамян от личен диспут с Нинова .И ще продължава да се крие , докато някой ден го сбара в някой ъгъл на тепиха по бели гащи и му нажули задника , с извинение със стрък коприва . Или с пиперка арнаутка .

  95. 95 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1912 Любопитно

    До коментар [#1] от "kritikar":Заради неравности се въвежда ограничение от 90 км/ч по 40 километра от магистрала "Тракия"

    Ремонт на кое ? На ремонта ли ?

  96. 96 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1912 Неутрално

    До коментар [#2] от "pilgrim.epsylon":
    Това накараха ли ви да го напишете, или сами решихте? :))

    Това знаят - това пишат . Но не знаят , че МАГИСТРАЛА , ,когато е завършен и открит последния построен участък . Това е определението на Простия и простите , когато Станишев обявяваше Е 79 за магистрала , а те му опонираха че с един - два построени участъци , няма магистрала . Но се оказа , че магистрала Тракия се откри не от Простия , а от правителството на Орешарски , когато беше построен последния й участък . И така фукльото остана без лентичка за ОТКРИТА ОТ НЕКО магистрала . Но има от една уличка в някакво опустяло село, от петдесетина метра , на която пише - Построено от Герб .

  97. 97 Профил на Toni Ivanov
    Toni Ivanov
    Рейтинг: 2182 Неутрално

    Сега сравнете качеството и дълготрайността на пътищата строени по времето на Живков и пътищата строени сега от неговия лакей и ще видите голямата разлика.

  98. 98 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5477 Неутрално

    До коментар [#97] от "Toni Ivanov":

    То и при количествата е така ! Колко километра са построени при бойко за 10 години и колко километра при Живков.
    И С ЧИИ ПАРИ Е СТРОЕНО !?!?!?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  99. 99 Профил на Toni Ivanov
    Toni Ivanov
    Рейтинг: 2182 Неутрално

    До #90 the_europian. Много нежно го пишеш,пестено от основите. По-правилно би било е крадено от скритите видове работи,които сега излизат наяве.

  100. 100 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1678 Неутрално

    До коментар [#66] от "КМЕТ В СЯНКА":

    кв. Ветрен е квартал на Бургас!

    Русия- проказата на планетата Земя.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK