Ограничение - добре, а ремонт кога? Нашите "най-евтини" магистрали накрая винаги ни излизат най-скъпи - мили, родни, но струващи много пари и, най-вече - животи! Колко нещастни сме, само ние си знаем!
Най добре да я направят пешеходна зона тая 'магистрала'. И може още некой лев да усвоят после за велоалеи. В африка бях преди време - даже там строят по качествено пътища от тук.
А да кажат кога почва ремонта и? Щото ако се скапе още повече, може и 30км ограничение да сложат, и 15км/ч може. Защо има колковози по няколкогодишни участъци, а?
Напълно несправедлива мярка - моята кола е много добра (нова, скъпа, голяма, качествена, безкомпромисно поддържана) и без риск за ман и околните спокойно мога да карам с между 30 и 50км по-бързо от обичайната 10-15-годишна кочина, която кара средностатистическия беден и посредствен българин. Откъде накъде трябва да спазвам ограниченията за бедните?!
Спомням след 2009 като почнаха следващите участъци, от БСП в продължение на година всеки петък в парламентарен контрол имаше питане - защо вместо чакъл се полага пепел от Марица Изток.
Сега съм сигурен че точно те са правили така, и съвсем по съветски образец са обвинявали другите с собствените си безобразия.
И факт е че от Ст. Загора до Карнобат вече 8 години не е мръднала.
Ще е лошо ако са ги накарали, защото такива неща трябва да се упоменават изрично
Всичко което ми трябваше да знам за християнството го научих от тези които взривяват гинекологични клиники.
"Тази отсечка от аутобана е с дължина 40 километра и е пусната в експлоатация през 2007 година."Това накараха ли ви да го напишете, или сами решихте? :))
Километрични задръствания, на 21.09 Петък започнаха още от изходът на София посока Бургас и траяха над час шофиране на 1 и 2 предавка.....Коментарът е излишен !
Да твърдиш, че тоя кенеф при Карнобат не е мръднал, е все едо да твърдиш, че при Чирпан не е мръднала. Дясната лента колко пъти я правеха, 3 или 4? А тия туйчета против снегонавяване ко стана с тях, че нещо ги нема?
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Има ли начин да се съди АПИ или някой друг за тия неща? Щото кинтите за свинетки не са никак фалшиви, а това, ковто получаваме в замяна не е никак добро.
"Заради неравности по пътното платно на магистрала "Тракия" в участъка между Чирпан-Стара Загора от понеделник се въвежда ограничение от 90 км/ч."........ "Тази отсечка от аутобана е с дължина 40 километра и е пусната в експлоатация през 2007 година."
"Кого за таз прокоба да виним?" - Шекспир. Неравностите се дължат на подаване на насипите или нездрава земна основа. Прост ремонт на асфалтовата настилка не върши работа. Май и гаранционния срок вече е изтекъл. Вината е на целокупния данъкоплатец и той ще си понесе наказанието. Да се научи да мисли и да изисква.
До края на мандата няма да останат магистрали. Половината с ограничение, другата половина двупосочни. Независимо кой е строил, пътя има 10г гаранция. Защо не го затвориха миналата година?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Скритият подтекст в заглавието - “Заради корупция и тежки зависимости, в участък от 40 км. от магистрала “Тракия”, максималната допустима скорост е 90 км/ч, с тенденция да стане 50 км/ч.”
Не е нормално магистрала за 10 години да се скапе. Не е нормално на магистрала ограничението да е 90 км/ч. Крайно време е, пълната гаранция за пътища да е минимум 20 години.
Тя магитрслата тръгна да се скапва още от третата година - сега просто изчакаха да и изтече гаранцията, че иначе някой от аверите строители трябваше да се бръкнат доста дълбоко - както писаха и по-горе - тези бабуни там не се дължат на проблеми с асфалта а на слягане на насипната основа - ремонта на такъв проблем вероятно е към 50% от цената на нова отсечка.
По спомен, стандарта за подмяна на износващият слой е 7 години, т.е. надвишили сте с 50% периода на поддръжка. Сега е редно да има санкции към АПИ за всяка изгубена минута на пътуващите нам, знаете каква е формулата, нали така оправдавате нуждата да се строят магистрали.
"Тази отсечка от аутобана е с дължина 40 километра и е пусната в експлоатация през 2007 година."Това накараха ли ви да го напишете, или сами решихте? :))
И един км. от тази отсечка струва 3 пъти ПОВЕЧЕ на 1 километър от следващата Ст. Загора- Ямбол. Тази отсечка я спазари Станишев, а следващата Баце с Дянков на открит търг!!!
Русия е проказата на планетата Земя.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Тя половината тракия определено не е за 140 км/ч и е крайно време да се вземат в ръце, кефа на няколко люлински келеша с 15-годишни бмв-та не струва колкото живота на изпотрепаните хора...
Това е прекрасно...:-) Имам предложение авриййна лента да се раздели на две : За каруци и за велисипедисти....там е равно , па и реколта се прибира ей...
Бойко ликвидира съществуващи магистрали доста по-бързо отколкото строи нови. Крайно време е за смяна на стратегията, поддържане на съществуващите да е топ приоритет. В противен случаи главния приоритет на Бойка се проваля тотално.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Магистралите са зле, много зле! Но последните години се ремонтираха най-лошите участъци нали? Помните ли макадама от София към Вакарел, или край Пловдив ямите джантоторошачки? Сега ремонтирани ли са? ремонтирани. В четвъртък се наложи спешно Бургас- София- Бургас... е за 7 часа бе добре. Я сега кажете за колко го вземахте Карнобат- Сливен, Нова- Стара Загора-Чирпан- Оризово- магистрала? Я софиянци да кажат нещо за метрото.... що се возят в него? Не съм фен на червен ББойко и никога няма да гласувам за него.... но направеното се вижда. Дори и да грешка... нещо се прави, опитват се!
бах ти партийна пропагандатор! земи едно магаре и с парите дадени му от ЕС, то щеше да свърши 10 пъти повече неща със 10 пъти по-голямо качество. бойко нема извинение зза кражбите!
Ограничението, ясно, но трябва да се реновира след като се анализира защо и в двете посоки само десните платна са в това състояние, а изпреварващите ленти не са. Явно има някаква закономерност, която проектантите или строителите, или и едните и другите не са предвидили.
Най-лесният вариант. А ремонт? След приготвяне на източването ли? Пък и хранилка за бюджета за камери. ЯВно вече няма магистрала София-Бургас, но и няма журналисти да питат за възстановяването й.
Тъй де...! Но има малка подробност. Плащаш за пътищата, дето ги има. Никъде не се споменава, че трябва да са хубави пътища. Освен това, нямаш правен интерес, че да подаваш жалба и да съдиш държавата или общината. Това е един от последните методи, който се прилага от родното правосъдие. Някой друг определя, дали имаш правен интерес или нямаш. Ти, сам няма как да знаеш...! :)
Единственото което знам със сигурност съм го написал! За Бургас- Карнобат го написах. За цената на 1 км. магистрала Чирпан СТ. Загора и че СТ. Загора-Ямбол е три пъти по евтин километъра го написах! Още виж там някъде надписите Мостстрой. Знаеш ли на кой е? Акциите на тази компания по цена на придобиване от 1 000 000 лв за брой са придобити от ЧПФ!!! Реалната цена на акция сега е????? 1 лв, 5 лв или 10 стотинки? Фен съм на Истината и Коректноста!
Би ли ми казал кога точно Тракия е стигнала до Бургас, защото на 29.08. 2018 не го забелязах !!! Учудващо е колко си осведомен. Вероятно си някой професионалист със златен талон ?
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
Има, да. Тежкотоварните камиони е***** майката на магистралата. Така ще е докато не почнат транзитните камионите с полуремаркета да ги товарят на границата на влак до другата граница...
Биволъ 17 mins · Топ 20 на строителните фирми според класацията на Капитал за 2017 г. имат приходи от около 1,8 милиарда лв. Този приход е генериран от около 5 600 служители по данни от НОИ за осигурените работници. Излиза, че всеки осигурен служител генерира средно 321 482 лв. приходи. Зад тази нереална цифра се крие фактът, че големите строителни фирми са просто разпределителни "хъбчета" за обществени поръчки. Реално строят фирми-подизпълнители, които получават мизерна част от сумите, ако изобщо грандовете благоволят да им платят. Правят се ужасяващи компромиси с качеството, но тъй като проектанти и надзорници са "консултанти", свързани с големите фирми, всичко минава по мед и масло. Парите от еврофондовете, от националните и от общинските обществените поръчки се усвояват до стотинка, въпреки мизерното изпълнение, което започва да се руши месеци след като строежът приключи. Консултантите са ключът към корупцията, както показа #ГеПиГейт, защото те нагласят търговете, разпределят подкупите и валидират кражбите. А корупцията убива! 1. Джи Пи Груп 184 млн. 522 осигурени 2. Трейс Груп Холд 173 милиона 65 осигурени 3. Хидрострой 141 милиона 585 осигурени 4. Главболгарстрой 128 милиона 47 осигурени 5. Водстрой 98 118 милиона 271 осигурени 6. ГБС - Инфраструктурно строителство 108 милиона 470 осигурени 7. Щрабаг 90,9 милиона 313 осигурени 8. Евро Алианс Тунели 82,9 милиона 313 осигурени 9. Никми 79,8 милиона 329 осигурени 10. Техноимпортекспорт 74,2 милиона 61 осигурени 11. ПСТ Груп 73 милиона 280 осигурени 12. Пътинженерингстрой-Т 68 милиона 526 осигурени 13. Планекс 62 милиона 617 осигурени 14. Агромах 61,9 милиона 64 осигурени 15. Инфра Експерт 60 милиона 157 осигурени 16. Кордеел - България 57 милиона 102 осигурени 17. Микс-Констръкшън 56 милиона 132 осигурени 18. ИСА 2000 55,9 милиона 636 осигурени 19. Артекс Инженеринг 55,9 милиона 423 осигурени 20. Автомагистрали 55,5 милиона 262 осигурени
Основата не е издържала. Магистрала, за да е качствена иска 50 см едри камъни, 20 сантуметра ситем чакъл отгоре, пясък за празнините и няколко слоя различен асфалт. При римляните как се е получило с тези каменни плочи? 20 века вече си стоят. без камък отдолу не става.
Само простите хора си мислят, че има прости неща!
Футболът е проста игра, но не е за прости хора ...
Кмете, ако искаш да стигнеш до Бургас не карай по Хемус, а по Тракия. А отговора на тъпия ти въпрос е, че табелата Бургас е на, около 500 метра ит тази за края на Тракия.
Сега остава да затворят и останалата до Карнобат (пусната доста по-късно - нали, "Дневник"? ;-) ), защото дясното платно не става за движение с повепе от 50 км.....
Слушай мен тогава. Освен, ако ти не кажеш нещо различно ( защото всичко знаеш) последните 41 години от живота ми са минали в Бургас. Любопитно ми е, докъде според теб стига Тракия. Кажи да се посмеем.
Може и да направите Карнобат квартал на Бургас и тогава вече никой копче няма да може да ви каже по въпроса !!! Ние така навремето направихме бойко софиянец. Учете се бе !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
Табелата кмете е там, защото след нея е отбивката за Ветрен, а Ветрен е квартал. Не разбирям, защо се излагаш постоянно, сериозно ти го казвам. Това , че магистралата не стигала до Бургас е такава безподобна глупост, че нямам обяснение, защо упорстваш.
Участъкът е зле, но това изречение някак ми внушава, че ограничението е за всички 40 км., а на табелата, която е на снимката май изглежда е за 7 км. (което не прави по-малко недоумението ми защо е допуснато да се образуват онези вълни.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
,,И факт е че от Ст. Загора до Карнобат вече 8 години не е мръднала.”...,,
Сакън, ни мой така. Тос участък от2010 до 2013 година е правен. И 2013 година Тракия е пусната в експлоатация по цялата дължина. Сега малко подробности. Участък Пазарджик- Пловдив и дясната лента посока Бургас Карнобат е на Костов. Участък Пловдив- Оризово е на Сакса. Участък Оризово Стара загора е по времето но тройната коалиция,Станишев. Участък Стара загора- Карнобат е правен2010-2013 година. Участък София Пазарджик е строен 1977-1987 година, трасето е избирано с помощта на въртолети и спътникови снимки, завоите нямат никакъв ,,скоростен,, наклон. Там магистралата е смятана за скорост от 140 км/ч. но завоите нямам думи без никакъв наклон. Говорил съм на тези завои леки коли и микробуси може да додрапат до сто- сто и двайсет километра, но особено ТИР-ове много ще се хвърлят вън от магистралата, особено посока Пазарджик София
Това е участък, строен от Трейс. Тотално опорочена магистрална отсечка. Тук дори да се фрезова горния слой асфалт и да се преасфалтира, дефектите ще останат, тъй като е пестено при основите, и въобще технологията не е спазвана. За да се ремонтира както трябва, е необходимо да се изрине всичко и да се правят основите наново. Сигурно по-евтино ще е да се построи паралелно нова магистрала. Дясната по-натоварена лента е ужасно компрометирана. Движението по нея е крайно неприятно, настилката е крайно неравна с големи пропадания. Всички се опитват да карат в по-малко компрометираната лява лента, вкл. и онези, дето карат със, примерно 110 км/час. Възникват огромни пътни конфликти всеки път между тези, които карат по-бавно и са дебилни, и тези, дето са по-бързи, да не говорим за онези със скъпите лимузини, дето святкат с фарове и налитат на бой. На този участък си личи със страшна сила, колко много българи са дебилни, прости, балкански простаци. Отсечката е прекрасно поле за изява на травматолози, погребални агенции, писатели на съвременни пиеси, адвокати, съдии, става за екшън-риалити шоу и за наблюдения от тъй наречените социални антрополози. Има не малко фирми, близки до властта, дето печелят поръчки. Но само Трейс са толкова ужасяващо некадърни. Тук вредите от тяхното дръзновено творчество значително надвишават ползите. Последния път като минах от там, бяхме цялото семейство - жена и две деца, а беше бая натоварено, и просто слязох от магистралата в Ст. Загора и минах през Чирпан. Дори след участъка се усещаше неимоверното напрежение в шофьорите, дръзнали да минат от там.
Забравих да допълня участъкът Оризово Стара загора занършва напрпаво в полето без никакво предупреждение, колко хвърляния станаха там, че и с жертви докато се сетят да поставят предупредителни табели и да направят ,, релефно, вибриращо,, платното,
То , като прочетеш внимателно съобщението на Агенция пътища и сглобиш прочетеното , излиза , че цялата магистрала е 4ос..на "от герберските фукльовци . От пускането й в експлоатация , Тракия е непрекъснато в ремонти . Едва ли има месец време , през което да не е извършван ремонтв някой участък . А Простия продължава да се фукляви пред блондинки - репортерки , и да бяга като дявол от тамян от личен диспут с Нинова .И ще продължава да се крие , докато някой ден го сбара в някой ъгъл на тепиха по бели гащи и му нажули задника , с извинение със стрък коприва . Или с пиперка арнаутка .
До коментар [#2] от "pilgrim.epsylon": Това накараха ли ви да го напишете, или сами решихте? :))
Това знаят - това пишат . Но не знаят , че МАГИСТРАЛА , ,когато е завършен и открит последния построен участък . Това е определението на Простия и простите , когато Станишев обявяваше Е 79 за магистрала , а те му опонираха че с един - два построени участъци , няма магистрала . Но се оказа , че магистрала Тракия се откри не от Простия , а от правителството на Орешарски , когато беше построен последния й участък . И така фукльото остана без лентичка за ОТКРИТА ОТ НЕКО магистрала . Но има от една уличка в някакво опустяло село, от петдесетина метра , на която пише - Построено от Герб .
Сега сравнете качеството и дълготрайността на пътищата строени по времето на Живков и пътищата строени сега от неговия лакей и ще видите голямата разлика.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
kritikar
Рейтинг: 524 НеутралноОграничение - добре, а ремонт кога? Нашите "най-евтини" магистрали накрая винаги ни излизат най-скъпи - мили, родни, но струващи много пари и, най-вече - животи! Колко нещастни сме, само ние си знаем!
pilgrim.epsylon
Рейтинг: 838 Весело"Тази отсечка от аутобана е с дължина 40 километра и е пусната в експлоатация през 2007 година."
[quote#114:"trollhunter"]Айде да спрем да обиждаме нацистите на хитлер.[/quote]Това накараха ли ви да го напишете, или сами решихте? :))
terminal velocity
Рейтинг: 0 НеутралноНай добре да я направят пешеходна зона тая 'магистрала'. И може още некой лев да усвоят после за велоалеи.
Путин - мы верим в тебя !В африка бях преди време - даже там строят по качествено пътища от тук.
MORTAR
Рейтинг: 237 НеутралноМда, това е участъка дето все спорим с приятели от Боко ли е строен или от тройната.
Свободен архитект, урбанист и еколог!Сега ще им го забия...
Иван K
Рейтинг: 2472 НеутралноКачеството на пътищата се вижда от всекиго, само не се вижда от комисиите, които подписват протоколите.
подписJust Бахур
Рейтинг: 460 НеутралноДо коментар [#5] от "Иван К":
ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще! Потомствен антикомунист!И тези комисии са в схемата
penetrating
Рейтинг: 8832 НеутралноЛошо строителство не се решава със знаци, а с качествени ремонти
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertchevyvolt
Рейтинг: 960 НеутралноСтроен е от Трейс!
Хи-хи
Рейтинг: 2037 НеутралноПусната 2007? Нема начин да не са усвоени кинти поне за 2-3 ремонта от боковите обръчи...
troi
Рейтинг: 665 НеутралноА да кажат кога почва ремонта и? Щото ако се скапе още повече, може и 30км ограничение да сложат, и 15км/ч може. Защо има колковози по няколкогодишни участъци, а?
забавление и приключениеНинов
Рейтинг: 1726 Неутрално"Тази отсечка от аутобана е с дължина 40 километра и е пусната в експлоатация през 2007 година."
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.+++++
На български под думата "аутобан" се разбира герм. автомагистрала, тоест става дума за съвсем конкретно географско понятие.
zxp53317185
Рейтинг: 3552 НеутралноВинаги ми е било куриозно като има знак за неравности по немските аутобани. Ние толкова равен път колкото техния"неравен" нямаме 😁
Митко Палаузофф
Рейтинг: 766 НеутралноНапълно несправедлива мярка - моята кола е много добра (нова, скъпа, голяма, качествена, безкомпромисно поддържана) и без риск за ман и околните спокойно мога да карам с между 30 и 50км по-бързо от обичайната 10-15-годишна кочина, която кара средностатистическия беден и посредствен българин. Откъде накъде трябва да спазвам ограниченията за бедните?!
В Гейропа съм! В Гейропа съм!MORTAR
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#2] от "pilgrim.epsylon":
Свободен архитект, урбанист и еколог!Ами важно е да се знае, не мислиш ли...
Спомням след 2009 като почнаха следващите участъци, от БСП в продължение на година всеки петък в парламентарен контрол имаше питане - защо вместо чакъл се полага пепел от Марица Изток.
Сега съм сигурен че точно те са правили така, и съвсем по съветски образец са обвинявали другите с собствените си безобразия.
И факт е че от Ст. Загора до Карнобат вече 8 години не е мръднала.
balien
Рейтинг: 268 НеутралноДо коментар [#13] от "Митко Палаузофф": от законите на физиката...
Strygalldwir
Рейтинг: 728 НеутралноЩе е лошо ако са ги накарали, защото такива неща трябва да се упоменават изрично Всичко което ми трябваше да знам за християнството го научих от тези които взривяват гинекологични клиники.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3205 НеутралноОтсечката даже си има много кръпки което значи ,че ежегодно се пооправя по малко!
Libertarianism is just anarchy for rich people
deymus
Рейтинг: 1404 НеутралноТъй тъй, на места си е много опасна.
Само защо така саботират на Боко магистралите.
samoedin
Рейтинг: 3992 НеутралноКилометрични задръствания, на 21.09 Петък започнаха още от изходът на София посока Бургас и траяха над час шофиране на 1 и 2 предавка.....Коментарът е излишен !
Darth Plagueis
Рейтинг: 1451 НеутралноДо коментар [#14] от "Обществен деятел":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКДа твърдиш, че тоя кенеф при Карнобат не е мръднал, е все едо да твърдиш, че при Чирпан не е мръднала. Дясната лента колко пъти я правеха, 3 или 4? А тия туйчета против снегонавяване ко стана с тях, че нещо ги нема?
valtoro
Рейтинг: 1010 НеутралноНеравностите по пътя са повече от гънките по мозъка на управляващите !!!
Ivo Di
Рейтинг: 237 НеутралноИма ли начин да се съди АПИ или някой друг за тия неща?
Щото кинтите за свинетки не са никак фалшиви, а това, ковто получаваме в замяна не е никак добро.
Judjuk
Рейтинг: 2847 Неутрално"Заради неравности по пътното платно на магистрала "Тракия" в участъка между Чирпан-Стара Загора от понеделник се въвежда ограничение от 90 км/ч."........ "Тази отсечка от аутобана е с дължина 40 километра и е пусната в експлоатация през 2007 година."
Judjuk"Кого за таз прокоба да виним?" - Шекспир.
Неравностите се дължат на подаване на насипите или нездрава земна основа. Прост ремонт на асфалтовата настилка не върши работа. Май и гаранционния срок вече е изтекъл. Вината е на целокупния данъкоплатец и той ще си понесе наказанието. Да се научи да мисли и да изисква.
yavooor
Рейтинг: 1238 НеутралноДо края на мандата няма да останат магистрали.
Половината с ограничение, другата половина двупосочни.
Независимо кой е строил, пътя има 10г гаранция.
Защо не го затвориха миналата година?
lustmord
Рейтинг: 294 ЛюбопитноИ мюлюционери ли ще има да дебнат в храсите с радара за спазването на тази сладка забрана?
daam
Рейтинг: 1270 НеутралноПостроено преди 11 г. и в такова състояние? Строи се само едни фирми, на едни хора да взимат пари, друго не се гледа!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Chung Kuo
Рейтинг: 237 НеутралноСкритият подтекст в заглавието - “Заради корупция и тежки зависимости, в участък от 40 км. от магистрала “Тракия”, максималната допустима скорост е 90 км/ч, с тенденция да стане 50 км/ч.”
silverman
Рейтинг: 789 НеутралноТова означава, че на практика магистрала няма! Искам да чуя коментара на Бойко Борисов - къде изчезна магистрала ГЕРБ?
гарата
Рейтинг: 524 НеутралноОх хранилкаааа...
wnl03619584
Рейтинг: 241 НеутралноНе е нормално магистрала за 10 години да се скапе. Не е нормално на магистрала ограничението да е 90 км/ч. Крайно време е, пълната гаранция за пътища да е минимум 20 години.
lustmord
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#31] от "xox55541929":
Тя магитрслата тръгна да се скапва още от третата година - сега просто изчакаха да и изтече гаранцията, че иначе някой от аверите строители трябваше да се бръкнат доста дълбоко - както писаха и по-горе - тези бабуни там не се дължат на проблеми с асфалта а на слягане на насипната основа - ремонта на такъв проблем вероятно е към 50% от цената на нова отсечка.
Plamen Vl
Рейтинг: 409 РазстроеноТъжна магистрала, тъжна държава... По тези пътища се движим, в тази държава живеем.
ivanko77
Рейтинг: 474 НеутралноПо спомен, стандарта за подмяна на износващият слой е 7 години, т.е. надвишили сте с 50% периода на поддръжка. Сега е редно да има санкции към АПИ за всяка изгубена минута на пътуващите нам, знаете каква е формулата, нали така оправдавате нуждата да се строят магистрали.
voodoo_child
Рейтинг: 1145 НеутралноПоздравления за другаря Станишев и ПиЕсАй АД!
https://www.google.bg/amp/s/m.dnevnik.bg/print/arhiv_za_grada/2007/10/04/383418_magistrala_trakiia_stigna_do_stara_zagora/amp
Martin187ism
Рейтинг: 237 ВеселоДо коментар [#4] от "Обществен деятел":
и аз така... начи, ако е за строене - от бойко. ако е за ремонти - от тройната.
кво беше, комунисти СЪР?
chichka
Рейтинг: 2248 НеутралноИ един км. от тази отсечка струва 3 пъти ПОВЕЧЕ на 1 километър от следващата Ст. Загора- Ямбол. Тази отсечка я спазари Станишев, а следващата Баце с Дянков на открит търг!!! Русия е проказата на планетата Земя.
Martin187ism
Рейтинг: 237 ЛюбопитноДо коментар [#14] от "Обществен деятел":
май 8 години не си карал по тоя участък?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
chichka
Рейтинг: 2248 НеутралноДо коментар [#27] от "Обществен деятел":
Русия е проказата на планетата Земя.Писах за Карнобат по-горе.
Свинчуга
Рейтинг: 1688 НеутралноТя половината тракия определено не е за 140 км/ч и е крайно време да се вземат в ръце, кефа на няколко люлински келеша с 15-годишни бмв-та не струва колкото живота на изпотрепаните хора...
Обичам да грухтя и плюскам.Маршалов
Рейтинг: 524 ВеселоИма я бе, ама е път към гробищата. мурзилка
Killing Joke
Рейтинг: 1570 НеутралноДнес минах по АМ Хемус.
Пълен потрес.
gil
Рейтинг: 307 НеутралноОграничението се въвежда от понеделник - това означава ли, че днес неравностите са по-гладки, отколкото ще бъдат утре?
"Днес някой седи на сянка, защото преди много време някой друг е посадил дърво"elevation04
Рейтинг: 600 ВеселоТова е прекрасно...:-) Имам предложение авриййна лента да се раздели на две : За каруци и за велисипедисти....там е равно , па и реколта се прибира ей...
rossen4i4o
Рейтинг: 237 Неутралноще събират ТОЛ такса като за магистрала ?
mtsvetanov
Рейтинг: 512 НеутралноБойко ликвидира съществуващи магистрали доста по-бързо отколкото строи нови. Крайно време е за смяна на стратегията, поддържане на съществуващите да е топ приоритет. В противен случаи главния приоритет на Бойка се проваля тотално.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
vovka
Рейтинг: 900 Неутралнопитайте АПИ и Трейс защо така. Най- лесния вариент. А ремонт, когато му дойде време и е готово за източване
geordgeo
Рейтинг: 1130 РазстроеноМошенници крадливи, тва са всички управляващи. Няма какво да се прехвърля топката, не стават. Затова и пътища няма да имаме и не само пътища...
chichka
Рейтинг: 2248 НеутралноМагистралите са зле, много зле! Но последните години се ремонтираха най-лошите участъци нали? Помните ли макадама от София към Вакарел, или край Пловдив ямите джантоторошачки? Сега ремонтирани ли са? ремонтирани. В четвъртък се наложи спешно Бургас- София- Бургас... е за 7 часа бе добре. Я сега кажете за колко го вземахте Карнобат- Сливен, Нова- Стара Загора-Чирпан- Оризово- магистрала? Я софиянци да кажат нещо за метрото.... що се возят в него? Не съм фен на червен ББойко и никога няма да гласувам за него.... но направеното се вижда. Дори и да грешка... нещо се прави, опитват се!
Русия е проказата на планетата Земя.scott
Рейтинг: 825 Неутралноинтересно, как ше искаш тол система и плащане на таквиз "магистралес"?
scott
Рейтинг: 825 НеутралноДо коментар [#51] от "chichka":
бах ти партийна пропагандатор!
земи едно магаре и с парите дадени му от ЕС, то щеше да свърши 10 пъти повече неща със 10 пъти по-голямо качество.
бойко нема извинение зза кражбите!
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 3040 НеутралноТова са битовизми.
Важното е, че Борисов не е лигльо и побеждава.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1451 НеутралноДо коментар [#51] от "chichka":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКМа как да не се вижда. Я ни кажи тия споменатите от теб неща колко пъти се ремонтираха? Колко струваха?
Darth Plagueis
Рейтинг: 1451 НеутралноДо коментар [#53] от "scott":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКАма той не бил фен на Бойко 😂
shule
Рейтинг: 294 НеутралноОграничението, ясно, но трябва да се реновира след като се анализира защо и в двете посоки само десните платна са в това състояние, а изпреварващите ленти не са. Явно има някаква закономерност, която проектантите или строителите, или и едните и другите не са предвидили.
vovka
Рейтинг: 900 НеутралноНай-лесният вариант. А ремонт? След приготвяне на източването ли? Пък и хранилка за бюджета за камери. ЯВно вече няма магистрала София-Бургас, но и няма журналисти да питат за възстановяването й.
Petleshev
Рейтинг: 2442 НеутралноДо коментар [#22] от "Ivo Di":
Бивш tww09306483.Тъй де...! Но има малка подробност. Плащаш за пътищата, дето ги има. Никъде не се споменава, че трябва да са хубави пътища.
Освен това, нямаш правен интерес, че да подаваш жалба и да съдиш държавата или общината. Това е един от последните методи, който се прилага от родното правосъдие. Някой друг определя, дали имаш правен интерес или нямаш. Ти, сам няма как да знаеш...! :)
chichka
Рейтинг: 2248 НеутралноДо коментар [#55] от "Darth Plagueis":
Русия е проказата на планетата Земя.Единственото което знам със сигурност съм го написал! За Бургас- Карнобат го написах. За цената на 1 км. магистрала Чирпан СТ. Загора и че СТ. Загора-Ямбол е три пъти по евтин километъра го написах! Още виж там някъде надписите Мостстрой. Знаеш ли на кой е? Акциите на тази компания по цена на придобиване от 1 000 000 лв за брой са придобити от ЧПФ!!! Реалната цена на акция сега е????? 1 лв, 5 лв или 10 стотинки?
Фен съм на Истината и Коректноста!
kilmer
Рейтинг: 466 НеутралноВместо да слагат ограничения които само ТИР-овете ще спазват да я преасфалтират, безсрамници крадливи!!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4577 НеутралноДо коментар [#51] от "chichka":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ще ти кажа - обръчите ОТКРАДНАХА милиарди пари от ЕС !!!
Искаш ли да ти входирам един въпрос по темата ??? Или ДВА !?!?!?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4577 ГневноДо коментар [#52] от "scott":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Толкова опасен участък на магистрала и такова престъпно бездействие не съм виждал никъде в Европа.
ТАЛКОВА ГОДИНИ !!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4577 ГневноДо коментар [#54] от "Ще върнем България в Европа":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Какво побеждава - маларията или туберкулозата ?!?!?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4577 ГневноДо коментар [#57] от "shule":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Причините са известни от 10 години драги !!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4577 ВеселоДо коментар [#60] от "chichka":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Би ли ми казал кога точно Тракия е стигнала до Бургас, защото на 29.08. 2018 не го забелязах !!!
Учудващо е колко си осведомен. Вероятно си някой професионалист със златен талон ?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4577 ВеселоДо коментар [#61] от "kilmer":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Няма как да стане само с преасфалтиране. Дрябва сериозен ремонт.
TM
Рейтинг: 689 НеутралноДо коментар [#57] от "shule":
Има, да. Тежкотоварните камиони е***** майката на магистралата. Така ще е докато не почнат транзитните камионите с полуремаркета да ги товарят на границата на влак до другата граница...
RIP BG
Рейтинг: 371 НеутралноБиволъ
17 mins ·
Топ 20 на строителните фирми според класацията на Капитал за 2017 г. имат приходи от около 1,8 милиарда лв. Този приход е генериран от около 5 600 служители по данни от НОИ за осигурените работници.
Излиза, че всеки осигурен служител генерира средно 321 482 лв. приходи.
Зад тази нереална цифра се крие фактът, че големите строителни фирми са просто разпределителни "хъбчета" за обществени поръчки.
Реално строят фирми-подизпълнители, които получават мизерна част от сумите, ако изобщо грандовете благоволят да им платят.
Правят се ужасяващи компромиси с качеството, но тъй като проектанти и надзорници са "консултанти", свързани с големите фирми, всичко минава по мед и масло.
Парите от еврофондовете, от националните и от общинските обществените поръчки се усвояват до стотинка, въпреки мизерното изпълнение, което започва да се руши месеци след като строежът приключи.
Консултантите са ключът към корупцията, както показа #ГеПиГейт, защото те нагласят търговете, разпределят подкупите и валидират кражбите.
А корупцията убива!
1. Джи Пи Груп 184 млн. 522 осигурени
2. Трейс Груп Холд 173 милиона 65 осигурени
3. Хидрострой 141 милиона 585 осигурени
4. Главболгарстрой 128 милиона 47 осигурени
5. Водстрой 98 118 милиона 271 осигурени
6. ГБС - Инфраструктурно строителство 108 милиона 470 осигурени
7. Щрабаг 90,9 милиона 313 осигурени
8. Евро Алианс Тунели 82,9 милиона 313 осигурени
9. Никми 79,8 милиона 329 осигурени
10. Техноимпортекспорт 74,2 милиона 61 осигурени
11. ПСТ Груп 73 милиона 280 осигурени
12. Пътинженерингстрой-Т 68 милиона 526 осигурени
13. Планекс 62 милиона 617 осигурени
14. Агромах 61,9 милиона 64 осигурени
15. Инфра Експерт 60 милиона 157 осигурени
16. Кордеел - България 57 милиона 102 осигурени
17. Микс-Констръкшън 56 милиона 132 осигурени
18. ИСА 2000 55,9 милиона 636 осигурени
19. Артекс Инженеринг 55,9 милиона 423 осигурени
20. Автомагистрали 55,5 милиона 262 осигурени
Judjuk
Рейтинг: 2847 НеутралноТо всичкото е като магистралите, ма те личат.
JudjukСатана Ликующий
Рейтинг: 849 НеутралноОсновата не е издържала. Магистрала, за да е качствена иска 50 см едри камъни, 20 сантуметра ситем чакъл отгоре, пясък за празнините и няколко слоя различен асфалт. При римляните как се е получило с тези каменни плочи? 20 века вече си стоят. без камък отдолу не става.
Само простите хора си мислят, че има прости неща! Футболът е проста игра, но не е за прости хора ...сидер
Рейтинг: 640 НеутралноДо коментар [#4] от "Обществен деятел":
Според вас от кого е строен този участък
zle_platen_trol
Рейтинг: 466 ВеселоДо коментар [#66] от "КМЕТ В СЯНКА":
Кмете, ако искаш да стигнеш до Бургас не карай по Хемус, а по Тракия. А отговора на тъпия ти въпрос е, че табелата Бургас е на, около 500 метра ит тази за края на Тракия.
П.С. Добре дошъл. Бая дълъг бан отнесе май.
Petleshev
Рейтинг: 2442 НеутралноДо коментар [#57] от "shule":
Бивш tww09306483.Да бе....! Колко ли е трудно да предвидиш, че камионите се движат основно в дясната лента?
911
Рейтинг: 855 НеутралноДо коментар [#2] от "pilgrim.epsylon":
Сега остава да затворят и останалата до Карнобат (пусната доста по-късно - нали, "Дневник"? ;-) ), защото дясното платно не става за движение с повепе от 50 км.....
Роси
Рейтинг: 7596 НеутралноДо коментар [#2] от "pilgrim.epsylon":
Истина е.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4577 ВеселоДо коментар [#73] от "zle_platen_trol":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!я да чуем бургазлии а не заклетите клакьори.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1451 НеутралноДо коментар [#60] от "chichka":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНемаше да е лошо написаното от теб да отговаря на истината поне малко.
zle_platen_trol
Рейтинг: 466 ЛюбопитноДо коментар [#77] от "КМЕТ В СЯНКА":
Слушай мен тогава. Освен, ако ти не кажеш нещо различно ( защото всичко знаеш) последните 41 години от живота ми са минали в Бургас. Любопитно ми е, докъде според теб стига Тракия. Кажи да се посмеем.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4577 ВеселоДо коментар [#79] от "zle_platen_trol":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Самият ти написа по-горе , че НЕ СТИГА ДО Бургас. Или не схващаш какво си написал.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1451 НеутралноДо коментар [#75] от "911":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЕ тук по-горе един тарикат ти е написал, че тоя участък не е мръднал.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4577 ВеселоДо коментар [#79] от "zle_platen_trol":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Предлагам ти да преместите още табелата и да решите въпроса по гробарски !!! Няма да ви е трудно.
Може ли да те попитам нещо за табелата ?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4577 ВеселоДо коментар [#79] от "zle_platen_trol":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Може и да направите Карнобат квартал на Бургас и тогава вече никой копче няма да може да ви каже по въпроса !!!
Ние така навремето направихме бойко софиянец.
Учете се бе !!!
zle_platen_trol
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#82] от "КМЕТ В СЯНКА":
Табелата кмете е там, защото след нея е отбивката за Ветрен, а Ветрен е квартал. Не разбирям, защо се излагаш постоянно, сериозно ти го казвам. Това , че магистралата не стигала до Бургас е такава безподобна глупост, че нямам обяснение, защо упорстваш.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4577 ВеселоДо коментар [#84] от "zle_platen_trol":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ти го написа драги - ТИ !!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4577 ВеселоДо коментар [#84] от "zle_platen_trol":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Я кажи къде е табелата за Край на магистралата ? И този път бъд по-честен.
bludniq_sin
Рейтинг: 1556 НеутралноДо коментар [#2] от "pilgrim.epsylon":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlУчастъкът е зле, но това изречение някак ми внушава, че ограничението е за всички 40 км., а на табелата, която е на снимката май изглежда е за 7 км. (което не прави по-малко недоумението ми защо е допуснато да се образуват онези вълни.
Маршалов
Рейтинг: 524 ВеселоКъде свършва магистралата, ще се ориентираш по липсата на жрици на либофта. мурзилка
сидер
Рейтинг: 640 ВеселоДо коментар [#48] от "Darth Plagueis":
,,И факт е че от Ст. Загора до Карнобат вече 8 години не е мръднала.”...,,
Сакън, ни мой така. Тос участък от2010 до 2013 година е правен. И 2013 година Тракия е пусната в експлоатация по цялата дължина.
Сега малко подробности. Участък Пазарджик- Пловдив и дясната лента посока Бургас Карнобат е на Костов. Участък Пловдив- Оризово е на Сакса. Участък Оризово Стара загора е по времето но тройната коалиция,Станишев. Участък Стара загора- Карнобат е правен2010-2013 година. Участък София Пазарджик е строен 1977-1987 година, трасето е избирано с помощта на въртолети и спътникови снимки, завоите нямат никакъв ,,скоростен,, наклон. Там магистралата е смятана за скорост от 140 км/ч. но завоите нямам думи без никакъв наклон. Говорил съм на тези завои леки коли и микробуси може да додрапат до сто- сто и двайсет километра, но особено ТИР-ове много ще се хвърлят вън от магистралата, особено посока Пазарджик София
the_european
Рейтинг: 474 НеутралноТова е участък, строен от Трейс. Тотално опорочена магистрална отсечка. Тук дори да се фрезова горния слой асфалт и да се преасфалтира, дефектите ще останат, тъй като е пестено при основите, и въобще технологията не е спазвана. За да се ремонтира както трябва, е необходимо да се изрине всичко и да се правят основите наново. Сигурно по-евтино ще е да се построи паралелно нова магистрала. Дясната по-натоварена лента е ужасно компрометирана. Движението по нея е крайно неприятно, настилката е крайно неравна с големи пропадания. Всички се опитват да карат в по-малко компрометираната лява лента, вкл. и онези, дето карат със, примерно 110 км/час. Възникват огромни пътни конфликти всеки път между тези, които карат по-бавно и са дебилни, и тези, дето са по-бързи, да не говорим за онези със скъпите лимузини, дето святкат с фарове и налитат на бой. На този участък си личи със страшна сила, колко много българи са дебилни, прости, балкански простаци. Отсечката е прекрасно поле за изява на травматолози, погребални агенции, писатели на съвременни пиеси, адвокати, съдии, става за екшън-риалити шоу и за наблюдения от тъй наречените социални антрополози. Има не малко фирми, близки до властта, дето печелят поръчки. Но само Трейс са толкова ужасяващо некадърни. Тук вредите от тяхното дръзновено творчество значително надвишават ползите. Последния път като минах от там, бяхме цялото семейство - жена и две деца, а беше бая натоварено, и просто слязох от магистралата в Ст. Загора и минах през Чирпан. Дори след участъка се усещаше неимоверното напрежение в шофьорите, дръзнали да минат от там.
сидер
Рейтинг: 640 ВеселоДо коментар [#48] от "Darth Plagueis":
Забравих да допълня участъкът Оризово Стара загора занършва напрпаво в полето без никакво предупреждение, колко хвърляния станаха там, че и с жертви докато се сетят да поставят предупредителни табели и да направят ,, релефно, вибриращо,, платното,
Darth Plagueis
Рейтинг: 1451 НеутралноДо коментар [#89] от "сидер":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКАлеле, Хххахахаххахахахха, е тва е директно за цитат на деня, не знам коя част в мнението ми харесва най-многи 😂😂😂
papуre
Рейтинг: 696 НеутралноЗаради неравности се въвежда ограничение от 90 км/ч по 40 километра от магистрала "Тракия"
Ми , счупена е комуникацията , както би се изразил Проситя . С Четвърти километър , примерно .
papуre
Рейтинг: 696 НеутралноТо , като прочетеш внимателно съобщението на Агенция пътища и сглобиш прочетеното , излиза , че цялата магистрала е 4ос..на "от герберските фукльовци . От пускането й в експлоатация , Тракия е непрекъснато в ремонти . Едва ли има месец време , през което да не е извършван ремонтв някой участък . А Простия продължава да се фукляви пред блондинки - репортерки , и да бяга като дявол от тамян от личен диспут с Нинова .И ще продължава да се крие , докато някой ден го сбара в някой ъгъл на тепиха по бели гащи и му нажули задника , с извинение със стрък коприва . Или с пиперка арнаутка .
papуre
Рейтинг: 696 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "kritikar":Заради неравности се въвежда ограничение от 90 км/ч по 40 километра от магистрала "Тракия"
Ремонт на кое ? На ремонта ли ?
papуre
Рейтинг: 696 НеутралноДо коментар [#2] от "pilgrim.epsylon":
Това накараха ли ви да го напишете, или сами решихте? :))
Това знаят - това пишат . Но не знаят , че МАГИСТРАЛА , ,когато е завършен и открит последния построен участък . Това е определението на Простия и простите , когато Станишев обявяваше Е 79 за магистрала , а те му опонираха че с един - два построени участъци , няма магистрала . Но се оказа , че магистрала Тракия се откри не от Простия , а от правителството на Орешарски , когато беше построен последния й участък . И така фукльото остана без лентичка за ОТКРИТА ОТ НЕКО магистрала . Но има от една уличка в някакво опустяло село, от петдесетина метра , на която пише - Построено от Герб .
Toni Ivanov
Рейтинг: 466 НеутралноСега сравнете качеството и дълготрайността на пътищата строени по времето на Живков и пътищата строени сега от неговия лакей и ще видите голямата разлика.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4577 НеутралноДо коментар [#97] от "Toni Ivanov":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!То и при количествата е така ! Колко километра са построени при бойко за 10 години и колко километра при Живков.
И С ЧИИ ПАРИ Е СТРОЕНО !?!?!?
Toni Ivanov
Рейтинг: 466 НеутралноДо #90 the_europian. Много нежно го пишеш,пестено от основите. По-правилно би било е крадено от скритите видове работи,които сега излизат наяве.
chichka
Рейтинг: 2248 НеутралноДо коментар [#66] от "КМЕТ В СЯНКА":
Русия е проказата на планетата Земя.кв. Ветрен е квартал на Бургас!