"Пежо И-Леджънт": Вдъхновен от миналото с поглед в бъдещето

"Пежо И-Леджънт концепт" и "Пежо" 504 купе.



Пежо" ще покаже на автосалона в Париж в началото на следващия месец прототип на автономен електрически автомобил, вдъхновен от легендарното "Пежо" 504 купе от 70-те години на миналия век. Моделът "И-Леджънт концепт"(e-LEGEND CONCEPT) е дълъг 4.65 метра, широк 1.93 м., висок 1.37 м и има междуосие от 2.69 м.

"Пежо И-Леджънт": Вдъхновен от миналото с поглед в бъдещето

Задвижването е поверено на електромотори с мощност 745 конски сили и максимален въртящ момент 800 Нм, които получават енергия от батерии с капацитет 100 киловатчаса. Задвижването е на четирите колела, като ускорението от място до 100 км/ч отнема 4 секунда, а пробегът достига 220 км/ч.
"Пежо И-Леджънт": Вдъхновен от миналото с поглед в бъдещето

"Пежо И-Леджънт концепт" предлага два режима на шофиране от водач и два автономни. Автомобилът е снабден с личен асистент с гласово управление.
"Пежо И-Леджънт": Вдъхновен от миналото с поглед в бъдещето


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (22)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1576 Весело

    " 4 секунда"
    "а пробегът достига 220 км/ч."
    Ох! Няма лошо да мине някой събудил се редактор, с технически познания да оправи бакиите на автора, които е сътворил в само няколкото реда текст на материала.

    мурзилка
  2. 2 Профил на aleks ivan
    aleks ivan
    Рейтинг: 2247 Неутрално

    Грозно и неоригинално!

    ЖИВОТ за дунавските есетри!! : https://esetri.wwf.bg/
  3. 3 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 13565 Неутрално

    200 км пробег не ми изглежда вдъхновяващо. И едва ли е необходима толкова мощност, която го скъсява..

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  4. 4 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    До коментар [#2] от "aleks ivan":

    Въпрос на вкус. Според мен е страхотно. Но с 200 км пробег не е особено практична.

  5. 5 Профил на Nike
    Nike
    Рейтинг: 252 Весело

    До коментар [#2] от "aleks ivan":Въпрос на вкус. Според мен е страхотно. Но с 200 км пробег не е особено практична.
    —цитат от коментар 4 на truly


    Защо да не е !?!?
    220км/ч пробег си е събитие....
    За 10 часа ще измине 2200км , а за 200 часа ще обиколи земята....

  6. 6 Профил на asenvidenov
    asenvidenov
    Рейтинг: 471 Разстроено

    The 456-hp electric drive sends power to all four wheels and gets up to 373 miles (600 km) of range on the WLTP cycle, assuming the 100-kWh battery pack is fully charged. That powertrain develops 590 lb-ft, helping the car whip off the line from 0 to 62 mph in under 4 seconds. Peugeot lists top speed at 137 mph (220 km/h).

    В статията конете са 745!!!, пробега 220км, а то кво било?
    Мощността е 456 конски сили, пробегът - 600 километра...

    БОЖЕ, пази България!

  7. 7 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2348 Неутрално

    Ужас. Тоя дизайнер не заслужава и дървено кубче да му се дава да работи!

  8. 8 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1576 Неутрално

    The 456-hp electric drive sends power to all four wheels and gets up to 373 miles (600 km) of range on the WLTP cycle, assuming the 100-kWh battery pack is fully charged. That powertrain develops 590 lb-ft, helping the car whip off the line from 0 to 62 mph in under 4 seconds. Peugeot lists top speed at 137 mph (220 km/h).В статията конете са 745!!!, пробега 220км, а то кво било?Мощността е 456 конски сили, пробегът - 600 километра...БОЖЕ, пази България!
    —цитат от коментар 6 на asenvidenov


    Дам, почти нищо общо с оригиналната статия. Не знам кой точно я е превеждал, ама със абсолютна сигурност няма нито технически познания, нито владее чужди езици. Може би чистачката я е пуснала, докато е премитала редакцията? Аз ако съм началник в Дневник, такъв човек, не бих го държал на работа, нито минута повече.

    мурзилка
  9. 9 Профил на Matematiks
    Matematiks
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#7] от "niakoi_si":

    Пак ли ръсиш глупости на кило?!? Като за престрояването

    Колата е страхотна и е вдъхновена от легендарното Пежо 504.Справили са се доста добре като копие на 504
    Ти няма как да го знаеш това, или не си бил роден или баща ти е чакал за Москвич 20 години по това време....

  10. 10 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1342 Весело

    Лелеее, на тази предница как и отива един V-образен шестак, а то автономна елекричка - бля!
    Такава предница трябва да издава звук бе, алооооо, а не да я озвучавате с изкуствено бръмчене...

  11. 11 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1342 Весело

    220км/ч пробег си е събитие....
    За 10 часа ще измине 2200км , а за 200 часа ще обиколи земята....
    —цитат от коментар 5 на Nike


    АААаааааа ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  12. 12 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1839 Весело
  13. 13 Профил на Густав
    Густав
    Рейтинг: 1089 Неутрално

    Изглежда воланът може да се прибере съвсем на режим автопилот, поне така изглежда на втората снимка.

  14. 14 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 546 Неутрално

    До коментар [#1] от "Маршалов":

    То т'ва е машинно транслиран текст за правене на новини от нищото, нали трябва да се генерира трафик :)

  15. 15 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    До коментар [#10] от "cristo_n":

    Съгласен! Даже 12-цилиндров :)

  16. 16 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    Лелеее, на тази предница как и отива един V-образен шестак, а то автономна елекричка - бля! Такава предница трябва да издава звук бе, алооооо, а не да я озвучавате с изкуствено бръмчене...
    —цитат от коментар 10 на cristo_n


    Предстои бръмченето и шестаците да останат в историята. Адаптирай се.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  17. 17 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1342 Неутрално

    До коментар [#10] от "cristo_n":Съгласен! Даже 12-цилиндров :)
    —цитат от коментар 15 на truly


    За такова предложение еколозите от редакцията на Дневник направо ще ме бан-нат, затова се задоволих с шестак. ;)

  18. 18 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1342 Разстроено

    Предстои бръмченето и шестаците да останат в историята. Адаптирай се.
    —цитат от коментар 16 на quatro_4x3


    Така е, ще останат в историята, както останаха в историята хубавите филми и хубавите рок-банди от миналото!
    Да, ще се адаптираме, то е ясно, но ще продължаваме да милеем за хубавите и ИСТИНСКИ неща от миналото.


  19. 19 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    [quote#18:"cristo_n"][/quote]

    Всяко време си има неговите "истински неща" и ги създават хората живеещи в това време. Създават ги такива, каквито им харесват. За това, което приемаш за истински неща, хората по-възрастни с 30-40-50 години от тебе са са говорели като теб. Гладиаторските борби са били от истинските неща в тяхното време но сега на никого не липсват. По-добре приеми настоящето и бъдещето, отколкото да се тормозиш от носталгия по миналото, което е приключено завинаги.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  20. 20 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1141 Весело

    Екстра си изглежда количката, нямаше да е лошо и един тест драйв да й се направи...

  21. 21 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3636 Любопитно

    До коментар [#19] от "quatro_4x3":
    "Всяко време си има неговите "истински неща" и ги създават хората живеещи в това време. Създават ги такива, каквито им харесват"
    ===============
    Сред тези истински неща вероятно са пластмасовите домати и сиренето с палмово масло.

    Еретик
  22. 22 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 847 Весело

    Въобще не прилича на Мустанг :)





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK