"""""""""........... 3/15 Автомобилът е с предно предаване, снабден е с пестепенна механична скоростна кутия, а средният разход на горива е 6.2 л/100 км.
Просветът е 17 сантиметра, като основните възли и агрегати са защитени от гора. ............."""""""""""""
''''''''''....... са защитени от гора. .......'''''' - = - = - = -
Каква е гората - иглолистна или широколистна ? :-) , :-) , :-)
В Е С Е Л О ! ! !
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
А защо пък не - намери ми СУВ с големината и пространството на по-големия от двата модела... За 38 990 -нищо не можеш да намериш на пазара, 4.6м е например Шкода Кодиак -но той ще ти излезе като му сложиш 2-те места отзад 50-52 000лв, докато при този надали 2-те места отзад много ще натежът -ако го избираш за семеен автомобил. Никой не ти дава зор да го взимаш пълен с екстри за 55 000лв, както и при Шкодата, но базовите модели се различават със 7-8 000лв в полза на чеха.
Само дето е чеха е оборудван с агрегати на ВАГ. Докато това има някакъв античен мотор, предполагам взет от Опел (не съм сигурен), а останалото можем само да гадаем от къде са прекопирали.
Чети бе, чукча! И двата двигателя са собствени разработки. Бензинката е трицилиндрова с многоточково впръскване и променливо газоразпределение на двата вала. Много олд-скуул звучи, нали?!
ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще!
Потомствен антикомунист!
"Незнам що в Дневник си мислят, че някой от аудиторията им би си взел такова "нещо"." ============ Засега и аз не бих. Засега. Нали така се говореше и за корейските коли.
Таргета на вносителя са държавните организации, длъжни да купуват с обществени поръчки, в които решаващото условие е най-ниската цена. Едва ли ще му се получи обаче - обявените цени са много високи.
Тата нали имаха амбиции с модела Нано да разбият Европа с цена от 5000 евро за нова кола? Ама като сложиха задължителните за ЕС чистачки, катализатор, колани, две въздушни възглавници, ABS, ESP и резервна гума, цената стана 10000 евро, колкото на "европейците". За разлика от качеството.......
Знанието е сила, информацията - власт
Да, аз се возих на една такава квадратна джипка, цялата изгнила. Вътре звукът и вибрациите от мотора бяха все едно си си опрял зъбите вурху него (върху мотора). А пътното поведение беше много озадачаващо - при всяко преминаване през дори и малка неравност, не тропаше от окачването, да кажеш, че има нещо разбито, ами всички стъкла и ламарини се стрисаха звучно като при земетресение, все едно стъклата всеки момент ще станат на сол, дори и предното. Все едно колата беше скована от дъски, тенекии и тънки джамове за домашни прозорци. Такъв интересен ефект даже и в 30-годишна УАЗ-ка или ЛуАЗ (който знае какво е това чудо), ползвани през целия си живот офроуд по чукарите, не съм наблюдавал.
Ниската цена е начин да пробиеш на пазара. Някога са се смели на японските коли и техника, а през 80-те стават еталон за качество. По улиците още се движат корейските "Тико", които си бяха зле, но сега корейците правят много прилични коли. Индийци купиха "Роувър" и "Ягуар" и съм сигурен че и тях ги чака светло бъдеще.
Имаше проблеми и с качеството на "Дачия", но на ниската си цена бяха добра алтернатива. Сега и качеството се вдигна и и цената с него, но и самата марка вече си приема сериозно, особено за служебни коли. Пълно е с "Дъстър" по улиците, а повечето са внесени от Западна Европа - нов внос. Съвсем прилични са.
Ако се види че тези индийски коли са с прилично качество - защо не? Толкова ли всички сте богати да купувате семейни коли за по 50-60 хиляди в този форум? Като гледам улиците новите коли са една шепа, за сметка на "нов внос", така че хайде да не се дуем.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
lustmord
Рейтинг: 323 НеутралноПомислих го за Лада това като го видях.
niakoi_si
Рейтинг: 648 НеутралноНезнам що в Дневник си мислят, че някой от аудиторията им би си взел такова "нещо".
Чардо
Рейтинг: 1341 Любопитно"""""""""........... 3/15
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24Автомобилът е с предно предаване, снабден е с пестепенна механична скоростна кутия, а средният разход на горива е 6.2 л/100 км.
Просветът е 17 сантиметра, като основните възли и агрегати са защитени от гора. ............."""""""""""""
''''''''''....... са защитени от гора. .......''''''
- = - = - = -
Каква е гората - иглолистна или широколистна ? :-) , :-) , :-)
В Е С Е Л О ! ! !
Ronald Reagan
Рейтинг: 1003 НеутралноНашите индийци предпочитат Мерцедес и ако може бел :) !
agent****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
Levski Levov
Рейтинг: 233 НеутралноА защо пък не - намери ми СУВ с големината и пространството на по-големия от двата модела...
За 38 990 -нищо не можеш да намериш на пазара, 4.6м е например Шкода Кодиак -но той ще ти излезе като му сложиш 2-те места отзад 50-52 000лв, докато при този надали 2-те места отзад много ще натежът -ако го избираш за семеен автомобил.
Никой не ти дава зор да го взимаш пълен с екстри за 55 000лв, както и при Шкодата, но базовите модели се различават със 7-8 000лв в полза на чеха.
Дундурук
Рейтинг: 408 НеутралноАбе тея Махиндри и преди май имаха вносител и продаваха известно време. Все още се виждат по-старите модели по улиците.
niakoi_si
Рейтинг: 648 НеутралноДо коментар [#6] от "Levski Levov":
Само дето е чеха е оборудван с агрегати на ВАГ. Докато това има някакъв античен мотор, предполагам взет от Опел (не съм сигурен), а останалото можем само да гадаем от къде са прекопирали.
foxa5
Рейтинг: 541 НеутралноЕгати дърветата, сигурно са по-зле и от лада. 😁
Милош
Рейтинг: 427 НеутралноВ никакъв случай не бих си взел кола правена от руснак, китаец или Бат Сали :) Всъщност за китаеца да не се заричам все пак.
Just Бахур
Рейтинг: 300 НеутралноДо коментар [#8] от "niakoi_si":
ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще! Потомствен антикомунист!Чети бе, чукча! И двата двигателя са собствени разработки. Бензинката е трицилиндрова с многоточково впръскване и променливо газоразпределение на двата вала. Много олд-скуул звучи, нали?!
Таралеж
Рейтинг: 2968 НеутралноВиждали ли сте индиец да кара кола? Голямо задръстване пада, А индийка? Направо спира движението!
Костадин Иванов
Рейтинг: 2887 НеутралноДо коментар [#2] от "niakoi_si":
Еретик"Незнам що в Дневник си мислят, че някой от аудиторията им би си взел такова "нещо"."
============
Засега и аз не бих. Засега. Нали така се говореше и за корейските коли.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 3218 ВеселоНе стават!!!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...pag
Рейтинг: 1120 НеутралноТаргета на вносителя са държавните организации, длъжни да купуват с обществени поръчки, в които решаващото условие е най-ниската цена.
Едва ли ще му се получи обаче - обявените цени са много високи.
Тата нали имаха амбиции с модела Нано да разбият Европа с цена от 5000 евро за нова кола? Ама като сложиха задължителните за ЕС чистачки, катализатор, колани, две въздушни възглавници, ABS, ESP и резервна гума, цената стана 10000 евро, колкото на "европейците".
За разлика от качеството....... Знанието е сила, информацията - власт
Таралеж
Рейтинг: 2968 НеутралноЩе ми е изключително интересно да им посетя заводите, да видя индиец полагащ физически труд.
Таралеж
Рейтинг: 2968 НеутралноЩе ми е изключително интересно да им посетя заводите, да видя индиец полагащ физически труд.
Виктор Петров
Рейтинг: 221 НеутралноТака бутафорно изглеждаха първите внесени у нас корейски автомобили- Деу Рейсър, Супер Салон и т.н., а сега правят доста прилични автомобили.
axlroseeus47368223
Рейтинг: 274 ВеселоДа, аз се возих на една такава квадратна джипка, цялата изгнила. Вътре звукът и вибрациите от мотора бяха все едно си си опрял зъбите вурху него (върху мотора). А пътното поведение беше много озадачаващо - при всяко преминаване през дори и малка неравност, не тропаше от окачването, да кажеш, че има нещо разбито, ами всички стъкла и ламарини се стрисаха звучно като при земетресение, все едно стъклата всеки момент ще станат на сол, дори и предното. Все едно колата беше скована от дъски, тенекии и тънки джамове за домашни прозорци. Такъв интересен ефект даже и в 30-годишна УАЗ-ка или ЛуАЗ (който знае какво е това чудо), ползвани през целия си живот офроуд по чукарите, не съм наблюдавал.
edin slep
Рейтинг: 607 НеутралноНиската цена е начин да пробиеш на пазара. Някога са се смели на японските коли и техника, а през 80-те стават еталон за качество. По улиците още се движат корейските "Тико", които си бяха зле, но сега корейците правят много прилични коли. Индийци купиха "Роувър" и "Ягуар" и съм сигурен че и тях ги чака светло бъдеще.
preklara raraИмаше проблеми и с качеството на "Дачия", но на ниската си цена бяха добра алтернатива. Сега и качеството се вдигна и и цената с него, но и самата марка вече си приема сериозно, особено за служебни коли. Пълно е с "Дъстър" по улиците, а повечето са внесени от Западна Европа - нов внос. Съвсем прилични са.
Ако се види че тези индийски коли са с прилично качество - защо не? Толкова ли всички сте богати да купувате семейни коли за по 50-60 хиляди в този форум? Като гледам улиците новите коли са една шепа, за сметка на "нов внос", така че хайде да не се дуем.
Скакауец
Рейтинг: 648 НеутралноДа
Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)mop36557620
Рейтинг: 320 НеутралноРуснаците дори такива коли не могат да сделат още