Заради ремонти се затваря Северната тангента и ще се ползва Околовръстното на София

Заради ремонти се затваря Северната тангента и ще се ползва Околовръстното на София

© Агенция Пътна инфраструктура



Гаранционни ремонти на Северната скоростна тангента, които се налагат по-малко от три години след пускането й, налагат прехвърляне на трафика по Околовръстния път на София, съобщиха от Агенция "Пътна инфраструктура".


До 7 октомври ще е ограничено движението в посока Ботевград от девети километър до включването в Околовръстното.


От 9 октомври до 20 октомври няма да може да се ползва Северната скоростна тангента от пътен възел "Ботевградско шосе" до пътен възел "Чепинско шосе" в посока Калотина.




Северната скоростна тангента е с дължина 16.5 километра. Изграждането й струваше 180 млн. лв. с ДДС.


Изпълнител на проекта е консорциум "ХПВС-ССТ", в който участват: "Хидрострой" АД, "Пътни строежи Велико Търново" АД, "Пътинженерингстрой" АД, "Пътстрой Бургас" ЕООД и "Водстрой 98" АД. Официалното пускане на цялото трасе стана на 16 април 2016 година.

Коментари (74)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Kotarak
    Kotarak
    Рейтинг: 851 Неутрално

    Три години... Пак много издържа

  2. 2 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4017 Неутрално

    Хахахахаххаха, стабилно!!!

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  3. 3 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1217 Неутрално

    Какво безобразие. И особено нагло е да се "гордеят" и хвалят с тези "постижения"

  4. 4 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 1245 Любопитно

    Къде си Бойко? Нема ли да откриваш ремонтирания участък?

  5. 5 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5227 Гневно

    ГАРАНТИРАНО ОТ ГЕРБ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  6. 6 Профил на The sphere
    The sphere
    Рейтинг: 766 Любопитно

    #Кой, кой е при строежа на съоръжението? #Кой взе парите , кой изпълни проекта, кой е отговорен за гаранционната поддръжка?
    А след калпавия строеж кой, ще плаща за ремонтите след изтичане на гаранцията или той на #кой око не вади.

    "Социализма свършва, когато свършат парите на другите."
  7. 7 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2427 Неутрално


    За мен Северната скоростна тангента е дори по-голяма загадка отколкото недовършената южна дъга на Околовръстното шосе.

  8. 8 Профил на Kotarak
    Kotarak
    Рейтинг: 851 Неутрално

    То ако за три години по време на гаранция даде дефекти, не ми се мисли какво ще изкочи като изтече гаранцията. Имам чувството, че направо ще трябва да се начисли Данък Пътища, който да върви със стоките. 20% ДДС + 10% Данък Пътища в стойноста на стоките, за да се оправим с тези разбити пътища.

  9. 9 Профил на The Island
    The Island
    Рейтинг: 305 Неутрално

    Изведнъж я затвориха. Каква е причината никой не казва ? Много малък срок на експлоатация !

  10. 10 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5227 Неутрално

    До коментар [#8] от "Kotarak":

    На първо време десетина мастити затворници ще свършат отлична работа.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  11. 11 Профил на koliok5
    koliok5
    Рейтинг: 328 Неутрално

    Всички мостове са на вълни, а снадките са пропаднали и или правиш скок или се удряш като в стълбище... #КОЙ?!

  12. 12 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5227 Неутрално

    До коментар [#9] от "The Island":

    Вероятно някоя греда се е откачила и пътят е станал смъртоносен. Нямаме обаче читави журналисти да пуснат едно дронче да поснима малко.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  13. 13 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5227 Неутрално

    До коментар [#11] от "koliok5":

    Писали сме едновременно. Мостовите съоръжения са цяла отделна наука и не са уста за всяка лъжица и като проектиране и като строителство и монтаж и като надзор.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  14. 14 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1698 Весело

    До коментар [#9] от "The Island":Вероятно някоя греда се е откачила и пътят е станал смъртоносен. Нямаме обаче читави журналисти да пуснат едно дронче да поснима малко.
    —цитат от коментар 12 на КМЕТ В СЯНКА


    Е не може да бъде, ти да не разбираш от журналистика и дрончета. що не я свършиш тази работа? Вчера като минавах от там, нямаше откачена греда(освен тази в главата ти), нищо смъртоносно нямаше. Но да, имаше дискомфорт, както е написал колегата в коментар 11.

  15. 15 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 2912 Неутрално

    Стабилност, приятели! Всяка година, макс две, и имаме ремонт. Пътищата в Бълхария и ремонтите им са скъпи, но за сметка на това некачествени.

  16. 16 Профил на koliok5
    koliok5
    Рейтинг: 328 Неутрално

    Ама чакайте малко!! Най-гадния удар и скок на Северната тангента е на последния пътен възел в посока Калотина! На Илиянци мисля, че се пада.. А този участък не виждам в статията да се ремонтира въобще!!!

  17. 17 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 2286 Неутрално

    А дано се сетят покрай ремонта да открият и детелината за Металснаб и Кубратово.
    Инак по всички мостове трябва да караш със 50-60 че ще откачиш предния мост.
    Насипваха я с шлака от Кремиковските табани а шлаката или раздуе или сляга на времето я изгребаха от началото на Хемус, че мостчето за Елешница - Желява беше с цепнатина 70-80 см. И по някаква програма я поправиха хем надзора беше един англичанин който и до кенеф не ходеше знаейки на какво сме способни Ганьовците.

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  18. 18 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1949 Неутрално

    хаха
    поне са се сетили да се отстранят дефектите докато е в гаранция и да не се ремонтира с пари от бюджета.
    Трябва всеки нов участък преди да му изтече гаранцията да минава комисия и да задължава изпълнителя да си отстранява дефекти, да си оправя фуги и така нататък

  19. 19 Профил на disorg
    disorg
    Рейтинг: 616 Весело

    И северната тангента не устиска един пълен мандат.

  20. 20 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 511 Неутрално

    Ами... бързаха да я открият за да не изпуснат европейското финансиране. Голям зор беше да влязат в срок и знам, че претупаха доста неща. Имаше някакви усложнения по трасето и искаха удължаване на срока, но ги натиснаха да приключват. Да продължават все така другарите от герб - поръчки само на мен, на теб и нашите приятели.

  21. 21 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2800 Неутрално

    До коментар [#11] от "koliok5":
    До коментар [#17] от "Танас":

    Подобен проблем с мостовите съоръжения има и на АМ "Тракия". Някои са добре проектирани и изпълнени и преминаването по тях е плавно, но при други има сериозно друсване в началото и в края. И всичко това, като се има предвид, че там автомобилите се движат средно с по 90-100-120 км./ч.

    На мен ми е любопитно ще се довърши ли някога Южната дъга на Околовръстното? По принцип имаше статии и коментари от страна на кметицата Фандъкова, че това трябваше да започне през тази година, но нищо такова не се случва.

  22. 22 Профил на krummm
    krummm
    Рейтинг: 625 Неутрално

    Бутафорна инфраструктура.

  23. 23 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 2912 Любопитно

    Бойко, сега кой министър ще уволниш? Може би Фандъкова да жертваш? На изборите ще ти покажем, че твоята свърши.

  24. 24 Профил на victortrt
    victortrt
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Дневник, моля малко по-сериозно да подходите към тази новина като например ни осведомите кой е строил този участък например. Няма начин да не се знае по архивите. Иначе всички знаем, че се ползваха масово подизпълнители, на които не се плащаше, тоест е някой виден усвоител на пари за пътища, но нали има много кандидати и ...

  25. 25 Профил на koliok5
    koliok5
    Рейтинг: 328 Неутрално

    А иначе Фандупка и 2017, и 2018 обещаваше да се направят пътищата за слизане и на Кубратово, и на кв. Левски, ама нали си е герберче - голи обещания на килограм, а матриала лапа и се кефи...

  26. 26 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1043 Любопитно

    Хубава работа, ама циг... българска.
    ...
    Ползвам често тангентата по трасето от Чепинско шосе до края, т.е.е Мрамор и отклонявам надолу към Банкя.
    Много е удобно за хора от северните квартали (Слатина, Хаджи Димитър, Орландо) да минават от там вместо по Сливница.
    Но не е хубаво така - взе 16те милиона и каза "ше видим".
    Минаха три години и видЕхме.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  27. 27 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1949 Неутрално

    ау голям проблем , че един месец щяло да се минава през северната дъга на СОП
    а като е нямаше ССТ и за една година направиха 16 км, за да не изгубим 150 милиона от европрограмите и този проект беше отписан от другарите и другарката с цикламеното костюмче.

  28. 28 Профил на arnautsky
    arnautsky
    Рейтинг: 1143 Весело

    Аре бе,каква изненада...

    Ремонти на ремонтите?Това само Боце и Фънди го могат...

    Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.
  29. 29 Профил на arnautsky
    arnautsky
    Рейтинг: 1143 Разстроено

    До коментар [#24] от "victortrt":

    Вальозлатевото златно Джи Пи.
    Недей да клатиш сантасето на премиера,сал то му е останало...

    Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.
  30. 30 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1949 Весело

    много бързо забравихте, че от ЕС си затвориха очите и на 30 декември правиха откриването на 13 км от нея, защото срока беше до края на годината иначе вместо 150 милиона от еврофондове, трябваше да се плащат от бюджета.

    Северната Скоростна тангента беше забатачена от другарите и нищо не беше отчуждено.
    Трябваше да се променя закона и изглеждаше невъзможно да построят 16 км с 6 ленти за по-малко от година.
    Започнаха февруари в снеговете и е откриха на 30 декември и спасиха финансирането и не загубихме парите

  31. 31 Профил на galin83
    galin83
    Рейтинг: 282 Неутрално

    Има два моста, на които при металните снадки толкова много се е вдлъбнал асфалта, че сигурно вече са започнали да пукат гуми колите, който минават с висока скорост. А при 120 км да спукаш гума не е шега.

  32. 32 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 3823 Неутрално

    Никъде в сайта на Софийска община не може да се намери договор с фирми-изпълнители. Това е доста показателно.

  33. 33 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1949 Неутрално

    До коментар [#32] от "palav_nik":

    столична община няма нищо общо със ССТ
    тя си е проект на АПИ

  34. 34 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 3823 Неутрално

    И в сайта на АПИ ги няма договорите.

  35. 35 Профил на arnautsky
    arnautsky
    Рейтинг: 1143 Любопитно

    До коментар [#34] от "palav_nik":

    На "рекламните" табелки по трасето пише GP !
    Ама сега може и да ги премахнат...

    Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.
  36. 36 Профил на На Баба Фърчилото
    На Баба Фърчилото
    Рейтинг: 324 Весело

    Като знам какви буци с диаметър 500 мм и тегло от половин тон се вкарваха за чакъл с позволен диаметър от 20-40 мм направо се чудя как издържа толкова много! ама всичко беше фиктивно. само платените хонорари за #Една_къща_в_Барса бяха над 30% от цялата сума!!!

  37. 37 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2539 Неутрално

    Сори за неудобството на софЕяне - хората от СЗ България какво да кажат? Единственият им проект за СП беше спрян – отново - заради обжалвания.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  38. 38 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 871 Неутрално

    И КВА ТАНГЕНТА Е ТОЯ СУТЛЯЖ , ИЗКРАДНАА ПАРИТЕ ТИКВИТЕ , ОСТАВИХА ГО БЕЗ ИЗХОДИ , НАМЛАТИА ГО ОТДОЛЕ С РАДИОАКТИВЕН ШЛАК ОТ ТАБАНИТЕ КАЗВА ГО КМЕТИЦАТА НА ЛОКОРСКО В ИНТЕРВЮ , МИ ЕВАЛА БЕ МАФИЯ

  39. 39 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4020 Неутрално

    От перманентните ремонти в София и около София не остават никакви пари за ремонти по провинцията, и особено в Северна България.
    Байгън!

  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  41. 41 Профил на daviddavid
    daviddavid
    Рейтинг: 285 Неутрално

    Не виждам драма тук, извършена услуга, установена е повреда, извършва се гаранционен ремонт. Президента на SONY не си направи харакири при последната гаранционна повреда на телевизора ми. Проблема е защо не се направи преди един месец когато софия беше празна, а го правим сега когато това ще предизвика огромни задръствания.

  42. 42 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 1971 Неутрално

    Всичките работи на Шиши са такива.

  43. 43 Профил на пасъм
    пасъм
    Рейтинг: 548 Гневно

    Повечето коментиращи не са видяли колоните по кръговите на околовръстното тази сутрин...И ще е така още месец

  44. 44 Профил на Aldi Mitov
    Aldi Mitov
    Рейтинг: 306 Неутрално

    Мрежите против птици са скъсани от поне година насам. Дясната лента вече е неравна.
    Зимата снегорините бяха допряли греблата прекалено ниско и излизаха искри докато влачеха греблата.

  45. 45 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Три години... Пак много издържа
    —цитат от коментар 1 на Kotarak


    Ти никога не си карал там, нали!? Явно си от някое село "забитачево".

    Всяка седмица минавам от там поне по веднъж и идея си нямам какво имат да й ремонтират - ПЪТЯ СИ Е СУПЕР!!! Най-вероятно ще е нещо я по мантинели, я по шахтите отстрани на пътя - неща, които поради бързането (а пътя наистина го построиха много бързо!!!) не са доогледали. Или някоя от новите отбивки и включвания трябва да правят.

  46. 46 Профил на koliok5
    koliok5
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#45] от "cristo_n":

    Тролиш ли или със самолет минаваш над тангентата? :)

  47. 47 Профил на Борис
    Борис
    Рейтинг: 501 Неутрално

    Вместо да се разшири Северната дъга на Околовръстния път, някои хора решиха да вкарат целия транзитен трафик от Западна Европа за Азия и Африка в София и направиха една хорда на Околовръстния път, която нарекоха Северна тангента - т.е. допирателна. Само, че всеки, който си спомня геометрията от средното училище, знае, че допирателната (т.е. тангентата) минава от външната страна на една окръжност, а не от вътрешната, както прави хордата. Като си помисли човек през колко строителни инженери е минал проектът за т.нар. Северна тангента и как никой от тях не си е направил труда да повдигне въпроса за заблуждаващото име на проекта му става страшно от безразличието или може би от корупцията? Всеки, който е пътувал с кола от София за Брюксел, например, вероятно е забелязал, че всички големи европейски градове през които минава пътят са се постарали да изнесат транзитното движение кокото се може по-далеч от населеното място - причините всеки ги знае - шум, прах, отровни газове и т.н. Освен това удължаването на пътя на транзитния трафик през територията на дадена държава, носи допълнителни търговски приходи - повече гориво, нощувки и т.н. Но случаят с нашата столица е точно обратния. Като гледа Северната тангента човек се сеща за проекти като Софийския плавателен канал Панчарево-Павлово (1960-те години), идеята за преместването на Централна гара извън града (идея на бивш заместник-кмет през 1990-те години, която за щастие не бе "претворена" в проект) и възниква въпросът дали толкова простотии в столицата са случайност?

  48. 48 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4017 Неутрално

    До коментар [#46] от "koliok5":

    Идея нямам какво кара тоя, но моята гола е голяма, тежи 2,5 тона с убийствена возия и въпреки това на няколко моста имаш.чувството, че или ще ти падне предния мост или ще ти се отворят въздушните възглавници.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  49. 49 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#48] от "Darth Plagueis":

    И къде е това място - утре може нарочно да мина да видя!

    Ама казвай по-бързо, че в стила на лъжчите е да изчакат да се затворят пътя, за да не може да се обори лъжата им!

    ЧАКАМ

  50. 50 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1949 Неутрално

    До коментар [#49] от "cristo_n":

    абе стига им се връзва на глупостите на хейтърите...
    Да ССТ има забележки и най вече при насипите и връзките с мостовете, където поради липса на време, не изчакваха нужното време и не валираха достатъчно качествено и в момента има едни разминавания в нивата.
    Това може да се оправи с отнемане на горната част от асфалта 10 метра преди снадките и да се удебели асфалта за да се изравнят нивата.
    Това не би трябвало да струва повече от милион, а и то се поема гаранционно , но се спасиха 150 милиона от бюджета, защото успяха да е завършат за по-малко от 10 месеца.
    Януари месец 2015 година имаше заведени над 300 дела в съда заради отчужденията и само бързата намеса и отпуснатите десетина милиона спешно, накараха хората на споразумения и да оттеглят исковете си в съда. Това позволи средата на зимата , февруари да започне строителството и да завърши отново зимата и работеха дори на 24 и 25 декември

  51. 51
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  52. 52 Профил на guentchovelev
    guentchovelev
    Рейтинг: 43 Весело

    Ами като условието за изпълнителя е да върне м/у 30 и 50% от парите .. как да стане качествено? Няма как .. и така ще продължава, докато нямаме правосъдна система! Всички в бранша го знаят това, ама ако някой реши да го съобщи в съда, осъдени няма да има, а повече за държавна поръчка НЯМА да се класира ...

  53. 53 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5227 Неутрално

    До коментар [#21] от "Читател":

    Когато се уредят европари за крадене - тогава ще я довършат.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  54. 54 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5227 Неутрално

    До коментар [#31] от "galin83":

    Което говори за голям проблем при гредите. Ако някой снима отдолу свят ще ни се завие.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  55. 55 Профил на daviddavid
    daviddavid
    Рейтинг: 285 Неутрално

    До коментар [#47] от "Борис":

    Борко, "хордата" е тангента към друга ( по малка) окръжност, може би ще се удиш но пътя през циганската махала се води "източна тангента" още от комунистическо време. . И се разходи до Белград , правят хубави плескавици, ще видиш как магистралата със същия този трафик преминава през центъра на града.

  56. 56 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5227 Неутрално

    До коментар [#33] от "001":

    Дай линк като си толкова "честен" !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  57. 57 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5227 Гневно

    До коментар [#50] от "001":

    И за какво бяха делата би ли споделил ? Защото аз знам !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  58. 58 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#50] от "001":

    Съгласен. Сигурно има забележки - то само който не работи не греши, са казали хората. А когато се работи бързо, за да не се изпусне европейското финансиране, грешките са неизбежни, че даже и са заложени в плановете.
    Проблема е в европейските бюджетни периоди и краткото време за усвояване на субсидиите, а не в липсана на желание за качествено строителство, както се опитват да внушат червените и сините тролове!

  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  60. 60 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5227 Гневно

    До коментар [#59] от "cristo_n":

    Може ли малко по възпитано ? Все пак не сме в РПУ-то ти.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  61. 61 Профил на ages
    ages
    Рейтинг: 1103 Неутрално

    Не е луд тоя, който яде фондовете, луди са тези, които го избират отново и отново.

    Защо ако не да?!
  62. 62 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 624 Весело

    До коментар [#60] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Ти що не ходиш в "мазътъ" да си правиш туршиите?

  63. 63 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5227 Неутрално

    До коментар [#62] от "cristo_n":

    Ти защо не отговориш Вместо да се разпореждаш тук по милиционерски навик ?
    Отговори на въпросите на хората по темата.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  64. 64 Профил на mathilda
    mathilda
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Кога я построиха, кога стана за ремонт? Изключително калпаво изпълнение, за недомисления проект да не говорим

  65. 65 Профил на САЩ се управлява от Риад
    САЩ се управлява от Риад
    Рейтинг: 1199 Весело

    как данче знае как:))))))))))))))

  66. 66 Профил на САЩ се управлява от Риад
    САЩ се управлява от Риад
    Рейтинг: 1199 Весело

    усвояване,усвояване,усвояване

  67. 67 Профил на Ния Генова
    Ния Генова
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Консорциумът си е оставил ръцете, това може и рекорд да е за скорошна нужда от ремонт.

  68. 68 Профил на Борис
    Борис
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#55] от "daviddavid":

    Давидко,
    Отвори учебника по геометрия и си припомни какво е тангента, хорда, секанта и т.н. А за улеснение може да отвориш и линка тук: https://en.wikipedia.org/wiki/File :CIRCLE_LINES.svg. Що се отнася до Белград, да, по-рано транзитът минаваше през центъра, но от няколко години се строи околовръстен път на Белград и транзитният трафик на югоизток и от югоизток минава доста далеч извън града (строителството все още продължава). Същото се отнася за Будапеща и т.н. Не е ясно защо ние изкуствено вкарваме трафика в града и се лишаваме от удобството да дишаме чист въздух и да не слушмаме денонощно бучене 365 дни по 24 часа? Главните архитекти на столицата, които са проектирали Околовръстния път навремето, са мислили напред с намерение да направят от една ориенталска паланка (каквато е бил градът 1878 г.) съвременен и удобен град. Това което се прави сега е точно в обратната посока - могат да се дадат още примери за това - дали е от некадърност, користни интереси или смес и от двете е друг въпрос. Достатъчно е да се мине по новата пресечка на бул. Сливница и Околовръстния път и човек може да си представи какви проблеми (задръствания) тепърва ще създава това творение на столичното градоустройство (особено когато вали проливен дъжд или има снеговалеж и заледявания).

  69. 69 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5227 Неутрално

    До коментар [#68] от "Борис":

    Октомври се прибирах от Бон и минах през центъра на Белград. Освен ако не познаваш града.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  70. 70 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5227 Неутрално

    До коментар [#68] от "Борис":

    https://bg.wikipedia.org/wiki/Допирателна

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  71. 71 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5227 Весело

    До коментар [#68] от "Борис":

    Може ли да ти входирам два въпроса за тангентите по бойково време? Виждам, че ги разбираш.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  72. 72 Профил на zoro_stefanov
    zoro_stefanov
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Същото е и със западната дъга в отсечката от ТЕЦ Люлин до Филиповци. Разбита и нагъната настилка, с откраднати канали, с доста кръпки и неизчистени строителни материали. С шомозащитни стени които са тотално неадекватни.
    И най-лошото, същите правят и Петрохан. Там ако се отиде ще се хванете за косите...

    www.bulgariangreens.org www.wwf.bg
  73. 73 Профил на zoro_stefanov
    zoro_stefanov
    Рейтинг: 388 Разстроено

    Същото е и със западната дъга в отсечката от ТЕЦ Люлин до Филиповци. Разбита и нагъната настилка, с откраднати канали, с доста кръпки и неизчистени строителни материали. С шумозащитни стени, които са тотално неадекватни. И най-лошото, същите правят и Петрохан. Там,ако се отиде ще се хванете за косите за какъв абсурд говорим....

    www.bulgariangreens.org www.wwf.bg
  74. 74 Профил на Борис
    Борис
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#69] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Това, че ти си минал през центъра на Белград не значи, че не се предлага транзитото движение да минава по строящата се югозападната дъга (като се идва от Будапеща) на белградския околовръстен път. Транзитният обход не е задължителен, а е направен за удобство.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK