#Кой, кой е при строежа на съоръжението? #Кой взе парите , кой изпълни проекта, кой е отговорен за гаранционната поддръжка? А след калпавия строеж кой, ще плаща за ремонтите след изтичане на гаранцията или той на #кой око не вади.
"Социализма свършва, когато свършат парите на другите."
То ако за три години по време на гаранция даде дефекти, не ми се мисли какво ще изкочи като изтече гаранцията. Имам чувството, че направо ще трябва да се начисли Данък Пътища, който да върви със стоките. 20% ДДС + 10% Данък Пътища в стойноста на стоките, за да се оправим с тези разбити пътища.
Писали сме едновременно. Мостовите съоръжения са цяла отделна наука и не са уста за всяка лъжица и като проектиране и като строителство и монтаж и като надзор.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
До коментар [#9] от "The Island":Вероятно някоя греда се е откачила и пътят е станал смъртоносен. Нямаме обаче читави журналисти да пуснат едно дронче да поснима малко.
Е не може да бъде, ти да не разбираш от журналистика и дрончета. що не я свършиш тази работа? Вчера като минавах от там, нямаше откачена греда(освен тази в главата ти), нищо смъртоносно нямаше. Но да, имаше дискомфорт, както е написал колегата в коментар 11.
Ама чакайте малко!! Най-гадния удар и скок на Северната тангента е на последния пътен възел в посока Калотина! На Илиянци мисля, че се пада.. А този участък не виждам в статията да се ремонтира въобще!!!
А дано се сетят покрай ремонта да открият и детелината за Металснаб и Кубратово. Инак по всички мостове трябва да караш със 50-60 че ще откачиш предния мост. Насипваха я с шлака от Кремиковските табани а шлаката или раздуе или сляга на времето я изгребаха от началото на Хемус, че мостчето за Елешница - Желява беше с цепнатина 70-80 см. И по някаква програма я поправиха хем надзора беше един англичанин който и до кенеф не ходеше знаейки на какво сме способни Ганьовците.
"Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
хаха поне са се сетили да се отстранят дефектите докато е в гаранция и да не се ремонтира с пари от бюджета. Трябва всеки нов участък преди да му изтече гаранцията да минава комисия и да задължава изпълнителя да си отстранява дефекти, да си оправя фуги и така нататък
Ами... бързаха да я открият за да не изпуснат европейското финансиране. Голям зор беше да влязат в срок и знам, че претупаха доста неща. Имаше някакви усложнения по трасето и искаха удължаване на срока, но ги натиснаха да приключват. Да продължават все така другарите от герб - поръчки само на мен, на теб и нашите приятели.
До коментар [#11] от "koliok5": До коментар [#17] от "Танас":
Подобен проблем с мостовите съоръжения има и на АМ "Тракия". Някои са добре проектирани и изпълнени и преминаването по тях е плавно, но при други има сериозно друсване в началото и в края. И всичко това, като се има предвид, че там автомобилите се движат средно с по 90-100-120 км./ч.
На мен ми е любопитно ще се довърши ли някога Южната дъга на Околовръстното? По принцип имаше статии и коментари от страна на кметицата Фандъкова, че това трябваше да започне през тази година, но нищо такова не се случва.
Дневник, моля малко по-сериозно да подходите към тази новина като например ни осведомите кой е строил този участък например. Няма начин да не се знае по архивите. Иначе всички знаем, че се ползваха масово подизпълнители, на които не се плащаше, тоест е някой виден усвоител на пари за пътища, но нали има много кандидати и ...
А иначе Фандупка и 2017, и 2018 обещаваше да се направят пътищата за слизане и на Кубратово, и на кв. Левски, ама нали си е герберче - голи обещания на килограм, а матриала лапа и се кефи...
Хубава работа, ама циг... българска. ... Ползвам често тангентата по трасето от Чепинско шосе до края, т.е.е Мрамор и отклонявам надолу към Банкя. Много е удобно за хора от северните квартали (Слатина, Хаджи Димитър, Орландо) да минават от там вместо по Сливница. Но не е хубаво така - взе 16те милиона и каза "ше видим". Минаха три години и видЕхме.
ау голям проблем , че един месец щяло да се минава през северната дъга на СОП а като е нямаше ССТ и за една година направиха 16 км, за да не изгубим 150 милиона от европрограмите и този проект беше отписан от другарите и другарката с цикламеното костюмче.
много бързо забравихте, че от ЕС си затвориха очите и на 30 декември правиха откриването на 13 км от нея, защото срока беше до края на годината иначе вместо 150 милиона от еврофондове, трябваше да се плащат от бюджета.
Северната Скоростна тангента беше забатачена от другарите и нищо не беше отчуждено. Трябваше да се променя закона и изглеждаше невъзможно да построят 16 км с 6 ленти за по-малко от година. Започнаха февруари в снеговете и е откриха на 30 декември и спасиха финансирането и не загубихме парите
Има два моста, на които при металните снадки толкова много се е вдлъбнал асфалта, че сигурно вече са започнали да пукат гуми колите, който минават с висока скорост. А при 120 км да спукаш гума не е шега.
Като знам какви буци с диаметър 500 мм и тегло от половин тон се вкарваха за чакъл с позволен диаметър от 20-40 мм направо се чудя как издържа толкова много! ама всичко беше фиктивно. само платените хонорари за #Една_къща_в_Барса бяха над 30% от цялата сума!!!
И КВА ТАНГЕНТА Е ТОЯ СУТЛЯЖ , ИЗКРАДНАА ПАРИТЕ ТИКВИТЕ , ОСТАВИХА ГО БЕЗ ИЗХОДИ , НАМЛАТИА ГО ОТДОЛЕ С РАДИОАКТИВЕН ШЛАК ОТ ТАБАНИТЕ КАЗВА ГО КМЕТИЦАТА НА ЛОКОРСКО В ИНТЕРВЮ , МИ ЕВАЛА БЕ МАФИЯ
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Не виждам драма тук, извършена услуга, установена е повреда, извършва се гаранционен ремонт. Президента на SONY не си направи харакири при последната гаранционна повреда на телевизора ми. Проблема е защо не се направи преди един месец когато софия беше празна, а го правим сега когато това ще предизвика огромни задръствания.
Мрежите против птици са скъсани от поне година насам. Дясната лента вече е неравна. Зимата снегорините бяха допряли греблата прекалено ниско и излизаха искри докато влачеха греблата.
Ти никога не си карал там, нали!? Явно си от някое село "забитачево".
Всяка седмица минавам от там поне по веднъж и идея си нямам какво имат да й ремонтират - ПЪТЯ СИ Е СУПЕР!!! Най-вероятно ще е нещо я по мантинели, я по шахтите отстрани на пътя - неща, които поради бързането (а пътя наистина го построиха много бързо!!!) не са доогледали. Или някоя от новите отбивки и включвания трябва да правят.
Вместо да се разшири Северната дъга на Околовръстния път, някои хора решиха да вкарат целия транзитен трафик от Западна Европа за Азия и Африка в София и направиха една хорда на Околовръстния път, която нарекоха Северна тангента - т.е. допирателна. Само, че всеки, който си спомня геометрията от средното училище, знае, че допирателната (т.е. тангентата) минава от външната страна на една окръжност, а не от вътрешната, както прави хордата. Като си помисли човек през колко строителни инженери е минал проектът за т.нар. Северна тангента и как никой от тях не си е направил труда да повдигне въпроса за заблуждаващото име на проекта му става страшно от безразличието или може би от корупцията? Всеки, който е пътувал с кола от София за Брюксел, например, вероятно е забелязал, че всички големи европейски градове през които минава пътят са се постарали да изнесат транзитното движение кокото се може по-далеч от населеното място - причините всеки ги знае - шум, прах, отровни газове и т.н. Освен това удължаването на пътя на транзитния трафик през територията на дадена държава, носи допълнителни търговски приходи - повече гориво, нощувки и т.н. Но случаят с нашата столица е точно обратния. Като гледа Северната тангента човек се сеща за проекти като Софийския плавателен канал Панчарево-Павлово (1960-те години), идеята за преместването на Централна гара извън града (идея на бивш заместник-кмет през 1990-те години, която за щастие не бе "претворена" в проект) и възниква въпросът дали толкова простотии в столицата са случайност?
Идея нямам какво кара тоя, но моята гола е голяма, тежи 2,5 тона с убийствена возия и въпреки това на няколко моста имаш.чувството, че или ще ти падне предния мост или ще ти се отворят въздушните възглавници.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
абе стига им се връзва на глупостите на хейтърите... Да ССТ има забележки и най вече при насипите и връзките с мостовете, където поради липса на време, не изчакваха нужното време и не валираха достатъчно качествено и в момента има едни разминавания в нивата. Това може да се оправи с отнемане на горната част от асфалта 10 метра преди снадките и да се удебели асфалта за да се изравнят нивата. Това не би трябвало да струва повече от милион, а и то се поема гаранционно , но се спасиха 150 милиона от бюджета, защото успяха да е завършат за по-малко от 10 месеца. Януари месец 2015 година имаше заведени над 300 дела в съда заради отчужденията и само бързата намеса и отпуснатите десетина милиона спешно, накараха хората на споразумения и да оттеглят исковете си в съда. Това позволи средата на зимата , февруари да започне строителството и да завърши отново зимата и работеха дори на 24 и 25 декември
Ами като условието за изпълнителя е да върне м/у 30 и 50% от парите .. как да стане качествено? Няма как .. и така ще продължава, докато нямаме правосъдна система! Всички в бранша го знаят това, ама ако някой реши да го съобщи в съда, осъдени няма да има, а повече за държавна поръчка НЯМА да се класира ...
Борко, "хордата" е тангента към друга ( по малка) окръжност, може би ще се удиш но пътя през циганската махала се води "източна тангента" още от комунистическо време. . И се разходи до Белград , правят хубави плескавици, ще видиш как магистралата със същия този трафик преминава през центъра на града.
Съгласен. Сигурно има забележки - то само който не работи не греши, са казали хората. А когато се работи бързо, за да не се изпусне европейското финансиране, грешките са неизбежни, че даже и са заложени в плановете. Проблема е в европейските бюджетни периоди и краткото време за усвояване на субсидиите, а не в липсана на желание за качествено строителство, както се опитват да внушат червените и сините тролове!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Давидко, Отвори учебника по геометрия и си припомни какво е тангента, хорда, секанта и т.н. А за улеснение може да отвориш и линка тук: https://en.wikipedia.org/wiki/File :CIRCLE_LINES.svg. Що се отнася до Белград, да, по-рано транзитът минаваше през центъра, но от няколко години се строи околовръстен път на Белград и транзитният трафик на югоизток и от югоизток минава доста далеч извън града (строителството все още продължава). Същото се отнася за Будапеща и т.н. Не е ясно защо ние изкуствено вкарваме трафика в града и се лишаваме от удобството да дишаме чист въздух и да не слушмаме денонощно бучене 365 дни по 24 часа? Главните архитекти на столицата, които са проектирали Околовръстния път навремето, са мислили напред с намерение да направят от една ориенталска паланка (каквато е бил градът 1878 г.) съвременен и удобен град. Това което се прави сега е точно в обратната посока - могат да се дадат още примери за това - дали е от некадърност, користни интереси или смес и от двете е друг въпрос. Достатъчно е да се мине по новата пресечка на бул. Сливница и Околовръстния път и човек може да си представи какви проблеми (задръствания) тепърва ще създава това творение на столичното градоустройство (особено когато вали проливен дъжд или има снеговалеж и заледявания).
Същото е и със западната дъга в отсечката от ТЕЦ Люлин до Филиповци. Разбита и нагъната настилка, с откраднати канали, с доста кръпки и неизчистени строителни материали. С шомозащитни стени които са тотално неадекватни. И най-лошото, същите правят и Петрохан. Там ако се отиде ще се хванете за косите...
Същото е и със западната дъга в отсечката от ТЕЦ Люлин до Филиповци. Разбита и нагъната настилка, с откраднати канали, с доста кръпки и неизчистени строителни материали. С шумозащитни стени, които са тотално неадекватни. И най-лошото, същите правят и Петрохан. Там,ако се отиде ще се хванете за косите за какъв абсурд говорим....
Това, че ти си минал през центъра на Белград не значи, че не се предлага транзитото движение да минава по строящата се югозападната дъга (като се идва от Будапеща) на белградския околовръстен път. Транзитният обход не е задължителен, а е направен за удобство.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Kotarak
Рейтинг: 641 НеутралноТри години... Пак много издържа
Darth Plagueis
Рейтинг: 1428 НеутралноХахахахаххаха, стабилно!!!
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКdaam
Рейтинг: 1272 НеутралноКакво безобразие. И особено нагло е да се "гордеят" и хвалят с тези "постижения"
nwj49315903
Рейтинг: 289 ЛюбопитноКъде си Бойко? Нема ли да откриваш ремонтирания участък?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4322 ГневноГАРАНТИРАНО ОТ ГЕРБ !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!The sphere
Рейтинг: 619 Любопитно#Кой, кой е при строежа на съоръжението? #Кой взе парите , кой изпълни проекта, кой е отговорен за гаранционната поддръжка?
"Социализма свършва, когато свършат парите на другите."А след калпавия строеж кой, ще плаща за ремонтите след изтичане на гаранцията или той на #кой око не вади.
Един препатил
Рейтинг: 2581 НеутралноЗа мен Северната скоростна тангента е дори по-голяма загадка отколкото недовършената южна дъга на Околовръстното шосе.
Kotarak
Рейтинг: 641 НеутралноТо ако за три години по време на гаранция даде дефекти, не ми се мисли какво ще изкочи като изтече гаранцията. Имам чувството, че направо ще трябва да се начисли Данък Пътища, който да върви със стоките. 20% ДДС + 10% Данък Пътища в стойноста на стоките, за да се оправим с тези разбити пътища.
The Island
Рейтинг: 289 НеутралноИзведнъж я затвориха. Каква е причината никой не казва ? Много малък срок на експлоатация !
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4322 НеутралноДо коментар [#8] от "Kotarak":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!На първо време десетина мастити затворници ще свършат отлична работа.
koliok5
Рейтинг: 379 НеутралноВсички мостове са на вълни, а снадките са пропаднали и или правиш скок или се удряш като в стълбище... #КОЙ?!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4322 НеутралноДо коментар [#9] от "The Island":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Вероятно някоя греда се е откачила и пътят е станал смъртоносен. Нямаме обаче читави журналисти да пуснат едно дронче да поснима малко.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4322 НеутралноДо коментар [#11] от "koliok5":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Писали сме едновременно. Мостовите съоръжения са цяла отделна наука и не са уста за всяка лъжица и като проектиране и като строителство и монтаж и като надзор.
nema_labavo
Рейтинг: 1430 ВеселоЕ не може да бъде, ти да не разбираш от журналистика и дрончета. що не я свършиш тази работа? Вчера като минавах от там, нямаше откачена греда(освен тази в главата ти), нищо смъртоносно нямаше. Но да, имаше дискомфорт, както е написал колегата в коментар 11.
Slick
Рейтинг: 458 НеутралноСтабилност, приятели! Всяка година, макс две, и имаме ремонт. Пътищата в Бълхария и ремонтите им са скъпи, но за сметка на това некачествени.
koliok5
Рейтинг: 379 НеутралноАма чакайте малко!! Най-гадния удар и скок на Северната тангента е на последния пътен възел в посока Калотина! На Илиянци мисля, че се пада.. А този участък не виждам в статията да се ремонтира въобще!!!
Танас
Рейтинг: 1159 НеутралноА дано се сетят покрай ремонта да открият и детелината за Металснаб и Кубратово.
"Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.Инак по всички мостове трябва да караш със 50-60 че ще откачиш предния мост.
Насипваха я с шлака от Кремиковските табани а шлаката или раздуе или сляга на времето я изгребаха от началото на Хемус, че мостчето за Елешница - Желява беше с цепнатина 70-80 см. И по някаква програма я поправиха хем надзора беше един англичанин който и до кенеф не ходеше знаейки на какво сме способни Ганьовците.
001
Рейтинг: 289 Неутралнохаха
поне са се сетили да се отстранят дефектите докато е в гаранция и да не се ремонтира с пари от бюджета.
Трябва всеки нов участък преди да му изтече гаранцията да минава комисия и да задължава изпълнителя да си отстранява дефекти, да си оправя фуги и така нататък
disorg
Рейтинг: 360 ВеселоИ северната тангента не устиска един пълен мандат.
gogo2011
Рейтинг: 1226 НеутралноАми... бързаха да я открият за да не изпуснат европейското финансиране. Голям зор беше да влязат в срок и знам, че претупаха доста неща. Имаше някакви усложнения по трасето и искаха удължаване на срока, но ги натиснаха да приключват. Да продължават все така другарите от герб - поръчки само на мен, на теб и нашите приятели.
Читател
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#11] от "koliok5":
До коментар [#17] от "Танас":
Подобен проблем с мостовите съоръжения има и на АМ "Тракия". Някои са добре проектирани и изпълнени и преминаването по тях е плавно, но при други има сериозно друсване в началото и в края. И всичко това, като се има предвид, че там автомобилите се движат средно с по 90-100-120 км./ч.
На мен ми е любопитно ще се довърши ли някога Южната дъга на Околовръстното? По принцип имаше статии и коментари от страна на кметицата Фандъкова, че това трябваше да започне през тази година, но нищо такова не се случва.
Круммм
Рейтинг: 496 НеутралноБутафорна инфраструктура.
zakonitenakrummmSlick
Рейтинг: 458 ЛюбопитноБойко, сега кой министър ще уволниш? Може би Фандъкова да жертваш? На изборите ще ти покажем, че твоята свърши.
victortrt
Рейтинг: 363 НеутралноДневник, моля малко по-сериозно да подходите към тази новина като например ни осведомите кой е строил този участък например. Няма начин да не се знае по архивите. Иначе всички знаем, че се ползваха масово подизпълнители, на които не се плащаше, тоест е някой виден усвоител на пари за пътища, но нали има много кандидати и ...
koliok5
Рейтинг: 379 НеутралноА иначе Фандупка и 2017, и 2018 обещаваше да се направят пътищата за слизане и на Кубратово, и на кв. Левски, ама нали си е герберче - голи обещания на килограм, а матриала лапа и се кефи...
pariah
Рейтинг: 965 ЛюбопитноХубава работа, ама циг... българска.
- A witty saying proves nothing. Voltaire...
Ползвам често тангентата по трасето от Чепинско шосе до края, т.е.е Мрамор и отклонявам надолу към Банкя.
Много е удобно за хора от северните квартали (Слатина, Хаджи Димитър, Орландо) да минават от там вместо по Сливница.
Но не е хубаво така - взе 16те милиона и каза "ше видим".
Минаха три години и видЕхме.
001
Рейтинг: 289 Неутралноау голям проблем , че един месец щяло да се минава през северната дъга на СОП
а като е нямаше ССТ и за една година направиха 16 км, за да не изгубим 150 милиона от европрограмите и този проект беше отписан от другарите и другарката с цикламеното костюмче.
arnautsky
Рейтинг: 684 ВеселоАре бе,каква изненада...
Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.Ремонти на ремонтите?Това само Боце и Фънди го могат...
arnautsky
Рейтинг: 684 РазстроеноДо коментар [#24] от "victortrt":
Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.Вальозлатевото златно Джи Пи.
Недей да клатиш сантасето на премиера,сал то му е останало...
001
Рейтинг: 289 Веселомного бързо забравихте, че от ЕС си затвориха очите и на 30 декември правиха откриването на 13 км от нея, защото срока беше до края на годината иначе вместо 150 милиона от еврофондове, трябваше да се плащат от бюджета.
Северната Скоростна тангента беше забатачена от другарите и нищо не беше отчуждено.
Трябваше да се променя закона и изглеждаше невъзможно да построят 16 км с 6 ленти за по-малко от година.
Започнаха февруари в снеговете и е откриха на 30 декември и спасиха финансирането и не загубихме парите
galin83
Рейтинг: 233 НеутралноИма два моста, на които при металните снадки толкова много се е вдлъбнал асфалта, че сигурно вече са започнали да пукат гуми колите, който минават с висока скорост. А при 120 км да спукаш гума не е шега.
palav_nik
Рейтинг: 596 НеутралноНикъде в сайта на Софийска община не може да се намери договор с фирми-изпълнители. Това е доста показателно.
001
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#32] от "palav_nik":
столична община няма нищо общо със ССТ
тя си е проект на АПИ
palav_nik
Рейтинг: 596 НеутралноИ в сайта на АПИ ги няма договорите.
arnautsky
Рейтинг: 684 ЛюбопитноДо коментар [#34] от "palav_nik":
Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.На "рекламните" табелки по трасето пише GP !
Ама сега може и да ги премахнат...
На Баба Фърчилото
Рейтинг: 304 ВеселоКато знам какви буци с диаметър 500 мм и тегло от половин тон се вкарваха за чакъл с позволен диаметър от 20-40 мм направо се чудя как издържа толкова много! ама всичко беше фиктивно. само платените хонорари за #Една_къща_в_Барса бяха над 30% от цялата сума!!!
pesheff
Рейтинг: 1249 НеутралноСори за неудобството на софЕяне - хората от СЗ България какво да кажат? Единственият им проект за СП беше спрян – отново - заради обжалвания.
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.reply
Рейтинг: 464 НеутралноИ КВА ТАНГЕНТА Е ТОЯ СУТЛЯЖ , ИЗКРАДНАА ПАРИТЕ ТИКВИТЕ , ОСТАВИХА ГО БЕЗ ИЗХОДИ , НАМЛАТИА ГО ОТДОЛЕ С РАДИОАКТИВЕН ШЛАК ОТ ТАБАНИТЕ КАЗВА ГО КМЕТИЦАТА НА ЛОКОРСКО В ИНТЕРВЮ , МИ ЕВАЛА БЕ МАФИЯ
historama
Рейтинг: 684 НеутралноОт перманентните ремонти в София и около София не остават никакви пари за ремонти по провинцията, и особено в Северна България.
Байгън!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
daviddavid
Рейтинг: 289 НеутралноНе виждам драма тук, извършена услуга, установена е повреда, извършва се гаранционен ремонт. Президента на SONY не си направи харакири при последната гаранционна повреда на телевизора ми. Проблема е защо не се направи преди един месец когато софия беше празна, а го правим сега когато това ще предизвика огромни задръствания.
volarok
Рейтинг: 1897 НеутралноВсичките работи на Шиши са такива.
Reggie
Рейтинг: 536 ГневноПовечето коментиращи не са видяли колоните по кръговите на околовръстното тази сутрин...И ще е така още месец
Aldi Mitov
Рейтинг: 289 НеутралноМрежите против птици са скъсани от поне година насам. Дясната лента вече е неравна.
Зимата снегорините бяха допряли греблата прекалено ниско и излизаха искри докато влачеха греблата.
cristo_n
Рейтинг: 515 НеутралноТи никога не си карал там, нали!? Явно си от някое село "забитачево".
Всяка седмица минавам от там поне по веднъж и идея си нямам какво имат да й ремонтират - ПЪТЯ СИ Е СУПЕР!!! Най-вероятно ще е нещо я по мантинели, я по шахтите отстрани на пътя - неща, които поради бързането (а пътя наистина го построиха много бързо!!!) не са доогледали. Или някоя от новите отбивки и включвания трябва да правят.
koliok5
Рейтинг: 379 НеутралноДо коментар [#45] от "cristo_n":
Тролиш ли или със самолет минаваш над тангентата? :)
Борис
Рейтинг: 550 НеутралноВместо да се разшири Северната дъга на Околовръстния път, някои хора решиха да вкарат целия транзитен трафик от Западна Европа за Азия и Африка в София и направиха една хорда на Околовръстния път, която нарекоха Северна тангента - т.е. допирателна. Само, че всеки, който си спомня геометрията от средното училище, знае, че допирателната (т.е. тангентата) минава от външната страна на една окръжност, а не от вътрешната, както прави хордата. Като си помисли човек през колко строителни инженери е минал проектът за т.нар. Северна тангента и как никой от тях не си е направил труда да повдигне въпроса за заблуждаващото име на проекта му става страшно от безразличието или може би от корупцията? Всеки, който е пътувал с кола от София за Брюксел, например, вероятно е забелязал, че всички големи европейски градове през които минава пътят са се постарали да изнесат транзитното движение кокото се може по-далеч от населеното място - причините всеки ги знае - шум, прах, отровни газове и т.н. Освен това удължаването на пътя на транзитния трафик през територията на дадена държава, носи допълнителни търговски приходи - повече гориво, нощувки и т.н. Но случаят с нашата столица е точно обратния. Като гледа Северната тангента човек се сеща за проекти като Софийския плавателен канал Панчарево-Павлово (1960-те години), идеята за преместването на Централна гара извън града (идея на бивш заместник-кмет през 1990-те години, която за щастие не бе "претворена" в проект) и възниква въпросът дали толкова простотии в столицата са случайност?
🇧🇬🇺🇦Darth Plagueis
Рейтинг: 1428 НеутралноДо коментар [#46] от "koliok5":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКИдея нямам какво кара тоя, но моята гола е голяма, тежи 2,5 тона с убийствена возия и въпреки това на няколко моста имаш.чувството, че или ще ти падне предния мост или ще ти се отворят въздушните възглавници.
cristo_n
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#48] от "Darth Plagueis":
И къде е това място - утре може нарочно да мина да видя!
Ама казвай по-бързо, че в стила на лъжчите е да изчакат да се затворят пътя, за да не може да се обори лъжата им!
ЧАКАМ
001
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#49] от "cristo_n":
абе стига им се връзва на глупостите на хейтърите...
Да ССТ има забележки и най вече при насипите и връзките с мостовете, където поради липса на време, не изчакваха нужното време и не валираха достатъчно качествено и в момента има едни разминавания в нивата.
Това може да се оправи с отнемане на горната част от асфалта 10 метра преди снадките и да се удебели асфалта за да се изравнят нивата.
Това не би трябвало да струва повече от милион, а и то се поема гаранционно , но се спасиха 150 милиона от бюджета, защото успяха да е завършат за по-малко от 10 месеца.
Януари месец 2015 година имаше заведени над 300 дела в съда заради отчужденията и само бързата намеса и отпуснатите десетина милиона спешно, накараха хората на споразумения и да оттеглят исковете си в съда. Това позволи средата на зимата , февруари да започне строителството и да завърши отново зимата и работеха дори на 24 и 25 декември
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
guentchovelev
Рейтинг: 123 ВеселоАми като условието за изпълнителя е да върне м/у 30 и 50% от парите .. как да стане качествено? Няма как .. и така ще продължава, докато нямаме правосъдна система! Всички в бранша го знаят това, ама ако някой реши да го съобщи в съда, осъдени няма да има, а повече за държавна поръчка НЯМА да се класира ...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4322 НеутралноДо коментар [#21] от "Читател":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Когато се уредят европари за крадене - тогава ще я довършат.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4322 НеутралноДо коментар [#31] от "galin83":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Което говори за голям проблем при гредите. Ако някой снима отдолу свят ще ни се завие.
daviddavid
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#47] от "Борис":
Борко, "хордата" е тангента към друга ( по малка) окръжност, може би ще се удиш но пътя през циганската махала се води "източна тангента" още от комунистическо време. . И се разходи до Белград , правят хубави плескавици, ще видиш как магистралата със същия този трафик преминава през центъра на града.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4322 НеутралноДо коментар [#33] от "001":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Дай линк като си толкова "честен" !
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4322 ГневноДо коментар [#50] от "001":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!И за какво бяха делата би ли споделил ? Защото аз знам !
cristo_n
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#50] от "001":
Съгласен. Сигурно има забележки - то само който не работи не греши, са казали хората. А когато се работи бързо, за да не се изпусне европейското финансиране, грешките са неизбежни, че даже и са заложени в плановете.
Проблема е в европейските бюджетни периоди и краткото време за усвояване на субсидиите, а не в липсана на желание за качествено строителство, както се опитват да внушат червените и сините тролове!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4322 ГневноДо коментар [#59] от "cristo_n":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Може ли малко по възпитано ? Все пак не сме в РПУ-то ти.
ages
Рейтинг: 848 НеутралноНе е луд тоя, който яде фондовете, луди са тези, които го избират отново и отново.
Защо ако не да?!cristo_n
Рейтинг: 515 ВеселоДо коментар [#60] от "КМЕТ В СЯНКА":
Ти що не ходиш в "мазътъ" да си правиш туршиите?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4322 НеутралноДо коментар [#62] от "cristo_n":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ти защо не отговориш Вместо да се разпореждаш тук по милиционерски навик ?
Отговори на въпросите на хората по темата.
mathilda
Рейтинг: 233 НеутралноКога я построиха, кога стана за ремонт? Изключително калпаво изпълнение, за недомисления проект да не говорим
свети георги груп от последните дни на герп
Рейтинг: 458 Веселокак данче знае как:))))))))))))))
свети георги груп от последните дни на герп
Рейтинг: 458 Веселоусвояване,усвояване,усвояване
Ния Генова
Рейтинг: 8 НеутралноКонсорциумът си е оставил ръцете, това може и рекорд да е за скорошна нужда от ремонт.
Борис
Рейтинг: 550 НеутралноДо коментар [#55] от "daviddavid":
🇧🇬🇺🇦Давидко,
Отвори учебника по геометрия и си припомни какво е тангента, хорда, секанта и т.н. А за улеснение може да отвориш и линка тук: https://en.wikipedia.org/wiki/File :CIRCLE_LINES.svg. Що се отнася до Белград, да, по-рано транзитът минаваше през центъра, но от няколко години се строи околовръстен път на Белград и транзитният трафик на югоизток и от югоизток минава доста далеч извън града (строителството все още продължава). Същото се отнася за Будапеща и т.н. Не е ясно защо ние изкуствено вкарваме трафика в града и се лишаваме от удобството да дишаме чист въздух и да не слушмаме денонощно бучене 365 дни по 24 часа? Главните архитекти на столицата, които са проектирали Околовръстния път навремето, са мислили напред с намерение да направят от една ориенталска паланка (каквато е бил градът 1878 г.) съвременен и удобен град. Това което се прави сега е точно в обратната посока - могат да се дадат още примери за това - дали е от некадърност, користни интереси или смес и от двете е друг въпрос. Достатъчно е да се мине по новата пресечка на бул. Сливница и Околовръстния път и човек може да си представи какви проблеми (задръствания) тепърва ще създава това творение на столичното градоустройство (особено когато вали проливен дъжд или има снеговалеж и заледявания).
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4322 НеутралноДо коментар [#68] от "Борис":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Октомври се прибирах от Бон и минах през центъра на Белград. Освен ако не познаваш града.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4322 НеутралноДо коментар [#68] от "Борис":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!https://bg.wikipedia.org/wiki/Допирателна
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4322 ВеселоДо коментар [#68] от "Борис":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Може ли да ти входирам два въпроса за тангентите по бойково време? Виждам, че ги разбираш.
zoro_stefanov
Рейтинг: 402 НеутралноСъщото е и със западната дъга в отсечката от ТЕЦ Люлин до Филиповци. Разбита и нагъната настилка, с откраднати канали, с доста кръпки и неизчистени строителни материали. С шомозащитни стени които са тотално неадекватни.
www.bulgariangreens.org www.wwf.bgИ най-лошото, същите правят и Петрохан. Там ако се отиде ще се хванете за косите...
zoro_stefanov
Рейтинг: 402 РазстроеноСъщото е и със западната дъга в отсечката от ТЕЦ Люлин до Филиповци. Разбита и нагъната настилка, с откраднати канали, с доста кръпки и неизчистени строителни материали. С шумозащитни стени, които са тотално неадекватни. И най-лошото, същите правят и Петрохан. Там,ако се отиде ще се хванете за косите за какъв абсурд говорим....
www.bulgariangreens.org www.wwf.bgБорис
Рейтинг: 550 НеутралноДо коментар [#69] от "КМЕТ В СЯНКА":
🇧🇬🇺🇦Това, че ти си минал през центъра на Белград не значи, че не се предлага транзитото движение да минава по строящата се югозападната дъга (като се идва от Будапеща) на белградския околовръстен път. Транзитният обход не е задължителен, а е направен за удобство.