Пътищата ще се проектират според интензивността на трафика за 30 г. напред

Пътищата ще се проектират според интензивността на трафика за 30 г. напред

© Георги Кожухаров



Новите пътища трябва да се проектират според интензивността на трафика за период от 30 години, предвижда новата Наредба за проектиране на пътища, която вече е обнародвана в "Държавен вестник". С нея се въвеждат завишени изисквания за отводняване на пътното платно. Целта е да се избегне събирането на вода и създаването на условия за "аквапланинг", съобщиха от пресцентъра на Министерството на регионалното развитие и благоустройството.


В участъците с по-сложно движение ще се поставя осветление с цел осигуряване на по-голяма видимост и безопасност. Изискването се отнася за пътните възли на автомагистралите и скоростните пътища, както и за пътните възли и кръстовищата на първокласните пътища. Решението за прилагане на тази мярка ще се взима след технико-икономическа обосновка.


Различна скорост по магистралите в зависимост от терена


Наредбата ще бъде задължителна при проектирането на нова инфраструктура, както и при основен ремонт или реконструкция на съществуващата мрежа. Тя дава по-голяма свобода при определяне на проектна скорост за всеки клас път в зависимост от транспортните функции и особеностите на терена.

Пътищата ще се проектират според интензивността на трафика за 30 г. напред

© Георги Кожухаров


Ако автомагистралата минава през равнина, проектната скорост ще е 140 км/ч, при хълмист терен – 130 км/ч, а при планински – 120 км/ч. При тежки теренни условия автомагистралите могат да се проектират с проектна скорост от 100 км/ч, а скоростните пътища с проектна скорост 90 км/ч.




За първокласните пътища е посочена максимална допустима проектна скорост от 100 км/ч. В съобщението се отбелязва, че проектната скорост е различна от максимално допустимата скорост на движение, определена в Закона за движение по пътищата, но не може да я надвишава.


Край магистралите и пътищата ще има зони за безопасност


Край магистралите и пътищата ще бъдат създадени зони за безопасност. Целта е при излизане на моторното превозно средство от пътното платно да се избегнат тежките последици за шофьора и пътниците от удар в стълбове, стени, сгради и други препятствия, или последствията за трети лица, които се намират на крайпътните паркинги, площадките за отдих, пешеходните площи и др.


Идеята е по възможност такива препятствия да няма, а ако не могат да се избегнат, те трябва да бъдат обезопасени.

Пътищата ще се проектират според интензивността на трафика за 30 г. напред

© Георги Кожухаров


Обхватът на зоната за безопасност ще се определя в зависимост от класа на пътя и допустимата максимална скорост на движение за автомобилите, като ширината й ще е между 16 и 8 метра.
Въвеждат се нови екологични изисквания


Наредбата въвеждат и редица нови екологични изисквания при проектирането на пътища. В нея е записано, че пространственото развитие на тра­сето на пътя трябва да оказва възможно най-малко въздействие върху околната среда както по време на строителството, така и в процеса на неговата експлоатация.


Предвижда се изграждането на мостове, тунели и виадукти, които осигуряват безпрепятствено преминаване на животните по традиционните им маршрути. В момента също се изграждат тунели за мечки, язовци, костенурки или други животни, предимно по проектите с европейско финансиране. Но мярката досега не е била изрично залегнала в наредба.

Коментари (56)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1568 Неутрално

    И това след 15 години усвояване ... е по добре късно ... в края на гарантираната стабилност ...

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  2. 2 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1568 Неутрално

    И управляващи и опозиция ни поднасят всекидневно имитация на дейност ... първите за да не им лъснат делаверите, а въорите за да се докопат до делаверите ...

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  3. 3 Профил на Бай Благой
    Бай Благой
    Рейтинг: 570 Неутрално

    След 30 години ще хвърчим по въздуха :)

  4. 4 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5535 Неутрално

    Това с различната скорост на една и съща магистрала е много опасно и много глупаво.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  5. 5 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3505 Неутрално

    Да бе...! И кой ще ги проектира тия пътища? Същите, дето сътвориха шедьоврите покрай Белокопитово до Шумен или на КПП Капитан Андреево...?

    Бивш tww09306483.
  6. 6 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1878 Неутрално

    И пак нищо нема да както трябва. Обречена територия

  7. 7 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5535 Гневно

    До коментар [#5] от "tww09306483":

    Обръчите.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  8. 8 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2894 Неутрално

    До коментар [#4] от "КМЕТ В СЯНКА":

    И какво му е опасното, ако си има сложен знак и се контролира скоростта?

  9. 9 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 526 Неутрално

    До коментар [#5] от "tww09306483":

    И какво му има на възелът при Белокопитово. Много добре си е направен. Ако не вярваш иди питай всеки от нашия регион - Варна, Шумен, Търговище, Разград и Русе.

    само до малките мозъци на шопите не може да достигне това, щото не са от СИ България

  10. 10 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 985 Неутрално

    Пътищата ще се проектират според интензивността на трафика за 30 г. напред

    Досега как ги правеха, за 30 години назад ли? 😁

  11. 11 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5535 Неутрално

    До коментар [#8] от "niakoi_si":

    Ами ако беше професионалист щеше да знаеш. Мога да ти прочета лекция срещу хонорар. За калинки на хранилка тарифата е лукс. Но вие имате пари-разполагате.
    Скоро учих едни дето дори не знаят колко е минималния изискуем радиус за завой в населено място - ти и тия около теб знаете ли го ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  12. 12 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5535 Неутрално

    До коментар [#10] от "foxa5":

    Повечето са строени по проекти от комунистическо време. освен там където смениха трасетата заради корупция и объркаха транспортните връзки с големи градове и много населени места.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  13. 13 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3622 Неутрално

    скоростните пътища с проектна скорост 90 км/ч."
    обаче пък
    "За първокласните пътища е посочена максимална допустима проектна скорост от 100 км/ч"

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  14. 14 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10601 Неутрално

    ... и ще се краде от тях за 60 години напред ...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  15. 15 Профил на Chubachubs
    Chubachubs
    Рейтинг: 864 Неутрално

    До коментар [#2] от "danvan":

    Мен ако питаш и вторите са в далаверите, просто играят театро. По-добре да имаш беззъба опозиция, от колкото някой наистина да ти диша във врата.

  16. 16 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3505 Неутрално

    До коментар [#9] от "ЙЕИ":

    Може да не ми обясняваш, защото живея точно в този район, тоест североизтока. Няма нужда да питам някой, защото и сам мога да видя. Приказките, как всички много го харесвали, ги остави за някое събрание на местния актив на ГЕРБ...! Освен, ако не искаш да ме убеждаваш, че престрояването в ляво, за да хванеш в посока София, като идваш от Шумен по стария път, не е някакъв световен връх в проектантската мисъл? Едва ли има някой, който да обясни, за какво е този сложен пътен възел там, на всичкото отгоре и недомислен...!

    Бивш tww09306483.
  17. 17 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2869 Неутрално

    Различната скоро, спрямо условията улеснява значително изпълнителя и сваля цената на строежа за него. От друга страна, всички допълнителни неща - мостчета за костенурки, осветление, големи зони за безопасност са разкошен повод за увеличаване на цената на километър.
    Т.е , скоро ще имаме значително по-скъпи магистрали, осигуряващи по-бавно движение.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  18. 18 Профил на victortrt
    victortrt
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Извинете р но да попитам л б нещо кирилизатора се бъзика б досега пътищата не се ли проектираха така р че да не се събира вода л Щото поначало е близо до акъла но ллл

  19. 19 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 943 Гневно

    Баламосването на мат'ряла продължава с пълна сила.
    Тия разбойници са се замислили за след 30 години!
    По-голям виц не бях чувал напоследък.
    След като КАПО ДИ ТУТИ КАПИ и неговите разбойници гледат само да има "стабилност", така че да могат да ни баламосват, лъжат и крадат ДНЕС И КОЛКОТО СЕ МОЖЕ ПО-ДЪЛГО.
    Докато им бием дузпата, естествено.

  20. 20 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 454 Неутрално

    Кви пътища, кви 5 лева.
    В момента пътищата са за трафика от преди 30 години.
    Ние да можем да ги направим да са адекватни за сегашният трафик ехеее берекет версин, камо ли да мислим за 30 години напред.
    И отгоре 90% от пътищата са строени по социалистическо време.
    Това което се построи при Бай Тошо сегашните дори не могат да го преасфалтират.

  21. 21 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2956 Неутрално

    значи ни трябват магистрали от черноморието към София и Плевен, които издържат танкови колони...

    The Universe is under no obligation to make sense to you.
  22. 22 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 699 Неутрално

    При намаляващо население ше ги правим по - тесни ли!!!!?

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  24. 24 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 454 Неутрално

    А Северната Скоростна Тангента така е проектирана че след 3 години да е за основен ремонт. За това сега стои затворена.

  25. 25 Профил на Matematiks
    Matematiks
    Рейтинг: 231 Неутрално

    До коментар [#24] от "eyd13372645":

    Има ли някаква надежда да я почват, че е голям резил след НИМ посока Овча купел....

  26. 26 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8357 Неутрално

    У нас на практика няма нито една магистрала!

    karabastun1@abv.bg
  27. 27 Профил на jif44392826
    jif44392826
    Рейтинг: 294 Гневно

    Северната тангента я ремонтират след едва 3 години...

  28. 28 Профил на Сд
    Сд
    Рейтинг: 851 Неутрално

    Преди да пуснат платените магистрали,да ремонтират алтернативните безплатни пътища.Сега са пълни с дупки.

  29. 29 Профил на gench
    gench
    Рейтинг: 512 Неутрално

    "В съобщението се отбелязва, че проектната скорост е различна от максимално допустимата скорост на движение, определена в Закона за движение по пътищата, но не може да я надвишава."

    Е те тука авторът със сигурност изобщо не е разбрал за какво иде реч, ама вече свикнахме да ги назначаваме за журналисти функционално неграмотни :)

  30. 30 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1590 Неутрално

    Да бе...! И кой ще ги проектира тия пътища? Същите, дето сътвориха шедьоврите покрай Белокопитово до Шумен или на КПП Капитан Андреево...?
    —цитат от коментар 5 на tww09306483


    Ще ги проектират със същия състав на асфалта, който "глътна" 17 човешки живата.
    За по-евтино!
    Напънал се слонът, родил мишка!
    Гербери, по-добре се напънете да оправите правосъдието, но това е добре заметено под дебелия килим и докато ви има, съдът ще е бухалка!

  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  32. 32 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3505 Неутрално

    До коментар [#28] от "Сд":

    Аха...! Ще ги ремонтират, ама друг път! Кой ще им ползва платените магистрали, ако има читав алтернативен път? Правеха си устите, за 10 стотинки на километър и то, за леки автомобили...!

    Бивш tww09306483.
  33. 33 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 744 Неутрално

    Нали Баце каза да правят Хемус като скоростен път за по-евтино. Сега какво - автомагистрала с по 3 ленти + аварийна ли ще стане? Едва ли :(

  34. 34 Профил на jobssboj
    jobssboj
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    Те могат да си ги пректират и с 100 години напред ама като се чупят на 6-я месец все тая... С корупцията нищо не става само въздух в бъдещето могат да правят докато крадат пари.

  35. 35 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1867 Неутрално

    Те могат да си ги пректират и с 100 години напред ама като се чупят на 6-я месец все тая... С корупцията нищо не става само въздух в бъдещето могат да правят докато крадат пари.
    —цитат от коментар 34 на jobssboj


    Ти да видиш, как свинетка ше ни сложи винетки и тол такси на въздуха като полетят колите.

    мурзилка
  36. 36 Профил на sdfsdfsdf
    sdfsdfsdf
    Рейтинг: 225 Весело

    "Дай вар!!"

    NO GDPR CONSENT WAS EVER GIVEN !!! Especially considering that the European data protection authorities have made it clear “that if a controller chooses to rely on consent for any part of the processing, they must be prepared to respect that choice and stop that part of the processing if an individual withdraws consent.” https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/reform/rules-business-and-organisations/legal-grounds-processing-data/grounds-processing/what-if-somebody-withdraws-their-consent_bg Използваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bg Използваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bg Използваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bg Използваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bg Използваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bg Използваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bg Използваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bg Използваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bgИзползваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bg
  37. 37 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2245 Весело

    До коментар [#3] от "Бай Благой":

    Но пък ще бъдем само 5 млн!

  38. 38 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 526 Неутрално

    До коментар [#23] от "Matematiks":

    Мда ние селяните де ще сме виждали пътища.
    Освен ако не сме учили в САЩ и не сме работили по Европата. То наистина там има пътища, тук ееее гола вода дупка до дупка, ама от шопи кво друго да очакваш, тва си могат хората, до толкова им иде акълът при проектирането.
    А пък бетонното легло се спестява за да има рушвети/комисионни не знам как му викате по СОФЕТО

  39. 39 Профил на kdesen
    kdesen
    Рейтинг: 323 Неутрално

    Охооо, през 2018 година започваме да проектираме пътищата така, че да не задържат вода! По-добре късно, отколкото никога, нали.... А дали някога през този век ще узреем за мисълта, че не може на магистрала от две ленти в едната посока да се кара с 80 км/ч вдясно, а вляво със 140.

  40. 40 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5535 Гневно

    До коментар [#25] от "Matematiks":

    Чакат парите от Европа за "усвояване" !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  41. 41 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5535 Неутрално

    До коментар [#28] от "Сд":

    Това е задължително.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  42. 42 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5535 Весело

    До коментар [#31] от "niakoi_si":

    Обори ме ако можеш.Не съм виновен, че съм чел и работил докато ти си претакал в Районното.
    Освен това, три в едно и не само -Наполеон , Винету и Слънце за теб знаем кой е !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  43. 43 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5535 Разстроено

    До коментар [#33] от "Smoke":

    Той не помни какво е казал сутринта. Нали той измисли "Тангентата" И след това всички припяват. Като с "входирането" !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  44. 44 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5535 Весело

    До коментар [#36] от "Makq Nekoitaaizlagal":

    Киреч брато, КИРЕЧ !!! Варта е много скъпа !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  45. 45 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5535 Весело

    До коментар [#38] от "ЙЕИ":

    Това, че си виждал не значи че разбираш. Предполагам , че си виждал и самолети и си се возил дори но едва ли ги управляваш или проектираш и ремонтираш.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  46. 46 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8719 Неутрално

    Те от днес за утре не могат да определят трафика, сега пък за 30 години напред.

  47. 47 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2509 Весело

    Толкова жлъч има в този форум, толкова яд...Сенчестия Кмет е ясен, но другите?

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  48. 48 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 818 Неутрално

    Е КЪФ ТРАФИК МУТРАТА ЗАТВОРИ СОФИЯ ЦЕЛАТА , ПРЕГРАДИА УЛИЦИТЕ НАПРАВИА ГИ ЗА СИЧКО ДРУГО НО ТЕ И ЗА КОЛИ ЗА КАКВОТО СА ПРОЕКТИРАНИ, КВИ ПРОЕКТИ БЕ

  49. 49 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5535 Любопитно

    До коментар [#47] от "Пешката":

    Истината и на теб ли не ти понася ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  50. 50 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 904 Неутрално

    Лесна работа, вместо магистрали и скоростни пътища, вече ще проектират черни пътища. С много трева покрай тях. Защото след 30 години в територията ще са останали само цигански каруци...

  51. 51 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2001 Неутрално

    По отношение на изискванията за безопасност съм съгласен, но за трафика - ако има някой който може да предскаже какъв ще е трафика след 30 години, евалла да му кажем, ще задмине всички асновидци от миналото.
    Та нали след някоя и друга година може да су хвъркаме с някакви по-големи дронове и да не ни минава и през акъла да караме коли с ДВГ ( вярно за ужас на държавите бензинистанции:))

  52. 52 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5535 Любопитно

    До коментар [#51] от "tsvetko_51":

    Най-големият проблем е че НЯМАМЕ национална стратегия а само слугуваме на транзита от и до Турция.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  53. 53 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3659 Неутрално

    За проектиране на магистрали вече ще се иска прогноза поне до 30 години.
    Досега беше в съотвествие с нуждите от вчера.

  54. 54 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3659 Неутрално

    ....Най-големият проблем е че НЯМАМЕ национална стратегия а само слугуваме на транзита от и до Турция.
    —цитат от коментар 52 на КМЕТ В СЯНКА

    Националната стратегия? Турция и Гърция да имат добри връзки с Европа, но не и Източна България. Не случайно там живеят постоянно над 400 000 руски граждани, а в Поморие има квартал "малката Москва". Да не говорим за пристанището в Росенец

  55. 55 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3659 Неутрално

    До коментар [#3] от "Бай Благой":Но пък ще бъдем само 5 млн!
    —цитат от коментар 37 на patsis


    С тая сган от НС може и по-малко

  56. 56 Профил на Su
    Su
    Рейтинг: 12 Неутрално

    Ще си наемат ли щатна гадателка за в далечно бъдеще, че иначе не виждам как ще предвидят трафика след 30 г.
    Те не могат (не искат) бюджета за една година да пресметнат като хората, а ми говорят общи приказки за пътища за следващото поколение.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK