Повече мощност и стил за обновеното "Рено Каджар"

Повече мощност и стил за обновеното "Рено Каджар"

© Рено



Макар лансирано преди три години кросоувърът "Рено Каджар" вече мина през първото си обновяване. Отпред новостите включват светодиодни дневни светлини под формата на буквата С, както е и при другите актуални модели на концерна. Фаровете за мъгла вече са правоъгълни, като могат да бъдат и светодиодни.


В задната част светодиоди са добавени в светлините. Новите елементи по "Каджар" включват още по-широка решетка с нови хромирани елементи и по-стилни брони. За автомобила се предлагат два нови модела джанти с размер 17 и 19 цола, както и три нови цвята - зелен, син и сив.

Повече мощност и стил за обновеното "Рено Каджар"

© Рено


В салона на централната конзола се монтира нов 7-инчов мултимедиен сензорен екран с капацитивна технология. Промени има и в конзолата за управление на климатика. Елементи от сатениран хром и нови тапицерии, допълват промените вътре в кросоувъра.


Обновените седалки вече имат настройка на дължината. Те също така включват пяна с двойна плътност за повишаване на комфорта и предотвратяване на умората при дълги пътувания, а по-твърдите странични усилвания осигуряват по-добра поддръжка.

Повече мощност и стил за обновеното "Рено Каджар"

© Рено


"Рено Каджар" вече ще може да се поръча и с нивото на оборудване "Блек Едишън", което включва тапицерия от Алкантара в черно и специални защитни стелки. Отвън това изпълнение е с 19-цолови алуминиеви джанти, предни и задни защитни пластини на праговете в контрастни цветове, както и странични огледала в черен цвят.




При бензиновите двигатели няма промени, като те са с мощности 130, 140 и 160 конски сили. Дизелите обаче качват леко своята мощност и въртящ момент, като предлагат 110, 120 и 150 конски сили. Те се комбинират с ръчна скоростна кутия, а на по-късен етап ще бъде достъпна и с автоматична скоростна кутия с двоен съединител.

Повече мощност и стил за обновеното "Рено Каджар"

© Рено


"Рено Каджар" може да е с предно предаване или със задвижване 4Х4. Пълноприводните версии използват технологии от "Нисан", като водачът може да избира между активни само предни колела, автоматичен режим, при който електроника автоматично разделя въртящия момент между предната и задната ос в зависимост от нивото на сцепление и постоянно прехвърляне на въртящия момента между предните и задните колела в съотношение 50 на 50 %.
Повече мощност и стил за обновеното "Рено Каджар"

© Рено


Моделите с предно предаване могат да се оборудват със системата Extended Grip. Те идват серийно с всесезонни гуми (Mud&Snow), а електрониката подобрява сцеплението при движение през кални или пясъчни терени и сняг.


Благодарение на просвета си 20 см "Рено Каджар" има прилични оф-роуд способности. Ъгълът на заход на автомобила е 17°, а този на оттегляне 25 °.

Повече мощност и стил за обновеното "Рено Каджар"

© Рено


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (17)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 3029 Неутрално

    Не подозирах, че може да стане по-красива тази кола!

  2. 2 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 3740 Неутрално

    Нисан Кашкай/Рог с развален френски акцент.

  3. 3 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 722 Неутрално

    Не подозирах, че може да стане по-красива тази кола!
    —цитат от коментар 1 на arcanum


    Красива е, да. Само предната емблема ми се струва прекалено голяма и прекалено е силно акцентирането върху нея, но това важи за всички Рена от това поколание.

  4. 4 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4124 Неутрално

    Рено се завръща към красивите модели, с които марката се отличаваше през 60-те години. Необходимо бе, все пак тази марка е една от най-старите в автомобилостроенето.

  5. 5 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 722 Разстроено

    На мен не ми харесва това залитане към SUV дизайна на автомобили, които определено не са предназначени за оф-роуд - повишат клиренса 4-5 см, големи гуми, сложат някакво измислено електронно 4х4 и праснат 40-50% по-висока цена спрамо един нормален хечбек, или комби, които предлагат същото вътрешно и багажно пространство, а в някои случаи даже и по-голямо. Веднага се сещам за хубавия и просторен мини ван на Пежо - 5008, който изведнъж стана SUV и цената му отиде до небето.

  6. 6 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2560 Весело

    Рено се завръща към красивите модели, с които марката се отличаваше през 60-те години. Необходимо бе, все пак тази марка е една от най-старите в автомобилостроенето.
    —цитат от коментар 4 на historama



    До коментар [#4] от "historama":

    За кои модели на Рено през 60-те говориш,че не се сещам? Оня "изгърбеният" ли от филмите на Луи дьо Фюнес,който го караха с бясна скорост монахини?

  7. 7 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 804 Неутрално

    Много по - добре от Колеос.

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  8. 8 Профил на steffana
    steffana
    Рейтинг: 248 Неутрално

    До коментар [#6] от "deaf":


    Сitroen vc2

  9. 9 Профил на Dwight Schrute
    Dwight Schrute
    Рейтинг: 27 Неутрално

    "красиво" е последната дума, която бих употребил. Тва рено са го били с грозната пръчка...

  10. 10 Профил на Dwight Schrute
    Dwight Schrute
    Рейтинг: 27 Неутрално

    не е по темата, ама някой знае ли защо така куцо ми се показва в балончето иначе лачената профилна снимка ????

  11. 11 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2560 Неутрално

    До коментар [#6] от "deaf":Сitroen vc2
    —цитат от коментар 8 на steffana



    До коментар [#8] от "steffana":

    Да,имаше и Ситроен,но ако не се заблуждавам и Рено.

  12. 12 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3814 Неутрално

    "... В салона на централната конзола се монтира нов 7-инчов мултимедиен сензорен екран с капацитивна технология ...".

    Някой знае ли, какво представлява тази капацитивна технология за екрани?
    Отделно, струва ми се, че има доста недомислици в писането или превода.

    Бивш tww09306483.
  13. 13 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1199 Неутрално

    За кои модели на Рено през 60-те говориш,че не се сещам?
    —цитат от коментар 6 на deaf


    Това са моделите Рено 8, Рено 10, сглобяваха ги и нас, както Алпин. Много добри бяха и Рено 16. Най-известно обаче малкото Рено 4 от което за 30 години са произведени на 8 милиона.

  14. 14 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4124 Неутрално

    [quote#6:"deaf"][/quote]

    Вероятно и идея си нямаш от френските и италианските модели от тези години?
    За Рено - моделите - бижута Дофин, Каравел, по -късните Р 8, 10 (монтирани и в Пловдив), култовите модели Алпин и Р 16.
    За Пежо култовия модел 404.
    За Ситроен всички си спомнят за "богинята" - DS.
    За Италия - фиатите на Пининфарина модели 1300, 1500, 1800, особено модела 2300 с 4 фара, малко по-късно Фиат 125. Както и Ланча Флавия и Фулвия.
    А от Германия тогава се запомниха моделите на Форд Таунус 17 м, европейския вариант на Мустанг - Капри, и красавиците на Опел - Рекорд, Капитен, Комодор, Адмирал.
    Разбира се и някои модели на Мерцедес...

    Все силно индивидуализирани модели, които човек би познал дори и без фарове, брони и радиаторни решетки.

  15. 15 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 273 Неутрално

    На мен не ми харесва това залитане към SUV дизайна на автомобили, които определено не са предназначени за оф-роуд - повишат клиренса 4-5 см, големи гуми, сложат някакво измислено електронно 4х4 и праснат 40-50% по-висока цена спрамо един нормален хечбек, или комби, които предлагат същото вътрешно и багажно пространство, а в някои случаи даже и по-голямо. Веднага се сещам за хубавия и просторен мини ван на Пежо - 5008, който изведнъж стана SUV и цената му отиде до небето.
    —цитат от коментар 5 на cristo_n


    Много си прав,но тия сувове -така да го кажем имат освен високата позиция на седене -от там много по добро виждане отпред на събитията къде какво става.
    Отделно това откъде и през какви големи дупки може да мине-осеяни през нашите пътища, ти не може да минеш с ниския хечбег, защото ще задереш отдолу и ще направиш някоя голяма беля. А не е да няма такива дупки, често невидими, покрити с вода и замаскирани. Така че всичко си има плюсове и минуси.

  16. 16 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 563 Неутрално

    Френска натруфеност на границата на кича.

    Махнали ли са евтините пластмаси вътре? Досегашният Каджар беше срам за всеки собственик.

    Високият клиренс води до нестабилност при завоите при малко по-висока скорост. А 19-цоловите джанти дават кошмарна возия и са магнит за дупките по нашите пътища.

  17. 17 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2231 Неутрално

    SUV-а на Реното все повече заприличва на Нисана. Любопитно каква ще е тази автоматична кутия - двоен съединител, след като Нисана има своя разработка на вариаторна освен да е запазена марка на Рено?

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK