
© Ситроен
Ситроен" ще представи прототип на зареждаща се от контакта версия на най-новия си кросоувър "С5 Еъркрос" на откриващия се на 2 октомври автосалон в Париж. Автомобилът използва бензинов мотор със 180 конски сили и електромотор със 107 коня.
Общата мощност на хибридната система е 225 конски сили, като до 50 километра "С5 Еъркрос хибрид концепт" може да измине само на ток. Независимо от режима на движение предаването е предно. © Ситроен
Автомобилът е снабден с батерии с капацитет 13.2 киловатчаса, които от стандартен контакт се зареждат за 8 часа. Тестван по новия WLTP цикъл, "С5 Еъркрос хибрид концепт" има среден разход на гориво 2 л/100 км.
Очакванията са серийната хибридна версия на "Ситроен С5 Еъркрос хибрид" да се появи в началото на 2020 г. Лансирането на модела е част от стратегията на марката до 2023 да предложи 80% електрифициране на гамата си. © Ситроен
Плановете са след "C5 Еъркрос" всички нови модели на "Ситроен", които ще бъдат лансирани, да имат и електрическа версия.
mck15574536
Рейтинг: 213 ВеселоБих повярвал на тази кола, ако е изпитана в
Афганистанска Южна Каролина.
Както най-скъп изтребител на САЩ – F-35B.
Julian Mall
Рейтинг: 2188 ВеселоДа бяха сложили по един ел.мотор на четирите колела поне на ток да е 4Х4!
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоSu
Рейтинг: 15 НеутралноАми не, не искат и това е. Има един такъв модел и това е Peugeot 3008, обаче са дизели и ги спряха от производство преди 2-3 години. Бяха с предно предаване и ел задвижване на задните колела д малка батерия зареждаща се от основния двигател
Цайко
Рейтинг: 1037 НеутралноТестван по новия WLTP цикъл, "С5 Еъркрос хибрид концепт" има среден разход на гориво 2 л/100 км.
=============
И новият цикъл е като стария.
dragozow
Рейтинг: 726 НеутралноЛъжат като цигани за разхода. Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
penetrating
Рейтинг: 5497 НеутралноСитроен е уважавана от мен марка след класиката на 60-те
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Този е от онези
Рейтинг: 233 ВеселоЕлектромоторът е 45 к.с., а не 107!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
alray
Рейтинг: 428 НеутралноПри пълен електрик и изминаване средно на 15 000 км се пест8 точно 10 000 лв за 5 години (все пак и токът ина цена). А кажете ми за тези 5 години дали е резонно изплащането, като цените на колите са двойно по-скъпи...а хората си гледат джоба все още...дреме им за природата и вредните емисии...и неудобството да търдят жица, ако тръгнеш за..Централен Балкан примерно ;)
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
dante_18
Рейтинг: 609 НеутралноДо коментар [#11] от "alray":
If you are going through hell... Keep going!Хибридът е много по-сложна система и спестените пари от гориво ще отидат за ремонти. Тая кола след 150 хиляди километра е труп и загуба на цената към 60%
Таралеж
Рейтинг: 2512 НеутралноЕлектродвигателя дава допълнителна мощност, и е супер. Ама кросовър без 4х4? Остави!
Гарван
Рейтинг: 946 НеутралноПредполагам, че мнението е на база личен опит. В моето семейство досега сме имали 5 хибридни автомобила, вярно с никой от тях не е достигано повече от 110 хил., но досега не сме имали абсол. никакви проблеми. Ето един хибрид на 1 мил.км. с нула ремонти.
http://www.grueneautos.com/2013/12/eine-million-kilometer-ohne-reparaturen-wiener-hybrid-taxi-knackt-rekordmarke/
Pontif New Dnevnik SUCK
Рейтинг: 1837 НеутралноЕха, голямо нашествие, голямо чудо. Такива хибриди че и с по-добри показатели се продават от 20 години. Сетила се френската Мара да се побара.
California Über Alles