"С5 Еъркрос хибрид" поставя начало на електрическото нашествие на "Ситроен"

"С5 Еъркрос хибрид" поставя начало на електрическото нашествие на "Ситроен"

© Ситроен



Ситроен" ще представи прототип на зареждаща се от контакта версия на най-новия си кросоувър "С5 Еъркрос" на откриващия се на 2 октомври автосалон в Париж. Автомобилът използва бензинов мотор със 180 конски сили и електромотор със 107 коня.


Общата мощност на хибридната система е 225 конски сили, като до 50 километра "С5 Еъркрос хибрид концепт" може да измине само на ток. Независимо от режима на движение предаването е предно.

"С5 Еъркрос хибрид" поставя начало на електрическото нашествие на "Ситроен"

© Ситроен


Автомобилът е снабден с батерии с капацитет 13.2 киловатчаса, които от стандартен контакт се зареждат за 8 часа. Тестван по новия WLTP цикъл, "С5 Еъркрос хибрид концепт" има среден разход на гориво 2 л/100 км.


Очакванията са серийната хибридна версия на "Ситроен С5 Еъркрос хибрид" да се появи в началото на 2020 г. Лансирането на модела е част от стратегията на марката до 2023 да предложи 80% електрифициране на гамата си.

"С5 Еъркрос хибрид" поставя начало на електрическото нашествие на "Ситроен"

© Ситроен


Плановете са след "C5 Еъркрос" всички нови модели на "Ситроен", които ще бъдат лансирани, да имат и електрическа версия.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (16)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mck15574536
    mck15574536
    Рейтинг: 213 Весело

    Бих повярвал на тази кола, ако е изпитана в
    Афганистанска Южна Каролина.
    Както най-скъп изтребител на САЩ – F-35B.

  2. 2 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2175 Весело

    Да бяха сложили по един ел.мотор на четирите колела поне на ток да е 4Х4!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  3. 3 Профил на Su
    Su
    Рейтинг: 18 Неутрално

    Ами не, не искат и това е. Има един такъв модел и това е Peugeot 3008, обаче са дизели и ги спряха от производство преди 2-3 години. Бяха с предно предаване и ел задвижване на задните колела д малка батерия зареждаща се от основния двигател

  4. 4 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1192 Неутрално

    Тестван по новия WLTP цикъл, "С5 Еъркрос хибрид концепт" има среден разход на гориво 2 л/100 км.

    =============
    И новият цикъл е като стария.

  5. 5 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 788 Неутрално

    Тестван по новия WLTP цикъл, "С5 Еъркрос хибрид концепт" има среден разход на гориво 2 л/100 км.=============И новият цикъл е като стария.
    —цитат от коментар 4 на Цайко


    Лъжат като цигани за разхода.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  6. 6 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10843 Неутрално

    Ситроен е уважавана от мен марка след класиката на 60-те

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  9. 9 Профил на Този е от онези
    Този е от онези
    Рейтинг: 262 Весело

    Електромоторът е 45 к.с., а не 107!

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  11. 11 Профил на alray
    alray
    Рейтинг: 396 Неутрално

    При пълен електрик и изминаване средно на 15 000 км се пест8 точно 10 000 лв за 5 години (все пак и токът ина цена). А кажете ми за тези 5 години дали е резонно изплащането, като цените на колите са двойно по-скъпи...а хората си гледат джоба все още...дреме им за природата и вредните емисии...и неудобството да търдят жица, ако тръгнеш за..Централен Балкан примерно ;)

  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  13. 13 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 738 Неутрално

    До коментар [#11] от "alray":

    Хибридът е много по-сложна система и спестените пари от гориво ще отидат за ремонти. Тая кола след 150 хиляди километра е труп и загуба на цената към 60%

    If you are going through hell... Keep going!
  14. 14 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2444 Неутрално

    Електродвигателя дава допълнителна мощност, и е супер. Ама кросовър без 4х4? Остави!

  15. 15 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 670 Неутрално

    До коментар [#11] от "alray":Хибридът е много по-сложна система и спестените пари от гориво ще отидат за ремонти. Тая кола след 150 хиляди километра е труп и загуба на цената към 60%
    —цитат от коментар 13 на dante_18


    Предполагам, че мнението е на база личен опит. В моето семейство досега сме имали 5 хибридни автомобила, вярно с никой от тях не е достигано повече от 110 хил., но досега не сме имали абсол. никакви проблеми. Ето един хибрид на 1 мил.км. с нула ремонти.
    http://www.grueneautos.com/2013/12/eine-million-kilometer-ohne-reparaturen-wiener-hybrid-taxi-knackt-rekordmarke/

  16. 16 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    Еха, голямо нашествие, голямо чудо. Такива хибриди че и с по-добри показатели се продават от 20 години. Сетила се френската Мара да се побара.

    California Über Alles




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK