5/12
Фотогалерия: Новото БМВ Серия 3 прибави сантиметри и свали килограми
Автомобилът е снабден и с интелигентен дигитален помощник, който реагира на команди с глас и може да осигури различна сервизна информация.
Новото поколение на хейд-ъп дисплея предлага увеличена площ на проекцията, ново графично оформление и допълнителни изобразявани съдържания.
penetrating
Рейтинг: 5938 НеутралноИ продължават с дизеловите двигатели, странно...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertkomitata80
Рейтинг: 233 НеутралноОпределено изглежда добре!
стефан иванов
Рейтинг: 809 НеутралноПрекрасен автомобил.Само че ще ми е жал да го карам по нашите пътища -гробници,с нашите горива - боклуци и сервизи некадърни.
dnevnikar
Рейтинг: 4212 НеутралноUNITED EU UNION
Срещу Мода се не рита.
Засега е грозен...
Засега.
"БМВ представи на автосалона в Париж седмото поколение на своята трета серия"
pariah
Рейтинг: 1746 Любопитноееейй, ще ми се изтрият зъбите от скърцане....
- A witty saying proves nothing. VoltaireСтрахотна е!!!
stef
Рейтинг: 507 ВеселоАко съдим по малко по-старите модели на тройката - пожелавам дълбоки джобове на купувачите и повече свободно време за ремонти:
Stefhttps://www.consumerreports.org/car-maintenance/the-cost-of-car-ownership/
бабачко
Рейтинг: 517 НеутралноКое му е странното? Щом има търсене. И аз бих си купил дизел. Новите дизели са доста по-чисти от 15 г. бензинови кочини. Относно електричките още доста години трябва да минат, че да им станат поносими цените и пробега. Tesla, колкото и да са хубави, са прекалено скъпи (120 000 евро) и на почивка с нея трудна работа. искаш нов монитор? изтрий тук: ##############
classicc
Рейтинг: 463 НеутралноПо принцип всички автомобили растат с поколенията, но при бмв вече гледат да направят всичко луксозна лимузина без серия 1 и 2. Вижте само дължините:
- серия 3 - 4.71м
- серия 5 - 4.94м
- серия 7 - 5.10м
Но явно добре са си уцелили нишата, защото продажбите им си вървят.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 970 НеутралноЗа първи път чувам за хейд ъп дисплея.Да не е хед ап.
Moxito
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#3] от "стефан иванов":
Не е съвсем така, аз имам настоящия модел, Ф30, вече над 320 000 км, колата е карана все по нашите пътища и като не броим смяна на дюзи и верига, общо 5000 лв на 270 000км, като по окачването не съм бутнал буквално нищо.
БМВ сервизите са като цяло ок, има ги в почти всеки голям град и предполагам им плащат добре, защото момчетата в повечето случаи са компетентни. Колите им идват в БГ с 200 000 км или 4 години гаранция и честно казано поне в премиум класа не виждам голяма тяхна конкуренция в БГ, лично мое мнение.
irobot
Рейтинг: 619 НеутралноСлед 15-18 години – и във всяко българско село.
marinero11
Рейтинг: 233 НеутралноЧудна количка. Отзад малко напомня на А6 на Ауди :)
irobot
Рейтинг: 619 НеутралноДо коментар [#10] от "Moxito":
Не е нормално верига и дюзи да трябва се сменят поне преди 400 000. Да не говорим за сложната процедура по смяната, където се разглобява цялата предница и се маха двигателя. След такава "интервенция" дори в официален сервиз, бих хвърлял боб дали всичко отново е сглобено както трябва. Дизеловите Е-класи таксита в Германия спокойно карат по 700-800к без такива ремонти.
Иначе сериозните ядове с тези коли започват след десетата година, когато некачествените материали в двигателния отсек започнат да се напукват от старост и от температурното влияние. Тогава започват всякакви труднооткриваеми изненади с охладителната система, горивната система, а покрай тях се бъгва и електрониката.
tvr18355030
Рейтинг: 458 НеутралноКато нямат други....
deutschwagen
Рейтинг: 2156 НеутралноИзглежда много добре. Приятно изненадан съм 👍
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningSlick
Рейтинг: 465 ЛюбопитноИма нещо много характерно за БМВ: всичките им ходове са премислени доста добре. Не ги мислете и вие, а съберете пари да карате такава кола.
sw51
Рейтинг: 343 НеутралноКрасиво е БМВто няма кво.. „
за някои е кисело гроздето - разбираемо. Ще се чака да остарее. ч
Ако не се крадяха здраво си заслужава парите.
stef
Рейтинг: 507 ГневноМитове и легенди пишете:
https://www.telegraph.co.uk/cars/news/new-rating-system-clarifies-real-world-nox-emissions/
https://www.independent.co.uk/environment/diesel-cars-air-pollution-emissions-which-tests-nitrogen-oxides-nox-a8496121.html Stef
nibelungs
Рейтинг: 239 Неутрално"Не е хубава", хич "не е хубава"
щото я нямам
deutschwagen
Рейтинг: 2156 НеутралноДо коментар [#18] от "stef":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningБМВ е една от марките, които поне покриват Евро 5
https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/24/590x/secondary/Brand-averages-for-NOx-emissions-Euro-5-and-Euro-6-872848.jpg
И така няма как да са по-мръсни от бензинови коли по стандарт Евро 3.
stef
Рейтинг: 507 РазстроеноТрябва да ги аплодираме че покриват стандарт от преди 10 години?!
Освен това бензин с евро 3 със сигурност изхвърля по-малко токсични азотни окиси от дизел с евро 6... Stef
DS
Рейтинг: 616 НеутралноМ даа а тази чупка в средата на предните светлини е за да прилича на 308 на Пежо
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"https://images.caricos.com/p/peugeot/2015_peugeot_308/images/1920x1080/2015_peugeot_308_137_1920x1080.jpg
deutschwagen
Рейтинг: 2156 НеутралноДо коментар [#21] от "stef":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningТова не го знаем, да не говорим, че има и други отрови освен азотните окиси.
deutschwagen
Рейтинг: 2156 НеутралноДо коментар [#22] от "DS":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning??????????????????
https://img1.icarcdn.com/9360153/gallery_used-car-carlist-bmw-3-series-325i-exclusive-elite-sedan-malaysia_9360153_AzLHZ6EGWeWfxhsdsO7lov.JPG?smia=xTM
Освен ако БМВ не са измислили някакви машина на времето
Julian Mall
Рейтинг: 2444 ГневноПедалите на спирачката и газта са добре отдалечени обаче няма място за левият крак и излиза че трябва да се използват и двата крака което е опасно или има електронно блокировка при едновременно натискане на двата педала?
По-добре миг свобода отколкото живот в робство