Кое му е странното? Щом има търсене. И аз бих си купил дизел. Новите дизели са доста по-чисти от 15 г. бензинови кочини. Относно електричките още доста години трябва да минат, че да им станат поносими цените и пробега. Tesla, колкото и да са хубави, са прекалено скъпи (120 000 евро) и на почивка с нея трудна работа.
искаш нов монитор? изтрий тук: ##############
По принцип всички автомобили растат с поколенията, но при бмв вече гледат да направят всичко луксозна лимузина без серия 1 и 2. Вижте само дължините: - серия 3 - 4.71м - серия 5 - 4.94м - серия 7 - 5.10м
Но явно добре са си уцелили нишата, защото продажбите им си вървят.
Не е съвсем така, аз имам настоящия модел, Ф30, вече над 320 000 км, колата е карана все по нашите пътища и като не броим смяна на дюзи и верига, общо 5000 лв на 270 000км, като по окачването не съм бутнал буквално нищо.
БМВ сервизите са като цяло ок, има ги в почти всеки голям град и предполагам им плащат добре, защото момчетата в повечето случаи са компетентни. Колите им идват в БГ с 200 000 км или 4 години гаранция и честно казано поне в премиум класа не виждам голяма тяхна конкуренция в БГ, лично мое мнение.
Не е нормално верига и дюзи да трябва се сменят поне преди 400 000. Да не говорим за сложната процедура по смяната, където се разглобява цялата предница и се маха двигателя. След такава "интервенция" дори в официален сервиз, бих хвърлял боб дали всичко отново е сглобено както трябва. Дизеловите Е-класи таксита в Германия спокойно карат по 700-800к без такива ремонти.
Иначе сериозните ядове с тези коли започват след десетата година, когато некачествените материали в двигателния отсек започнат да се напукват от старост и от температурното влияние. Тогава започват всякакви труднооткриваеми изненади с охладителната система, горивната система, а покрай тях се бъгва и електрониката.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
И така няма как да са по-мръсни от бензинови коли по стандарт Евро 3.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
Трябва да ги аплодираме че покриват стандарт от преди 10 години?! Освен това бензин с евро 3 със сигурност изхвърля по-малко токсични азотни окиси от дизел с евро 6...
Stef
Това не го знаем, да не говорим, че има и други отрови освен азотните окиси.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
Освен ако БМВ не са измислили някакви машина на времето
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
Педалите на спирачката и газта са добре отдалечени обаче няма място за левият крак и излиза че трябва да се използват и двата крака което е опасно или има електронно блокировка при едновременно натискане на двата педала?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
penetrating
Рейтинг: 5938 НеутралноИ продължават с дизеловите двигатели, странно...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertkomitata80
Рейтинг: 233 НеутралноОпределено изглежда добре!
стефан иванов
Рейтинг: 809 НеутралноПрекрасен автомобил.Само че ще ми е жал да го карам по нашите пътища -гробници,с нашите горива - боклуци и сервизи некадърни.
dnevnikar
Рейтинг: 4212 НеутралноUNITED EU UNION
Срещу Мода се не рита.
Засега е грозен...
Засега.
"БМВ представи на автосалона в Париж седмото поколение на своята трета серия"
pariah
Рейтинг: 1746 Любопитноееейй, ще ми се изтрият зъбите от скърцане....
- A witty saying proves nothing. VoltaireСтрахотна е!!!
stef
Рейтинг: 507 ВеселоАко съдим по малко по-старите модели на тройката - пожелавам дълбоки джобове на купувачите и повече свободно време за ремонти:
Stefhttps://www.consumerreports.org/car-maintenance/the-cost-of-car-ownership/
бабачко
Рейтинг: 517 НеутралноКое му е странното? Щом има търсене. И аз бих си купил дизел. Новите дизели са доста по-чисти от 15 г. бензинови кочини. Относно електричките още доста години трябва да минат, че да им станат поносими цените и пробега. Tesla, колкото и да са хубави, са прекалено скъпи (120 000 евро) и на почивка с нея трудна работа. искаш нов монитор? изтрий тук: ##############
classicc
Рейтинг: 463 НеутралноПо принцип всички автомобили растат с поколенията, но при бмв вече гледат да направят всичко луксозна лимузина без серия 1 и 2. Вижте само дължините:
- серия 3 - 4.71м
- серия 5 - 4.94м
- серия 7 - 5.10м
Но явно добре са си уцелили нишата, защото продажбите им си вървят.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 970 НеутралноЗа първи път чувам за хейд ъп дисплея.Да не е хед ап.
Moxito
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#3] от "стефан иванов":
Не е съвсем така, аз имам настоящия модел, Ф30, вече над 320 000 км, колата е карана все по нашите пътища и като не броим смяна на дюзи и верига, общо 5000 лв на 270 000км, като по окачването не съм бутнал буквално нищо.
БМВ сервизите са като цяло ок, има ги в почти всеки голям град и предполагам им плащат добре, защото момчетата в повечето случаи са компетентни. Колите им идват в БГ с 200 000 км или 4 години гаранция и честно казано поне в премиум класа не виждам голяма тяхна конкуренция в БГ, лично мое мнение.
irobot
Рейтинг: 619 НеутралноСлед 15-18 години – и във всяко българско село.
marinero11
Рейтинг: 233 НеутралноЧудна количка. Отзад малко напомня на А6 на Ауди :)
irobot
Рейтинг: 619 НеутралноДо коментар [#10] от "Moxito":
Не е нормално верига и дюзи да трябва се сменят поне преди 400 000. Да не говорим за сложната процедура по смяната, където се разглобява цялата предница и се маха двигателя. След такава "интервенция" дори в официален сервиз, бих хвърлял боб дали всичко отново е сглобено както трябва. Дизеловите Е-класи таксита в Германия спокойно карат по 700-800к без такива ремонти.
Иначе сериозните ядове с тези коли започват след десетата година, когато некачествените материали в двигателния отсек започнат да се напукват от старост и от температурното влияние. Тогава започват всякакви труднооткриваеми изненади с охладителната система, горивната система, а покрай тях се бъгва и електрониката.
tvr18355030
Рейтинг: 458 НеутралноКато нямат други....
deutschwagen
Рейтинг: 2156 НеутралноИзглежда много добре. Приятно изненадан съм 👍
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningSlick
Рейтинг: 465 ЛюбопитноИма нещо много характерно за БМВ: всичките им ходове са премислени доста добре. Не ги мислете и вие, а съберете пари да карате такава кола.
sw51
Рейтинг: 343 НеутралноКрасиво е БМВто няма кво.. „
за някои е кисело гроздето - разбираемо. Ще се чака да остарее. ч
Ако не се крадяха здраво си заслужава парите.
stef
Рейтинг: 507 ГневноМитове и легенди пишете:
https://www.telegraph.co.uk/cars/news/new-rating-system-clarifies-real-world-nox-emissions/
https://www.independent.co.uk/environment/diesel-cars-air-pollution-emissions-which-tests-nitrogen-oxides-nox-a8496121.html Stef
nibelungs
Рейтинг: 239 Неутрално"Не е хубава", хич "не е хубава"
щото я нямам
deutschwagen
Рейтинг: 2156 НеутралноДо коментар [#18] от "stef":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningБМВ е една от марките, които поне покриват Евро 5
https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/24/590x/secondary/Brand-averages-for-NOx-emissions-Euro-5-and-Euro-6-872848.jpg
И така няма как да са по-мръсни от бензинови коли по стандарт Евро 3.
stef
Рейтинг: 507 РазстроеноТрябва да ги аплодираме че покриват стандарт от преди 10 години?!
Освен това бензин с евро 3 със сигурност изхвърля по-малко токсични азотни окиси от дизел с евро 6... Stef
DS
Рейтинг: 616 НеутралноМ даа а тази чупка в средата на предните светлини е за да прилича на 308 на Пежо
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"https://images.caricos.com/p/peugeot/2015_peugeot_308/images/1920x1080/2015_peugeot_308_137_1920x1080.jpg
deutschwagen
Рейтинг: 2156 НеутралноДо коментар [#21] от "stef":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningТова не го знаем, да не говорим, че има и други отрови освен азотните окиси.
deutschwagen
Рейтинг: 2156 НеутралноДо коментар [#22] от "DS":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning??????????????????
https://img1.icarcdn.com/9360153/gallery_used-car-carlist-bmw-3-series-325i-exclusive-elite-sedan-malaysia_9360153_AzLHZ6EGWeWfxhsdsO7lov.JPG?smia=xTM
Освен ако БМВ не са измислили някакви машина на времето
Julian Mall
Рейтинг: 2444 ГневноПедалите на спирачката и газта са добре отдалечени обаче няма място за левият крак и излиза че трябва да се използват и двата крака което е опасно или има електронно блокировка при едновременно натискане на двата педала?
По-добре миг свобода отколкото живот в робство