Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 6143 Неутрално

    И продължават с дизеловите двигатели, странно...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  2. 2 Профил на komitata80
    komitata80
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Определено изглежда добре!

  3. 3 Профил на стефан иванов
    стефан иванов
    Рейтинг: 718 Неутрално

    Прекрасен автомобил.Само че ще ми е жал да го карам по нашите пътища -гробници,с нашите горива - боклуци и сервизи некадърни.

  4. 4 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4376 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Срещу Мода се не рита.

    Засега е грозен...
    Засега.

    "БМВ представи на автосалона в Париж седмото поколение на своята трета серия"

  5. 5 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1319 Любопитно

    ееейй, ще ми се изтрият зъбите от скърцане....
    Страхотна е!!!

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  6. 6 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 488 Весело

    Ако съдим по малко по-старите модели на тройката - пожелавам дълбоки джобове на купувачите и повече свободно време за ремонти:
    https://www.consumerreports.org/car-maintenance/the-cost-of-car-ownership/

    Stef
  7. 7 Профил на бабачко
    бабачко
    Рейтинг: 552 Неутрално

    И продължават с дизеловите двигатели, странно...
    —цитат от коментар 1 на penetrating


    Кое му е странното? Щом има търсене. И аз бих си купил дизел. Новите дизели са доста по-чисти от 15 г. бензинови кочини. Относно електричките още доста години трябва да минат, че да им станат поносими цените и пробега. Tesla, колкото и да са хубави, са прекалено скъпи (120 000 евро) и на почивка с нея трудна работа.

    искаш нов монитор? изтрий тук: ##############
  8. 8 Профил на classicc
    classicc
    Рейтинг: 466 Неутрално

    По принцип всички автомобили растат с поколенията, но при бмв вече гледат да направят всичко луксозна лимузина без серия 1 и 2. Вижте само дължините:
    - серия 3 - 4.71м
    - серия 5 - 4.94м
    - серия 7 - 5.10м

    Но явно добре са си уцелили нишата, защото продажбите им си вървят.

  9. 9 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1008 Неутрално

    За първи път чувам за хейд ъп дисплея.Да не е хед ап.

  10. 10 Профил на Moxito
    Moxito
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#3] от "стефан иванов":

    Не е съвсем така, аз имам настоящия модел, Ф30, вече над 320 000 км, колата е карана все по нашите пътища и като не броим смяна на дюзи и верига, общо 5000 лв на 270 000км, като по окачването не съм бутнал буквално нищо.

    БМВ сервизите са като цяло ок, има ги в почти всеки голям град и предполагам им плащат добре, защото момчетата в повечето случаи са компетентни. Колите им идват в БГ с 200 000 км или 4 години гаранция и честно казано поне в премиум класа не виждам голяма тяхна конкуренция в БГ, лично мое мнение.

  11. 11 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 572 Неутрално

    След 15-18 години – и във всяко българско село.

  12. 12 Профил на marinero11
    marinero11
    Рейтинг: 242 Неутрално

    Чудна количка. Отзад малко напомня на А6 на Ауди :)

  13. 13 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 572 Неутрално

    До коментар [#10] от "Moxito":

    Не е нормално верига и дюзи да трябва се сменят поне преди 400 000. Да не говорим за сложната процедура по смяната, където се разглобява цялата предница и се маха двигателя. След такава "интервенция" дори в официален сервиз, бих хвърлял боб дали всичко отново е сглобено както трябва. Дизеловите Е-класи таксита в Германия спокойно карат по 700-800к без такива ремонти.

    Иначе сериозните ядове с тези коли започват след десетата година, когато некачествените материали в двигателния отсек започнат да се напукват от старост и от температурното влияние. Тогава започват всякакви труднооткриваеми изненади с охладителната система, горивната система, а покрай тях се бъгва и електрониката.

  14. 14 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 466 Неутрално

    И продължават с дизеловите двигатели, странно...
    —цитат от коментар 1 на penetrating


    Като нямат други....

  15. 15 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    Изглежда много добре. Приятно изненадан съм 👍

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  16. 16 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 488 Любопитно

    Има нещо много характерно за БМВ: всичките им ходове са премислени доста добре. Не ги мислете и вие, а съберете пари да карате такава кола.

  17. 17 Профил на sw51
    sw51
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Красиво е БМВто няма кво.. „
    за някои е кисело гроздето - разбираемо. Ще се чака да остарее. ч
    Ако не се крадяха здраво си заслужава парите.

  18. 18 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 488 Гневно
  19. 19 Профил на nibelungs
    nibelungs
    Рейтинг: 257 Неутрално

    "Не е хубава", хич "не е хубава"
    щото я нямам

  20. 20 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#18] от "stef":

    БМВ е една от марките, които поне покриват Евро 5

    https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/24/590x/secondary/Brand-averages-for-NOx-emissions-Euro-5-and-Euro-6-872848.jpg

    И така няма как да са по-мръсни от бензинови коли по стандарт Евро 3.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  21. 21 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 488 Разстроено

    До коментар [#18] от "stef":БМВ е една от марките, които поне покриват Евро 5https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/24/590x/secondary/Brand-averages-for-NOx-emissions-Euro-5-and-Euro-6-872848.jpg И така няма как да са по-мръсни от бензинови коли по стандарт Евро 3.
    —цитат от коментар 20 на deutschwagen


    Трябва да ги аплодираме че покриват стандарт от преди 10 години?!
    Освен това бензин с евро 3 със сигурност изхвърля по-малко токсични азотни окиси от дизел с евро 6...

    Stef
  22. 22 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 645 Неутрално

    М даа а тази чупка в средата на предните светлини е за да прилича на 308 на Пежо

    https://images.caricos.com/p/peugeot/2015_peugeot_308/images/1920x1080/2015_peugeot_308_137_1920x1080.jpg

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  23. 23 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#21] от "stef":

    Това не го знаем, да не говорим, че има и други отрови освен азотните окиси.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  24. 24 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#22] от "DS":

    ??????????????????

    https://img1.icarcdn.com/9360153/gallery_used-car-carlist-bmw-3-series-325i-exclusive-elite-sedan-malaysia_9360153_AzLHZ6EGWeWfxhsdsO7lov.JPG?smia=xTM

    Освен ако БМВ не са измислили някакви машина на времето

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  25. 25 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2813 Гневно

    Педалите на спирачката и газта са добре отдалечени обаче няма място за левият крак и излиза че трябва да се използват и двата крака което е опасно или има електронно блокировка при едновременно натискане на двата педала?

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.