1/12
Фотогалерия: И В-класа на "Мерцедес" си присвои технологии от S-класата
Мерцедес" продължи с обновяването на компактните си модели, като на изложението в Париж, което продължава до 14 октомври, представи третото поколение на В-класата. От 2005 година насам от модела са продадени над 1.5 млн. бройки.
truly
Рейтинг: 878 НеутралноНяма да забравя как седнах в една В-класа на шофьорското място, преместих седалката максимално назад и ми беше тясно. За първи път ми се случваше.
А гледам дизелите се харчат все още :)
Читател
Рейтинг: 1445 НеутралноНа мен този модел автомобили много ми допадат. Возил съм се в първото поколение, както и във второто. Това, че подът е малко повдигнат в сравнение с повечето други автомобили, ги прави някак нетипични и различни и за мен това е плюс. Комфортът при возене също е много добър. Не съм запознат с техническите им характеристики, но щом се търсят, явно имат своите верни почитатели.
penetrating
Рейтинг: 5938 НеутралноДали са. Взаимствали и цената на ЕС- класата?
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertDS
Рейтинг: 616 НеутралноМного добро + неразличима от останалите марки задница:
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"https://images.caricos.com/v/vw/2015_volkswagen_passat_variant/images/1280x960/2015_volkswagen_passat_variant_15_1280x960.jpg
Гарван
Рейтинг: 887 ЛюбопитноПич ти да не си Лубо Ганев? Аз съм висок 184см и около 100кг, две години имах служебна В-класа и нямах подобни проблеми. В теста на adac дават, че за хора високи до 195см няма никакви проблеми. Колата си е супер за спокойни хора и по-малки семейства. При нас има доста бакшиши с В200 на метан, а те не грешат при избор на добър и надежден автомобил.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1550 НеутралноДо коментар [#1] от "truly":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНе знам колко си висок, но аз в А класа не съм имал никакъв проблем. 2,30м?
bgkurshum
Рейтинг: 723 Неутрално"И В-класа на "Мерцедес" си присвои технологии от S-класата"
Да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!Пак сте изпуснали подлога. Четете си поне зглавията.
anarhochristian
Рейтинг: 627 НеутралноХубавото си е хубаво. Цената е въпроса, или както винаги съм казвал. Гледаме новите модели, за да сме подготвени каква кола да си вземем след 10 години (нищо че последната си я взех на 4 години, но пак не е от магазина). То не е и само лошо това, втората ръка. Има си предимства. Вече се знае какви са бъговете и кой е по-здравия модел. Не се дават пари на халос, както е при новата кола, изключвам сащ, там си струва. Дава то свободата да не я мислиш, кой издрал, кой друго. Застраховки и данъци надолу, не се налага и ползването на лъскав официален сервиз с цени х 3, х 5. Ремонтите не са чак такъв ужас, това става вече след 15-тата година. Възможността за кражба пада прогресивно. и т.н. Недостатъците са, поизносеност, не знаеш как я е ползвал предишния собствник (то и в брака е така), тук коланчето не се прибила, там поскърцва, което е досадно, скрити дефекти. Общо взето преодолими неща. Лично за мен свободата е по-важна.
Извод - през 2028 ще се оглеждаме и за тази количка!
edin drugii
Рейтинг: 2514 Неутралнокарам си ГЛС купе и немам такива проблеми
citoyen
Рейтинг: 894 НеутралноПрактичен автомобил, въпреки че само"прицелът" на радиаторната решетка е поне 30% от стойноста колата. Всичко си има цена.
hamiltonf
Рейтинг: 4342 НеутралноНяма такава несъразмерна, грозна кола...
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.hamiltonf
Рейтинг: 4342 ВеселоДо коментар [#9] от "edin drug":
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Само балъци карат подобен нисък клас автомобили. А проблемите? Проблемите ще са, след като ти изтече гаранцията. Дано нямаш и автоматик....