Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 847 Неутрално

    Няма да забравя как седнах в една В-класа на шофьорското място, преместих седалката максимално назад и ми беше тясно. За първи път ми се случваше.
    А гледам дизелите се харчат все още :)

  2. 2 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1446 Неутрално

    На мен този модел автомобили много ми допадат. Возил съм се в първото поколение, както и във второто. Това, че подът е малко повдигнат в сравнение с повечето други автомобили, ги прави някак нетипични и различни и за мен това е плюс. Комфортът при возене също е много добър. Не съм запознат с техническите им характеристики, но щом се търсят, явно имат своите верни почитатели.

  3. 3 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5916 Неутрално

    Дали са. Взаимствали и цената на ЕС- класата?

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  4. 4 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 610 Неутрално

    Много добро + неразличима от останалите марки задница:

    https://images.caricos.com/v/vw/2015_volkswagen_passat_variant/images/1280x960/2015_volkswagen_passat_variant_15_1280x960.jpg

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  5. 5 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 902 Любопитно

    Няма да забравя как седнах в една В-класа на шофьорското място, преместих седалката максимално назад и ми беше тясно. За първи път ми се случваше.А гледам дизелите се харчат все още :)
    —цитат от коментар 1 на truly

    Пич ти да не си Лубо Ганев? Аз съм висок 184см и около 100кг, две години имах служебна В-класа и нямах подобни проблеми. В теста на adac дават, че за хора високи до 195см няма никакви проблеми. Колата си е супер за спокойни хора и по-малки семейства. При нас има доста бакшиши с В200 на метан, а те не грешат при избор на добър и надежден автомобил.

  6. 6 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1538 Неутрално

    До коментар [#1] от "truly":

    Не знам колко си висок, но аз в А класа не съм имал никакъв проблем. 2,30м?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  7. 7 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 724 Неутрално

    "И В-класа на "Мерцедес" си присвои технологии от S-класата"

    Пак сте изпуснали подлога. Четете си поне зглавията.

    Да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!
  8. 8 Профил на anarhochristian
    anarhochristian
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Хубавото си е хубаво. Цената е въпроса, или както винаги съм казвал. Гледаме новите модели, за да сме подготвени каква кола да си вземем след 10 години (нищо че последната си я взех на 4 години, но пак не е от магазина). То не е и само лошо това, втората ръка. Има си предимства. Вече се знае какви са бъговете и кой е по-здравия модел. Не се дават пари на халос, както е при новата кола, изключвам сащ, там си струва. Дава то свободата да не я мислиш, кой издрал, кой друго. Застраховки и данъци надолу, не се налага и ползването на лъскав официален сервиз с цени х 3, х 5. Ремонтите не са чак такъв ужас, това става вече след 15-тата година. Възможността за кражба пада прогресивно. и т.н. Недостатъците са, поизносеност, не знаеш как я е ползвал предишния собствник (то и в брака е така), тук коланчето не се прибила, там поскърцва, което е досадно, скрити дефекти. Общо взето преодолими неща. Лично за мен свободата е по-важна.
    Извод - през 2028 ще се оглеждаме и за тази количка!

  9. 9 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2451 Неутрално

    карам си ГЛС купе и немам такива проблеми

  10. 10 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 876 Неутрално

    Практичен автомобил, въпреки че само"прицелът" на радиаторната решетка е поне 30% от стойноста колата. Всичко си има цена.

  11. 11 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4373 Неутрално

    Няма такава несъразмерна, грозна кола...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  12. 12 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4373 Весело

    До коментар [#9] от "edin drug":

    Само балъци карат подобен нисък клас автомобили. А проблемите? Проблемите ще са, след като ти изтече гаранцията. Дано нямаш и автоматик....

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.