Електрическата офанзива на "Рено" продължава с достъпен модел

"Рено Ка-ЗИ"



Ден преди откритото официално вчера автомобилно изложение в Париж председателят и изпълнителен директор на групата "Рено" Карлос Гон обяви новите стъпки по пътя на продължаващата електрификация на моделите на компанията. Сред тях са пускането на нов, достъпен градски електрически автомобил, който през следващата година ще бъде лансиран първо на пазара в Китай.

"Рено Ка-ЗИ"

© Reuters

"Рено Ка-ЗИ"


"Рено Ка-ЗИ (K-ZE) ще е компактен кросоувър, който на ток ще изминава до 250 км. Той ще се предлага с двойна зареждаща система, съвместима с домашната електрическа мрежа и обществената инфраструктура. Плановете са новото електрическо "Рено" да се произвежда в съвместно предприятие на "Донфенг мотор груп" и "Нисан" в Китай.


Лукс в бъдеще време


През 2020 година "Рено" планира разработката и на нови хибридни и плъгин хибридни версии на "Клио", "Меган" и "Каптюр". На автосалона в Париж компанията показа и поредния си автономен електрически автомобил. Моделът "Изи-Ултимо" показва виждането на компанията за луксозното превозно средство на бъдещето.

"Рени Изи-Ултимо"

"Рени Изи-Ултимо"


"Рено" демонстрира и автономните електрически автомобили за куриерски услуги "Изи-Про". Пред "Дневник" Гийом Еран, който отговаря в компанията за програмата за роботизираните коли, каза, че първите подобни модели ще са готови за серийно производство през 2022 година. Неговите очаквания са до този период да е готово и законодателството, което регулира употребата на подобни автономни превозни средства.


Специална версия на "Зое" и разширяване на мрежата от споделени автомобили


Иначе на автосалона в Париж "Рено" показа фейслифт на популярния кросоувър "Каджар". Компания демонстрира и лимитирана серия "Айконик" на електромобила си "Зое". Тя се отличава със сива кожена тапицерия, нов екстериор в цвят сив "Хайленд" и нови 17-инчови алуминиеви джанти. В допълнение ZOE вече предлага практично отделение за съхранение на кабелите за зареждане в пода на автомобила, освобождавайки товарно пространство в багажника.

"Рено Каджар" след фейслифта

"Рено Каджар" след фейслифта


"Рено" обявиха и плановете си за разширяване на предлагането на нови услуги за мобилност чрез решения за споделяне на автомобили. Като лидер в споделеното ползване на електрически автомобили в Европа с 5000 автомобила "Рено Зое" в 8 големи града и няколко силни партньорства групата е решила постепенно да разгърне предложенията си за електрическа мобилност чрез компанията "Марсел", която до края на 2019 година ще предостави още 2000 електрически автомобила.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (31)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на space35
    space35
    Рейтинг: 267 Неутрално

    Рено безпощадно унищожава Тесла.

  2. 2 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 415 Неутрално

    Рено е много много по напред от Тесла.

  3. 3 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 754 Неутрално

    Според мен "електрическата офанзива" на Рено ще им даде предимство пред луксозните немски марки, които още се напъват да изпомпат максимума от инвестициите си в заводски инсталации за двигатели с вътрешно горене.

    generator
  4. 4 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    До коментар [#1] от "space35":

    Как пък точно рено ще унищожи тесла не разбрах ? До колкото знам Тесла не могат да сварят да си изпълнят поръчките, понеже търсенето изпреварва с много предлагането. Истината е че колкото повече електромобили се развиват и продават, толкова по - добре за Тесла (именно заради това си разкриха патентите). А което мога да допълня е че май наистина работата отива към смъртта на ДВГ ( за масовия автомобил). В момента има читави електрички за по 30 000 евро. Очаква се след около 5 до 10 години да стигнат на половина на тази цена, а това значи край на ДВГ.

  5. 5 Профил на kirkata
    kirkata
    Рейтинг: 414 Неутрално

    Рено е много много по напред от Тесла.
    —цитат от коментар 2 на eyd13372645


    "Рено Ка-ЗИ (K-ZE) ще е компактен кросоувър, който на ток ще изминава до 250 км."
    Само за справка: базовият модел на Тесла 3 е с пробег до 350км.... Кросоувърът им (модел Х) стига до 500км.

  6. 6 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 471 Весело

    Рено е много много по напред от Тесла.
    —цитат от коментар 2 на eyd13372645


    и малко след мАсковеца и зазката и много след волгата - нали, ватенка?

    Stef
  7. 7 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2253 Неутрално

    Абе журналята, колко точно е достъпно това Рено? Като акцентирате върху цената в заглавието, сложете и някакво число в статията.

  8. 8 Профил на avalanche
    avalanche
    Рейтинг: 437 Неутрално
  9. 9 Профил на wsxdre
    wsxdre
    Рейтинг: 469 Неутрално

    франция отдавна е пред останалите със въвеждане на нови раъработки в автомобилостроенето. ситроена /1960/ на луи дьо фюнес е първият с въздушно окачване и хидравлика

  10. 10 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4419 Любопитно

    "Като лидер в споделеното ползване на електрически автомобили в Европа с 5000 автомобила "Рено Зое" в 8 големи града"

    Радващ е факта, че в София вече имаме подобна услуга, мобилно приложение и електрически автомобили, но не Рено, а една друга голяма германска компания. Миналата седмица се возих с една от техните коли, много добре вози, и най-голямата разлика поне при шофирането между автомобилите с ДВГ и електрическите е шумът на мотора... или по точно липсата на какъвто и да е шум в електрическте автомобили. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  11. 11 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4419 Любопитно

    До коментар [#1] от "space35":

    Ма, не е само Рено човече, вече има много авто компании, които произвеждат електрически автомобили и които са достъпни на пазара с цени много по евтини от Тесла.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  12. 12 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1194 Неутрално

    Достъпен, достъпен колко да е достъпен. Както беше писал колега, смърта на ДВГ ще настъпи когато бакшишите минат на ток, засега няма такова нещо. 😀

  13. 13 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2253 Неутрално

    До коментар [#9] от "wsxdre":

    Че е "отдавна" - факт. Но, че е рядко е още по-голям факт.

    Тия лаври от Ситроена от 60те и до ден днешен ги изтъкват като аргумент, ама вече взе да става малко смешно.

  14. 14 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2253 Неутрално

    До коментар [#11] от "Иво":

    Я дай пример? Ама не Рено Зое, щото това не е автомобил, а самоходна пазарска количка. Нещо поне с габарита на Форд Фиеста, да вози 4 човека и отзад на можеш да туриш барем 1 голям куфар. И да е на цена достъпна наистина, т.е. под 20к евра.

  15. 15 Профил на chevyvolt, Радев - национален предател!
    chevyvolt, Радев - национален предател!
    Рейтинг: 1567 Неутрално

    До коментар [#14] от "niakoi_si":

    Шевролет Болт, Нисан Лийф (особено новата версия), Е-Голф, Хюндай Айоник, Хюндай Кона електрик, Ягуар Ай Пейс. Също така доста зареждащи се хибриди като БМВ, Волво, Мини с над 50 км пробег на ток.

    Е, не са 20к евро, все пак и ДВГ колите с подобен размер и автоматик са над 20к евро.

    http://www.youtube.com/c/SSCBulgaria
  16. 16 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 981 Неутрално

    До коментар [#7] от "niakoi_si":

    И аз това питам: КОЛКО Е ДОСТЪПЕН? Пляскат определения в заглавието белки някой се излъже, а в статията се правят на умряла лисица...

    Европейски ценности: слушкаш Шорош, папкаш грантове! (наръчник на българските либерални медии)
  17. 17 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3684 Неутрално

    ....Тия лаври от Ситроена от 60те и до ден днешен ги изтъкват като аргумент, ама вече взе да става малко смешно.
    —цитат от коментар 13 на niakoi_si

    Лаврите не са само оттам. Франция е втората автомобилостроителна сила в Европа. Освен ситроен от Франция са дошли компактните автомобили (Рено 16), вановете (Рено Еспас и Сеник), и фантастичните двигатели за Ф1, с които Бенетон, Уилямс, Рено и Питбул станаха световни шампиони.
    Това, че Германия е известна с автомобилите си от луксозния бранд, все още не я прави единствена и неповторима. Повечето автомобили изминават 50-100 км дневно, и точно там са се прицелили от Рено и нисан, а и някои други. така че не се тревожи много-много от пробега от 250 км - напротив, благодарение на тази подробност цената на "малолитражката" пада.

  18. 18 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3684 Неутрално

    ... Нещо поне с габарита на Форд Фиеста, да вози 4 човека и отзад на можеш да туриш барем 1 голям куфар. И да е на цена достъпна наистина, т.е. под 20к евра.
    —цитат от коментар 14 на niakoi_si

    Ами не са много дори и малолитражките на цени под 20 к. А и бъди сигурен, но целта не е да бъде осигурен подарък от евтин конфортен автомобил с разходи 4-5 пъти по-ниски от тези на класическия, а да се намери нормална алтернатива на ДВГ с петролните деривати. И това е цел главно на Европа, дори и на Китай, и донякъде на САЩ

  19. 19 Профил на anarhochristian
    anarhochristian
    Рейтинг: 1344 Неутрално

    Рено много дръпнаха в последно време.
    Не забравяйте и силното държавно участие в компанията, противоречащо на мита, че държавата е лош стопанин. Всичко е въпрос на управление, не на форма на собственост.

  20. 20 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 1119 Неутрално

    Бъдещетп е на електромобилите и тези компании, които са разбрали това, ще бъдат начело на революцията в автомобилостроенето. Нека да ударим чалмите посредством развитие на този сектор за смека на ДВГ.

  21. 21 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1120 Неутрално

    Рено безпощадно унищожава Тесла.
    —цитат от коментар 1 на space35


    Рено , а и всеки производител на ел. автомобили, унищожава двигателите работещи с бензин, дизел, пропан бутан и метан. Все горива, продажбите на които са жизнено важни за съществуването на мамашата ти Русия! Изчезването на двигателите с вътрешно горене ще бъде катастрофа за вас, за крепостните.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  22. 22 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4419 Любопитно

    До коментар [#19] от "anarhochristian":

    Да, и според мен тези успехи на Рено се дължат донякъде на тяхнотo сътрудничество с Нисан.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  23. 23 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 235 Неутрално

    В момента има читави електрички за по 30 000 евро. Очаква се след около 5 до 10 години да стигнат на половина на тази цена, а това значи край на ДВГ.
    —цитат от коментар 4 на zxp53317185


    Продължителен смях....
    При положение че българина МАСОВО, може да отдели до 5-6 000 евро за кола втора ръка -за какви коли за 30 000 евро говорим... и след 5-10 и 15-18 000евро да станат, пак сме КАПО, освен ако нямаме голям бум да си вдигнем стандарта -което е малко вероятно да стане... предвид спадащите инвестиции последните години...
    Малко песемистично, но това е положението.

  24. 24 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    До коментар [#23] от "Levski Levov":

    Какъв българин бе човек, статията е за нови коли. Да няма на всяка статия да мисля "българина", че и средно статистическия ?

  25. 25 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2253 Неутрално

    До коментар [#17] от "historama":

    Пробега е ОК, цената не е. Поне на наличните на пазара не е. Това джипче изглежда ОК като купе, но за да е продаваемо му трябва цена около 20к евро. А в статията нищо не пише за цената, т.е. общо взето безмислена.

  26. 26 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3684 Неутрално

    [quote#23:"Levski Levov"][/quote]

    "...При положение че българина МАСОВО, може да отдели до 5-6 000 евро за кола втора ръка -за какви коли за 30 000 евро говорим... и след 5-10 и 15-18 000евро да станат, пак сме КАПО..."

    аз пък съм забелязал друго - млади българи и българки заделят вече масово по цели 1000 евро за едни електрически тротинетки, така че да не говорим за момента, когато електричките ще станат малко по-евтини. Тъй че бъди сигурен, на управляващите в целия ЕС последната им грижа ще е колко можел да отдели българина, или румънеца или някой друг за кола.
    Колите с ДВГ си отиват, не днес, не утре, но най-много след 10 години в много градове на ЕС ще бъдат забранени.

  27. 27 Профил на buchermucher
    buchermucher
    Рейтинг: 261 Неутрално

    До коментар [#17] от "historama":Пробега е ОК, цената не е. Поне на наличните на пазара не е. Това джипче изглежда ОК като купе, но за да е продаваемо му трябва цена около 20к евро. А в статията нищо не пише за цената, т.е. общо взето безмислена.
    —цитат от коментар 25 на niakoi_si


    20к Е струва с ДВГ, може и повече...как точно искаш ел/ автомобил да струва толкова при същото купе и оборудване.

  28. 28 Профил на buchermucher
    buchermucher
    Рейтинг: 261 Неутрално


    "Рено Ка-ЗИ (K-ZE) ще е компактен кросоувър, който на ток ще изминава до 250 км."
    Само за справка: базовият модел на Тесла 3 е с пробег до 350км.... Кросоувърът им (модел Х) стига до 500км.
    —цитат от коментар 5 на kirkata


    А каква е целта на тази справка?

  29. 29 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 280 Неутрално

    До коментар [#26] от "historama":

    "Колите с ДВГ си отиват, не днес, не утре, но най-много след 10 години в много градове на ЕС ще бъдат забранени."

    Тук за градовете си прав. Според мен ше се навъдят електрички (малки) за в града. В близките поне 20 години по магистралите ще преобладават ДВГ. Те между другото там на никого не пречат.

  30. 30 Профил на kokoto2
    kokoto2
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#27] от "buchermucher":

    А защо не?
    Какво има в една електричка? Електродвигател, инвертор и батерии. Електродвигателя е много по евтин за изработка от ДВГ. Труда по сглобяването му също. Инвертора наподобява този в климатиците. Остават батериите, които са стандарните батерии които се намират в лаптопите.

    Пишете грамотно на кирилица! Shift + ь = ѝ
  31. 31 Профил на pamplemousse
    pamplemousse
    Рейтинг: 394 Неутрално

    До коментар [#22] от "Иво":

    Точно обратното - Рено измъкнаха Нисан от калта.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK