"Рено Ка-ЗИ"
Интериорът на "Рено Изи-ултимо"
Ден преди откритото официално вчера автомобилно изложение в Париж председателят и изпълнителен директор на групата "Рено" Карлос Гон обяви новите стъпки по пътя на продължаващата електрификация на моделите на компанията. Сред тях са пускането на нов, достъпен градски електрически автомобил, който през следващата година ще бъде лансиран първо на пазара в Китай. © Reuters "Рено Ка-ЗИ"
"Рено Ка-ЗИ (K-ZE) ще е компактен кросоувър, който на ток ще изминава до 250 км. Той ще се предлага с двойна зареждаща система, съвместима с домашната електрическа мрежа и обществената инфраструктура. Плановете са новото електрическо "Рено" да се произвежда в съвместно предприятие на "Донфенг мотор груп" и "Нисан" в Китай.
Лукс в бъдеще време
През 2020 година "Рено" планира разработката и на нови хибридни и плъгин хибридни версии на "Клио", "Меган" и "Каптюр". На автосалона в Париж компанията показа и поредния си автономен електрически автомобил. Моделът "Изи-Ултимо" показва виждането на компанията за луксозното превозно средство на бъдещето. "Рени Изи-Ултимо"
"Рено" демонстрира и автономните електрически автомобили за куриерски услуги "Изи-Про". Пред "Дневник" Гийом Еран, който отговаря в компанията за програмата за роботизираните коли, каза, че първите подобни модели ще са готови за серийно производство през 2022 година. Неговите очаквания са до този период да е готово и законодателството, което регулира употребата на подобни автономни превозни средства.
Специална версия на "Зое" и разширяване на мрежата от споделени автомобили
Иначе на автосалона в Париж "Рено" показа фейслифт на популярния кросоувър "Каджар". Компания демонстрира и лимитирана серия "Айконик" на електромобила си "Зое". Тя се отличава със сива кожена тапицерия, нов екстериор в цвят сив "Хайленд" и нови 17-инчови алуминиеви джанти. В допълнение ZOE вече предлага практично отделение за съхранение на кабелите за зареждане в пода на автомобила, освобождавайки товарно пространство в багажника. "Рено Каджар" след фейслифта
"Рено" обявиха и плановете си за разширяване на предлагането на нови услуги за мобилност чрез решения за споделяне на автомобили. Като лидер в споделеното ползване на електрически автомобили в Европа с 5000 автомобила "Рено Зое" в 8 големи града и няколко силни партньорства групата е решила постепенно да разгърне предложенията си за електрическа мобилност чрез компанията "Марсел", която до края на 2019 година ще предостави още 2000 електрически автомобила.
space35
Рейтинг: 617 НеутралноРено безпощадно унищожава Тесла.
МиГ-29
Рейтинг: 530 НеутралноРено е много много по напред от Тесла.
conTXT
Рейтинг: 740 НеутралноСпоред мен "електрическата офанзива" на Рено ще им даде предимство пред луксозните немски марки, които още се напъват да изпомпат максимума от инвестициите си в заводски инсталации за двигатели с вътрешно горене.
generatorzxp53317185
Рейтинг: 802 НеутралноДо коментар [#1] от "space35":
Как пък точно рено ще унищожи тесла не разбрах ? До колкото знам Тесла не могат да сварят да си изпълнят поръчките, понеже търсенето изпреварва с много предлагането. Истината е че колкото повече електромобили се развиват и продават, толкова по - добре за Тесла (именно заради това си разкриха патентите). А което мога да допълня е че май наистина работата отива към смъртта на ДВГ ( за масовия автомобил). В момента има читави електрички за по 30 000 евро. Очаква се след около 5 до 10 години да стигнат на половина на тази цена, а това значи край на ДВГ.
kirkata
Рейтинг: 374 Неутрално"Рено Ка-ЗИ (K-ZE) ще е компактен кросоувър, който на ток ще изминава до 250 км."
Само за справка: базовият модел на Тесла 3 е с пробег до 350км.... Кросоувърът им (модел Х) стига до 500км.
stef
Рейтинг: 470 Веселои малко след мАсковеца и зазката и много след волгата - нали, ватенка? Stef
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноАбе журналята, колко точно е достъпно това Рено? Като акцентирате върху цената в заглавието, сложете и някакво число в статията.
avalanche
Рейтинг: 523 НеутралноДачия на ток :)
wsxdre
Рейтинг: 426 Неутралнофранция отдавна е пред останалите със въвеждане на нови раъработки в автомобилостроенето. ситроена /1960/ на луи дьо фюнес е първият с въздушно окачване и хидравлика
Иво
Рейтинг: 4410 Любопитно"Като лидер в споделеното ползване на електрически автомобили в Европа с 5000 автомобила "Рено Зое" в 8 големи града"
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Радващ е факта, че в София вече имаме подобна услуга, мобилно приложение и електрически автомобили, но не Рено, а една друга голяма германска компания. Миналата седмица се возих с една от техните коли, много добре вози, и най-голямата разлика поне при шофирането между автомобилите с ДВГ и електрическите е шумът на мотора... или по точно липсата на какъвто и да е шум в електрическте автомобили. :-)
Иво
Рейтинг: 4410 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "space35":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Ма, не е само Рено човече, вече има много авто компании, които произвеждат електрически автомобили и които са достъпни на пазара с цени много по евтини от Тесла.
foxa5
Рейтинг: 538 НеутралноДостъпен, достъпен колко да е достъпен. Както беше писал колега, смърта на ДВГ ще настъпи когато бакшишите минат на ток, засега няма такова нещо. 😀
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#9] от "wsxdre":
Че е "отдавна" - факт. Но, че е рядко е още по-голям факт.
Тия лаври от Ситроена от 60те и до ден днешен ги изтъкват като аргумент, ама вече взе да става малко смешно.
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#11] от "Иво":
Я дай пример? Ама не Рено Зое, щото това не е автомобил, а самоходна пазарска количка. Нещо поне с габарита на Форд Фиеста, да вози 4 човека и отзад на можеш да туриш барем 1 голям куфар. И да е на цена достъпна наистина, т.е. под 20к евра.
chevyvolt
Рейтинг: 1137 НеутралноДо коментар [#14] от "niakoi_si":
Шевролет Болт, Нисан Лийф (особено новата версия), Е-Голф, Хюндай Айоник, Хюндай Кона електрик, Ягуар Ай Пейс. Също така доста зареждащи се хибриди като БМВ, Волво, Мини с над 50 км пробег на ток.
Е, не са 20к евро, все пак и ДВГ колите с подобен размер и автоматик са над 20к евро.
Скакауец
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#7] от "niakoi_si":
Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)И аз това питам: КОЛКО Е ДОСТЪПЕН? Пляскат определения в заглавието белки някой се излъже, а в статията се правят на умряла лисица...
historama
Рейтинг: 3831 НеутралноЛаврите не са само оттам. Франция е втората автомобилостроителна сила в Европа. Освен ситроен от Франция са дошли компактните автомобили (Рено 16), вановете (Рено Еспас и Сеник), и фантастичните двигатели за Ф1, с които Бенетон, Уилямс, Рено и Питбул станаха световни шампиони.
Това, че Германия е известна с автомобилите си от луксозния бранд, все още не я прави единствена и неповторима. Повечето автомобили изминават 50-100 км дневно, и точно там са се прицелили от Рено и нисан, а и някои други. така че не се тревожи много-много от пробега от 250 км - напротив, благодарение на тази подробност цената на "малолитражката" пада.
historama
Рейтинг: 3831 НеутралноАми не са много дори и малолитражките на цени под 20 к. А и бъди сигурен, но целта не е да бъде осигурен подарък от евтин конфортен автомобил с разходи 4-5 пъти по-ниски от тези на класическия, а да се намери нормална алтернатива на ДВГ с петролните деривати. И това е цел главно на Европа, дори и на Китай, и донякъде на САЩ
anarhochristian
Рейтинг: 583 НеутралноРено много дръпнаха в последно време.
Не забравяйте и силното държавно участие в компанията, противоречащо на мита, че държавата е лош стопанин. Всичко е въпрос на управление, не на форма на собственост.
proza
Рейтинг: 813 НеутралноБъдещетп е на електромобилите и тези компании, които са разбрали това, ще бъдат начело на революцията в автомобилостроенето. Нека да ударим чалмите посредством развитие на този сектор за смека на ДВГ.
quatro_4x3
Рейтинг: 1732 НеутралноРено , а и всеки производител на ел. автомобили, унищожава двигателите работещи с бензин, дизел, пропан бутан и метан. Все горива, продажбите на които са жизнено важни за съществуването на мамашата ти Русия! Изчезването на двигателите с вътрешно горене ще бъде катастрофа за вас, за крепостните. Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
Иво
Рейтинг: 4410 ЛюбопитноДо коментар [#19] от "anarhochristian":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Да, и според мен тези успехи на Рено се дължат донякъде на тяхнотo сътрудничество с Нисан.
Levski Levov
Рейтинг: 252 НеутралноПродължителен смях....
При положение че българина МАСОВО, може да отдели до 5-6 000 евро за кола втора ръка -за какви коли за 30 000 евро говорим... и след 5-10 и 15-18 000евро да станат, пак сме КАПО, освен ако нямаме голям бум да си вдигнем стандарта -което е малко вероятно да стане... предвид спадащите инвестиции последните години...
Малко песемистично, но това е положението.
zxp53317185
Рейтинг: 802 НеутралноДо коментар [#23] от "Levski Levov":
Какъв българин бе човек, статията е за нови коли. Да няма на всяка статия да мисля "българина", че и средно статистическия ?
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#17] от "historama":
Пробега е ОК, цената не е. Поне на наличните на пазара не е. Това джипче изглежда ОК като купе, но за да е продаваемо му трябва цена около 20к евро. А в статията нищо не пише за цената, т.е. общо взето безмислена.
historama
Рейтинг: 3831 Неутрално[quote#23:"Levski Levov"][/quote]
"...При положение че българина МАСОВО, може да отдели до 5-6 000 евро за кола втора ръка -за какви коли за 30 000 евро говорим... и след 5-10 и 15-18 000евро да станат, пак сме КАПО..."
аз пък съм забелязал друго - млади българи и българки заделят вече масово по цели 1000 евро за едни електрически тротинетки, така че да не говорим за момента, когато електричките ще станат малко по-евтини. Тъй че бъди сигурен, на управляващите в целия ЕС последната им грижа ще е колко можел да отдели българина, или румънеца или някой друг за кола.
Колите с ДВГ си отиват, не днес, не утре, но най-много след 10 години в много градове на ЕС ще бъдат забранени.
buchermucher
Рейтинг: 235 Неутрално20к Е струва с ДВГ, може и повече...как точно искаш ел/ автомобил да струва толкова при същото купе и оборудване.
buchermucher
Рейтинг: 235 НеутралноА каква е целта на тази справка?
taratanki
Рейтинг: 1047 НеутралноДо коментар [#26] от "historama":
"Колите с ДВГ си отиват, не днес, не утре, но най-много след 10 години в много градове на ЕС ще бъдат забранени."
Тук за градовете си прав. Според мен ше се навъдят електрички (малки) за в града. В близките поне 20 години по магистралите ще преобладават ДВГ. Те между другото там на никого не пречат.
kokoto2
Рейтинг: 473 НеутралноДо коментар [#27] от "buchermucher":
Пишете грамотно на кирилица! Shift + ь = ѝА защо не?
Какво има в една електричка? Електродвигател, инвертор и батерии. Електродвигателя е много по евтин за изработка от ДВГ. Труда по сглобяването му също. Инвертора наподобява този в климатиците. Остават батериите, които са стандарните батерии които се намират в лаптопите.
pamplemousse
Рейтинг: 319 НеутралноДо коментар [#22] от "Иво":
Точно обратното - Рено измъкнаха Нисан от калта.