"ПСТ Груп" ще строи 1.4 км от "Струма" срещу 22 млн. лева

"ПСТ Груп" ще строи 1.4 км от "Струма" срещу 22 млн. лева

© Георги Кожухаров



Подписан е договорът за проектиране и строителство на 1.4 км от трасето след тунел "Железница" на автомагистрала "Струма" в посока Крупник, съобщиха от агенция "Пътна инфраструктура". Участъкът ще бъде изпълнен от "ПСТ Груп" ЕАД срещу малко над 22.13 млн. лева с ДДС. Проектът се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз и националния бюджет чрез оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014-2020 г.


Договорът включва проектиране и строителство на автомагистрален участък с дължина 1.4 км, селскостопански подлез, подпорна и укрепителна стена, отводнителни съоръжения, изграждане и реконструкция на инженерни мрежи и др. Срокът за изпълнение на обществената поръчка е 120 дни за изготвяне на проекта и 480 дни за изпълнение на строително-монтажните работи.


Предстои подписването и на договора с ДЗЗД "Железница - Север", в което са: "ГБС Инфраструктурно строителство" АД, "Главболгарстрой" АД и "Главболгарстрой Интернешънъл" ЕАД. Дружеството е избрано за изпълнител на проектирането и строителството на трасето преди тунел "Железница" с дължина 720 м и включва обслужващ тунелен път при северния портал на бъдещия тунел и мостово съоръжение с обща дължина 620 метра.




Обществената поръчка за "Проектиране и строителство на автомагистрала "Струма" Лот 3.1 Тунел "Железница" беше в 3 обособени позиции - за тунела, който ще е около 2 км и ще бъде най-дългият досега изграждан у нас, и за пътя преди и след съоръжението. Тя беше разделена на три части, за да може на обекта да се работи едновременно и проектът да завърши в срока на оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014-2020 г.


Агенция "Пътна инфраструктура" припомня, че има избран изпълнител и за тунелното съоръжение, но решението се обжалва пред КЗК. Очаква се решението на комисията.

Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  2. 2 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8464 Неутрално
  3. 3 Профил на Дневник  пропагандна газета
    Дневник пропагандна газета
    Рейтинг: 308 Неутрално

    Това лошо ли е според редакцията?

  4. 4 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 328 Любопитно

    Направо без пари!
    —цитат от коментар 2 на Роси


    пък и близо 2 години за няма 1.5км...Чудя се вече и на 20 метра път пак ли ще му е 3 месеца планирането и година и половина изпълнението

  5. 5 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 351 Неутрално

    Нека голямото крадене да започне ... СЕГА !!!

  6. 6 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5198 Неутрално

    И все познати имена на фирми

  7. 7 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 98 Неутрално

    15,7млн на километър? Евтинко даже!
    —цитат от коментар 1 на aleks ivan


    Я ти като специалист в областта, кажи колко трябва да струва?

  8. 8 Профил на victortrt
    victortrt
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#6] от "pet_fire":

    Ти виж от линка кой ще строи самия тунел. Жокер сценаристът на 50 нюанса сиво, графът и светите Седмочисленици. Ма то един тунел е по- лесна работа от площад с плочки

  9. 9 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 98 Неутрално

    И все познати имена на фирми
    —цитат от коментар 6 на pet_fire


    Ти как мислиш, в БГ колко фирми има, които могат да построят тунел?

  10. 10 Профил на SaveBG
    SaveBG
    Рейтинг: 1004 Неутрално

    Айде, поредните лапачи на европари...
    "ПСТ груп"
    "Компанията също няма документирана връзка с Пеевски, но за влиянието му в една от най-големите строителни фирми в страната се заговори през 2014 г., когато ПСТ сменя за пореден път собствеността си. През април 2013 г. дружеството премина от пътния холдинг на Васил Божков към офшорни компании, свързани с Първа инвестиционна банка. В борда влязоха Иван Шарланджиев и Петко Хитров, които бяха в управата на свързаната с банката пловдивска фабрика "Юрий Гагарин" (специализирана в отпечатването на опаковки за цигарената индустрия). Година по-късно последва нова сделка - "Ди Ви Ти Джи България" (собственост на офшорка от Британските Вирджински острови) и "Галиано уърлдуайд лимитед" (също от Вирджинските острови) прехвърлиха всички акции на кипърското Kolvik Services Ltd. Тук информация за собствеността липсва, но твърдението в строителния сектор през 2014 г. беше за поделено участие на Пеевски и ПИБ, като всеки има свой директор начело на компанията. Извън "Хемус" напоследък ПСТ спечели и още няколко общински поръчки."

  11. 11 Профил на anty
    anty
    Рейтинг: 765 Неутрално

    До коментар [#5] от "eyd13372645":

    То е започнало още от поне16-17 години.Сега тези треторазредни комунисти вдигат оющборотите.
    Материала,материала.

  12. 12 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1669 Любопитно

    [quote#9:"von_seeckt"][/quote]

    Евтино ли е скъпо ли е не съм компетентен да преценя.
    Но ме глождат едни съмнения.
    Знаем колко работят в Гугъл в Майкрософт за Мъск и т.н.
    Дали па журналистите на Дневник да се не понапънат да
    изкарат един списък.
    Колко реално са работниците дето се осигуряват в Водолея Трейса и тая фирма.
    Да се не окаже че са дребни ситни като камилчета с пет човека на кръст персонал?
    И са както едно време се казваше третостепенни разпоредители на средства.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  13. 13 Профил на Александър
    Александър
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Айде, поредните лапачи на европари..."ПСТ груп""Компанията също няма документирана връзка с Пеевски, но за влиянието му в една от най-големите строителни фирми в страната се заговори през 2014 г., когато ПСТ сменя за пореден път собствеността си. През април 2013 г. дружеството премина от пътния холдинг на Васил Божков към офшорни компании, свързани с Първа инвестиционна банка. В борда влязоха Иван Шарланджиев и Петко Хитров, които бяха в управата на свързаната с банката пловдивска фабрика "Юрий Гагарин" (специализирана в отпечатването на опаковки за цигарената индустрия). Година по-късно последва нова сделка - "Ди Ви Ти Джи България" (собственост на офшорка от Британските Вирджински острови) и "Галиано уърлдуайд лимитед" (също от Вирджинските острови) прехвърлиха всички акции на кипърското Kolvik Services Ltd. Тук информация за собствеността липсва, но твърдението в строителния сектор през 2014 г. беше за поделено участие на Пеевски и ПИБ, като всеки има свой директор начело на компанията. Извън "Хемус" напоследък ПСТ спечели и още няколко общински поръчки."
    —цитат от коментар 10 на SaveBG


    А не беше ли точно това фирмата, с която Столична община трябашва уж да скъса договорите за текущо поддържане, заради мърлява работа и неизпълнение на ангажиментите? Как въобще се случва подобни издънки да се допускат до такива мащабни проекти?

    АЗ
  14. 14 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 520 Неутрално

    До коментар [#1] от "aleks ivan":

    Нанков какво му трябваше да казва, че в Европа средно се строяло за 7 милиона евро, а в България за три.
    На което нашите лапачи са си казали - Тъй ли? Ами че то и ние можем за 7 милиона евро, да не сме по-будали от европейаците. даже сме по тарикати - ще строим на европейски цени с познатото българско качество - на две години ремонт.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  15. 15 Профил на cosmo
    cosmo
    Рейтинг: 530 Неутрално

    До коментар [#9] от "von_seeckt": последно мисля бяхме в Европа. Все ми се ще и Европейски фирми да участват. Особено предвид, че Щрабаг, Хоцхтиеф, Алпине Бау и сие строят по евтино на километър от нашите "родни" слънчеви фирми.

    Но ако ти като данъкоплатец държиш на родното ... нека така да е

  16. 16 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 713 Неутрално

    [quote#9:"von_seeckt"][/quote]

    Не са много българските фирми, ама парите не са малко и което прави впечатление, няма чужди фирми кандидатки. По Европа строят, тук не щат да дойдат. Що ли?

  17. 17 Профил на Tulup_123
    Tulup_123
    Рейтинг: 474 Неутрално

    Бахти, обществени поръчки за 720 метра !!!!! Голямо лапкане пада

  18. 18 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1008 Неутрално

    Друго си е да строи ***ГРУП. Не съм запознат с дейността на фирмата, но след като е "груп" - вдъхва някак си доверие. Амчи как?

  19. 19 Профил на foreverman77
    foreverman77
    Рейтинг: 475 Неутрално

    До коментар [#9] от "von_seeckt":

    А, ти, колко мислиш, че има, които могат да строят??
    Само три- на пееФски и на черепа ли?

    Колко фирми могат да пишат софтуер в България? Сигурно само една - Лирекс- която взима почти всички обществени поръчки.

    Как пък не ви увряха болшевишките глави!!! Стоят си още в 1917г.

  20. 20 Профил на idiotstavrev
    idiotstavrev
    Рейтинг: 403 Неутрално

    [quote#9:"von_seeckt"][/quote]
    Правилният въпрос е защо всички чуждестранни фирми винаги отпадат поради "нередности" в документите, още преди да се отворят офертите. Как пък все при гербавите така се случва, че една чуждестранна фирма на може да си подреди документите едион път, а ДжиПи груп, Трейс, Водстрой, ГБС винаги са в първи сред първите....

  21. 21 Профил на alfonsie88
    alfonsie88
    Рейтинг: 231 Неутрално

    До коментар [#15] от "cosmo":

    Аз искам само европейски или световни утвърдени фирми да строят магистралите и инфраструктурните обекти, именно като данъкоплатец. Въобще не ми пука за нашенските корумписти, с техния осран национализъм (пардон, "патриотизъм"). С доказаните в бранша знаем за какво даваме и какво поличаваме като качество - даже по-скъпото ще ни излезе по-евтино. И с нашенските мутрювци знаем, ама имаме ли избор при т. нар. "прозрачни конкурси"? За мутрювците в най-добрия случай да са под-изпълнители та да се понаучат на нещо. Вижте Гърция в това отношение много добре се справи - построи страхотни магистрали с европейски пари, имат хубава маркировка, на място поставени знаци, нямат толкова катастрофи...

  22. 22 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 869 Неутрално

    тиквите срам немат ,ГРОТЕСКНИ СА

  23. 23 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4028 Неутрално

    "Без" пари направо.....................!Те така се усвояват парите на ЕС!!!!

  24. 24 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 573 Неутрално

    [quote#13:"Александър"][/quote]

    Сигурно щото са построили най-читавия лот на АМ Тракия. Този от Ямбол до Карнобат. Иначе явно не са цъфнали. В момента осигуряват 290 души, докато 2014-та са били 500. Може пък съдбата да не е била чак толкова благосклонна спрямо тях. Комай нищо не строят на Хемус, така че това в статията е грешка.

  25. 25 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2458 Неутрално

    До коментар [#21] от "alfonsie88":

    абе колега ,нали после като станат качествени тези ремонти ,нашите фирми пак остават без парички ,разбирай нашта партия , нали трябва да има ремонти ,пари ,прим ,пари ,партия , избори ,щото иначе няма откъде бре .





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK