Ти виж от линка кой ще строи самия тунел. Жокер сценаристът на 50 нюанса сиво, графът и светите Седмочисленици. Ма то един тунел е по- лесна работа от площад с плочки
Айде, поредните лапачи на европари... "ПСТ груп" "Компанията също няма документирана връзка с Пеевски, но за влиянието му в една от най-големите строителни фирми в страната се заговори през 2014 г., когато ПСТ сменя за пореден път собствеността си. През април 2013 г. дружеството премина от пътния холдинг на Васил Божков към офшорни компании, свързани с Първа инвестиционна банка. В борда влязоха Иван Шарланджиев и Петко Хитров, които бяха в управата на свързаната с банката пловдивска фабрика "Юрий Гагарин" (специализирана в отпечатването на опаковки за цигарената индустрия). Година по-късно последва нова сделка - "Ди Ви Ти Джи България" (собственост на офшорка от Британските Вирджински острови) и "Галиано уърлдуайд лимитед" (също от Вирджинските острови) прехвърлиха всички акции на кипърското Kolvik Services Ltd. Тук информация за собствеността липсва, но твърдението в строителния сектор през 2014 г. беше за поделено участие на Пеевски и ПИБ, като всеки има свой директор начело на компанията. Извън "Хемус" напоследък ПСТ спечели и още няколко общински поръчки."
Евтино ли е скъпо ли е не съм компетентен да преценя. Но ме глождат едни съмнения. Знаем колко работят в Гугъл в Майкрософт за Мъск и т.н. Дали па журналистите на Дневник да се не понапънат да изкарат един списък. Колко реално са работниците дето се осигуряват в Водолея Трейса и тая фирма. Да се не окаже че са дребни ситни като камилчета с пет човека на кръст персонал? И са както едно време се казваше третостепенни разпоредители на средства.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
Айде, поредните лапачи на европари..."ПСТ груп""Компанията също няма документирана връзка с Пеевски, но за влиянието му в една от най-големите строителни фирми в страната се заговори през 2014 г., когато ПСТ сменя за пореден път собствеността си. През април 2013 г. дружеството премина от пътния холдинг на Васил Божков към офшорни компании, свързани с Първа инвестиционна банка. В борда влязоха Иван Шарланджиев и Петко Хитров, които бяха в управата на свързаната с банката пловдивска фабрика "Юрий Гагарин" (специализирана в отпечатването на опаковки за цигарената индустрия). Година по-късно последва нова сделка - "Ди Ви Ти Джи България" (собственост на офшорка от Британските Вирджински острови) и "Галиано уърлдуайд лимитед" (също от Вирджинските острови) прехвърлиха всички акции на кипърското Kolvik Services Ltd. Тук информация за собствеността липсва, но твърдението в строителния сектор през 2014 г. беше за поделено участие на Пеевски и ПИБ, като всеки има свой директор начело на компанията. Извън "Хемус" напоследък ПСТ спечели и още няколко общински поръчки."
А не беше ли точно това фирмата, с която Столична община трябашва уж да скъса договорите за текущо поддържане, заради мърлява работа и неизпълнение на ангажиментите? Как въобще се случва подобни издънки да се допускат до такива мащабни проекти?
АЗ
Нанков какво му трябваше да казва, че в Европа средно се строяло за 7 милиона евро, а в България за три. На което нашите лапачи са си казали - Тъй ли? Ами че то и ние можем за 7 милиона евро, да не сме по-будали от европейаците. даже сме по тарикати - ще строим на европейски цени с познатото българско качество - на две години ремонт.
Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
До коментар [#9] от "von_seeckt": последно мисля бяхме в Европа. Все ми се ще и Европейски фирми да участват. Особено предвид, че Щрабаг, Хоцхтиеф, Алпине Бау и сие строят по евтино на километър от нашите "родни" слънчеви фирми.
Но ако ти като данъкоплатец държиш на родното ... нека така да е
Не са много българските фирми, ама парите не са малко и което прави впечатление, няма чужди фирми кандидатки. По Европа строят, тук не щат да дойдат. Що ли?
[quote#9:"von_seeckt"][/quote] Правилният въпрос е защо всички чуждестранни фирми винаги отпадат поради "нередности" в документите, още преди да се отворят офертите. Как пък все при гербавите така се случва, че една чуждестранна фирма на може да си подреди документите едион път, а ДжиПи груп, Трейс, Водстрой, ГБС винаги са в първи сред първите....
Аз искам само европейски или световни утвърдени фирми да строят магистралите и инфраструктурните обекти, именно като данъкоплатец. Въобще не ми пука за нашенските корумписти, с техния осран национализъм (пардон, "патриотизъм"). С доказаните в бранша знаем за какво даваме и какво поличаваме като качество - даже по-скъпото ще ни излезе по-евтино. И с нашенските мутрювци знаем, ама имаме ли избор при т. нар. "прозрачни конкурси"? За мутрювците в най-добрия случай да са под-изпълнители та да се понаучат на нещо. Вижте Гърция в това отношение много добре се справи - построи страхотни магистрали с европейски пари, имат хубава маркировка, на място поставени знаци, нямат толкова катастрофи...
Сигурно щото са построили най-читавия лот на АМ Тракия. Този от Ямбол до Карнобат. Иначе явно не са цъфнали. В момента осигуряват 290 души, докато 2014-та са били 500. Може пък съдбата да не е била чак толкова благосклонна спрямо тях. Комай нищо не строят на Хемус, така че това в статията е грешка.
абе колега ,нали после като станат качествени тези ремонти ,нашите фирми пак остават без парички ,разбирай нашта партия , нали трябва да има ремонти ,пари ,прим ,пари ,партия , избори ,щото иначе няма откъде бре .
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
Роси
Рейтинг: 7493 НеутралноНаправо без пари!
Дневник пропагандна газета
Рейтинг: 289 НеутралноТова лошо ли е според редакцията?
lustmord
Рейтинг: 270 Любопитнопък и близо 2 години за няма 1.5км...Чудя се вече и на 20 метра път пак ли ще му е 3 месеца планирането и година и половина изпълнението
МиГ-29
Рейтинг: 269 НеутралноНека голямото крадене да започне ... СЕГА !!!
pet fire
Рейтинг: 3273 НеутралноИ все познати имена на фирми
von_seeckt
Рейтинг: 217 НеутралноЯ ти като специалист в областта, кажи колко трябва да струва?
victortrt
Рейтинг: 293 НеутралноДо коментар [#6] от "pet_fire":
Ти виж от линка кой ще строи самия тунел. Жокер сценаристът на 50 нюанса сиво, графът и светите Седмочисленици. Ма то един тунел е по- лесна работа от площад с плочки
von_seeckt
Рейтинг: 217 НеутралноТи как мислиш, в БГ колко фирми има, които могат да построят тунел?
RIP BG
Рейтинг: 563 НеутралноАйде, поредните лапачи на европари...
"ПСТ груп"
"Компанията също няма документирана връзка с Пеевски, но за влиянието му в една от най-големите строителни фирми в страната се заговори през 2014 г., когато ПСТ сменя за пореден път собствеността си. През април 2013 г. дружеството премина от пътния холдинг на Васил Божков към офшорни компании, свързани с Първа инвестиционна банка. В борда влязоха Иван Шарланджиев и Петко Хитров, които бяха в управата на свързаната с банката пловдивска фабрика "Юрий Гагарин" (специализирана в отпечатването на опаковки за цигарената индустрия). Година по-късно последва нова сделка - "Ди Ви Ти Джи България" (собственост на офшорка от Британските Вирджински острови) и "Галиано уърлдуайд лимитед" (също от Вирджинските острови) прехвърлиха всички акции на кипърското Kolvik Services Ltd. Тук информация за собствеността липсва, но твърдението в строителния сектор през 2014 г. беше за поделено участие на Пеевски и ПИБ, като всеки има свой директор начело на компанията. Извън "Хемус" напоследък ПСТ спечели и още няколко общински поръчки."
anty
Рейтинг: 876 НеутралноДо коментар [#5] от "eyd13372645":
То е започнало още от поне16-17 години.Сега тези треторазредни комунисти вдигат оющборотите.
Материала,материала.
dedoliben
Рейтинг: 2522 Любопитно[quote#9:"von_seeckt"][/quote]
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIЕвтино ли е скъпо ли е не съм компетентен да преценя.
Но ме глождат едни съмнения.
Знаем колко работят в Гугъл в Майкрософт за Мъск и т.н.
Дали па журналистите на Дневник да се не понапънат да
изкарат един списък.
Колко реално са работниците дето се осигуряват в Водолея Трейса и тая фирма.
Да се не окаже че са дребни ситни като камилчета с пет човека на кръст персонал?
И са както едно време се казваше третостепенни разпоредители на средства.
Александър
Рейтинг: 479 НеутралноА не беше ли точно това фирмата, с която Столична община трябашва уж да скъса договорите за текущо поддържане, заради мърлява работа и неизпълнение на ангажиментите? Как въобще се случва подобни издънки да се допускат до такива мащабни проекти? АЗ
меншевик
Рейтинг: 322 НеутралноДо коментар [#1] от "aleks ivan":
Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечетНанков какво му трябваше да казва, че в Европа средно се строяло за 7 милиона евро, а в България за три.
На което нашите лапачи са си казали - Тъй ли? Ами че то и ние можем за 7 милиона евро, да не сме по-будали от европейаците. даже сме по тарикати - ще строим на европейски цени с познатото българско качество - на две години ремонт.
Cosmo Bizon
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#9] от "von_seeckt": последно мисля бяхме в Европа. Все ми се ще и Европейски фирми да участват. Особено предвид, че Щрабаг, Хоцхтиеф, Алпине Бау и сие строят по евтино на километър от нашите "родни" слънчеви фирми.
crossfire hurricaneНо ако ти като данъкоплатец държиш на родното ... нека така да е
чобанмахала
Рейтинг: 694 Неутрално[quote#9:"von_seeckt"][/quote]
Не са много българските фирми, ама парите не са малко и което прави впечатление, няма чужди фирми кандидатки. По Европа строят, тук не щат да дойдат. Що ли?
Tulup_123
Рейтинг: 269 НеутралноБахти, обществени поръчки за 720 метра !!!!! Голямо лапкане пада
Мърмор
Рейтинг: 937 НеутралноДруго си е да строи ***ГРУП. Не съм запознат с дейността на фирмата, но след като е "груп" - вдъхва някак си доверие. Амчи как?
foreverman77
Рейтинг: 313 НеутралноДо коментар [#9] от "von_seeckt":
А, ти, колко мислиш, че има, които могат да строят??
Само три- на пееФски и на черепа ли?
Колко фирми могат да пишат софтуер в България? Сигурно само една - Лирекс- която взима почти всички обществени поръчки.
Как пък не ви увряха болшевишките глави!!! Стоят си още в 1917г.
idiotstavrev
Рейтинг: 269 Неутрално[quote#9:"von_seeckt"][/quote]
Правилният въпрос е защо всички чуждестранни фирми винаги отпадат поради "нередности" в документите, още преди да се отворят офертите. Как пък все при гербавите така се случва, че една чуждестранна фирма на може да си подреди документите едион път, а ДжиПи груп, Трейс, Водстрой, ГБС винаги са в първи сред първите....
alfonsie88
Рейтинг: 350 НеутралноДо коментар [#15] от "cosmo":
Аз искам само европейски или световни утвърдени фирми да строят магистралите и инфраструктурните обекти, именно като данъкоплатец. Въобще не ми пука за нашенските корумписти, с техния осран национализъм (пардон, "патриотизъм"). С доказаните в бранша знаем за какво даваме и какво поличаваме като качество - даже по-скъпото ще ни излезе по-евтино. И с нашенските мутрювци знаем, ама имаме ли избор при т. нар. "прозрачни конкурси"? За мутрювците в най-добрия случай да са под-изпълнители та да се понаучат на нещо. Вижте Гърция в това отношение много добре се справи - построи страхотни магистрали с европейски пари, имат хубава маркировка, на място поставени знаци, нямат толкова катастрофи...
reply
Рейтинг: 434 Неутралнотиквите срам немат ,ГРОТЕСКНИ СА
bat_plamen
Рейтинг: 4650 Неутрално"Без" пари направо.....................!Те така се усвояват парите на ЕС!!!!
znayko84
Рейтинг: 511 Неутрално[quote#13:"Александър"][/quote]
Сигурно щото са построили най-читавия лот на АМ Тракия. Този от Ямбол до Карнобат. Иначе явно не са цъфнали. В момента осигуряват 290 души, докато 2014-та са били 500. Може пък съдбата да не е била чак толкова благосклонна спрямо тях. Комай нищо не строят на Хемус, така че това в статията е грешка.
Nikoi
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#21] от "alfonsie88":
абе колега ,нали после като станат качествени тези ремонти ,нашите фирми пак остават без парички ,разбирай нашта партия , нали трябва да има ремонти ,пари ,прим ,пари ,партия , избори ,щото иначе няма откъде бре .