Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (67)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2937 Неутрално

    Мдааа, сериозна работа, Тесла да му мислят, някак си повече вярвам на Мерцедес, че ще си спазят обещанията. А и другите световни производители не спят, между другото.

  2. 2 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2156 Весело

    Мдааа, сериозна работа, Тесла да му мислят, някак си повече вярвам на Мерцедес, че ще си спазят обещанията. А и другите световни производители не спят, между другото.
    —цитат от коментар 1 на boevbisser


    Мерцедес да му мисли!
    Че онова чудо на чудесата ИЖ, е най-серЬОзната заплаха."

  3. 3 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2937 Неутрално
  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  5. 5 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2930 Неутрално

    Фотогалерия: Електрическият флот на "Мерцедес""

    "Тълковен речник
    флотът, флота, мн. флотове, (два) флота, м.
    1. Всички плавателни съдове на една страна или всички съдове с еднакво предназначение. Военен флот.
    2. Група кораби с единно командване.
    • прил. флотски, флотска, флотско, мн. флотски.
    • Въздушен флот. Всички летателни апарати на дадена страна; авиация."

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  6. 6 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 336 Любопитно
  7. 7 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2070 Весело

    Ужас! Ми сега, к'во праим със " нафтовите" печки?😰😩

  8. 8 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 688 Любопитно

    На снимка 9:
    "Резервоарите за водород събират 4.4 кг, пълнят се за 3-4 минути, а общият пробег е около 460 километра. Разходът на гориво на "Мерцедес" GLC F-Cell е около килограм на 10 километра, което при цена от 10 евро за килограм"

    Разходът не е ли 100 км с 1 кг?

  9. 9 Профил на инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    Рейтинг: 269 Весело

    Платена публикация?
    —цитат от коментар 6 на tie_interceptor


    "Симбиоза" между журналистика и рекламистика. ;-)

    Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?
  10. 10 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 562 Неутрално

    още не са измислили подходящите и надеждни акумулаатори , с тия батерийки по волт и половина 3,7 няколко хиляди вройки в батерията не ги виждам сега засега , когато измислят цяла монолитна батерия достатъчно енергоемка и надеждна ЩЕ СЕ НАЛОЖАТ НА ПАЗАРА , ПРЕДПОЛАГАМ ЧЕ ШЕЙХОВЕТЕ ЕДВА ЛИ ЩЕ ГО ПОЗВОЛЯТ АМА ЗНАЕ ЛИ ЧОВЕК

  11. 11 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 513 Неутрално

    До коментар [#5] от "дерибеев":

    Така става, когато се превежда от английски дума по дума. На английски "fleet" може да означава както група плавателни съдове, така и група МПС-та. Най-често "corporate fleet" се нарича автопаркът от служебни автомобили на една фирма.

  12. 12 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1981 Неутрално

    Сетила се Мерцедесова Мара да се побара! 21 години след като излезнаха хибридите и 12 години след като излезе Тесла.

    California Über Alles
  13. 13 Профил на The Island
    The Island
    Рейтинг: 343 Неутрално

    Статията е пълна с грешки. Четете преди да публикувате бре хора....

  14. 14 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4478 Неутрално

    До коментар [#12] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Недей да мислиш, че са спали . толкова модели искат години и много милиарди за разработка до серийното производство.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  15. 15 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 513 Неутрално

    До коментар [#12] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Фирма с дълги инженерни традиции като Мерцедес може от раз да направи по-добри хибриди и електромобили, в момента в който прецени, че технологията на батериите се е развила достатъчно и че съответните автомобили ще могат да служат надеждно не само на SV милионери "early adopters" в слънчева Калифорния.

    Само една 9-скоростна автоматична кутия на Мерцедес е по-сложен механизъм от цяла Тесла.

  16. 16 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1192 Неутрално

    Най-сетне разумно предложение - "Резервоарите за водород събират 4.4 кг, пълнят се за 3-4 минути, а общият пробег е около 460 километра."

  17. 17 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 475 Весело

    До коментар [#12] от "Pontif New Dnevnik SUCK":Само една 9-скоростна автоматична кутия на Мерцедес е по-сложен механизъм от цяла Тесла.
    —цитат от коментар 15 на irobot


    Дори да е така, в което силно се съмнявам, кому е нужна еннайсет скоростна кутия, ако може да се вози с далеч по-проста, по-бърза, по-икономична и по-надеждна машина?

    А и те понеже само Мерцедес имат 9 скоростна кутия - това чудо на технологията ;)

    Stef
  18. 18 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5100 Неутрално

    50 км пробег е недостатъчно дори за дневен пробег (у дома - на работа - у дома) в Германия.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  19. 19 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1943 Неутрално

    До коментар [#15] от "irobot":

    Може и да може, може и да не може. В случая важно е дали иска, а според мен - не. В ел. автомобил има по - малка добавена стойност( батериите се произвеждат от малко производители, мерцедес не е от тях), съответно и по - малка печалба.

  20. 20 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 475 Неутрално

    50 км пробег е недостатъчно дори за дневен пробег (у дома - на работа - у дома) в Германия.
    —цитат от коментар 18 на penetrating


    Този пробег е само в случай, че не си заредил с водород. Не е стандартен use case, по-скоро опция.

    [quote]"Тъй като дори в Германия мрежата от водородни станции все още не е достатъчно добре развита, "Мерцедес" GLC F-Cell може да се зарежда и от контакта, като батерията позволява изминаването на до 50 километра."[/quote]

    Stef
  21. 21 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 1200 Неутрално

    До коментар [#19] от "zxp53317185":

    Хм, Тесла може да прави "Гига"- фабрика за батерии, а Мерцедес - не, така ли?

  22. 22 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 475 Любопитно

    До коментар [#19] от "zxp53317185":Хм, Тесла може да прави "Гига"- фабрика за батерии, а Мерцедес - не, така ли?
    —цитат от коментар 21 на taratanki


    Ами на Тесла и отне няколко години да направи и мисля, че още не работи на пълна мощност, години в които Мерцедес обясняваше как налива 4 млрд в дизеловия двигател...
    Така че в момента изглежда така - Тесла може - Мерцедес - не.

    Но е страхотно, че вече говорят за алтернативни източници на задвижване на автомобилите, а не за дизелови инвестиции. Вярно че се наслушахме на говорене засега само и почти нищо на практика от немските производители.

    Stef
  23. 23 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1943 Неутрално

    До коментар [#21] от "taratanki":

    Пак казвам, въпрос е предимно на желание (за разходи), не дотам на възможности. Гигафабриката е изключително скъпа инвестиция, и не е оправдана за прозиводители на които не им е core business. Самата Тесла доколкото знам все още не е излязла на печалба, нещо което нито един немски производител не може да си позволи на този етап.

  24. 24 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 900 Неутрално

    И много скъпи, защото са Мерцедес !!!

  25. 25 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1981 Неутрално

    До коментар [#19] от "zxp53317185":Хм, Тесла може да прави "Гига"- фабрика за батерии, а Мерцедес - не, така ли?
    —цитат от коментар 21 на taratanki


    Тесла пуснаха поредната фаза на Гигафоактори 2 години предсрочно. Модел 3 продава повече бройки от Мерцедес в Америка. Не само в слънчева калифорния а и в мразовита Новрвегия. Пригит Марджина им е по-висок на кола от всеки друг производител.
    И вече построиха над 50,000 зарядни станции които са тяхна собственост! Това са планове, разрешителни за строеж, строеж, инспекция и пуск на 50 хилди станции и продължават да строят усилено. Вече няма място в САЩ където на си на повече от 150 мили от зарядна станция. Това е много труд и капитални вложения!
    Сигурен съм че в България си мислят че Мерцедес може да направи каквото си поиска .... просто не иска. Ама не е така.
    А и направата на батериите не е толкова лесно нещо. Тесла всяка година покачват ефективността с 5 до 10% и поне с толкова свалят цената и тове вече повече от 5 години.
    Просто Европейските производители се изплашиха че Тесла им взе най-сладкия клас коли - около $70 хиляди. Там са най-големите печалби. Затова и всички се хвърлиха лато луди да представят роекти, серии, гами и какви ли не други хубавини.

    California Über Alles
  26. 26 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1116 Весело

    Обичам да чета такива новини, значи можело... Ако не друго, Тесла поне разръчка автомобилния кошер, та току виж се пръкнали и по-нормални автомобили за многолюдието. Очаквам с нетърпение следващите месеци и години, че предстои смяна на бензиновия ми автомобил, иска ми се поне хибрид да подкарам, ако не пълна електричка, та ще очкавам интересни предложения от "големите", а защо не и от "малките" автомобилостроители...

  27. 27 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    Сетила се Мерцедесова Мара да се побара! 21 години след като излезнаха хибридите и 12 години след като излезе Тесла.

    До коментар [#12] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Мерцедес не са виртуална компания спонсорирана и изържана от правителството на Сащ и Калифорния като Тесличката дето всяка година прави загуби и им наливат парички.
    Мерцедес се издържат сами и продукта им трябва дав реален и да носи печалба.
    Това което показват мерцедес е бъдещето в следващите 10 години.
    След 20-30 години може и на батерии изцяло.
    На този етап хибридите са най-доброто.

  28. 28 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    Дори да е така, в което силно се съмнявам, кому е нужна еннайсет скоростна кутия, ако може да се вози с далеч по-проста, по-бърза, по-икономична и по-надеждна машина?

    До коментар [#17] от "stef":

    И коя е тая машина? Би ли ми казал?
    Само не ми казвай Тесличката :)))
    Щото те почвам с факти и ще е унизително :)))

  29. 29 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    Хм, Тесла може да прави "Гига"- фабрика за батерии, а Мерцедес - не, така ли?

    До коментар [#21] от "taratanki":

    Тесла не прави никаква ГИГА, МЕГА и ОМЕГА фабрика за батерии. Батериите на тесла ги произвежда ПАНАСОНИК. Запомнете го товя нещо един път завинаги.

  30. 30 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 475 Весело

    Дори да е така, в което силно се съмнявам, кому е нужна еннайсет скоростна кутия, ако може да се вози с далеч по-проста, по-бърза, по-икономична и по-надеждна машина?До коментар [#17] от "stef":И коя е тая машина? Би ли ми казал?Само не ми казвай Тесличката :)))Щото те почвам с факти и ще е унизително :)))
    —цитат от коментар 28 на eyd13372645


    Пак ли ти, другарче розово - айде дерзай, само не знам за кого ще е унизително...

    Stef
  31. 31 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2046 Неутрално

    До коментар [#11] от "irobot":

    Не ми се бърка за етимологията на думата, но съм склонен да вярвам, че и на английски думата някога е означавала само морски флот, след което е пренесена и в това значение с МПС-та, самолети, т.н.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  32. 32 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    Ако не друго, Тесла поне разръчка автомобилния кошер, та току виж се пръкнали и по-нормални автомобили за многолюдието.

    До коментар [#26] от "Г.Е.М.":

    Тесла нищо не е разръчкала. Тесла е една PR компания.
    Разръчка Европейската комисия понеже въздуха в градовете е замърсен и на европейско ниво беше решено че трябва алтернатива - ограничиха дизела, и сложиха еко изисквания. За това и европейските производители почнаха да мислят за алтернативи. Къде хибрид къде еко бензин къде водород и по малко електрочески (който за момента не са сериозна алтернатива).

  33. 33 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2046 Неутрално

    До коментар [#22] от "stef":

    Батериите са на Панасоник. Но спокойно, ще дойде някой ден дълго-очаквания ти шанс да разгромиш немската авто индустрия.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  34. 34 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2046 Неутрално

    До коментар [#23] от "zxp53317185":

    Не само, че не е излязла на печалба, ами и разигра един финансово-инвестиционен цирк, за който гарда във форуми си замълча. И за който Тесла плати някаква смешна глоба.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  35. 35 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2046 Неутрално

    До коментар [#25] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Модел 3 не продава повече бройки от Мерцедес в Америка, а всичките модели на Тесла продадоха с около 3000 бройки повече от Мерцедес миналия квартал.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  36. 36 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    [quote#25:"Pontif New Dnevnik SUCK"]Модел 3 продава повече бройки от Мерцедес в Америка. /quote]

    ЛЪЖА !!!
    Тесла казва че продава повече бройки от Мерцедес и БМВ, ама избирателно.
    В сметките не влизат СУВ-тата а БМВ и Мерцедес в САЩ продават главно СУВ-та.
    Телса има S, има и СУВ има и Тесла 3. Много странно що не изчисляват общ брой продадени коли? Ами само избирателно си "насосват" статистиката.
    Тесла всичко на всичко едва продава 5000 коли на месец и то единствено в Америка.
    Няма начин това да е повече от БМВ и Мерцедес.

  37. 37 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    [quote#25:"Pontif New Dnevnik SUCK"]Не само в слънчева калифорния а и в мразовита Новрвегия. Пригит Марджина им е по-висок на кола от всеки друг производител./quote]

    ЛЪЖА !!!
    В норвегия се продаваХА, ел.коли по 1 причина, субсидията беше толквоа висока, че беше по евтино да си вземеш ел.кола отколкото нормална кола. Тесла като почти единствен производител продаваХА ел.коли в Норвегия (не много но продаваха). В момента в който махнаха СУБСИДИЯТА продажбите са 0.

    Ако Марджина им е толкова ВИСОК що са на загуба?
    Не само че марджина не им е висок ами от всяка кола правят по 5 000 загуба, за това и са все на червено и 2019 пак ще искат заеми и ще искат пари от акционерите.

  38. 38 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    [quote#25:"Pontif New Dnevnik SUCK"]А и направата на батериите не е толкова лесно нещо. Тесла всяка година покачват ефективността с 5 до 10% и поне с толкова свалят цената и тове вече повече от 5 години. /quote]

    ЛЪЖА !!!

    Тесла не произвежда батерии - батериите ги прави ПАНАСОНИК !!!
    Ефективността расте с 1-2% на година, ако беше както казваш ти до сега рейнджа да се е дигнал 50%, ама не стои си на 250 мили за малките батерии и на 350 мили за големите.

    Цената също не пада, ако беше както казал ти Модел С трябваше да струва вече 25-30% по евтино. Но не цената не само че не пада ами и се дига. В момента модел 3 е 55 000 долара. Много далече от лъжата че ще се продава за 35 000 долара.
    За 35 000 долара в момента нищо не се продава и не е казано кога ще се продава.
    Дори цената 35 000 долара е махната от брошрата.
    Модел 3 струва 55 000 долара.
    Но виж цената на Лития ЛЕТИ. Така че не само че не стават по евтини батериите ами стават и по скъпи.

  39. 39 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    [quote#25:"Pontif New Dnevnik SUCK"]Просто Европейските производители се изплашиха че Тесла им взе най-сладкия клас коли - около $70 хиляди. Там са най-големите печалби. /quote]

    ЛЪЖА !!!
    Тесла нищо не е взела с нейните патетични 5000 бройки на месец в Калифорния.
    Европейците продават главно СУВ-та в АМерика.
    Колите с който ТЕСЛА се сравнява не са популярни в АМерика.
    Важно е да сравняваме общ брой продадени коли от БМВ и Тесла в АМерика.
    Да не говорим че БМВ продава коли по цял свят. Американският пазат е 12% от продажбите на БМВ. БМВ има продадени 2 милиона коли по цял свят за 2017. Тесла има 100 000.

  40. 40 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    [quote#25:"Pontif New Dnevnik SUCK"]Затова и всички се хвърлиха лато луди да представят роекти, серии, гами и какви ли не други хубавини./quote]

    Грешиш въздуха в Европейските градове е все по замърсен.
    Европейскиата комисия е взела екологията на сериозно.
    И има изискване за намаляване навредните газове с 30-40%.
    За това и почнаха да се мислят алтернативи.
    Както виждаш Мерцедес не прави изцяло ел коли а мисли варианти за ЕКОЛОГИЧНИ коли.

  41. 41 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1116 Весело

    До коментар [#32] от "eyd13372645":

    Много ги разбираш нещата явно, а? И що досега европейската комисия спа? Да не би въздухът да се замърси вчера или онзи ден, та сега се сетиха да вземат мерки? Или видяха "дебелия" и сега дайте да дадем чисти автомобили (и) на Европа.

    Ако Мъск не беше разръчкал улегналия заспал много доходоносен автодизелов пазар, щяхме още 50 години да караме миризливи дизели из Европата, без на никой да му пука какво дишаме...

  42. 42 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    До коментар [#32] от "eyd13372645":Много ги разбираш нещата явно, а? И що досега европейската комисия спа? Да не би въздухът да се замърси вчера или онзи ден, та сега се сетиха да вземат мерки? Или видяха "дебелия" и сега дайте да дадем чисти автомобили (и) на Европа. Ако Мъск не беше разръчкал улегналия заспал много доходоносен автодизелов пазар, щяхме още 50 години да караме миризливи дизели из Европата, без на никой да му пука какво дишаме...
    —цитат от коментар 41 на Г.Е.М.


    Не е от вчера а е от 30 години. За това и имаме Евро 1, Евро 2, Евро 6.
    За това и Европейските коли са с Турбо малък двигател. В последните 10 години големите двигатели отпаднаха. Колите станаха по икономични но със същата мощност. Стоп старт технология, използване само на 2 бутала при нижда и хиляди други подобрения. Преди 15 годии се толерираха дизелите заради екологията щото някой рещи че дизела не отделя СО2 и че СО2 е най-вредно зареди глобалното затопляне. В момента ДВГ-то достигна нива който трудно могат да се подобрят за да удоволетворят екологичните норми на Европейската комисия.
    Истискан е максималко по икономичен от това трудно ще стане.
    А изискванията се вдигат със всяка година.
    За това и почнаха да мислят за алтернативи.

  43. 43 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 817 Неутрално

    "Литият се използва за предотвратяване на психотични пристъпи и е част от стандартното лечение при шизофрения, биполярно разстройство и др."
    Ето защо навлизането на все повече електрически автомобили с литиеви батерии в живота ни , води до психични отклонения сред нашите ЧебуРашки !

  44. 44 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 475 Любопитно

    [quote#25:"Pontif New Dnevnik SUCK"]Модел 3 продава повече бройки от Мерцедес в Америка. /quote]ЛЪЖА !!!Тесла казва че продава повече бройки от Мерцедес и БМВ, ама избирателно.В сметките не влизат СУВ-тата а БМВ и Мерцедес в САЩ продават главно СУВ-та.Телса има S, има и СУВ има и Тесла 3. Много странно що не изчисляват общ брой продадени коли? Ами само избирателно си "насосват" статистиката.Тесла всичко на всичко едва продава 5000 коли на месец и то единствено в Америка.Няма начин това да е повече от БМВ и Мерцедес.
    —цитат от коментар 36 на eyd13372645


    Ето статистиката за Септември - Тесла продаваше 5000 коли на месец в началото на годината, сега произвежда и продава повече от 5000 на седмица.
    Продава повече от БМВ и почти колкото Фолксваген и Мерцедес. А най-доброто предстои...

    https://i.imgur.com/xAt2mHo.png

    Stef
  45. 45 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 475 Любопитно

    [quote#25:"Pontif New Dnevnik SUCK"]Просто Европейските производители се изплашиха че Тесла им взе най-сладкия клас коли - около $70 хиляди. Там са най-големите печалби. /quote]ЛЪЖА !!!Тесла нищо не е взела с нейните патетични 5000 бройки на месец в Калифорния.Европейците продават главно СУВ-та в АМерика.Колите с който ТЕСЛА се сравнява не са популярни в АМерика.Важно е да сравняваме общ брой продадени коли от БМВ и Тесла в АМерика.
    —цитат от коментар 39 на eyd13372645


    Та кои казваш са най-попълярните коли в Америка?
    https://www.fool.com/investing/2017/11/06/the-10-best-selling-cars-of-2017.aspx

    И къде се класира Тесла Модел 3 сред тях за последния месец:
    https://i.imgur.com/2iPpJW8.png

    Спирам, че прекаляваш с лъжите и става унизително за теб...

    Stef
  46. 46 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    Тавариш това което ти ми даваш е измислената статтистика на Тесла (дето не включва СУВ и Тръкове) който са най-популярните превозни средства в САЩ.

    Ето ти истинската класация.

    http://uk.businessinsider.com/best-selling-cars-and-trucks-in-america-in-2018-2018-8?r=US&IR=T

    According to data compiled by Kelley Blue Book and Business Insider, the Ford F-Series, Chevrolet Silverado, and Ram Pickup are the top three best-selling vehicles in America through the first half of 2018.

    Pickup trucks and crossover SUVs dominate the American market right now.

    Jeep Cherokee, Jeep Wrangler, and Toyota Tacoma all saw major year-over-year sales increases compared to this time in 2017.

  47. 48 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Ще си карам 190-ката засега.
    Като оправят тавана на пенсията, ще реша...

  48. 49 Профил на Пийчи Мочи
    Пийчи Мочи
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#46] от "eyd13372645":

    Човек, много си неиформиран по темата "Тесла", батерии, ЕС, дизел, печалби, реинвестиране итн, спри да спамиш и да се излагаш!

    В отпуск съм
  49. 50 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    овек, много си неиформиран по темата "Тесла", батерии, ЕС, дизел, печалби, реинвестиране итн, спри да спамиш и да се излагаш!

    До коментар [#49] от "Пийчимочи":

    Ами ти като си по информиран айде да ни ги обясниш нещата със примери и факти.
    Ама като гледам нищо не допринасяш в дискусията само клишета нищо не знаеш спмиш пускаш 1 безмислено коментарче и бягаш по терлици, щото познанията ти са на ниво 1ви клас.

  50. 51 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 475 Любопитно

    Тавариш това което ти ми даваш е измислената статтистика на Тесла (дето не включва СУВ и Тръкове) който са най-популярните превозни средства в САЩ.Ето ти истинската класация.http://uk.businessinsider.com/best-selling-cars-and-trucks-in-america-in-2018-2018-8?r=US&IR=T According to data compiled by Kelley Blue Book and Business Insider, the Ford F-Series, Chevrolet Silverado, and Ram Pickup are the top three best-selling vehicles in America through the first half of 2018.Pickup trucks and crossover SUVs dominate the American market right now. Jeep Cherokee, Jeep Wrangler, and Toyota Tacoma all saw major year-over-year sales increases compared to this time in 2017.
    —цитат от коментар 46 на eyd13372645


    Прав си - в класацията на всички четириколесни превозни средства за миналия месец - Тесла Модел 3 е на 12-то място, а първата немска талига е на 37 място - FalseWagen Jetta.

    Това как те удовлетворява?

    Stef
  51. 52 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 475 Любопитно
  52. 53 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 475 Любопитно

    И ако спреш да повтаряш опорката с 5-те хиляди на месец от преди година, ще е супер, защото вече са към 25 хил. на месец. И това не е всичко...

    Stef
  53. 54 Профил на Пийчи Мочи
    Пийчи Мочи
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#50] от "eyd13372645":

    Илон е внедрен от рептилите (които му дават и технологиите) и с пари от ЦРУ и илюминатите (а те завалиите имат мнооого пари, които да раздават на олигарси като Мъск), та Илон има задачата да излъже целия свят, че ЧИСТИЯТ ДИЗЕЛ не е ЧИСТ и така да си пробута долнопробните трошки без ЧИСТ ДИЗЕЛ, 9-степенни автомати, ЕГР-и, ДПФ-и, масла, филтри, кожени салони от баварски благороден елен, 128 позиции за електронно нагласяне на поствката за чаши на лявото кресло на задния ред, както и най-новия, цепещ мрака светлинен подпис на мигача на огледалото за задно вижданем, което също така се включва с ханд джесча и сменя м/у 96 предварително избрани бленди антизаслепяващото си покритие.

    Та целта му на този спонсориран масон (Илон) е като фалира ВЕЛИКАТА НЕМСКА АВТОМОБИЛНА ИНДУСТРИЯ, да ни накара всички да чакаме по 20 години за разпадащите му се кошници (аз на моето дете вече открих спестовна книжка за Тесла модел 2038, за да може и то един ден да се дуе с нея и да я паркира и поправя събота пред блока).

    Това е мръсен заговор срещу всичко СВЯТО и НЕМСКО!

    А както знаем - "По-убау ут немскуту нема"!

    Долу-горе това е.

    В отпуск съм
  54. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  55. 56 Профил на Пийчи Мочи
    Пийчи Мочи
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#55] от "eyd13372645":

    Тъй вярно, Старшинка! Живеем, за да служим!

    В отпуск съм
  56. 57 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 523 Неутрално

    До коментар [#22] от "stef":

    Тесла - Панасоник.Фабриката не е само на тесла.А щом намесиш и Панасоник,отиваш другаде.Sanyo правеха най добрите батерии а са купени от Панасоник - а познай защо.

    Горд българин с три години стаж в Испания .
  57. 58 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1981 Неутрално

    До коментар [#53] от "stef":


    До коментар [#50] от "eyd13372645":

    Другарят с генерирания ник нещо се е разбеснял докато съм спал тази нощ ;)

    Гигафактори не е на Панасоник а с участието на Панасоник. Те доставят някои машини за правене на батериите но не всички и технологията отдавна не е тяхна а на Тесла и Панасоник съвместно.
    Лития в батериите е под 5% от всичко останало и разликата между различните "литиеви" батерии е от земята до небето. Такива литиеви батерии каквито прави тесла сега никой друг не може да направи. И като паур денсити и като брой цикли за зареждане. Тесла отдаван си достигна целта да изкара 250,000 мили с един пакет батерии и сега работят да изкарват по 1,000,000 мили с един пакет. Нещо което никой друг не може да го направи! Освен това Германска компания купи Тесла 3 и я разглобиха на винтчета за да я разгледат, самите те казват че има много адванс решения в нея и неща които те още не могат да направят. Разликата между всичките няколко хиляди батерии в целия пакет е под 0.2 волта. Това никой не го може за сега.

    Правителството с нищо не е помогнало на Тесла. Има отстъпка в данъците на електрическите коли за $7,500 на нова кола но това важи за абсолютно всички ел коли. Не само за Тесла. На $80 до $100 хиляди кола $7К не са решаващи.Мерцедес ако имат ел кола и те ще ги вземат тази кредити. Нисан ги взимат, Митсубиси също, КИА също, Тойота също. И тях ли ги подържа правителството? Явно си доста глуповат.

    И накрая Тесла не губи от всяка кола! Тесла инвестира в инфраструктура и прави капитални вложения в сгради и оборудване. Имат над 50 хиляди зарядни станции само. Там отиват парите. А профит марджина ма колите им е по-висок от този на Мерцедес. Затова ако успеят да произвеждат по 5, 6 или дори 7 хиляди коли на седмица ще успеят да излезнат на печалба.

    California Über Alles
  58. 59 Профил на Николай С
    Николай С
    Рейтинг: 300 Неутрално

    До коментар [#25] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Тесла пропада! Доказателства:
    From CleanTechnica :
    The Tesla Model 3 is the #1 top selling American car in the USA.
    The Tesla Model 3 is the #4 top selling car in the USA.
    Tesla now sells the 3 safest cars ever tested in the US.
    Tesla has had 25,913% sales growth in 6 years.
    Tesla is the #1 top selling luxury vehicle brand in the USA.
    Tesla more than doubled its previous quarterly delivery record in Q3.
    The Tesla Model 3 Performance is a silent monster.
    The Tesla Model 3 is actually in a class of its own.
    The Tesla Model 3 is the #1 highest grossing car (in terms of monthly revenue) in the USA.

    Допълнитето:
    САЩ е най-конкуретния авто пазар - т.е. с най-равнопоставени производители и без държавна намеса.
    Тесла има продадени Ч60хил автомобила и
    е 4 по продажби сред луксозните марки (Лексус, Мерцедес, БМВ, Тесла, Ауди, Акура)
    но с най-висока средна цена -> т.е. най-вероятно с най-високи приходи, защото е на много малко бройки от БМВ и Мерцедес, а Лексус има средна цена от 48к, което е по-малко даже от най-евтинана ресла - 49.5к

  59. 60 Профил на Николай С
    Николай С
    Рейтинг: 300 Неутрално

    До коментар [#53] от "stef":До коментар [#50] от "eyd13372645": Правителството с нищо не е помогнало на Тесла.
    —цитат от коментар 58 на Pontif New Dnevnik SUCK


    Е това е проблем, правителството (Обама) трябваше да вложи пари в Тесла, както направи за другите авто компании или поне както направи за Солиндра.
    При Тръмп не само не помага ами и пречи (виж теърговската война с Китай). За фермерити от Айова намери нови пазари по НАФТА 2, а за Тесла нема компенсации или дори поне декларативна поддържка.

    Та и затова и няма да има печалба Тесла -> стоят в ускорени темпове Гигафабрика-3 (реално 2) в Китай, 'щото там е най-големият пазар на ел. коли в момента, според Мъск. А за Европа, където трябваше да е следващата Гигафабрика, като остане време.

  60. 61 Профил на patrokalche
    patrokalche
    Рейтинг: 354 Неутрално

    Тесла никой вече не може да я стигне и ще остане ебмлема на електрическите коли завинаги! Те са истинските първи, а това е най-важното! Освен това зад Тесла стои Спейс Х, което прави Тесла още по специлна.

    Колите са им със супер качество, супер батерии и са много безопасни, което е огромен фактор също.

    Ако ще карам електричка, то това ще е Тесла модел Х, независимо че Ауди Етрон изглежда също страхотно!

    Тесли вече има навсякъде в Европа и не е никакво събитие ако човек види такава кола.
    Другите са като още не излетели бели лястовици, няма как практически и теоритически да стигнат Тесла.


  61. 62 Профил на VeLikoV
    VeLikoV
    Рейтинг: 417 Неутрално

    На американския пазар може и да останат фактор, но в Европа "Тесла" нямат шанс в дългосрочен план. Европейците ще предпочитат своите , японските или корейски електрички.

  62. 63 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 336 Неутрално

    До коментар [#62] от "VeLikoV":

    Европейците предпочитаме най-доброто, за което ни стигат парите... :)
    Точно в дългосрочен плат Тесла имат предимство... Само да стигат тройките и за Европа.
    Какво по-добро на тази цена може да предложи европейски или корейски производител?!

  63. 64 Профил на T.M.
    T.M.
    Рейтинг: 490 Неутрално

    Най-сетне разумно предложение - "Резервоарите за водород събират 4.4 кг, пълнят се за 3-4 минути, а общият пробег е около 460 километра."
    —цитат от коментар 16 на Лео


    Аз не мисля, че е кой знае колко разумно, в статията пишеш, че 1 кг излиза около 10 евро, което са си 20 лв, т.е. за цял резервоар излиза около 90 лв. Не виждам някаква съществена разлика от цената, която е в момента.

  64. 65 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 475 Любопитно

    [quote#64:"T.M."][/quote]

    Цената ли е единственият фактор? Ако можем на същата цена да караме незамърсяващи превозни средства няма да е никак лошо...

    Stef
  65. 66 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 1200 Неутрално

    До коментар [#29] от "eyd13372645":

    А за какво е Гига фабриката?

  66. 67 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 475 Любопитно

    Tesla aims for new neural net computer in production in 6 months, results in 500-2000% increase in ops/sec, says Elon Musk
    https://electrek.co/2018/10/16/tesla-neural-net-computer-production-elon-musk/

    Stef




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.